
هر سایت عالی یک صفحه گواهی قدرتمند مشتری دارد.
این به نقل از جذاب مشتریان فعلی شکل گرفته است که باعث می شود یک محصول یا خدمات کاملاً ایده خوبی به نظر برسد ، هر کسی ثبت نام می کند.
گواهی های عالی به مردم می گویند که تجارت شما نه تنها مشروع است بلکه در واقع کارساز است.
و توصیفات قدرتمند هستند.
در حقیقت، 92٪ از مشتریان گزارش دهید که آنها قبل از تصمیم گیری برای خرید ، بررسی های آنلاین را بخوانند.
گواهی ها نرخ تبدیل شما را افزایش می دهند و اعتماد شما را به کسب و کار شما جلب می کنند. اما اگر هنوز صفحه گواهی ندارید ، چگونه می توانید شروع کنید؟
پاسخ ساده است – یا از نظرات موجود برخوردار است ، یا با مهربانی از مشتریان موجود می خواهید نظرات جدیدی برای شما ایجاد کنند.
امروز ، من برخی از سایت های برتر را که می توانید برای جمع آوری نظرات مشتریان و چگونگی تشویق مشتریان برای دریافت توصیفات بیشتر استفاده کنید ، به اشتراک می گذارم.
1. بررسیهای Facebook خود را انجام دهید
اولین جایی که باید به آنها نگاه کنید ، سایتهایی است که افراد قبلاً به شما نظر داده اند.
آسانترین مکان؟ صفحه تجارت فعلی فیس بوک شما. به خصوص اگر یک مشاغل محلی هستید ، ممکن است در اینجا بازبینی هایی داشته باشید که متوجه نشده باشید.
توصیفات فیس بوک می تواند کاملاً دقیق باشد ، و آنها را به روشی ایده آل برای برجسته کردن بهترین کار تجارت تبدیل می کند.

اگر در صفحه فیس بوک خود نظری ندارید ، اگر بخواهید از دیگران بخواهید یک نظر اضافه کنند ، این یک بررسی است ما استراتژی های بیشتری را در مورد چگونگی انجام این کار در نکته شش شرح خواهیم داد.
2. به توصیه های LinkedIn نگاه کنید
اگر شما یک فریلنسر هستید یا در حال ساخت بخش توصیفات صفحه “کار با من” هستید ، LinkedIn یک معدن طلا با توصیه های عالی و بررسی های درخشان است.
تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از مردم بخواهید پیشنهادی به شما ارائه دهند یا از توصیه های موجود شما – به طور کامل یا فقط قطعه ها – به عنوان تبلیغ خدمات شما استفاده کنند.
البته ، از آنجا که توصیه ها فقط برای افراد در دسترس است ، نمی توانید از نمایه شرکت خود بازبینی کنید.
اما اگر شرکتی با تعداد زیادی کارمند دارید ، چرا همه آنها را به فعالیت در LinkedIn تشویق نمی کنید؟
این ممکن است منجر به این شود که تک تک کارمندان از مشتریانی که از طرف شرکت شما با آنها کار می کنند ، توصیه هایی دریافت کنند.

با اجازه آنها ، می توانید از این توصیه ها در وب سایت خود ، یا در صفحه توصیفات یا صفحه اختصاص داده شده به بیوگرافی کارمندان خود استفاده کنید.
بعلاوه ، برای کسی که در حال تحقیق درباره شرکت شما در LinkedIn است ، ضرر نخواهد داشت که ببیند کارمندان شما توصیه های درخشانی دارند.
3. درخواست نقد ویدئو در YouTube کنید
چه چیزی قوی تر از یک مرور مبتنی بر متن است؟ ویدئویی از مشتری شما در مورد چگونگی کمک محصولات یا خدمات به آنها.
طرفداران خود را تشویق کنید تا فیلم ها را به حساب YouTube خود اضافه کنند. به آنها اجازه دهید در مورد موفقیت خود داستان هایی بگویند و نام تجاری شما را ذکر کنند ، یا حتی بررسی ویدیویی محصول شما را تشویق کنند.
اگر آنها پیوند را برای شما ارسال کنند ، می توانید این فیلم ها را به عنوان موارد دلخواه به کانال خود اضافه کنید و یک لیست پخش از نظرات مشتریان ایجاد کنید. همچنین می توانید رونویسی بنویسید و آنها را به عنوان توصیفات درج کنید.
شما همچنین می توانید با مشتریانی که در فروشگاه خود هستند ، بازدیدکنندگان دفتر شما یا سایر همکاران در کنفرانس ها ، در حال مرور فیلم ها هستند. فقط یک گوشی هوشمند با وضوح تصویر بالا را مفید نگه دارید.
اگر برای شروع یک کانال YouTube قوی داشته باشید ، مردم خوشحال خواهند شد که در ازای افکارشان در آن قرار می گیرند.
به دلیل نزدیک بودن محیط و پتانسیل اشتراک ، فیلم ها یکی از بهترین راه ها برای دریافت بازخورد از مشتریان شما هستند.
4- فهرست راهنمای جستجوی محلی را جستجو کنید
اگر مشاغل محلی دارید ، احتمالاً از قبل اهمیت دایرکتوری های جستجوی محلی را درک کرده اید.
سایتهایی مانند نمایه های تجاری Google، یاهو تجارت محلی، Yelp، و دایره بازرگان به اعضای شبکه های خود اجازه می دهند در مورد مشاغل محلی نظرات خود را بنویسند.
در اینجا مثالی از گواهی ها در نمایه های Google Business وجود دارد:

اگر نظرات خوبی در مورد این سایت ها دارید ، باید آنها را در صفحه توصیفات خود نیز به اشتراک بگذارید. این کار را می توان با کپی و چسباندن ، گرفتن عکس از صفحه بررسی ها ، یا استفاده از a افزونه وردپرس برای نمایش بررسی های Google در وب سایت شما.
اگر هنوز در آنجا نظری ندارید ، این یک روش عالی برای توصیه به افراد است که برای شما یک بررسی بگذارند. نه تنها می توانید آن را در سایت خود بگنجانید ، بلکه در جستجوها نیز در دسترس خواهد بود.
امروز مردم بیشتر و بیشتر به رتبه بندی Google اعتماد می کنند تا تصمیم بگیرند کدام بازرگانان را بازدید کنند. با دریافت هرچه بیشتر بررسی ، می توانید تجارت خود را در نتایج جستجو بالا نگه دارید.
اگر تازه شروع به کار کرده اید ، یک حساب کاربری اساسی در آن سایت ها راه اندازی کنید و مشتریان را تشویق کنید تا در آنجا شما را بازبینی کنند.
5- سایت های نقد و بررسی تخصصی را فراموش نکنید
بسته به صنعت تجارت شما ، ممکن است بخواهید بر روی بررسی نظرات در سایت های بازرسی تخصصی که مخاطبان هدف شما بیشتر می کند ، تمرکز کنید.
در حالی که سایت هایی مانند Google ، Yahoo و Yelp برای انواع مشاغل محلی اعمال می شوند ، ممکن است موارد دیگری وجود داشته باشد که صنعت خاص شما را تأمین کند.
به عنوان مثال هتل ها نظرات عالی در سایتهایی مانند Expedia، مسافرت، و TripAdvisor. ممکن است به منظره پردازان و نقاشان مراجعه شود Thumbtack، و غیره آژانس ما درباره Trust Pilot نظراتی دارد.

از آنجا که بسیاری از افراد اولین برداشت خود را از خدمات شما از این سایتها دریافت می کنند ، بهتر است به ایجاد شهرت با کیفیت در آنجا بپردازید و سپس نظرات را در سایت خود کپی کنید.
6. به مشتریانی که نقد می کنند پاداش دهید
با توجه به تمام مزایای جلب نظر مشتریان در ارائه نظرات عالی برای سایت شما ، چگونه می توانید آنها را تشویق کنید که شروع به ارسال نظرات خود کنند؟
در صورت امکان انگیزه روشنی برای ارسال نظر ارائه دهید. به عنوان مثال ، رستوران های فست فود غالباً با پر کردن یک نظرسنجی آنلاین به مشتریان این فرصت را می دهند تا جایزه نقدی برنده شوند.
برای تشویق به بازبینی آنلاین می توانید از همین مفهوم استفاده کنید. چند نمونه شامل ارائه کوپن ، معاملات ویژه یا حتی تخفیف در خرید بعدی همراه با اثبات بررسی.
فقط مطمئن شوید که شرایط و مقررات سایتی را که می خواهید مشوق آن را ارائه دهید بررسی کنید. برخی مانند Yelp و Google ارائه مشوق های مستقیم را ممنوع می کنند. با این حال ، شما معمولاً می توانید یک خط به رسید خود یا یک تابلو در فروشگاه خود اضافه کنید که از مشتریان می خواهد یک بررسی را بگذارند.
اگر تصمیم دارید به مشتریانی که بازبینی می کنند پاداش دهید ، بهتر است این موارد را در توصیف نامه فاش کنید.
7. Google Alerts و Social Mentions را تنظیم کنید
آخرین ، اما نه کمترین ، به احتمال زیاد یک تعداد نظر مشتری ناخواسته در مورد شرکت شما در سایت های دیگر مانند وبلاگ ها و انجمن های شخصی نوشته شده است.
اینها می توانند فرصتهای خوبی برای لینک دهی از وب سایت شما باشند زیرا به وضوح بررسیهای بی طرفانه ای هستند.
وقتی آنها در سایت دیگری منتشر می شوند ، افراد می توانند هرچه می خواهند بگویند و شما بر آنچه آنها تصمیم گرفته اند درباره شما بنویسند كنترل ندارید.
چگونه این بررسی های شخص ثالث را پیدا می کنید؟ ساده.
اعلان های ایمیل روزانه را از طریق تنظیم کنید هشدارهای گوگل و ذکر اجتماعی. چند اصطلاح مانند نام شخصی ، نام تجاری ، مارک و محصولات خاص خود را انتخاب کنید.
در صورت وجود می توانید چند کلمه کلیدی را نیز در آن قرار دهید. و بهتر است کلمه “بررسی” را برای هر چیز گسترده ای درج کنید که مقالاتی را که به طور خاص در مورد شرکت شما نیستند ردیابی کند.
پس از دریافت این بررسی ها ، می توانید از افرادی که نام تجاری شما را ذکر کرده اند بپرسید آیا می توانید نظرات یا داستان آنها را در صفحه توصیفات خود قرار دهید.
معمولاً مردم خوشحال می شوند ، خصوصاً در ازای دریافت پیوند از سایت شما.
چگونه صفحه توصیفات خود را ایجاد کنید
اکنون که نظرات خود را جمع آوری کردید ، وقت آن است که همه آنها را در یک صفحه دسترسی آسان قرار دهید.
طبق یک مطالعه اخیر، 91٪ افراد 18 تا 34 ساله به اندازه توصیه های شخصی به بررسی های آنلاین اعتماد دارند ، بنابراین مهم است که یافتن این موارد تا حد ممکن آسان باشد.
هدف از صفحه توصیف این است که بازدیدکنندگان بتوانند درخشان ترین توصیفات شما را یک باره ببینند ، به جای اینکه نیاز به جستجو در اینترنت برای دیدن چیزهای مثبت مردم داشته باشند.
اطمینان حاصل کنید که سایت اصلی بررسی را معتبر کنید. اگر از سایت Yelp ، LinkedIn یا سایت دیگری آمده باشد ، پیوند به منبع اصلی مودبانه است.
مزیت اضافه شده در پیوند این است که ممکن است افراد بیشتری را ترغیب کنید که وقتی دیدگاه دیگران را می بینند ، نظرات خود را ترک کنند.
و در صورت لزوم ، همیشه باید قبل از ارسال نظر شخص ثالث به وب سایت خود ، اجازه بگیرید.
اما پس از دریافت این اجازه ، در ارتقا page صفحه بررسی خود دریغ نکنید! شما برای ایجاد یک محصول یا خدمات عالی که دیگران از آن هیجان زده اند سخت کار کرده اید.
مستحقش هستی؛ از اشتراک گذاری نترس
نتیجه
اگر می خواهید یک لایه اعتبار به سایت خود اضافه کنید ، باید یک صفحه مستحکم ایجاد کنید. توصیفات اثبات اجتماعی ایجاد می کنند که فروش و تبدیل را افزایش می دهد.
سریعترین و ساده ترین راه برای انجام این کار یافتن نظرات موجود در سراسر وب و گردآوری آنها در یک صفحه از سایت شما است.
شما می توانید شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و LinkedIn و همچنین سایت های خاص مانند مکان نقشه ها ، دایرکتوری های جستجو و سایت های بازرسی دقیق را بررسی کنید.
برای اینکه کارها را به سطح بالاتری برسانید ، از مشتریان موجود بخواهید که برای مشتریان شما توصیفات مشتری را بگذارند.
یکی از قدرتمندترین قالب ها از طریق فیلم های YouTube است ، زیرا این یک رسانه صمیمی تر است که می توانید شخصی را که جزئیات محصول را توصیف می کند ببینید و بشنوید.
اگر هنوز در تلاش برای دریافت نظرات هستید ، می توانید به مشتریانی که نظر شما را ارائه می دهند ، پاداش دهید – فقط اگر از آنها بخواهید در سایت هایی مانند Yelp یا Google گواهی نامه بگذارند ، اجازه آن را پیدا کنید.
در آخر ، با بررسی موارد ذکر شده در رسانه ها که ممکن است به صورت آنلاین شناور باشد ، چشم های خود را پوست بگیرید.
چگونه مشتریان را به ترک توصیفات تشویق می کنید؟