بنابراین شما یک محصول جدید و ابتکاری را به بازار آورده اید.
یا شاید راهی برای ایجاد یک تغییر جدید در سرویس موجود پیدا کرده اید و محبوبیت آن کاهش یافته است.
و اکنون محصول یا خدمات محبوب خود را با Google Ads تبلیغ می کنید.
برای مدتی ، شما بر فضای بازاریابی جستجوی پولی تسلط دارید.
اما در نهایت ، دیگران موفقیت شما را می بینند و محصول یا خدمات خود را توسعه می دهند تا بخشی از بازار را به دست آورند.
اکنون ، خود را در حال رقابت با این افراد تازه کار در Google Ads می بینید.
چه کاری می توانید انجام دهید تا این رقبا را کنار بگذارید – بدون نقض قوانین قانونی ، اخلاقی یا اخلاقی؟
در اینجا هفت راه مشروع برای جلوگیری از رقبای تازه کار در Google Ads آورده شده است.
1. دائماً بر روند رقبا نظارت داشته باشید
اگر ندانید رقبا در آنجا حضور دارند ، نمی توانید آنها را کنار بگذارید. این بدان معناست که شما باید به طور مداوم فضای Google Ads را برای رقابت نظارت کنید.
در برخی موارد ، می توانید رقبا را از طریق تشخیص دهید معیارهای نمایش Google Ads، مانند سهم تصور مطلق از دست رفته و سهم تصور مطلق مطلق.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در موارد دیگر ، شواهدی از رقبا از طریق Google Ads پیدا خواهید کرد بینش های حراجبه
بینش های حراج به شما امکان می دهد عملکرد خود را با سایر تبلیغ کنندگان شرکت کننده در مزایده های مشابه ، با آماری مانند سهم میزان نمایش و نرخ همپوشانی مقایسه کنید.
در واقع ، ما گاهی اوقات داده ها را از بینش های حراج Google Ads وارد می کنیم استودیو داده ها به صورت روزانه برای تجزیه و تحلیل ما ترجیح می دهیم این کار را در Data Studio انجام دهیم تا Google Ads زیرا تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه به مشتریان را آسان تر می کند.
سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل رقبا ، مانند Semrush ، می توانند به شما کمک کنند که بودجه تبلیغاتی رقبا را افزایش دهید.
2. به دنبال آسیب پذیری ها و فرصت ها باشید
پس از شناسایی رقبای خود ، به دنبال فرصت هایی باشید تا از آنها پیشی بگیرید.
به عنوان مثال ، اگر رقیب تازه وارد بازار باشد ، ممکن است بودجه لازم برای تبلیغات 24/7/365 را نداشته باشد. به دنبال پنجره هایی از زمان باشید که در آن تبلیغات انجام نمی شود و مطمئن شوید که شما تبلیغ می کنید.
اگر رقیب تصمیم گرفته است که در تعطیلات آخر هفته یا عصرها تبلیغ نکند ، سعی کنید برخی از کمپین ها را برای آن زمان ها برنامه ریزی کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
3. منتظر بمانید بیرون
وقتی رقیب جدیدی وارد بازار می شود ، درآمد شما ممکن است ضربه بخورد.
در نتیجه ، ممکن است وسوسه شوید که بودجه خود را کاهش دهید – یا تبلیغات Google Ads خود را به کلی خاموش کنید – زیرا بازدهی قبلی خود را نمی بینید.
اما غالباً اگر این روند را ادامه دهید ، این درآمدها باز خواهد گشت. تو باید صبور باشی.
به عنوان مثال ، برخی از تبلیغ کنندگان با بودجه ای بزرگ شروع به کار می کنند که به سرعت کاهش می یابد. با کاهش بودجه آنها ، بازده شما افزایش می یابد.
سایر رقبا متوجه خواهند شد که بازار چقدر سخت است و بنابراین تبلیغات را متوقف خواهند کرد. آنها به صفحه نقاشی باز می گردند و دوباره ، درآمد شما می تواند بازگردد.
اگر ثابت قدم باشید ، ممکن است بتوانید منتظر رقبا باشید.
یک دلیل دیگر وجود دارد که تبلیغات خود را در برابر کاهش درآمد خاموش نکنید: Google به تبلیغ کنندگان ثابت پاداش می دهد.
تجربه به ما نشان داده است که وقتی کمپین های Google Ads خود را خاموش می کنید (به ویژه آنهایی که از استراتژی های مناقصه خودکار استفاده می کنند) ، وقتی کمپین های خود را دوباره فعال کنید ، ممکن است هزینه های بسیار بالاتری برای هر کلیک پیدا کنید.
به عنوان مثال ، یکی از مشتریان سابق ما از بودجه ماهیانه 50،000 دلار به صفر هر چند ماه می گوید. هر بار که ما کمپین های او را دوباره برقرار کردیم ، هزینه هر کلیک او از 100 دلار به 200 دلار و سپس 300 دلار افزایش یافت.
تبلیغات خود را در شرایط رقابت قوی ادامه دهید ، حتی اگر مجبور به کاهش هزینه ها باشید.
سپس ، هرچه می توانید برای بهینه سازی هزینه های خود در زمان انتظار انجام دهید.
4. خود را بیش از حد نازک نکنید
وقتی رقابت کمی دارید ، وسوسه انگیز است که در هر بازاری که خدمت می کنید تبلیغ کنید.
اما اگر خود را بسیار لاغر نشان دهید ، هنگام ورود رقبا به بازار ، خود را در برابر آنها آسیب پذیر می کنید.
بنابراین ، توصیه می کنیم در صورت تبلیغات ملی در ایالات متحده حداقل 5000 دلار در ماه هزینه کنید که این امر به شما قدرت کافی برای رقابت با تازه واردان را می دهد.
اگر 5000 دلار دور از دسترس است ، تبلیغات خود را محدود کنید و به جای رفتن به سراسر کشور ، ایالت ها یا شهرهای با بهترین عملکرد خود را در بر بگیرید.
5. کلیک های خود را واجد شرایط کنید
اگر برنامه این است که منتظر بمانید تا رقبای شما در دراز مدت به موفقیت برسند ، باید مطمئن شوید که هر کلیک برای پیشبرد بودجه شما مفید است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
اگر تعداد زیادی کلیک می کنید اما خریداران کمی دارید ، این می تواند نشانه این باشد که رقبای شما از قیمت کمتری نسبت به شما دارند.
اما اگر محصول شما برتر از محصولات آنها است ، می توانید قیمت بالاتر خود را توجیه کنید.
بنابراین ، این قیمت را در تبلیغات خود قرار دهید. این به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان را قبل از کلیک واجد شرایط کنید – و بودجه شما را حداکثر کنید.
در عین حال ، به پیام خود متمایل شوید تا نحوه و دلیل محصول خود را بهتر از محصولات رقابتی اعلام کنید (به نکته بعدی مراجعه کنید).
6. مزایای خود را به رخ بکشید
همانطور که در بالا ذکر شد ، شما می خواهید خود را به وضوح از رقبا متمایز کنید ، به ویژه اگر قیمت بالاتری دارید.
از پیام های تبلیغاتی خود برای برقراری ارتباط با این متمایزها و تعیین قیمت خود در زمینه استفاده کنید.
همچنین می توانید از پیام خود برای تأکید بر مزایای زمان واقعی استفاده کنید ، حتی اگر موقت باشند.
به عنوان مثال ، اگر در صنعتی هستید که مشکلات زنجیره تامین را تجربه می کند – و مواردی در انبار دارید – می توانید ارتباط برقرار کنید: “موجود و آماده ارسال!”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
از طرف دیگر ، اگر سهام ندارید ، می توانید موارد خلاقانه ای مانند “تخفیف های عمیق برای تاریخ کشتی دسامبر 2021” را آزمایش کنید.
7. استراتژی قوی پس از کلیک داشته باشید
در حین اجرای این استراتژی ها ، همچنین مطمئن شوید که استراتژی قوی بعد از کلیک دارید.
اگر صفحه فرود شما کاملاً با تبلیغات شما مطابقت نداشته باشد ، همه موارد قبلی را تضعیف می کند.
شما می توانید در مقابل رقابت ایستادگی کنید
وقتی محصول یا خدمات داغ دارید ، رقبای جدید همیشه روی صحنه می آیند.
اما لازم نیست مسابقه را دراز بکشید.
در عوض ، تبلیغات جستجوی پولی خود را به کار انداخته و مبارزه کنید!
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: Zenzen/Shutterstock