جوامع بازاریابی آنلاین مکانهای بسیار خوبی برای به دست آوردن چشم اندازهای جدید ، ماندن در تکیه بر روندها ، یادگیری از بازاریابان و بنیانگذاران باتجربه و گفتگوهای آب گرم با افراد همفکر هستند.
اما با وجود گروه های زیادی برای انتخاب ، یافتن گروه مناسب برای پیوستن در صورتی که تازه وارد فضا شده اید بسیار دشوار خواهد بود.
برای کمک ، ما به برخی از جوامع بازاریابی محبوب پیوستیم و موارد مورد علاقه خود را انتخاب کردیم.
در اینجا چیزی است که برش را بدون ترتیب خاصی ایجاد کرد:
- منحنی تقاضا
- کش رفتن فایلها
- زنان در فناوری سئو (WTS)
- r/بازاریابی
- جلسه بازاریابی (خوب)
- گروه بازاریابی دیو گرهارت (DGMG)
- مسیر فوق العاده
نوع جامعه: جامعه سست
برای چه کسی مناسب است: بازاریابان رشد با تجربه ، موسسان استارتاپ ، مشاوران
هزینه: رایگان (درخواست دعوت نامه)
لینک ثبت نام: https://www.demandcurve.com
تعداد اعضا: k 3k (انجمن رایگان) ؛ > 30 هزار (خبرنامه + دوره بازاریابی)
منحنی تقاضا یک است شرکت پشتیبانی Y Combinator که از طریق خبرنامه دو هفته ای ، کتابهای پخش و برنامه های خود از استارتاپ ها پشتیبانی می کند. گروه خصوصی Slack رایگان آن شامل بازاریابان باتجربه است ، که بسیاری از آنها بنیانگذاران شرکت های فناوری از جمله مایکروسافت و Zendesk هستند.
مغزهای پشت منحنی تقاضا خود متخصصان هستند: بنیانگذار جولیان شاپیرو یک سرمایه گذار فرشته فعال است که کار منبع باز آن در آن نشان داده شده است فوربس، در حالی که بنیانگذاران جاستین ستزر و نیل اوگریدی قبلا نقش های رشد در از نظر گرامری و پلت فرم اطلاعات مشتری بخش، به ترتیب.
در داخل جامعه 17 کانال وجود دارد که به موضوعاتی مانند #تجزیه و تحلیل و داده ، #b2b ، #محصول و بازاریابی و #fb-ig-ads می پردازند. فضای منظم ، جستجوی اطلاعات یا کمک گرفتن از افراد مناسب را آسان تر می کند ، و در حالی که بحث ها می توانند نسبتاً فنی باشند ، پاسخ ها اغلب به موقع و بصیرت آمیز هستند. به عنوان مثال ، ممکن است سوالات مربوط به تاکتیک های بازاریابی تأثیرگذار در #ecom-and-influencers ، و بحث در مورد حمایت از خبرنامه ایمیل در #استراتژی رشد را بیابید.
نوع جامعه: دایره ، یک بستر اجتماعی
برای چه کسی مناسب است: B2B بازاریابان و کارآفرینان
هزینه: از جانب آمریکا99 دلار در سال برای دسترسی به جامعه خصوصی (شامل 7 روز آزمایش رایگان)
لینک ثبت نام: https://www.swipefiles.com/membership
تعداد اعضا: > 500 (پرداخت شده) ؛ > 6.3 هزار (خبرنامه رایگان)
پایه گذاری شده توسط کوری هاینز– بازاریاب و پادکست که قبلاً بازوی Growth را رهبری می کرد کفسابی—Swipe Files عمدتاً بر بازاریابی ، رشد و ایجاد مخاطب تمرکز دارد ، با هدف ایجاد دوستی ، و نه منجر.
برای آگاهی از آنچه انتظار دارید ، با خبرنامه رایگان هفتگی شروع کنید یا دوره آزمایشی 7 روزه را برای دسترسی آزاد به جامعه خصوصی انجام دهید. بحث ها به 11 کانال شامل General ، Learning ، Wins ، Asks ، Challenges و Gigs تقسیم می شوند.
من به خصوص دوست داشتن جامعه را دوست دارم: هاینس شخصاً از اعضای جدید استقبال می کند و به طور فعال در همه کانال ها بحث می کند ، در حالی که اعضا در درجه اول در مورد SaaS یا B2B موضوعات بازاریابی مکالمات آزاد نیز در کانال Not Marketing انجام می شود.
فراتر از جامعه ، مطمئن شوید که از مخزن منابع بازاریابی در وب سایت اصلی استفاده می کنید ، که شامل یک فایل کشویی اصلی با بیش از 1000 ایده است که بازاریابان می توانند از آن یادداشت برداری کنند.
نوع جامعه: گروه فیس بوک و جامعه Slack
برای چه کسی مناسب است: زنان در زمینه فنی سئو فضا
هزینه: رایگان
لینک ثبت نام: فیس بوک، سست
تعداد اعضا: > 2.7k (فیس بوک) ؛ > 1.7k (Slack)
جوامع آنلاین فقط زنان این روزها قلمرو جدیدی نیستند ، اما مطمئناً در دنیای بازاریابی هستند. اریج ابوعلی هنگامی که زنان را در فناوری تأسیس کرد ، سریع این خلا را پر کرد سئو (WTS) در 2019. همانطور که از نامش پیداست ، WTS با هدف تشویق زنان در زمینه های فنی سئو فضا برای کمک به یکدیگر ، صرف نظر از مرحله شغلی آنها.
این وب سایت رسمی منابع زیادی از جمله پست های وبلاگ ، پادکست ها و مصاحبه های هفتگی با زنان صنعت را به پیروان ارائه می دهد. با این حال ، برای کمک بیشتر ، گروه فیس بوک یا انجمن Slack را امتحان کنید.
دومی شامل 24 کانال است که به س membersالات خاص در مورد همه چیز از #محتوا-جستجوگر و #تجزیه و تحلیل گرفته تا #سئو فنی ، #طرح و #کرم پاسخ می دهد. آنچه من دوست دارم اشتیاق جامعه در تبادل دانش و نشان دادن حمایت آنها از طریق واکنش های ایموجی است. موضوعاتی که بیشترین جذابیت را به خود جلب می کند اغلب از طرف بنیانگذار AbuAli است که اطلاعیه ها و به روز رسانی های هفتگی را در مورد مذاکرات WTSWorkshop ارسال می کند.
در فیس بوک ، حداکثر پنج پست در روز انتظار داشته باشید – با بحث در مورد آن سئو استراتژی ، اساسی سئو تاکتیک ها و موارد فنی تر مانند برچسب های hreflang یا کنسول جستجوی Google.
شما همچنین گاهی اوقات آگهی های شغلی و شرح داستانهای موفقیت را پیدا خواهید کرد ، و از آنچه که من جمع آوری کرده ام ، جامعه حمایتی و مفید است. این یک مزیت در کتابهای ما است.
نوع جامعه: Subreddit
برای چه کسی مناسب است: هر کسی که به بازاریابی و تبلیغات علاقه مند است
هزینه: رایگان
لینک ثبت نام: https://www.reddit.com/r/marketing/
تعداد اعضا:> 365 هزار
اگر بتوانم برای مشاوره بازاریابی به موقع ، مفید و اساسی ، یک انجمن را انتخاب کنم ، این زیرمجموعه خواهد بود.
برخلاف اکثر گروه ها ، داشتن یک حساب Reddit تنها پیش نیاز برای پیوستن به جامعه است ، و آن را به بستری در دسترس تر برای کنار گذاشتن ایده ها از متخصصان و یا کسب مشاوره شغلی در زمینه پیشرفت به عنوان یک بازاریاب تبدیل می کند.
با داشتن بیش از 360،000 عضو – شامل صاحبان مشاغل ، نمایندگان محلی و بازاریابان مشتاق یا با تجربه – با توجه به وسعت و عمق موضوعات مورد بحث و این واقعیت که مشارکت جامعه بالا است ، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. در حالی که ظاهراً محتوا چندان تعدیل نشده است ، اما به سرعت پاسخ سوالات در مورد همه چیز را پیدا خواهید کرد سئو، بازاریابی محتوا و برند ، برنامه ریزی رسانه ای و UX/رابط کاربری، به نام چند.
منابع زیادی نیز وجود دارد که باید بررسی شوند ، که همه آنها را می توان در آن یافت تخته محتوای پین شدهبه و اگر به دنبال انجمن مشابهی هستید که کمی بهتر باشد ، این موارد را بررسی کنید:
نوع جامعه: گروه فیس بوک
برای چه کسی مناسب است: بازاریابان ، مترجمان آزاد و کارآفرینان
هزینه: رایگان
لینک ثبت نام: https://www.facebook.com/groups/themarketingmeetup/
تعداد اعضا: > 2.7 هزار
یک غذاخوری در کمبریج ، انگلستان ، و یک شبکه ساز عصبی که خود را لقب داده اند: اینها موادی بودند که به تولد The Marketing Meetup منجر شد (خوب) در سال 2016 هنگامی که بنیانگذار بود جو گلوور یک رویداد گاه به گاه بر سر غذا ترتیب داد.
آنچه با دور هم جمع شدن بازاریابی آغاز شد ، امروزه به یک جامعه تقریباً 25000 نفری تبدیل شده است-و اعضای آن با رویدادهای آنلاین هفتگی که شامل مواردی از این قبیل است ، آشنا می شوند. کاترین نیومن، مدیر ارشد بازاریابی در منچستر یونایتد ، و هری خشک، مغز پشت خبرنامه مورد علاقه نمونه های بازاریابیبه
برای بحث های صمیمی تر در مورد همه موارد مرتبط با بازاریابی ، به انجمن فیس بوک آن مراجعه کنید:
در اینجا ، بازاریابان مبتدی و با تجربه در مورد ابزارهای صنعت ، مسیرهای شغلی و موضوعاتی که شامل بازاریابی محتوا ، استراتژی نام تجاری ، بازاریابی ایمیلی و رشد یک تجارت است ، توصیه ها و توصیه هایی را مبادله می کنند.
یک امتیاز: یک رشته مشاغل ماهانه برای اعضایی که به دنبال استخدام یا استخدام هستند:
من هم آن را دوست دارم خوب بر مثبت نگری تأکید و تشویق می کند – چیزی که اعضای آن از آنچه من جمع آوری کرده ام احترام گذاشته و به آن عمل می کنند.
نوع جامعه: گروه فیس بوک
برای چه کسی مناسب است: B2B بازاریابان
هزینه: آمریکا10 دلار در ماه ؛ در هر زمان لغو کنید (پس از اتمام پرداخت ، دعوت نامه ای برای پیوستن به گروه خصوصی از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد)
لینک ثبت نام: https://dgmg.davegerhardt.com/offers/gQBScr7j/checkout
تعداد اعضا:>2.6 هزار
دیو گرهارت این یک عامل تأثیرگذار کوچک در فضای بازاریابی است و به دلایلی خوب: او در بستر بازاریابی محاوره ای رشد را رهبری کرد رانش از زمان تأسیس آن در سال 2015 ، تلاشهای بازاریابی را در SaaS آغاز کرد خصوصی، سپس به عنوان مدیر ارشد برندینگ به Drift بازگشت.
به طور طبیعی ، شما انتظار دارید که بازاریاب باتجربه همه چیز را یک قدم جلوتر بردارد ساختن نام تجاری به نام اوبه
این DGMG گروه فیس بوک شامل یک جامعه کوچک اما مفید از مشترکین پرداخت کننده است که بسیاری از آنها کارمند Slack ، TikTok ، HubSpot و سایر افراد هستند. بنابراین انتظار بحث و تبادل نظر با کیفیت در زمینه کپی و استراتژی محتوا در برندسازی ، رسانه های اجتماعی ، طراحی (رابط کاربری/UX) ، و توصیه هایی برای مشاغل ، کتابهای بازاریابی و نرم افزار.
هر از گاهی گرهارت به این بحث ها می پردازد یا نکات بازاریابی را به اشتراک می گذارد:
یکی از موارد اضافه شده اخیر به جامعه ای که من دوست دارم ، کلاسهای مستر زنده ای است که اعضا می توانند در آن شرکت کنند و موضوعات مرتبط با بازاریابی بر اساس آرا انتخاب می شوند.
نوع جامعه: جامعه سست
برای چه کسی مناسب است: بازاریابان و بنیانگذاران محتوا
هزینه: رایگان (درخواست دعوت نامه)
لینک ثبت نام: https://airtable.com/shrKXm9xqoKfTq1kq
تعداد اعضا: > 3 هزار
شما می دانید وقتی یک جامعه بازاریابی دارای اعضای شرکت های معروف فناوری از جمله Shopify ، Udemy ، Intercom و HubSpot باشد ، به چیز خوبی دست یافته اید.
همچنین تصادفی نیست که از Superpath نام برده شد دو برابر در پاسخ به ما CMO تیم توییت در مورد توصیه هایی برای جوامع بازاریابی.
بر خلاف بسیاری از گروههایی که این لیست را ایجاد کردند ، Superpath بر بازاریابی محتوا تمرکز می کند – موضوعی که بنیانگذار آن است جیمی دالی تجربه خود را در طول سالها تجربه خود در B2B شرکت های SaaS من طرفدار زیادی از بنیانگذاران هستم که تلاش بیشتری برای مشارکت با جوامعی که به طور مرتب ایجاد کرده اند می کنند ، و دالی این کار را با به اشتراک گذاشتن به روزرسانی های هفتگی در مورد آنچه که در آن مشغول بود ، انجام می دهد ، بحث های جالب در اجتماع و به روز رسانی ها این کار را انجام می دهد. در Superpath
اعضای آن نیز حمایت و استقبال می کنند و تعداد زیادی از آنها به طور فعال به بازاریابان جدید و با تجربه بازخورد دقیق ارائه می دهند.
این انجمن 20 کانال دارد. این ممکن است بیش از حد به نظر برسد ، اما در این مورد ، با توجه به ماهیت فنی بحث در کانال هایی مانند #seo-talk یا #b2b-content-chat. سایر کانالهای قابل توجه عبارتند از #نوشتن-بازخورد ، #watercooler ، و #team-mgmt ، که آخرین آنها شیوه های ساختاردهی تیم و حفظ استعداد را مورد بحث قرار می دهد.
افکار نهایی
اینها تنها جوامع بازاریابی نیستند که ما دوست داریم. ما هنوز موارد دلخواه بیشتری داریم که شامل آنها نشده ایم (از جمله Ahrefs Insiderالبته!) زیرا قبلاً در این پستها به آنها اشاره کردیم:
یافتن جامعه مناسب زمان می برد ، بنابراین صبر مهم است. تا آنجا که می توانید به گروه های مرتبط بپیوندید ، مکالمات را مرور کرده و س questionsالات خود را برای سنجش احساس خود در مورد موضوعات مورد بحث و عمق محتوا مطرح کنید.
حتی ممکن است بخواهید از طریق توییتر یا فیس بوک با بنیانگذار (بنیانگذاران) ارتباط برقرار کنید تا از سابقه جامعه مطلع شوید. ورود با ذهن باز کلیدی است: همیشه چیزی برای یادگیری وجود دارد ، حتی اگر خود را یک بازاریاب با تجربه می دانید.
سوالات دارید؟ به من ضربه بزن توییتربه