گزارش جدید نشان می دهد محتوای تولید شده توسط کاربر ، مانند عکس های بارگذاری شده توسط مشتریان ، نقش بسزایی در تصمیمات خرید دارد.
eMarketer گزارش می دهد که 62 درصد از مصرف کنندگان می گویند در صورت مشاهده عکس ها و فیلم های مشتری ، احتمال خرید کالایی بیشتر است.
نتایج نظرسنجی شامل خریداران از ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، فرانسه ، آلمان و انگلیس است.
وقتی از آنها س askedال شد که چرا آنها به دنبال زمینه اضافی درباره یک محصول هستند ، مانند عکس های مشتری ، آنها پاسخ دادند:
- این ممکن است چیزی را که واضح نبود برجسته کند (24٪)
- دوست دارند قبل از خرید کالایی را در عمل مشاهده کنند (21٪)
- از صحت بررسی ها بیشتر مطمئن شوید (17٪)
- مشاهده کیفیت محصول آسان تر است (17٪)
- مشاهده اندازه / مناسب یا رنگ محصول آسان تر است (11٪)
- دیدن مواد یک محصول آسان تر است (7٪)
تأثیر محتوای تولید شده توسط کاربر در فیس بوک بیشتر است. این بررسی نشان داد که 26.4٪ از پاسخ دهندگان گفتند که فیس بوک مقصد محبوب آنها برای خرید بر اساس عکس مشتری است.
محتوای بارگذاری شده توسط مشتریان در اینستاگرام و یوتیوب نیز در تأثیرگذاری بر خرید موثر است.
برخی از پاسخ دهندگان گفتند که محتوای تولید شده توسط کاربر در Pinterest ، TikTok و Snapchat به هدایت خریدها کمک می کند.
توییتر آخرین پاسخ را در میان پاسخ دهندگان به نظرسنجی اعلام کرد ، و تعداد کمی گفتند که عکس های مشتری در توییتر بر تصمیمات خرید تأثیرگذار است.
جرمی گلدمن ، تحلیلگر اصلی eMarketer ، پیش بینی می کند امسال یک محوری بزرگ برای محتوای بیشتر تولید شده توسط کاربر باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
گلدمن در این گزارش اظهار داشت:
“مصرف کنندگان اعتماد کمتری به رسانه های اصلی و بازاریابی شرکتی نرم دارند و در عوض به محتوای تولید شده توسط کاربران و تأثیرگذاران روی می آورند تا حقیقت خود را دریابند.”
گلدمن اضافه می كند ، در حالی كه مصرف آن را ایجاد “ارزان ، آسان و سریع” توصیف می كند ، مصرف كنندگان نسبت به محتوای تولید شده توسط کاربر پذیرنده هستند.
“چرا وقتی این گزینه وجود دارد ، به ویژه در جهانی که محتوا باید سریع ایجاد و تغییر کند ، مارک ها وقت و پول بیشتری را صرف تولیدات کلان می کنند؟”
محتوای تولید شده توسط کاربر در وب سایت ها
گزارش eMarketer بر تأثیر عکس های مشتری در شبکه های اجتماعی متمرکز است ، اما محتوای تولید شده توسط کاربر همچنین می تواند در وب سایت های خرید موثر باشد.
اگر وب سایتی دارید که محصولاتی را به فروش می رساند که مشتریان می توانند نظرات خود را در آن بگذارند ، به آنها امکان می دهد عکس ها را با بررسی خود بارگذاری کنند ، می تواند به مشتریان آینده در تصمیم گیری خرید کمک کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
محتوای تولید شده توسط کاربر علاوه بر اینکه فروش بالقوه بیشتری ایجاد می کند می تواند سودمند باشد به سئو وب سایت خود بروید.
جان مولر از گوگل گفته است محتوای تولید شده توسط کاربر است همان رفتار وقتی صحبت از رتبه بندی می شود ، به عنوان محتوای اصلی یک صفحه وب است. بنابراین تشویق عکس های مشتری می تواند سیگنال های بیشتری به یک صفحه اضافه کند و حتی به رتبه بندی در جستجوی تصویر کمک کند.
در مورد انتشار مطالب تولید شده توسط کاربر در وب سایت خود ، احتیاط کنید. اگر به مشتریان اجازه می دهید پیوندهایی را در نظرات خود وارد کنند ، Google از شما می خواهد که از آن استفاده کنید برچسب Rel UGC.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر بازاریابی محتوای تولید شده توسط کاربر ، به منابع برتر ما در زیر مراجعه کنید:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منبع: eMarketer