توزیع بیانیه مطبوعاتی، شکلی از رسانه های کسب شده، بخشی جدایی ناپذیر از مدیریت شهرت، قرار گرفتن در معرض برند و بازاریابی محتوا است. هم به شرکتهای بزرگ و هم به کسبوکارهای کوچک کمک میکند تا در بازار خود صدایی پیدا کنند.
انتشارات مطبوعاتی می توانند قدرتمند باشند و کار با کارشناسان می تواند به حذف بسیاری از حدس ها کمک کند. با این حال، اگر توزیعکنندهای که انتخاب میکنید مناسب نباشد، میتوان به راحتی بودجه بازاریابی خود را هدر داد.
ارائهدهندگان خدمات توزیع روابط عمومی میتوانند به کسبوکارها کمک کنند تا بیانیههای مطبوعاتی را به فهرستی از مخاطبین رسانهای و روزنامهنگاران از قبل موجود ارسال کنند یا از طریق انتشار بیانیه مطبوعاتی به سایتهای رسانهای مختلف. آنها همچنین می توانند به شما در ارتباط با شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها کمک کنند.
برای به دست آوردن حداکثر بازگشت سرمایه، شش ویژگی کلیدی وجود دارد که باید هنگام انتخاب شریک توزیع مطبوعاتی در نظر بگیرید.
1. سطح کشش رسانه و قرار گرفتن در معرض
به دست آوردن حداکثر قرار گرفتن در معرض رسانه ها و شنیده شدن، خدمات اولیه هر کدام است شرکت پخش روابط عمومی باید بتواند ارائه دهد. اعلامیه شما می تواند سطح خوبی از کشش رسانه ای را به دست آورد، اگر از سیم خبری مناسب با لیست خوبی از رسانه ها، یا یک سیستم توزیع قوی استفاده کنید.
دستیابی به کشش رسانه ای قابل توجه به چند عامل بستگی دارد، مانند:
- معتبر بودن سایت های رسانه ای که اخبار شما را دریافت می کنند.
- بهینه سازی انتشارات مطبوعاتی شما برای عبارات جستجوی مرتبط.
- تعداد سایتهای رسانهای که روابط عمومی شما را نشان میدهند.
اقتدار، اعتماد و ارتباط سه رکن سئو هستند. در انواع دیگر کانال های بازاریابی، قدرت، ارتباط و اعتماد معیارهای کلیدی هستند. آنها همچنین می توانند بر اثربخشی یک سرویس توزیع مطبوعاتی تأثیر بگذارند.
منبع: NewswireJet
قدرت
ظاهر شدن در سایت های رسانه ای معتبر بر درک برند شما تأثیر می گذارد و از طرق مختلف به کسب و کار شما اعتبار می بخشد. انتشار خبر به احتمال زیاد در سایتهای رسانهای دیگر به اشتراک گذاشته میشود، به پستهای وبلاگ مرتبط پیوند داده میشود و در صورت لزوم ارجاع داده میشود.
از تحقیقات داخلی خود، متوجه شدهایم که بیانیههای مطبوعاتی مشتریان در وبلاگهایی که موضوعات مرتبط را پوشش میدهند ارجاع داده میشود – و این همان چیزی است که ما آن را «ارسال مجدد» مینامیم.
ارتباط
خواندن آهنگ های کریسمس یا اجرای با مضمون کریسمس در ماه ژوئن چگونه به نظر می رسد؟ به این ترتیب می توان ارتباط را توضیح داد.
شما باید یک را انتخاب کنید خدمات توزیع مطبوعات که می تواند سطح قابل توجهی از مرتبط بودن اخبار شما را تضمین کند. وقتی روابط عمومی شما در سایتهای رسانه معتبر منتشر میشود، محتوای شما مورد توجه مخاطبان سایت، اخبار Google و نتایج جستجوی مرتبط در Google قرار میگیرد.
وقتی میخواهید به فهرست سایتهای رسانهای هدفمند و اینفلوئنسرهای خود دسترسی پیدا کنید، از وسوسه ارسال بیانیه مطبوعاتی خود ابتدا برای آنها اجتناب کنید. ابزاری مانند PRBean می تواند به شما در انجام کارآمد و با هزینه ای معقول کمک کند.
اعتماد کنید
وقتی اعتماد بالاست مردم بیشتر درگیر می شوند. یک سرویس توزیع مطبوعاتی را انتخاب کنید که به شما کمک می کند اخبار خود را در سایت هایی با سطح قابل توجهی از اعتماد منتشر کنید. بیانیههای مطبوعاتی شرکتها زمانی که با استفاده از شرکت توزیع روابط عمومی مناسب منتشر میشوند، معتبر تلقی میشوند و اعتماد بیشتری به دست میآورند.
هر کسب و کاری سزاوار داشتن صدایی است. این نباید حق انحصاری شرکت هایی با جیب عمیق باشد. با استفاده از کوپن “DEAL”، بیانیه مطبوعاتی خود را با 10٪ تخفیف در NewswireJet توزیع کنید.
2. قرار گرفتن در معرض نام تجاری با سرعت یک کلیک
برندسازی درک انسان از جذابیت و آشنایی را شکل می دهد. برندها با تقویت وفاداری مصرف کنندگان به دارایی تبدیل می شوند که مستقیماً بر درک آنها از برند تأثیر می گذارد.
یک سرویس توزیع مطبوعاتی مانند NewswireJet.com به انتشار داستان های مثبت در مورد کسب و کار شما در سرتاسر وب و به ویژه در صفحه اول Google از طریق پلتفرم گسترده و مؤثر رسانه ای آنها کمک می کند.
پاتریک، مدیر محصول در نظر میدهد: پویایی برندسازی تغییر کرده است و اکنون عمدتاً تحت تأثیر ردپای دیجیتال و احساسات آنلاین یک شرکت قرار گرفته است. BeeSparks. به عنوان یک آژانس برندسازی و بازاریابی محتوا که به سرعت در حال رشد است، در Beesparks، ترکیبی از راهحلهای خود را دیدهایم که به مشتریان کمک میکند اعتماد، قرار گرفتن در معرض برند و افزایش نرخ تبدیل را به دست آورند.»
منبع: NewswireJet
زمانی که یک بیانیه مطبوعاتی منتشر می کنید، انتظار می رود که در چندین سایت رسانه ای بزرگ ظاهر شود و بلافاصله نمایه شود. نمایه سازی سریع یک سیگنال مثبت در سطح اعتماد یک سایت رسانه ای است که مستقیماً بر میزان ظاهر شدن آنها در SERP ها برای جستجوهای جستجوی مرتبط تأثیر می گذارد.
دریافت بک لینک از وب سایت های رسانه ای قابل اعتماد به طور موثر رتبه بندی را افزایش می دهد و اعتبار وب سایت و جذابیت برند شما را تقویت می کند. ما شاهد افزایش تقاضا از سوی کارشناسان سئو و آژانس های روابط عمومی بوده ایم که یاد گرفته اند از توزیع مطبوعاتی برای بهبود توزیع متن لنگر مشتری و دامنه های ارجاع دهنده خود استفاده کنند.
3. خبرنامه نگارش مطبوعاتی گزینه
موفقیت یک کمپین مطبوعاتی با محتوای شما شروع می شود. یافتن زاویه مناسب برای ایجاد یک سر و صدا از آنچه ممکن است مانند یک داستان معمولی به نظر برسد، حیاتی است. یک نویسنده خبره در بیانیه مطبوعاتی می داند که چگونه زاویه اخبار عالی را پیدا کند، آموزش دهد و برای سئو بهینه سازی کند.
انتخاب یک خدمات توزیع روابط عمومی با تیمی از نویسندگان خبره در بیانیه مطبوعاتی، به شما مزیتی در ایجاد یک بیانیه مطبوعاتی عالی می دهد. در عین حال، بر سایر بخش های حیاتی کسب و کار خود تمرکز می کنید.
تعداد کمی از سرویسهای خبری تا 350 دلار برای یک بیانیه مطبوعاتی استاندارد دریافت میکنند، و این، تا حدی، برخی از کسبوکارها را وادار کرده است که خودشان بیانیههای مطبوعاتی را بنویسند. NewswireJet یک راه حل کامل شامل توزیع روابط عمومی و نوشتن روابط عمومی ارائه می دهد. تقاضا برای این سرویس افزایش یافته است زیرا افراد بیشتری از تیم متخصص نویسندگی روابط عمومی ما که با هزینه بسیار کم برای آنها کار می کند استفاده می کنند.
NewswireJet معتقد است که هر کسب و کاری شایستگی داشتن صدایی را دارد. این نباید حق انحصاری شرکت هایی با جیب عمیق باشد. با استفاده از کوپن “DEAL”، بیانیه مطبوعاتی خود را با 10٪ تخفیف توزیع کنید.
4. پشتیبانی سریع و قابل اعتماد مشتری
سرعت بین بلیط پشتیبانی شما و یک پاسخ مفید می تواند یک تغییر حیاتی در کمپین روابط عمومی شما باشد.
صنعت اخبار وایر در ارائه پاسخ های سریع به پرسش های مشتری کمی عقب مانده است و بر سرعت درخواست تغییرات یا دریافت پاسخ به سؤالات مهم تأثیر می گذارد.
منبع: NewswireJet
به طور متوسط، ممکن است بین 18 تا 24 ساعت طول بکشد تا اکثر شبکههای خبری به پرسشها پاسخ دهند – حتی زمانی که برای فشار دادن دکمه «انتشار» نیاز به دریافت بازخورد سریع دارید. اگر دریافت پاسخ سریع برای شما حیاتی است، فقط یک سرویس خبررسانی با چندین کانال ارتباطی و پاسخ سریع را انتخاب کنید.
NewswireJet به پشتیبانی باکیفیت در دسترس مشتریان خود می بالد، به آنها کمک می کند مشکلات را حل کنند و به سؤالات آنها بسیار بالاتر از رقبا پاسخ می دهند. هنگامی که شما نیاز به ارسال یک بیانیه مطبوعاتی در عرض چند ساعت دارید و نیاز به یک پاسخ سریع دارید، تفاوتی را که یک پاسخ سریع می تواند ایجاد کند را درک خواهید کرد.
5. پوشش گسترده رسانه ای چشمگیر
توزیع بیانیه مطبوعاتی فقط ارسال بیانیه های مطبوعاتی برای خبرنگاران نیست. این همچنین شامل توانایی به دست آوردن هرچه بیشتر قرار گرفتن در معرض آنلاین با استفاده از یک سرویس توزیع مطبوعاتی است که واقعاً می تواند ارائه دهد.
اگر یک بیانیه مطبوعاتی در چندین سایت رسانه ای با سطح قابل توجهی از مخاطبان ظاهر شود، دیده شدن برند به مرور زمان به طور تصاعدی افزایش می یابد.
قبل از انتخاب یک سرویس توزیع روابط عمومی، مطمئن شوید که بهترین ارزش را برای دلار خود از نظر پوشش دریافت می کنید. هر چه سایت های رسانه ای پریمیوم بیشتری بتوانند اخبار شما را دریافت کنند، اعلان شما تاثیر بهتری خواهد داشت. این کار را به قیمت از دست دادن کیفیت انجام ندهید.
یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد همچنین باید نمایه سازی سریع بیانیه های مطبوعاتی را تضمین کند. انجام این کار باعث می شود مخاطبان شما در حین جستجوی کلمات کلیدی مرتبط به صورت آنلاین، آخرین اطلاعات شرکت شما را ببینند. در عین حال، روزنامهنگاران میتوانند به راحتی در صورت نیاز به تهیه گزارش در مورد موضوعات مشابه، با اطلاعیه شما ارتباط برقرار کنند.