داشتن یک حضور آنلاین قوی بخش مهمی از تجارت است.
از یک طرف، شما باید به اندازه کافی شخصی باشید تا مخاطبان هدف خود را جذب کنید، و از سوی دیگر، باید ظاهر دیجیتالی حرفه ای خود را حفظ کنید.
اما چگونه می توانید برند خود را حرفه ای تر جلوه دهید؟
کارهایی وجود دارد که می توانید همین الان انجام دهید تا برند خود را حرفه ای تر جلوه دهید. برخی برای برند شما موثرتر خواهند بود، برخی کمتر، اما هر چه زودتر به آن برسید، بهتر است!
1. با یک نام خوب شروع کنید و دنبال کنید
در مقیاس ساده تر از انجام، ایجاد یک نام خوب برای برند شما 10/10 است. هنگام نام گذاری یک برند، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. شما باید به این فکر کنید که دیگران، به خصوص افراد بخش شما، چه مشتریان و چه رقبا، چگونه شما را درک خواهند کرد. با استفاده از نام تجاری می توانید کارها را آسان تر کنید ژنراتور. پیدا کردن نام برای برندتان خسته کننده است و شما به تمام کمکی که می توانید دریافت کنید نیاز دارید.
اما نام برند تنها چیزی نیست که باید پوشش دهید. شما باید در مورد مکان ها و فضاهایی که نام شما در آنها ظاهر می شود فکر کنید. بنابراین، باید:
- مطمئن شوید که نام دامنه شما در دسترس است – افراد بیشتری وقتی می خواهند هر نوع کسب و کاری را به صورت آنلاین انجام دهند، نوار URL را در مرورگر خود می خوانند.
- اطمینان حاصل کنید که لوگو با جایگاه تجاری شما مطابقت دارد (هم از نظر سبک و هم از نظر پالت رنگ)
- روی شعاری کار کنید که نام برند را تحسین کند – احتمال اینکه مردم آن را به خاطر بسپارند بیشتر خواهد بود.
نام تجاری خود را به عنوان نام خود در نظر بگیرید – این کلمه ای است که مردم با شما مرتبط می کنند، بنابراین مطمئن شوید که بهترین را انتخاب کرده اید.
2. مطمئن شوید که وب سایت شما تمیز است
هنگامی که مشتریان بالقوه به وب سایت شما رسیدند، باید مطمئن شوید که آنها در اطراف خود باقی می مانند و آنچه را که می توانید ارائه دهید بررسی کنید. متاسفانه، شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا آنها را فریب بدهند و بمانند.
بهتر است از کوچک شروع کنید. اگر بودجه شما به شما اجازه نمی دهد که شرکتی را استخدام کنید تا برای شما یک وب سایت ایجاد کند – کمتر، بیشتر یک تاکتیک عالی است! با مهم ترین چیزهایی که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید شروع کنید و راه خود را به سمت چاپ خوب بسازید.
3. در مورد محصول/خدمت خود مختصر و مستقیم باشید
اگر می خواهید مشتریان شما بهترین چیزها را در مورد برند شما بدانند، باید آنها را نیز بشناسید. هرچند خیلی بهتر از آنها
شما باید تعیین کنید که کدام خدمات نان و کره برند شما هستند و آن را در جلو و مرکز قرار دهید. ضرب و شتم در اطراف بوش تنها از 10 ثانیه گرانبهایی که برای جلب توجه مشتری دارید زمان می برد.
4. بصری مهم است!
انسان ها موجودات بصری هستند.
ما معمولاً همه چیز را بر اساس بصری قضاوت میکنیم، و تنها پس از آن بخش تصمیمگیری مغز شروع به کار میکند.
برای مثال، اگر برند شما برای انتقال خدماتی که ارائه میدهید به عکسها متکی است، باید مطمئن شوید که آن عکسها بهترین هستند. همین امر در مورد تصاویر و اینفوگرافیک ها نیز صدق می کند.
در حال حاضر، شما مجبور نیستید به یک عکاس حرفه ای ضربه بزنید. اما عکسهایی که با گوشی هوشمندتان در یک روز ابری گرفته میشوند نیز آن را قطع نمیکنند.
5. همه پلتفرم های خود را به هم متصل کنید
مشتریان و مشتریان می توانند از طریق انواع کانال ها مراجعه کنند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی امروزه بزرگترین و محبوب ترین آنها هستند. اما هیچ پلتفرم رسانه اجتماعی ترجیحی در آنجا وجود ندارد. برخی از افراد دوست دارند تجارت خود را از طریق اینستاگرام انجام دهند و برخی هنوز هم کاربران وفادار ایمیل هستند.
در مجموع، بهترین اقدام این است که همه پلتفرم های آنلاین خود را به هم وصل کنید تا مشتریان بتوانند پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کنند. این نه تنها برند شما را حرفهایتر نشان میدهد، بلکه اشتراکگذاری آن را با دوستان خود برای مردم آسانتر میکند.
6. خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنید
هزاره ها روند همه چیز یک تجربه است را شروع کردند، و به نظر می رسد که اینجا بماند. علاوه بر چیزی که برند شما ارائه میکند، مردم میخواهند بدانند چه کسی پشت این برند است و آن افراد برای چه چیزی ایستادهاند.
شما می توانید به این تقاضا پاسخ دهید و با ایجاد یک محصول جالب، برند خود را حرفه ای تر جلوه دهید صفحه “درباره ما”.. بنابراین، بنشینید و یک بیانیه مأموریت ایجاد کنید، در حالی که از شعار “ما در حال تبدیل جهان به مکان بهتری هستیم” دوری کنید.
این همیشه چیزهای کوچک است
ساختن یک برند در هسته آن مراقبت از یک میلیون چیز کوچکتر است. اقدامات کوچکی که امروز انجام میدهید، در هفتهها، ماهها یا سالهای آینده مطمئناً بازدهی بالایی خواهند داشت.
عرق کردن چیزهای کوچک شما را به جایی می رساند و باعث می شود که برند شما حرفه ای تر و بالاتر از همه صادق تر به نظر برسد.
موفق باشید آنجا!
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) {return;} js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));