برداشت اول اهمیت دارد و برای برندها و افرادی که میخواهند در رسانههای اجتماعی متمایز شوند، اهمیت زیادی دارد. طبق گفته فوربس، یک فرد متوسط حدود 8 ثانیه طول می کشد و در این بازه زمانی، اطلاعات کافی را جمع آوری می کند تا تصمیم بگیرد که آیا آنچه را که می بیند دوست دارد یا نه.
دامنه توجه در اینترنت حتی کوتاهتر است. کاربران اینترنت برای رفتن به مورد بعدی نیاز به چند کلیک دارند، که باعث میشود سریعتر محتوا را مرور کنند.
در مورد توییتر، ایجاد یک برداشت اولیه مثبت می تواند بسیار مشکل باشد. اگر موفق به جذب یک سرنخ بالقوه برای پروفایل خود شدید، انتظار نداشته باشید که اگر نمایه توییتر شما ضعیف است، برای مدت طولانی باقی بماند.
در زیر مراحل لازم برای بهینه سازی پروفایل توییتر خود را مشاهده خواهید کرد.
روی بخش بیو کار کنید
با بیو شروع کنید شما فقط 160 کاراکتر دارید، بنابراین فضای زیادی برای کار کردن وجود ندارد.
توضیح کوتاهی از آنچه توییتر شما نشان می دهد ارائه دهید. یک تجارت، یک علت یا یک جامعه محلی.
مردم از کلمات کلیدی برای جستجوی مشاغل و خدمات در توییتر استفاده می کنند، بنابراین هشتگ ها و کلمات کلیدی شما نیز باید بهینه شوند. از استفاده از اصطلاحات تخصصی خودداری کنید و در صورت امکان از یک کلمه کلیدی خاص برای صفحه خود استفاده کنید.
در صورتی که صفحات توییتر دیگری از کلمات کلیدی مشابه استفاده می کنند، این کار را انجام دهید، که از کشف نمایه شما جلوگیری می کند. اگر در مورد کلمات کلیدی خاصی مطمئن نیستید، آنها را در توییتر جستجو کنید و نتایج جستجو را ببینید.
برای برجستهتر کردن نمایه توییتر، میتوانید یکی از آنها را نیز امتحان کنید بیش از 350 فونت برای رسانه های اجتماعی، از جمله فونت های سفارشی برای توییتر.
فونتهای پیشفرض میتوانند خستهکننده باشند، و افزودن کمی ذوق به بیو چیز تمیزی است که باید در نظر گرفت. شما باید فونتی را پیدا کنید که با احساس و ظاهر کلی نمایه توییتر شما مطابقت داشته باشد.
بخش مشخصات شخصی را پر کنید
به غیر از بخش بیو، چند بخش نیز وجود دارد که برای اطلاعات شخصی استفاده می شود. مشاغل یا جوامع محلی باید بخش آدرس را پر کنند. اگر یک کسب و کار به صورت آنلاین فعالیت می کند، می تواند از این قسمت از نمایه صرفنظر کند.
بعد، بخش وب سایت وجود دارد که خود توضیحی است. در نهایت، بخش تولد وجود دارد. برای افراد، آنها می توانند جزئیات را اضافه کنند و همه را از تاریخ تولد خود مطلع کنند. برای برندها، این بخش می تواند به عنوان علامتی برای یادداشت پایه آنها، که به نوعی روز تولد نیز است، در نظر گرفته شود.
به طور کلی، از دست دادن اطلاعات شخصی تأثیر منفی بر جای می گذارد و باعث می شود نمایه شما کمتر حرفه ای به نظر برسد. پر کردن بخش ها زمان زیادی نمی برد، بنابراین مطمئن شوید که این مرحله را نادیده نگیرید.
تصاویر مناسب را انتخاب کنید
نمایه توییتر دارای دو بخش تصویر است – تصویر نمایه اصلی و تصویر پس زمینه.
برای اولی، استفاده از لوگوی برند با کیفیت بالا رایج است. گاهی اوقات، ممکن است لازم باشد لوگو را طوری تنظیم کنید که به عنوان تصویر نمایه قرار بگیرد. به عنوان مثال، تغییر طرح رنگ یا حذف عناصر خاص، مانند حروفی که چندان قابل مشاهده نیستند.
اگر در مورد نمایه شخصی توییتر شخصی صحبت می کنیم، استفاده از یک عکس شخصی منطقی است.
حال، برای تصویر پسزمینه، از نظر بصری باید با تم کلی نمایه مطابقت داشته باشد.
بسیاری از برندها دوست دارند از تصویر پس زمینه به عنوان منبع اطلاعاتی برای کسانی که از نمایه توییتر بازدید می کنند استفاده کنند. به عنوان مثال، اگر رویداد جدیدی در راه است، تصویر پس زمینه را می توان کمی تغییر داد تا تاریخ رویداد را نشان دهد.
توییت را به بالا پین کنید
یک توییت پین شده شبیه به یک داستان برجسته است. این اولین محتوایی است که بازدیدکنندگان در نمایه توییتر شما متوجه آن می شوند.
بسیاری از پروفایل های توییتر بهترین عملکرد توییت خود را پین می کنند. در همین حال، برخی دیگر، توییتهایی را که در آن زمان مرتبطتر هستند، در اولویت قرار میدهند. به عنوان مثال، توییتی که آخرین پست وبلاگ را تبلیغ می کند یا توییتی که مشارکت اخیر با سایر برندها را پوشش می دهد.
غیرفعال کردن محافظت از توییت
اطمینان حاصل کنید که توییت های شما محافظت نمی شوند، یعنی برای سایر کاربران توییتر نامرئی هستند. تنظیمات توییتر را باز کنید و به بخش Privacy and Safety بروید. اگر کادر کنار Tweet Privacy علامت زده شده است، آن را تغییر دهید.
پیام های مستقیم را فعال کنید
Privacy and Safety در تنظیمات نیز گزینه پیام مستقیم را دارد. فعال کردن آن به شما امکان میدهد پیامها را مستقیماً از هر کسی در توییتر دریافت کنید.
هدف از این کار این است که صفحه توییتر شما قابل دسترسی باشد. اگر پیامهای سایر کاربران را مسدود کنید، آنها نمیتوانند در پلتفرم به شما دسترسی پیدا کنند.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) {return;} js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));