داده های تخمینی بازدید از وب سایت در تعدادی از ابزارهای رایگان و پولی در دسترس است.
از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل گرفته تا ابزارهای وب سایت تعمیم یافته مانند SimilarWeb یا Alexa و موارد دیگر تا ابزارهای هوشمند تبلیغاتی ، این ویژگی ها و دقت های مختلفی دارند.
فراتر از آن ، می توانید وارد ابزارهایی شوید که برای اهداف خاص ساخته شده اند ، مانند ابزارهای اطلاعاتی SEO و PPC همراه مجموعه های محصول مانند Ahrefs ، SEMrush ، Spyfu ، KeywordSpy و موارد دیگر.
مهم است که تشخیص دهیم اکثر این ابزارها از روش های آموزش دیده برای تخمین ترافیک استفاده می کنند و از نظر آمار واقعی ترافیک محرمانه نیستند.
ارقام بیش از حد و دست کم گرفته شده وجود دارد که نباید به عنوان 100٪ حقیقت در نظر گرفت.
با این حال ، این بدان معنا نیست که این ابزارها ارزشی ندارند.
به شرط اینکه در مقایسه با رقبا و سایتهایی که از آنها استفاده می کنید ، مراقب رقبا و سایتهایی باشید که فرصتهای کافی برای فراتر رفتن از سطح بالای بازدید و استفاده از دادههای مرسوم و مرجع را دارید ، فرصتهای خوبی وجود دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این شش روش استفاده از ابزار برآورد کننده بازدید وب سایت را در SEO و استراتژی های بازاریابی خود بررسی کنید.
1. محک زدن
شما می توانید بسیاری از آمارهای مختلف از کل ترافیک گرفته تا ترافیک توسط کانال ، ترافیک توسط دستگاه و حتی غواصی عمیق تر در معیارهای ثانویه را از ابزارهای ترافیک وب سایت.
من می دانم که این داده ها برای بسیار برجسته است محک زدن.
اگر مقایسه ترافیک شخصی خود را با رقبا یا کسانی که می خواهید با آنها مطابقت داشته باشید انجام دهید ، ممکن است مناطقی از تمایز را پیدا کنید که بتوانید اهداف رشد را ایجاد کنید.
گزارش معیار در Google Analytics یکی از ابزاری است که فکر می کنم از آن کم استفاده شده است.
این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید یک صنعت مشابه و تقسیم بندی کنید و آمار واقعی شما را با کسانی که در آن صنعت هستند نیز مطابقت دهد.
اشکال این است که رقبا یا همتایان صنعت در مقایسه با سایر دسته ابزارها جمع می شوند و ناشناس نگه داشته می شوند.

2. تنظیم انتظار
همه ما می خواهیم یک عصای جادویی تکان دهیم و منابع جادویی جادویی زنده شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حتی اگر کار سخت بهینه سازی ، هدف گذاری ، پیام رسانی و توسعه محتوای جذاب باشد ، اگر واقعیت این است که هیچ ترافیکی برای بازدید وجود ندارد ، وقت و توجه خود را تلف می کنیم.
با مشاهده رقبا و سازمان های قابل مقایسه با ابزارهای ترافیک وب سایت ، می توانیم انتظارات خود را بدانیم.
با فرض اینکه خودمان را محک زده ایم ، می توانیم کانال ها ، محتوا و کانال های خاصی را بررسی کنیم خلا in موجود در سایتهای خودمان.
برعکس ، ممکن است دریابیم که به احتمال زیاد از بازار استفاده کرده ایم.
اگر ما با فاصله زیادی رهبر بازار هستیم و ابزار تحقیق و تبلیغات و جستجوگرها درباره اندازه مخاطبان خود به ما می گوید ، می توانیم تصویر کامل تری را مشاهده کنیم.
به ما کمک می کند تا بدانیم که آیا بهترین گزینه ما این است که به دنبال پتانسیل استفاده نشده برویم یا سعی کنیم سهم بازار را از سایت های دیگر صنعت خود بگیریم.
3. تعیین مخلوط کانال راست
ما می توانیم با دیدن رقبا و سایت های دیگر در صنعت مشابه یا فضاهای رهبری فکر ، چیزهای زیادی درباره مخاطبان خود بیاموزیم.
اطمینان حاصل کنید که ترکیب مناسبی از سایت های رقیب یا قابل مقایسه ای دارید که در ابتدا از آنها پروفایل می کنید و تأیید کنید که آنها به دنبال مخاطبان مشابه شما هستند.
با دیدن اینکه سایت های دیگر در کانال های خاص خود چه تجربه هایی را تجربه می کنند ، می توانید تعیین کنید که آنها در چه کارهایی خوب عمل می کنند و مخاطبان وب آنها در کجا پیدا می کنند.
شما قطعاً می خواهید در مقایسه خود بسیاری از سایت های دیگر را نیز جستجو کنید تا بتوانید متغیرهایی مانند میزان موفقیت یک رقیب خاص در زمینه سئو ، رسانه های اجتماعی و غیره را کنترل کنید.
خواه روندهای واضحی را ببینید که منابع ترافیکی بهترین عملکرد را دارند یا بیشتر تصویری متفاوت است ، می توانید استراتژی های آنها و میزان تلاش برای انجام هر کانال را درک کنید.
این می تواند به شما کمک کند تا تأیید کنید کدام کانال های بازاریابی دیجیتال و ترکیب کلی شما مناسب هستند.
4. عناوین و قالب های محتوایی
به روزرسانی یا تأیید ترکیب کانال شما یک نقطه شروع عالی در تعیین نیازهای محتوایی و سرمایه گذاری شما در آنها است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فراتر از آن ، و فراتر از گوش دادن به مخاطبان خود ، نگاه به رقبا یک راه عالی برای تعیین است موضوعات محتوا باید صحبت کنیم
شما باید کاملاً سریع به ترکیب دسک تاپ خود در مقابل ترافیک تلفن همراه و خرابی های جزئی بیشتر در دستگاه ها ، مرورگرها ، فناوری و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.
با این حال ، هنگامی که با استفاده از ابزار برآورد کننده ترافیک رقبا و سایت های قابل مقایسه با انگیزه ، تجزیه و تحلیل می کنید ، می توانید فرصت هایی برای رشد پیدا کنید و تعیین کنید که ترکیب ایده آل برای مخاطب هدف شما در آینده چگونه باشد.
سرمایه گذاری در محتوا می تواند هزینه بر باشد. دانستن اینکه در کدام قالب ها باید سرمایه گذاری کرد (به عنوان مثال تلفن همراه) و نحوه دسترسی افراد به آنجا (به عنوان مثال رسانه های اجتماعی) مهم است.
شما می توانید از ابزاری مانند SimilarWeb و SEMrush (یا ترکیبی از دیگران) برای ترسیم نقاشی از مکان خود ، محل رقابت و مکان مورد نظر خود برای کمک به نقشه راه خود استفاده کنید.
5. هوش کلیدی
بازاریابان جستجو در حال حاضر از بسیاری از ابزارها استفاده می کنند که شامل عملکرد تخمین ترافیک وب سایت است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ابزار جاسوسی کلمات کلیدی مستقل ، مجموعه ابزارهای SEO و PPC و حتی ابزارهای گسترده تر بازدید وب سایت (به عنوان مثال ، SimilarWeb) شامل داده های کلمات کلیدی در برنامه های پولی هستند.
بنابراین بیشتر توجه ما در جستجو به محتوا و تمرکز و تطبیق آن با آنچه مخاطب ما دنبال می کند ، است.
این قطعاً در هدف و کاری است که باید انجام دهیم.
با این حال ، اگر به رقابت خود نگاه نکنیم ، از دست می رود.
ما می توانیم با دانستن اینکه رقبا خوب یا بد کار می کنند ، شروع بزرگی داشته باشیم.
به کلمات کلیدی برتر نگاه کنید و اصطلاحات دم بلند رقبای شما در جستجو به خوبی عمل می کنند و آن را با صفحات برتر بازدید خود ترکیب می کنند.
اینکه به رتبه بندی نگاهی بیندازید ، یک سطح دیگر است و ببینید که این رتبه بندی چقدر ترافیک ایجاد می کند.
ما نمی خواهیم تلاش های خود را برای تعقیب رتبه بندی اشتباه هدر دهیم که باعث ایجاد ترافیکی نمی شود که برای رسیدن به اهداف تجاری خود به طور کلی نیاز داریم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
6. تحقیقات پیوند ساختمان
ابزار برآورد ترافیک می تواند منبع خوبی برای تحقیقات پیوندی باشد.
انجام تحقیق پیوند و ایجاد پیوند می تواند طاقت فرسا و یک تلاش تمام وقت باشد.
همچنین می توانیم به جایی برسیم که احساس کنیم فرصت های خود را تمام کرده ایم.
هنگامی که شما تمام تحقیقات پیوندی را که ابزارهای SEO شما می توانند ارائه دهند ، انجام دهید ، این ابزار را برای جاسوسی و ابزارهای کلی تر گسترش دهید. آنها ممکن است برخی از فرصتهای جدید و متفاوت را روشن کنند.
هیچ ابزاری نمی تواند همه پیوندها و کل افرادی را که به چه کسانی پیوند دارند به شما نشان دهد ، بنابراین تحقیقات خود را گسترش دهید و به همان اندازه ابزارهایی که منابع و دامنه شما تضمین می کند ، شامل شود.
استفاده بیشتر از بینش برآوردگر ترافیک وب سایت
ما به عنوان متخصصان سئو به دسترسی داریم بسیاری از ابزارهای مختلف.
اگر بازاریاب جستجو هستیم ، احتمالاً در بسترهای جستجو زندگی می کنیم که به ما گزارش عملکرد ، ابزار تحقیق و روش های دیگر برای انجام کارآمد کارها را می دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ما همیشه نمی خواهیم وقتی روز به روز به خاک سپرده می شویم ، به ابزارها و لایه های داده بیشتری نگاه کنیم.
امیدوارم ، این روشهای خلاقانه استفاده از ابزارهای بازدید از وب سایت به شما کمک کند تا فرصتهایی را برای تعیین انتظارات جدید ، معیارگذاری ، استراتژی محتوا و موارد دیگر باز کنید.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
عکس صفحه توسط نویسنده ، مارس 2021