4- فروش را با فیلم های نمایش محصول افزایش دهید
فیلم های آزمایشی محبوب هستند و دلیل خوبی هم دارد. آنها اهداف مختلفی را دنبال می کنند ، از جمله:
کاهش شک و تردید.
مصرف کنندگان قبلاً نسبت به همه گیری همه تردید داشتند ، اما موج جزر و مد اطلاعات غلط در بین منابع اطلاعاتی اعتماد را در پایین ترین حد خود قرار می دهد ، با توجه به فشار سنج Edelman 2021 Trust.
فیلم های آزمایشی به شما کمک می کند تا این عدم اعتماد را کاهش دهید زیرا شما یک فضای خالی ایجاد نمی کنید و انتظار دارید مشتریان به راحتی حرف شما را بزنند – شما نشان دادن آنها دقیقاً همان کاری هستند که محصول شما می تواند انجام دهد.
توضیح ویژگی های اصلی.
زیبایی فیلم های آزمایشی این است که به شما این امکان را می دهد تا محصولات خود را به جای گفتگوی پر فشار فروش ، به صورت واقعی و محاوره ای ارائه دهید.
دقیقاً مانند روانشناسی تکیه بر بازاریابی محتوا به جای تماسهای سرد ، این روش کم فشار بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد. همچنین به شما این امکان را می دهد که توضیح دهید چرا محصول شما در بازار بی نظیر است و چگونه می تواند مشکلات مشتریان شما را حل کند.
صرفه جویی در وقت و هزینه در مقایسه با نسخه های نمایشی زنده.
حتی قبل از دوران فاصله اجتماعی و ظرفیت محدود ، دسترسی برند شما با نمایندگی فروش حضوری بسیار محدودتر از دسترسی دیجیتالی آن بود ، به ویژه در بازارهای خارجی. (ناگفته نماند هزینه هایی که هنگام تأمین حقوق ، سفر ، کارمزد ، محل اقامت و سایر هزینه های جمع شده هنگام فروش مجدد سفر ، جمع می شوند).
اکنون ، تنها کاری که شما باید انجام دهید ارسال لینک است و هر کسی می تواند نمایش محصول را مشاهده کند.
5. فیلم ها را مستقیماً در وب سایت خود قرار دهید
موتورهای جستجو عاشق فیلم ها هستند که خبر خوبی برای رتبه بندی سئو است. ویدیوها بازدید کنندگان شما را ترغیب می کنند که زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری کنند و در عین حال جذابیت بهتری نسبت به متن یا تصاویر ساده را ارائه دهند.
افزودن فیلم به صفحات فرود می تواند باعث بهبود تبدیل ها توسط شود 86٪، آنها را به سایر مطالب خود اضافه می کند.
فرصت های زیادی برای استفاده از ویدئو در وب سایت شما وجود دارد:
- صفحات محصول می تواند محصولات مورد استفاده یا الگوبرداری از فرد را نشان دهد.
- صفحه اصلی می تواند آخرین نسخه مجموعه شما را به نمایش بگذارد.
- صفحه “درباره ما” شما می تواند در پشت صحنه به شرکت و افرادی که این شرکت را فعال می کنند سرگرم کننده باشد. این امر تصویری بسیار بهتر از یک ستون متن را در مورد شما به مصرف کنندگان می دهد.
در پایان ، فیلم ها همه چیز در مورد نامزدی است. فقط منطقی است که مخاطبان خود را مستقیماً در وب سایت خود درگیر کنید.
6. فیلم ها را در کمپین های ایمیل خود بگنجانید
ایمیل و ویدئو قرار بود با هم باشند. و فقط حرف ما را قبول نکنید – نشان داده شده است که با افزودن فیلم به مبارزات ایمیل خود ، میزان کلیک را به اندازه 300٪.
بسته به ابزارهای بازاریابی ایمیل شما ، با تنظیم داده های مشاهده برای ایجاد گردش کار بر اساس اینکه مشتری مشتری فیلم را تماشا کرده است و اگر چنین است ، کدام ویدیو را می بینید ، یک فرصت اضافی برای استفاده از اثربخشی ویدئو وجود دارد.
به عنوان مثال ، اگر یک Lead 80٪ ویدیوی نمایشی را برای آخرین به روزرسانی محصول شما تماشا کند ، این یک فرصت عالی برای فیلتر کردن آنها در یک قیف فروش خاص با محتوای پیگیری مشابه و رویکرد همه کانال با تبلیغات مربوطه خواهد بود.
چگونه اهداف نرم افزاری خود را با نرم افزار ویرایش Movavi تحقق بخشیم
ما روش های زیادی را دیده ایم که ویدیو می تواند با گسترش آگاهی ، افزایش بازده و افزایش بازدید وب ، نرخ کلیک و رتبه بندی SEO به نفع نام تجاری شما باشد.
اما مهم است که به یاد داشته باشید که کیفیت فیلم های شما نقش مهمی در تعیین موفقیت شما دارند.
قبل از شروع ایجاد اولین فیلم خود ، اصول اولیه را در نظر بگیرید:
متن ویدیو
این ویدیو کجا قرار است نمایش داده شود؟
آیا این یک تبلیغ هدفمند در شبکه های اجتماعی است یا یک فیلم “درباره ما” است که قرار است در صفحه مخاطب شما نمایش داده شود؟
متن مهم است. مطمئن شوید که لحن مناسب را تنظیم می کنید و اطلاعات صحیح را ارائه می دهید.
قصد بازدید کننده
مخاطب شما در چه مرحله ای از قیف فروش قرار دارد؟
آیا بینندگان برای اولین بار با نام تجاری شما آشنا می شوند یا از قبل با شما آشنا هستند و به دنبال اطلاعات دقیق تری در مورد محصولات و خدمات شما هستند؟
انگیزه
بینندگان چه می خواهند؟
آنها در صدد حل چه مشکلی هستند و راه حل شما چیست؟
به عنوان مثال ، یک فیلم آموزشی که نشان می دهد چگونه از محصول خود استفاده می کنید ظاهری متفاوت از فیلم تبلیغاتی تبلیغاتی فروش فلش دارد.
تمام این ملاحظات باید به عنوان بخشی از استراتژی اولیه شما با دقت بررسی شود.
هنگامی که برنامه خود را تهیه کردید ، باید ابزارهای مناسبی برای زنده کردن چشم انداز خود داشته باشید.
نشانه مووی.
ما از راه حل های نرم افزاری چندرسانه ای گران قیمت و پیچیده که نه مبتدی و نه مقرون به صرفه بود ، خسته شده بودیم. بنابراین ما تصمیم گرفتیم استاندارد را تغییر دهیم و برنامه های ویرایش قدرتمندی را برای هر کسی در هر سطح مهارت و بودجه در دسترس قرار دهیم.
ماموریت ما ایجاد محیطی است که کار با پرونده های ویدئویی ، صوتی و تصویری را به یک تجربه لذت بخش و کم مصرف تبدیل می کند. ما می خواهیم با برنامه های موبایل ، دسکتاپ و آنلاین ارزان قیمت ، با استفاده آسان ، ابزار لازم را در اختیار کاربران خود قرار دهیم تا هر کار چندرسانه ای را حل کنند.
محصولات ما هم برای ویندوز و هم برای Mac کار می کنند. ما برای رسیدن به اهداف بازاریابی ویدیویی خود هر آنچه را که لازم دارید ارائه می دهیم:
- ویرایشگر فیلم: نرم افزار ویرایش ویدئویی بصری که شامل جلوه های ویژه ، انیمیشن keyframe ، مقدمه های آماده ، عناوین ، فیلترها ، انتقال ها ، Chroma Key برای تغییر پس زمینه و موارد دیگر است.
- تبدیل کننده ویدیو: مبدل سریع رعد و برق قادر به تبدیل پرونده های رسانه ای شما به بیش از 180 قالب است. با حفظ کیفیت ، فیلم ها ، موسیقی و تصاویر را به هر سیستم عامل یا دستگاه منتقل کنید.
- ضبط صفحه: نرم افزاری برای ضبط آسان وبینارها ، تماس های آنلاین ، دستورالعمل های ویدئویی ، آموزش ها ، پخش جریانی مستقیم ، رویدادهای آنلاین و موارد دیگر. ابزار بصری ما به شما امکان می دهد روی صفحه خود نقاشی کنید ، از وب کم خود استفاده کنید ، ماوس و ضربات کلید را نشان دهید و حتی ضبط را برای شروع خودکار در تاریخ و زمان انتخاب خود برنامه ریزی کنید. اگر به پخش فیلم روی صفحه علاقه دارید این یک برنامه ضروری است.
چه یک مبتدی و چه یک حرفه ای ، محصولات ما با طیف گسترده ای از قابلیت ها که می توانند برای استفاده شخصی ، شغلی یا تحصیل برای دانشجویان و معلمان بهینه شوند ، آسان استفاده می شوند.
تمام نرم افزار Movavi در نسخه آزمایشی در دسترس است ، بنابراین کاربران این امکان را دارند که برنامه ها را به صورت آزمایشی آزمایش کنند و مطمئن شوند که این نرم افزار متناسب با نیازهای آنها مناسب خواهد بود.
نسخه های آزمایشی شامل تمام ویژگی های نسخه کامل هستند ، اما برای چند روز پس از نصب می توانند محدودیت زمانی داشته باشند.
خلاقیت خود را از بین ببرید و کمپین بازاریابی ویدیویی خود را با Movavi شروع کنید
ما برخی از روندهای موفقیت آمیز فعلی را برای ایجاد ویدیو به عنوان یک افزودنی قدرتمند به استراتژی محتوای شما ، و همچنین ابزارهای موجود را برای کمک به شما در تبدیل این چشم انداز به واقعیت بررسی کرده ایم.
استفاده از نرم افزار ویرایش چندرسانه ای شما نباید آنقدر پیچیده باشد که برای ایجاد دارایی هزینه زیادی را صرف وقت با ارزش خود کنید و ویدیو را به هدفی دست نیافتنی برای برند خود تبدیل کنید. دقیقاً به همین دلیل است که ما گزینه مقرون به صرفه ای را تولید کردیم که برای کار کردن به متخصص نیاز ندارد.
موفقیت یا شکست کمپین ویدیویی شما تا حد زیادی به ابزارهایی که در دسترس دارید بستگی دارد. نرم افزار ساده اما قدرتمند می تواند شما را بسیار فراتر از برنامه های بیش از حد پیچیده ای که دارای زنگ و سوت بسیار زیادی هستند هدایت کند و به سختی می توان آنها را هدایت کرد.
در پایان ، آنچه واقعاً مهم است ، زنده کردن محتوای ویدئویی زیبای شما در شکلی است که به بهترین شکل برای سودمند شدن برند شما به کار گرفته شده باشد ، خواه رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، وب سایت یا سایر راه ها باشد.
آیا شما آماده شروع استراتژی بازاریابی بعدی خود هستید؟ بیایید با هم تیم شویم! مووی را امتحان کنید و ببینید که چگونه می توانیم با محتوای ویدئویی جدید به برند شما کمک کنیم.