اینستاگرام حوزهای است که همیشه در حال تحول است که همتراز ماندن با الگوهای اینستاگرام را به چرخهای بیپایان تبدیل میکند.
ما 15 الگوی بزرگ اینستاگرام را که باید بشناسید و همچنین نحوه تأثیرگذاری آنها بر ابتکارات تبلیغاتی سایت های اجتماعی شما در سال 2022 جمع آوری کرده ایم.
6 ترند بزرگ اینستاگرام برای سال 2022
- اینستاگرام با تلویزیون همراه می شود
- موج اینفلوئنسرهای مرتبط
- قرقره ها و تصاحب TikTok
- تقویت ویژگی های AR
- محتوای ایجاد شده توسط کاربر
- شفافیت و صداقت بیشتر
ما تشخیص دادیم که استفاده از یک ویژگی کاملاً جدید معمولاً نشان دهنده افزایش فرمول اینستاگرام است. به علاوه این فرصتی را برای شما فراهم می کند تا پیام خود را به روشی کاملاً تازه به اشتراک بگذارید. اگر قصد دارید ابتکارات خود را بر روی بزرگترین مد اینستاگرام 2022 متمرکز کنید، دیگر به دنبال آن نباشید.
این سیستم تغییرات ارائه شده را حفظ می کند و همچنین مشتریان آنها را تأیید می کنند. در عرض چند روز، ما میبینیم که اینفلوئنسرها ویژگی کاملاً جدید را به خود میگیرند، بنابراین با تیراژ پیش میرویم.
سوال این است: چگونه نام های تجاری می توانند الگوهای جدید اینستاگرام را شامل شوند و همچنین از آنها برای موفقیت مشتریان خود در اینستاگرام بسیار بهتر استفاده کنند؟ واقعیت این است که هر چه سرویسهای سریعتر بتوانند مدهای جدید اینستاگرام را تأیید کنند و آنها را مستقیماً در تکنیک خود بگنجانند، قطعاً تبلیغات و ابتکارات بازاریابی آنها بسیار بهتر خواهد بود.
1. اینستاگرام به دنبال تلویزیون است
هنگامی که IGTV در ابتدا در سال 2018 ظاهر شد، شبیه به گسترش داستان ها بود. افراد اینستاگرام حوزه بسیار بیشتری را برای اجزای فیلم زندگی خود به دست آوردند. بزرگ شد!
از آنجایی که می توانید کتیبه بنویسید و همچنین به طور فعال طرفداران خود را به IGTV راهنمایی کنید، این امکان را دارد که از مد روز افزون کلیپ های ویدیویی موبایل سود ببرید. نام های تجاری که از IGTV استفاده می کنند باید مقالاتی را در فیدهای خود قرار دهند. در غیر این صورت، شما در واقع فقط نیمی از کار را انجام می دهید. اینستاگرام به صورت مجازی به شما فرصتی می دهد تا برنامه تلویزیونی خود را پخش کنید. از آن به خوبی استفاده کنید!
این به شما پیشنهاد میکند که محتوای وب کلیپ ویدیویی طولانیمدت را به سبکی مستقیم در رویکرد خود قرار دهید. با تکیه بر نوع نام تجاری که تبلیغ می کنید، می توانید دقیقه ها را از پشت پرده نمایش دهید، Q& یک جلسه، و همچنین ملاقات با اینفلوئنسرها – واقعاً هر چیزی که بازار هدف شما مطمئناً به آن علاقه دارد.
لایو اینستاگرام
هنگامی که هر چیز کوچک به سمت اینترنت حرکت کرد، اینستاگرام لایو در اواسط شروع همهگیری شروع به رشد کرد و همچنین امروزه نیز برجسته است. کارآفرینان داستان های خود را به اشتراک می گذارند و همچنین طرفداران روش های کاملاً جدیدی را برای ارتباط با نام های تجاری مورد علاقه خود کشف می کنند. صرف نظر از اینکه در چه بخشی هستید، اینستاگرام لایو مطمئن است که بخشی اساسی از رویکرد تبلیغات اینستاگرام شما در سال 2022 خواهد بود.
قبل از این عملکرد، تبلیغ شبکه های IGTV کمی سخت بود. کاهش ترافیک وب و همچنین تعاملی که کاربران اولیه مشاهده کردند، سؤالات زیادی را ایجاد کرد که آیا IGTV مطمئناً بزرگترین شکست اینستاگرام خواهد بود.
طبق گفته اینستاگرام، 78 درصد از ترافیک وب اطلاعات کامل تلفن همراه مطمئناً به احتمال زیاد مربوط به کلیپ های ویدیویی تلفن همراه است. پیش بینی می شود صرف نظر از حرکت آهسته آن، IGTV پرداخت های فوق العاده ای در جهت آن مد انجام دهد. این برای نام های تجاری چه معنایی دارد؟
IGTV در فید
با ارتقاء، افرادی که در IGTV ارسال می کنند، در حال حاضر می توانند علاوه بر این، یک نگاه کوتاه کوتاه در فید خود به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، اگر حساب یوگای خویشاوندی را بررسی کنید، کلیپهای ویدیویی مستقیم از IGTV را در میان پیامهای او خواهید دید.
وسایل مختلف زیادی وجود دارد که می توانید خرید لایک اینستاگرام برای ارتباط با بازار هدف خود، همچنین اگر مایل به انجام یک کلیپ ویدیویی معمولی رو در رو نیستید. تو می توانی:
آموزش های مربوط به نحوه استفاده از خدمات یا محصولات خود را به اشتراک بگذارید.
بازار هدف خود را از طریق یک روش دقیق قدم بزنید
گروه خود را به بازار هدف خود معرفی کنید.
به بازار هدف خود اجازه دهید تا نگرانی ها را بپرسد.
میزبان جلسات
صرف نظر از اینکه دقیقاً چگونه از Instagram Live در سال 2022 استفاده کنید، قصد دارید تخیلی داشته باشید و همچنین در سیستم وجود داشته باشید.
اینستاگرام در حساب Sephora قرار دارد
قرقره ها
قرقره ها جدیدترین نوع کلیپ ویدیویی برای دسترسی به سیستم اینستاگرام هستند و همچنین به تدریج ترجیح داده می شوند. خدمات در الگوهای رقص شرکت می کنند، افراد حتی بیشتر در مورد یکی از آنها کشف می کنند، و همچنین معمولاً بسیار لذت بخش است.
2. موج اینفلوئنسرهای مرتبط
برای مدتی اینفلوئنسرهای اینستاگرام این توانایی را داشتند که نام های تجاری را بدون افشای آشکار شراکت خود تبلیغ کنند. آنها پول به دست آوردند تا برخی از موارد را به شما نشان دهند، اما هرگز به اندازه آن ادعا نکردند. افراد اینستاگرام شروع به فراخوانی اینفلوئنسرها کردند و معمولاً اظهاراتی در مورد فریبنده بودن مقالات خود ایجاد می کردند.
در حال حاضر، اینفلوئنسرها موظفند از برچسبهای همکاری پولی، مانند #ad یا #sponsored استفاده کنند. این در واقع نقاطی را برای خدمات و همچنین تأثیرگذاران تغییر داده است. آنها در حال حاضر باید با پروژه های خود بسیار واضح تر باشند. این نگرانی وجود داشت که اگر پستهای وبلاگ موردی شراکت را با یک برچسب فاش کنند، مطمئناً احتمال خرید کمتری برای مصرفکنندگان وجود داشت.
بسیاری از اوقات این اینفلوئنسرهای مرتبط به عنوان اینفلوئنسرهای خرد شروع میشوند، بنابراین اگر میخواهید بازی ویدیویی تبلیغاتی اینفلوئنسر خود را اصلاح کنید (یا از ابتدا شروع کنید)، با جستجوی اینفلوئنسرهایی با فالوورهای کوچکتر شروع کنید. حتی اگر آنها 10 از صدها طرفدار نداشته باشند، نشان نمی دهد که برای نام تجاری شما مفید نخواهند بود. غالباً رعایت آنها به دلیل این واقعیت است که آنها بسیار مرتبط هستند.
تبلیغات و بازاریابی اینفلوئنسر هنوز واقعاً در حال افزایش است، به ویژه در اینستاگرام. با این حال، اینفلوئنسرهای مرتبط در حال افزایش هستند.
3. قرقره ها و تصاحب TikTok
Reels و همچنین TikTok در حال تولید یک نوع کاملاً جدید از مواد هستند که افراد شروع به پیش بینی دیدن آن می کنند. این کلیپ های ویدئویی مختصر و به یاد ماندنی در نهایت جزئی از لیست تماشای هر فرد است، از بزرگسالان جوان گرفته تا بزرگسالان و همچنین هر فرد دیگری.
اگر قرقرهها هنوز برای سال 2022 در دستور کار شما قرار نگرفتهاند، وقت آن رسیده است که آنها را هم اضافه کنید. شما نیازی به تولید کلیپهای ویدیویی رقص گران قیمت ندارید، اما یک کلیپ ویدیویی سریع که آیتمهای شما را در یک مسیر پرطرفدار به نمایش میگذارد، در واقع میتواند خدمات شما را متمایز کند.
در حالی که این نوع محتوای وب کاملاً جدید است، ایجاد آنها نیز سخت نیست.
اینستاگرام در واقع صفحه وب خود را مجددا سازماندهی کرد تا یک سوئیچ برای دسترسی به آن ایجاد کند لایک اینستاگرام قرقره ها نزدیک به پایین. چه بخواهید و چه در غیر این صورت، قرقره ها به احتمال زیاد برای مدتی پایین تر خواهند بود، بنابراین خود را آماده کنید تا آنها را در طول سال 2022 امتحان کنید.
4. افزایش ویژگی های AR
اگر واقعا متوجه نشدید، اینستاگرام در حال حاضر ویژگی های واقعیت (AR) را افزایش داده است. یکی از ترجیح داده شده ترین توابع در Stories باقی می ماند. آنها برای مدت طولانی فیلترهای استاندارد داشتند، اکنون آنها یک ویژگی کاملاً جدید آهنگ های AR دارند، بنابراین می توانید در حین توسعه Story یا Reel خود با آهنگ ها درگیر شوید.
5. محتوای تولید شده توسط کاربر
مطالب تولید شده توسط کاربر نه تنها بسیار ترجیح داده شده است. علاوه بر این برای برندسازی و همچنین تبلیغات بسیار ارزشمند است. اگر تشخیص نمی دهید، مطالب تولید شده توسط کاربر موادی است که طرفداران، مشتریان و همچنین دنبال کنندگان شما برای حمایت از نام تجاری شما تولید می کنند. می توانید (با تأیید) محتوای وب آنها را مجدداً در حساب خود ارسال کنید.
وقتی فردی از توان خود برای تولید مطالبی در مورد مورد یا راه حل شما صرف نظر می کند، مطمئناً افراد به آنچه بیان می کنند فکر می کنند. UGC چیزی کاملاً جدید نیست، اما قطعاً الگویی است که مطمئناً در سال 2022 باقی خواهد ماند.
چه از فیلترها استفاده کنید تا ظاهر خود را تا حدودی تغییر دهید تا ظاهری کاربردی داشته باشید یا بسیار لذت بخش، تقریباً هر فردی از فیلترها در اینستاگرام استفاده می کند. این احتمال وجود دارد که اینستاگرام مطمئناً در طول سال 2022 ویژگی های AR بیشتری را ارائه دهد. مراقب آنها باشید و همچنین سعی کنید خودتان آنها را امتحان کنید.
6. شفافیت و صداقت بیشتر
به گفته SproutSocial، 86 درصد از آمریکاییها ادعا میکنند که باز بودن در سایتهای رسانههای اجتماعی برای آنها بسیار مهمتر از همیشه است. مشتریان دریافتند که محتوای وب کلیپ ویدیویی یکی از واضح ترین مطالب است.
همانطور که در زیر می بینید، مشتریان کلیپ های ویدیویی را به عنوان واضح ترین کلیپ ها بررسی می کنند و همچنین اینستاگرام گزینه های جایگزین کلیپ ویدیویی متعددی را به شما ارائه می دهد. Stories، Instagram Live، IGTV، Reels و همچنین پیامهای کلیپ ویدیویی فید معمولی وجود دارد. وقتی یک کلیپ ویدیویی را در رسانه های اجتماعی فاش می کنید، می توانید بازار هدف خود را توسعه دهید زیرا آنها می توانند صداقت شما را ببینند و همچنین احساس کنند.
مشتریان مایلند باز بودن را ببینند، همچنین شما این قابلیت را دارید که به میزان قابل توجهی باز بودن شرکت خود را صرفاً از طریق کلیپ ویدیویی در سایت های رسانه های اجتماعی افزایش دهید.
علاوه بر این، مشتریان امروزی مایلند که نام های تجاری در مورد تعدیل اقلام، ارزش های تجاری و همچنین تکنیک ها، اصلاحات برنامه و همچنین تکنیک های کاری، واضح باشد.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) {return;} js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));