
شما برای ایجاد یک وبلاگ زمان زیادی صرف کرده اید. شما به طور منظم در حال ارسال محتوا هستید ، بنابراین در حال ایجاد مخاطب هستید.
در برخی موارد ، احتمالاً می خواهید از آن درآمد کسب کنید ، درست است؟ چرا آن همه زحمت و تلاش را برای بازپرداخت ندارید؟
بنابراین ، شما در بازاریابی شرکت های وابسته فرو می روید ، که دارای درآمد بالایی است. آ مطالعه از VigLink (Sovrn کنونی) نشان می دهد که بازاریابی وابسته پس از Google AdSense بزرگترین درآمدزا برای ناشران است.
پس از شروع بازاریابی شرکت های وابسته ، می توانید درآمد بیشتری از طریق استفاده از روش های وابسته پیشرفته تر کسب کنید.
بازاریابی وابسته پیشرفته چیست؟
قبل از اینکه وارد بازاریابی وابسته پیشرفته بشویم ، در اینجا یک توضیح سریع در مورد نحوه عملکرد بازاریابی وابسته آورده شده است.
بازاریابی وابسته برای افرادی که وبلاگ یا رسانه های اجتماعی دنبال می کنند راهی م effectiveثر برای کسب درآمد است. در واقع ، این فروش مبتنی بر پورسانت است. شما محصولی را برای دنبال کنندگان خود تبلیغ می کنید ، و اگر آنها از طریق لینک وابسته شما خرید کنند ، سود شما کم می شود.
بسیاری از بازاریابان شرکت های وابسته از شبکه هایی مانند این شبکه استفاده می کنند همکاران آمازون یا ClickBank برای یافتن محصولی که می توانند تبلیغ کنند. از آنجا که محصولات متنوعی در این شبکه ها موجود است ، یافتن مواردی که مخاطبان شما دوست دارند بسیار آسان است.
بسیاری از مردم فکر می کنند بازاریابی شرکت های وابسته به عنوان راهی برای کسب درآمد منفعلانه آسان است. این فقط تا حدی درست است.
مطمئناً ، فقط با زدن چند پیوند در وب سایت خود می توانید درآمد کسب کنید ، اما اگر این کار را انجام دهید واقعاً می خواهید از بازاریابی وابسته سود ببرید ، باید کمی فکر و استراتژی کنید.
بنابراین می توان “بازاریابی وابسته پیشرفته” را چنین تعریف کرد با استفاده از استراتژی های پیچیده ، سود بیشتری از بازاریابی وابسته خود کسب کنید.
این در عمل به چه معناست؟
این می تواند به معنای یافتن بهترین جایگاه برای تبلیغ ، انتخاب محصولاتی باشد که مخاطبان شما دوست دارند و یافتن راه های موثر برای تبلیغ آنها ، از جمله موارد دیگر.
در زیر ، توضیح خواهم داد که چگونه می توانید از بازاریابی وابسته پیشرفته برای کسب درآمد بیشتر از محتوای آنلاین خود استفاده کنید.
6 روش برای ادغام بازاریابی وابسته پیشرفته در تجارت و افزایش درآمد
بنابراین ، شما قبلاً یک سایت بازاریابی وابسته ساخته اید اما می خواهید سایت خود را به سطح بالاتری برسانید؟ در اینجا شش استراتژی پیشرفته بازاریابی وابسته برای آزمایش آورده شده است.
محصولات خود را متناسب با مخاطبان خود تنظیم کنید
این یکی فوق العاده مهم است: ممطمئن باشید که در حال تبلیغ چیزهایی هستید که مخاطبان شما می خواهند.
این می تواند از آنچه فکر می کنید پیچیده تر باشد.
انتخاب محصولات عالی برای تبلیغ چیزی فراتر از انتخاب دسته هایی است که به طور کلی با وبلاگ شما مطابقت دارند. این در مورد درک مخاطبان و روانشناسی آنها است.
به عنوان مثال ، ممکن است تصور کنید که یک کالسکه کودک با فن آوری بالا یک محصول عالی برای تبلیغ است زیرا شما یک وبلاگ والدین دارید. اما شاید شما با پست های خود درباره برنامه های غذایی ، کوپن ها و بودجه بندی ، بسیاری از خوانندگان آگاه به قیمت را جذب کرده باشید.
اگر محصولی را تبلیغ کنید که از محدوده قیمت اکثر خوانندگان شما خارج باشد ، آنها خریداری نخواهند کرد. از همه مهمتر ، ممکن است در نهایت غیر معتبر و بسیار پر فروش به نظر برسید که باعث خاموش شدن مردم و آسیب رساندن به برند شما خواهد شد.
وقتی صحبت از درک خوانندگان شما می شود ، داده ها و تجزیه و تحلیل ها دوستان شما هستند. از آنها عاقلانه استفاده کنید.
اگر قبلاً نمی دانید چه کسی وبلاگ شما را می خواند ، باید مراحل لازم را در این باره انجام دهید. نرم افزاری مانند Quantcast می تواند این داده ها را به شما نشان دهد یا از ویژگی جمعیتی و علایق در Google Analytics.
در اینجا مواردی است که می تواند به شما نشان دهد:

علاوه بر دریافت داده های عملی از Google Analytics ، می توانید از چندین روش دیگر برای درک بهتر مخاطبان خود استفاده کنید.
رسانه های اجتماعی منبع بسیار خوبی از داده ها هستند. برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارای ویژگی های تجزیه و تحلیل داخلی هستند که درک آسان افرادی که شما را دنبال می کنند را آسان می کند.
اگر صفحه Facebook دارید ، می توانید به “مدیریت صفحه”> “Insights:” بروید

سپس کلیک کنید “People”> “طرفداران شما”.

شما همچنین می توانید این کار را انجام دهید با استفاده از Instagram Insights اگر حساب کاربری یا ابزار تجزیه و تحلیل کانال YouTube دارید.
اگر می خواهید تصویر عمیق تری از تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی خود داشته باشید ، تعداد زیادی ابزار شخص ثالث وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.
و اگر س specificال خاصی دارید ، چرا فقط از پیروان خود نمی پرسید؟
یک نظرسنجی ارسال کنید و از آنها بخواهید چه نوع محتوایی را ببینند. یک برنامه وابسته شخصی تر ، هم به معنای پیروان شادتر و هم فروش بیشتر است ، بنابراین یک برنده است.
با تلاش های وابسته خود شفاف باشید
اگر می خواهید با بازاریابی وابسته پیشرفته درآمد کسب کنید ، باید شفاف باشید.
به چند دلیل باید هنگام استفاده از پیوندهای وابسته به خوانندگان خود اطلاع دهید. اول ، این می تواند به شما کمک کند تا در بالای مقررات باقی بمانید و از هرگونه مسائل حقوقی بالقوه جلوگیری کنید.
دوم ، به شما کمک می کند تا اعتماد خوانندگان خود را تقویت و حفظ کنید. اگر مخاطبان شما ناگهان “بفهمند” که وقتی متوجه این موضوع نشده اند به آنها بازاریابی می شوند ، ناراحت می شوند و پیروان خود را از دست می دهید – به این معنی که از برنامه وابسته خود درآمد صفر خواهید داشت.
دلیل سوم اینکه باید در مورد پیوندهای وابسته شفاف باشید این است که باعث می شود سایت شما قانونی جلوه کند و هرزنامه کمتری داشته باشد ، این امر هنگام تلاش برای جلوگیری از مجازات موتور جستجو ضروری است.
آن گوگل را فراموش نکنید “صفحات نازک شرکت های وابسته را مجازات می کند، “بنابراین همراه با شفافیت همچنین باید اطمینان حاصل کنید که پیوندهای وابسته شما در محتوای جالب و ارزشمند ادغام شده اند.
محصولات عالی را در یک طاقچه سودآور انتخاب کنید
شاید شما در فکر ساخت محتوای جدید بر اساس محصولات وابسته هستید. اگر اینگونه باشد ، حتماً می خواهید طرحی را انتخاب کنید که بتواند باعث درآمد شما شود.
اگر بازار شما پذیرای محصولات با ارزش بالا است ، این مکان خوبی برای شروع است. از آنجا که کمیسیون دریافت می کنید ، فروش چیز با ارزش تری باعث می شود که بیشتر شوید.
مطمئناً ، یک محصول کم ارزش نیز اگر فوق العاده مطلوب باشد ، می تواند جالب باشد و شما می توانید مقدار زیادی از آن را بفروشید.
من در حال حاضر اصول ، از جمله انتخاب یک طاقچه بازاریابی وابسته با سود در پست قبلی را شرح داده ام. یکی از نکاتی که من ارائه دادم استفاده از Keyword Planner گوگل برای شناسایی کلمات کلیدی مورد تقاضا بود (و بنابراین محصولات احتمالی با ارزشی که ارزش تبلیغات را دارند).
نکته دیگر این است که به دنبال کالاها و دسته هایی باشید که هم اکنون ترند هستند. اگر چیزی ویروسی شود ، زمان بهتری برای تبلیغ آن با پیوند وابسته یا بررسی محصول وجود ندارد.
برای بررسی اینکه آیا کالایی در حال حاضر گرم است ، می توانید استفاده کنید BuzzSumo و Google Trends.
فقط به آنچه در fidget spinners اتفاق افتاده نگاه کنید:

اواسط سال 2017 بهترین زمان برای ورود به آن بازار بود.
و جستجوی ماسک های صورت در ژوئن 2020 به اوج خود رسید ، در اواخر سال علاقه کاهش یافت:

پیوندهای وابسته را در جایی که بیشترین میزان بازدید را دارد قرار دهید
برای کسب درآمد بیشتر از لینک های وابسته ، همیشه لازم نیست محتوای جدیدی ایجاد کنید.
استراتژی پیشرفته بازاریابی شرکت های وابسته که اجرای آن بسیار آسان است ، مرور محتوای موجود شما برای دیدن اینکه کدام یک از صفحات شما در حال حاضر بیشترین بازدید را دارد. شما می توانید این کار را انجام دهید با استفاده از Google Analytics.
پس از شناسایی چند صفحه با عملکرد بالا ، پیوندهای وابسته را به آنها اضافه کنید.
همچنین می توانید صفحات منفرد را با استفاده از تبلیغات اجتماعی پولی یا Google AdWords تبلیغ کنید. با رانندگی بیشتر به آن صفحات ، کلیکهای بیشتری را به سمت پیوندهای وابسته خود خواهید داشت.
گرچه در این مورد استراتژیک باشید. سعی کنید صفحاتی را انتخاب کنید که قبلاً عملکرد مطلوبی داشته و فروش وابسته دارند ، بنابراین در تلاش برای تبلیغ محتوای کم عملکرد هدر نمی دهید.
A / B پیوندها و آگهی های شرکت وابسته خود را آزمایش کنید
تست A / B یک روش مهم برای هر بازاریاب آنلاین است و همچنین می تواند به شما در بهینه سازی کمپین های بازاریابی وابسته کمک کند.
دو نسخه مختلف از یک آگهی ، صفحه فرود یا دارایی بازاریابی دیگر بگیرید و ببینید کدام یک عملکرد بهتری دارد. در مورد بازاریابی وابسته ، چند روش مختلف وجود دارد که می توانید از تست A / B استفاده کنید.
اگر از پیوندهای وابسته استفاده می کنید ، می توانید پیوندها را آزمایش کنید تا ببینید عملکرد آنها در موقعیت های مختلف صفحه وجود دارد. به عنوان مثال ، پیوندهای نزدیک بالای مقاله ممکن است بیشتر دیده شوند و بنابراین کلیک های بیشتری دریافت می کنند.
اگر بنرهای تبلیغاتی دارید ، باید A / B آنها را به همان روشی که برای تبلیغات دیگر برای غلبه بر نابینایی تبلیغات تبلیغ می کنید ، آزمایش کنید.
موقعیت ها و رنگ های مختلف تبلیغات ممکن است عملکرد متفاوتی از آنچه انتظار دارید داشته باشید زیرا رنگ می تواند تأثیر شگفت انگیزی در نرخ تبدیل داشته باشد.
پیوندهای خود را برای کشورهای مختلف سفارشی کنید
آیا برای کاربر تحریک کننده تر از کلیک کردن بر روی چیزی است که آنها واقعاً به آن علاقه دارند ، فقط دیدن یک پنجره بزرگ که می گوید: “این در کشور شما موجود نیست؟”
یا با دیدن هزینه های حمل و نقل و گمرک که بسیار زیاد است ، گران تر از هزینه خود محصول است؟
این دقیقاً همان چیزی است که می خواهید با پیوندهای وابسته از آن اجتناب کنید.
به عنوان مثال ، اگر فقط به فروشگاه آمازون در ایالات متحده لینک می دهید ، خوانندگان غیرآمریکایی شما احتمالاً از صفحه خارج می شوند و محصول را دوباره در فروشگاه محلی خود جستجو می کنند. سپس آن فروش وابسته را از دست خواهید داد.
با بازاریابی وابسته پیشرفته ، می توانید با استفاده از ابزاری مانند این تجربه را برای کاربران بین المللی خود آسان کنید آمازون OneLink یا پیوندهای وابسته خود را برچسب گذاری جغرافیایی کنید. به این ترتیب ، کاربران به طور خودکار به سایت محلی خود هدایت می شوند.
Amazon OneLink اسکریپتی است که می تواند در وب سایت شما پیکربندی شود.

برچسب گذاری جغرافیایی (همچنین به عنوان هدف گذاری جغرافیایی شناخته می شود) را می توان با یک پلاگین ، پیوند کوتاه یا قطعه کد انجام داد.
نرم افزار و ابزارهای پیشرفته بازاریابی شرکت های وابسته
اگر به دنبال تقویت بازی بازاریابی وابسته خود هستید ، ابزارهای پیشرفته بازاریابی شرکت های وابسته می توانند به شما در سرعت بخشیدن به نتایج و کسب نتایج بهتر کمک کنند. در اینجا چند گزینه محبوب وجود دارد:
پیوندهای زیبا: این ابزار به طور خاص برای کمک به بازاریابان وابسته در مدیریت پیوندها و تغییر مسیرها ایجاد شده است. به چند دلیل تغییر مسیرها ضروری است. آنها به پیوندهای شما کمک می کنند تا ظاهر بهتری داشته باشند (از این رو نام نرم افزار است) ، به شما کمک می کنند تا امور را منظم نگه دارید و از بازیگران بد نمی توانند پیوندهای وابسته شما را پیدا کنند و سعی در اصلاح یا شکار آنها داشته باشند.
AnyTrack: اگر می خواهید در مورد محل کلیک های وابسته خود بیشتر بدانید ، AnyTrack مفید است. به شما امکان می دهد پیوندهای خود را با Google Analytics و Facebook Pixel ادغام و ردیابی کنید.
کیک: نرم افزار بازاریابی وابسته CAKE به شما کمک می کند کمپین های خود را بهینه کنید تا بتوانید میزان بازدید و درآمد خود را افزایش دهید.
دوره ها و دوره های پیشرفته بازاریابی شرکت های وابسته
شاید شما دوست داشته باشید در بازاریابی وابسته پیشرفته عمیق تر شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، این دوره ها و سایر منابع آموزشی را بررسی کنید:
کانال یوتیوب نیل پاتل: من همه موارد بازاریابی را در YouTube پوشش می دهم و بازاریابی وابسته نیز از این قاعده مستثنی نیست. من ساخته ام یک تن فیلم در باره بازاریابی وابسته، بنابراین در صورت تمایل به کانال مراجعه کرده و آنها را بررسی کنید.
دوره های Udemy: Udemy یک منبع یادگیری عالی است ، و آنها دوره هایی را در مورد همه چیز ، از جمله بازاریابی وابسته برگزار می کنند. در اینجا چند دوره عالی بازاریابی وابسته پیشرفته با رتبه برتر در Udemy آورده شده است:
آزمایشگاه وابسته مت دیگیتی: این دوره به طور خاص برای ایجاد و کسب درآمد از وب سایت های وابسته طراحی شده است.
نتیجه
اگر مدتی است که به بازاریابی وابسته مشغول هستید ، احتمالاً به دنبال اطلاعاتی بیش از “افزودن برخی پیوندها به وب سایت خود” هستید.
حقیقت این است ، بازاریابی وابسته پیشرفته مانند هر نوع بازاریابی دیجیتال است. همه چیز در مورد استراتژی ، درک مخاطبان و داشتن ابزار مناسب است.
اگر وقت و تلاش خود را برای انجام تست های A / B بگذارید ، تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید و روی نرم افزار مناسب سرمایه گذاری کنید ، با بازاریابی شرکت های وابسته نتایج بهتری را مشاهده خواهید کرد.
آیا می توانید به سایر تکنیک های پیشرفته بازاریابی وابسته فکر کنید؟ به اشتراک گذاری آنها را در نظرات!