این پست توسط Adzooma حمایت می شود. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به حامی مالی است.
بسیاری از تبلیغ کنندگان به دلیل سهم بازار ، سابقه و عادت به عنوان “تبلیغات آنلاین” با Google یا Facebook شروع به کار می کنند.
بین گوگل محدود کننده قابلیت مشاهده عبارت جستجو ، مخاطبین فیس بوک تحت تأثیر تغییرات حریم خصوصی iOs 14.5 و قیمت حراج هر دو شبکه همچنان در حال افزایش است – آنها ممکن است در هدایت ROI برای تجارت شما به کمک نیاز داشته باشند.
در این مقاله ، ما کانال های تبلیغاتی را که احتمالاً در مورد آنها اطلاعاتی دریافت کرده اید یا نمی شناسید ، بررسی می کنیم:
- مایکروسافت: چیزی فراتر از گوگل ارزان تر.
- آمازون: نام تجاری و درآمد فوق ستاره تجارت الکترونیک.
- اینستاگرام: خریدهای تکان دهنده و مشارکت بزرگ.
- LinkedIn: هدف گذاری برتر برای B2B ها.
- TikTok: تأثیرگذاران و متغیرهای روند.
هر یک از این کانال ها نشان دهنده بازارهای جدید و راه های برقراری ارتباط با بهترین چشم انداز شما است.
ما در حال بررسی این پنج بستر تبلیغاتی هستیم تا ببینیم چه چیزی آنها را بسیار جذاب می کند و چگونه می توانید از هر یک بیشترین بهره را ببرید.
قبل از اینکه وارد کانال های جدید شویم ، ارزش آن را دارد که به Google Display ، YouTube و Discovery فریاد بزنیم که مانند پسرعموهای جستجوگر آنها مورد توجه قرار نمی گیرند. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیشنهادات کامل Google هستید ، این پست را بررسی کنید.
تبلیغات مایکروسافت
تبلیغات مایکروسافت (که قبلاً به عنوان Bing Ads شناخته می شد) یک کانال تبلیغاتی قوی و قدرتمند برای مارک های B2B و B2C است. در حالی که واقعیت این است که بیشتر در مورد آن به عنوان پسرعملی ارزان تر برای جستجوی Google فکر می کنید ، تبلیغات خلاقانه زیادی وجود دارد:
- تبلیغات خودکار: تبلیغات مبتنی بر خوراک در SERP که تصویر و قیمت خودرو را به نمایش می گذارد.
- تبلیغات خرید: تبلیغات مبتنی بر فید که محصول و قیمت را به نمایش می گذارد.
- شبکه مخاطبان: صفحه نمایش/ارائه ویدئو برنامه ای مایکروسافت.
هر کانال تبلیغاتی مایکروسافت از داده های هدفمند LinkedIn سود خواهد برد. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما فقط برای افرادی که در یک شرکت ، صنعت یا نقش خاص کار می کنند ، ارائه می شود.
تبلیغات مایکروسافت حدود 39 share سهم بازار را در ایالات متحده و سودهای افزایشی را در انگلستان ، اتحادیه اروپا ، استرالیا ، نیوزلند و دیگر بازارهای در حال رشد نشان می دهد.
چیزی که بسیاری متوجه نمی شوند این است که Microsoft Ads به کانال های تبلیغاتی Yahoo ، AOL و یک شبکه شریک جستجوی برتر قدرت می دهد.
Microsoft Audience Network از Outlook ، MSN ، Edge ، به همراه سایت هایی از جمله CBS Sports ، Reuters و The Atlantic برای نمایش ویدیو ، تصویر یا تبلیغات مبتنی بر خوراک مارک خود استفاده می کند.
مخاطبان مایکروسافت تحصیل کرده و مرفه هستند ، به طوری که یک سوم کاربران مایکروسافت در ایالات متحده دارای درآمد خانگی بیش از 100000 دلار هستند.
مایکروسافت با تبلیغات به طور متوسط 1.61 دلار در مقایسه با 7.10 دلار گوگل ارزش فوق العاده ای دارد.
Microsoft Ads واقعاً یک معدن طلای کم استفاده است.
نکاتی برای شروع
- در Microsoft Ads یک حساب ایجاد کنید و در صورت صرف 25 دلار 125 دلار تبلیغات جستجو دریافت کنید.
- اگر قبلاً Google Ads را اجرا می کنید ، از ویژگی Adzooma AdSync به صورت رایگان استفاده کنید تا کمپین های Google خود را در Microsoft Advertising وارد کنید و پیشنهادات و بودجه هر دو کمپین را از یک صفحه تنظیم کنید.
- اگر هنوز Google Ads را اجرا نمی کنید ، راهنمای کامل اصول بازاریابی PPC را مطالعه کنید تا نحوه و مکان شروع را بیاموزید.
تبلیغات آمازون
این که آیا از آمازون به عنوان یک ابزار تجاری برای کمک به مشتریان برای کشف شما استفاده می کنید یا عمدتا از طریق پلت فرم فروش می کنید ، ارزش زیادی در این کانال تجارت الکترونیک وجود دارد.
- 49 درصد از کاربران اینترنت از آمازون برای شروع جستجوی محصول استفاده می کنند.
- 225،000 مشاغل کوچک در آمازون در سال 2019 بیش از 100،000 دلار فروش داشته اند.
- بیش از 55 درصد از کل فروش های آمازون از فروشندگان شخص ثالث انجام می شود.
اینها خریدهای اصلی تبلیغاتی است که می توانید در آمازون انجام دهید:
آمازون به عنوان یک کانال تبلیغاتی تکمیلی مناسب است زیرا هزینه های آنها می تواند به حاشیه و بازگشت سرمایه برسد. با این حال ، برای برخی از مارک ها ، منطقی است که از آمازون به عنوان کانال خرید غالب خود استفاده کنید.
کلیک ها به طور متوسط کمتر از 1 دلار برای کلیک روی محصولات پشتیبانی شده و می توانند محرک های درآمدزایی قدرتمندی باشند.
نکاتی برای شروع
- یک حساب فروشنده در آمازون ایجاد کنید و یک طرح فروش انتخاب کنید (هزینه برنامه ها 0.99 دلار برای هر مورد یا 39.99 دلار در ماه است).
- مدتی به تحقیق در مورد رقبای خود بپردازید تا ببینید با چه چیزی روبرو هستید و آیا نیاز به تبلیغ دارید.
- اگر به تبلیغ نیاز دارید ، راهنمای تبلیغات آمازون را بخوانید تا به سرعت برسید.
- به آمازون وابسته نشوید – 80 درصد فروشندگان آمازون در سیستم عامل های دیگر می فروشند ، بنابراین از a استفاده کنید سازنده وب سایت اگر قبلاً وب سایت راه اندازی نکرده اید و فروشگاه خود را ایجاد کنید تا همزمان با فروشگاه آمازون خود کار کنید.
تبلیغات اینستاگرام
تبلیغات اینستاگرام همه از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک اجرا می شوند و به شما امکان می دهد تبلیغات را به طور همزمان در هر دو سایت اجرا کنید تا هر دو مخاطب مربوطه را هدف قرار دهید.
اینستاگرام قوانین خاصی برای تعامل دارد و اغلب هنگام استفاده از خلاقیت مشابه در فیس بوک و اینستاگرام سقوط می کند.
مطمئن باشید تبلیغات شما:
- هشتگ ها را در خلاقیت خود قرار دهید.
- همیشه ایموجی داشته باشید.
- اجازه دهید تصویر/ویدئو بیشترین فروش را داشته باشد – پشتیبانی از متن از هشتگ ها اهمیت کمتری دارد.
اهداف اینستاگرام همانند فیس بوک است ، به این معنی که می توانید علایق خود را بسیار هدفمند کنید.
بیش از 130 میلیون نفر هر ماه روی پست های خرید در اینستاگرام کلیک می کنند در حالی که بیش از 200 میلیون نفر روزانه حداقل از یک نمایه تجاری بازدید می کنند.
اینستاگرام برای همه مارک ها قابل دسترسی است. میانگین هزینه هر کلیک بین 0.70 تا 1 دلار است ، در حالی که هزینه متوسط برای هر هزار نمایش (CPM) حدود 5 دلار است.
نکاتی برای شروع
- یک حساب Instagram و/یا Facebook ایجاد کنید و مراحل ایجاد را دنبال کنید.
- همه تبلیغات خود را از طریق مدیر کسب و کار فیس بوک مدیریت کنید.
- تصمیم بگیرید که آیا به دنبال فروش مستقیم یا آگاهی از نام تجاری تبلیغات خود هستید.
- از گزینه های گسترده هدف گیری برای رسیدن به مخاطب مناسب استفاده کنید.
- برای افزایش فروش بدون نیاز به خروج کاربر از پلت فرم ، یک فروشگاه Instagram ایجاد کنید.
- تا جایی که ممکن است از اینفلوئنسرهای اینستاگرام در طاقچه خود استفاده کنید تا محصول خود را تأیید کنید ، برای نام تجاری خود لحن تعیین کنید و محصول خود را به مخاطبان گسترده تری معرفی کنید.
تبلیغات LinkedIn
LinkedIn بستر رسانه های اجتماعی برای متخصصان است.
LinkedIn با داشتن 61 میلیون تصمیم گیرنده در سطح بالا بر روی این پلتفرم ، مکانی عالی برای مشاغل B2B است تا کارهای خود را انجام دهند.
در LinkedIn ، می توانید از طریق موارد زیر تبلیغ کنید:
- خوراک LinkedIn.
- InMail.
- کانون توجه (برجسته کردن ویژگی های کلیدی).
LinkedIn می تواند قصد خرید را تا 33 درصد افزایش دهد.
LinkedIn به دلیل نوع مخاطبی که می خواهید هزینه بالایی داشته باشد – هزینه هر کلیک به طور متوسط حدود 5.58 دلار است ، در حالی که حداقل 1 دلار برای ارسال صندوق ورودی است.
بسیاری انتخاب می کنند که خلاقیت را در کانال های دیگر آزمایش کنند و سپس خلاقیت های اثبات شده را به شبکه تبلیغات با هدف فوق العاده اضافه کنند.
نکاتی برای شروع
- یک نمایه تجاری یا شخصی ایجاد کنید تا از آن تبلیغ کنید.
- اهداف تبلیغاتی خود را تعیین کنید.
- از گزینه های هدف گذاری ویژه B2B موجود استفاده کنید.
- در صورت امکان از اینفلوئنسرهای LinkedIn استفاده کنید.
تبلیغات TikTok
TikTok جهان را طوفان کرده است و در حال حاضر بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.
TikTok بیشتر Gen Z را مورد استفاده قرار می دهد ، زیرا تقریبا 50 درصد از افراد 18 تا 29 ساله از این پلت فرم استفاده می کنند. TikTok برای برجسته کردن ارزش نام تجاری شما و الهام بخشیدن به قصد خرید ، نیاز به ویدئوهای جذاب و سرگرم کننده دارد.
اگرچه به راحتی به مارک های B2C وام می دهد ، TikTok می تواند واقعاً در ایجاد احساسات تجاری برای مارک های B2b قدرتمند باشد. TikTok از نظر هزینه مصرف کننده به عنوان دومین برنامه بزرگ رتبه بندی می شود.
هزینه؟ به طور متوسط 0.19 دلار در هر کلیک یا 10 دلار در هر هزار نمایش.
نکاتی برای شروع
- یک حساب کاربری و تبلیغات خود ایجاد کنید.
- آنچه را که می خواهید به آن برسید ، عملی کنید.
- از اینفلوئنسرها استفاده کنید – آنها در TikTok بسیار بزرگ هستند و بسیار جذب می شوند.
بنابراین از کجا شروع می کنید؟
ارزیابی همه این کانال ها و تعیین اینکه به کدام کانال بروید کار ساده ای نیست.
اما اگر در حال حاضر در Google تبلیغ می کنید ، مطمئناً باید از Microsoft Ads استفاده کنید.
با ویژگی Ad Adsoma رایگان همگام سازی تبلیغات، حتی هیچ کار اضافی به روند شما اضافه نمی کند. شما بلافاصله در دو کانال به راحتی مدیریت و بهینه سازی می کنید. به علاوه شما دریافت می کنید 125 دلار رایگان برای شروع.
ارزش دیدن اینفوگرافیک Adzooma را دارد ارزیابی کانال بازاریابی دیجیتال مناسب برای شما.
انتخاب کانال مناسب بسیار مهم است. بدست آوردن این حق شما را برای موفقیت های ناخواسته آماده می کند و می توانید ROI را در بازاریابی دیجیتال بین کانال خود باز کنید.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: تصویر توسط Adzooma. با اجازه استفاده می شود.
تصویر در پست: تصویر توسط Adzooma. با اجازه استفاده می شود.