Google همیشه در تلاش است نتایج جستجو را برای کاربران خود مفید و مرتبط سازد.
فقط کافی است نگاهی به به روزرسانی Page Experience که معرفی شده است بیاندازید حیوانات اصلی وب به عنوان سیگنال های رتبه بندی. اکنون ، اگر محتوای شما به راحتی و همچنین استفاده از آن فوق العاده نباشد ، در رتبه های بعدی قرار می گیرد.
کافی است هر SEO SEO را دیوانه کنید.
آروم باش.
تعقیب به روزرسانی های الگوریتم و تلاش برای تشخیص معنای پنهان در اعلامیه های Google را متوقف کنید. (آنها به هر حال نمی خواهند شما این کار را انجام دهید.)
در عوض بر تولید محتوای خوب که دسترسی به آن آسان است تمرکز کنید.
اطمینان حاصل کنید که خوانندگان شما فقط بهترین غذا را می خورند.
در اینجا نحوه
چگونه می توان EAT خود را برای Google بهبود بخشید
بخور مخفف Expertise، Authority و قابلیت اعتماد است.
این ستاره راهنمای رهنمودهای ارزیابی گوگل و سه موردی است که آنها در هر یک از مطالب یا صفحه وب موجود جستجو می کنند.
اما با اطراف 7.5 میلیون پست های وبلاگ به تنهایی هر روز منتشر می شود ، آنها وقت ندارند که به هر بخشی از محتوای خارج شده نگاه کنند. درعوض ، آنها به الگوریتم هایی متکی هستند که آرایه ای از معیارها و مشخصات محتوای شما را بررسی می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ما نمی دانیم آن موارد به طور خاص چیست ، اما می دانیم Google می خواهد در محتوای ما چه چیزی ببیند. (نکته: این همان چیزی است که خوانندگان ما می خواهند ببینند.)
آیا شما بهترین مطالب را به EAT به خوانندگان می دهید؟
در اینجا پنج کاری وجود دارد که باید همین حالا انجام دهید تا مطمئن شوید که هستید.
1. منابع و اعتبارات پاک را وارد کنید
حوزه: اقتدار ، امانت داری
هشدار به ذکر منابع از دوران دبستان به ما وارد شده است. از این گذشته ، تشخیص دزدی ادبی برای محتوا ضربه مهمی است – حتی وقتی غیر عمدی باشد.
و گرچه ممکن است دیگر مقاله نویسی نکنیم ، این توصیه همچنان در نوشتن محتوا کاربرد دارد.
در واقع ، منابع از اهمیت بیشتری در نوشتن محتوا برخوردارند زیرا می توانند بر SERP شما تأثیر بگذارند. هر زمان که به سایتی لینک می شوید ، به Google علامت می دهید که معتقدید منبع معتبر است.
اگه تو هستی پیوند دادن به سایتها از اعتبار یا اطلاعات مشکوک یا ارائه پیوندهای خراب ، Google متوجه خواهد شد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این حال ، وقتی صحبت از اعتبار و منابع می شود ، پیوندهایی که استفاده می کنید تنها چیزی نیست که باید با آن مراقبت کنید.
شما همچنین باید برای گرافیک و همچنین برای اینکه چه کسی خود محتوا را نوشته است اعتباراتی در نظر بگیرید.
هنگام نوشتن ، درج نام نویسنده و بایوس بسیار توصیه می شود محتوای ON لبه. در مواردی که محتوا می تواند زندگی فردی را به طور اساسی تحت تأثیر قرار دهد ، ارزیابی کنندگان گوگل می خواهند اطمینان حاصل کنند که اعتبار مناسب برای ارائه چنین مشاوره ای را دریافت کرده اید.
با استفاده استراتژیک از منابع و اعتبارات ، EAT خود را تقویت کنید. اطمینان حاصل کنید که:
- بیوگرافی نویسنده ای را بسازید که اعتبار و تخصص شما را به نمایش بگذارد.
- به منابع از نام دامنه ها با اقتدار پیوند دهید یا از برچسب nofollow استفاده کنید.
- در صورت امکان از آمار استفاده کرده و به تحقیقات اصلی پیوند دهید.
- به رهبران اندیشه و سایر مراجع صنعت خود استناد کنید.
2. فاکتور تمایز محتوای خود را اهرم کنید
حوزه: تخصص ، اقتدار
شما باید ایجاد کند محتوای متفاوت و منحصر به فرد.
درست مثل هر مارکی که یک موقعیت فروش منحصر به فرد دارد ، هر سازنده محتوا دارای یک موقعیت فروش است عامل تمایز محتوا.
دیدگاه منحصر به فردی که به یک موضوع می آورید چیست؟
شما باید فاکتور “آن” را پیدا کنید – چیزی که کره چشم را درگیر می کند و به مشتریان الهام می دهد تا تبدیل شوند.
با بهره گیری صحیح از روش ، همچنین یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تخصص و اقتدار در یک صنعت است در حالی که خود را برای همیشه از رقابت جدا می کنید.
به عنوان مثال ، من بینش و دیدگاهی دارم که به دلیل سابقه و تجربیات من در زمینه ساختن نام تجاری از ابتدا با استفاده از بازاریابی محتوا ، سخت خواهید یافت که آن را در جای دیگر پیدا کنید.
همچنین بینش و دیدگاهی برای به اشتراک گذاشتن دارید.
این ترفند در کشف آنها و سپس استفاده از آنها برای اثبات دلیل اصلی بودن شما در صنعت نهفته است.
پس از دستیابی به آن ، پایه محکمی برای محتوای محتوای خود پیدا کردید.
در اینجا نحوه شروع کار آمده است:
- بیشتر از آنچه محصولات یا خدمات شما انجام می دهند ، بر رسالت برند خود تمرکز کنید. چگونگی کمک به شما در صنعت خود را متفاوت از دیگران در صنعت خود شناسایی کنید ، و چرا.
- مخاطبان خود را شناسایی کنید. آنها را بشناسید و دریابید که چه نیازها یا خواسته های خاصی را بهتر از رقبای خود برآورده می کنید.
- به درون خود نگاه کنید تا دریابید چرا نسبت به کاری که انجام می دهید علاقه وافری دارید. آیا اتفاقی برای شروع این برند به شما الهام گرفت؟ این هسته CDF شما است.
3. محتوای خود را ممیزی و به روز کنید
حوزه: تجربه و تخصص
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
محتوای دیجیتال شسته و رفته است. بر خلاف کتاب ، به محض چاپ ، سنگ تمام نمی شود. می توانید برگردید و آنچه را که وجود دارد ویرایش ، به روزرسانی یا تغییر دهید.
با این حال ، به دلایلی ، بسیاری از افراد با وبلاگ ها و محتوای وب سایت مانند محتوای کتاب رفتار می کنند – به عنوان کلمات غیر قابل تغییر در صفحه ای که تجدید نظر در آنها بدون ایجاد کتاب دیگری آسان نیست.
این یک ذهنیت خطرناک است و باید بلافاصله آن را کنار بگذارید.
همیشه بر تولید تأکید شده است محتوای همیشه سبز، اما همیشه سبز به این معنی نیست که می توانید آن را برای همیشه فراموش کنید.
با تغییر صنایع ، حقایق منسوخ شده یا خلاف واقع می شوند ، بهترین شیوه ها از چشم آنها افتاده و توصیه هایی که زمانی ایده خوبی بودند ، خطرناک می شوند.
وقتی این اتفاقات می افتد ، محتوای شما همان چیزی می شود که Google آن را قدیمی می نامد. و محتوای کهنه به سرعت در حاشیه SERP ها قرار می گیرد.
اگر اخیراً متوجه شده اید که محتوایی که قبلاً عملکرد خوبی داشته است به طور ناگهانی ترافیکی ایجاد نمی کند یا پیشرفت های عمده ای در صنعت شما اتفاق افتاده است ، وقت آن است که حسابرسی محتوا را انجام دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این حال ، حتی اگر موردی هم نبوده است ، هر سال حسابرسی محتوا را در نظر بگیرید. من به شما توصیه می کنم:
- سایت خود را از نظر محتوای نازک یا محتوای زیر 300 کلمه بررسی کنید. اگر می توانید چنین محتوایی را بهبود بخشید ، تلفیق کنید یا حذف کنید.
- به صورت دوره ای آمارها را مرور کنید تا ببینید آیا آنها تغییر کرده اند یا خیر. استفاده از آمار در طی دو یا سه سال گذشته روش خوبی است ، مگر اینکه در یک صنعت آهسته حرکت کنید.
- کلید واژه ها و هدف جستجو را دوباره بررسی کنید. نحوه استفاده ما از کلمات تغییر می کند ، و معنی افراد هنگام جستجوی یک جستجوی خاص نیز تغییر می کند. Google این را می داند و بررسی می کند که موضوع شما با سایر نتایج برای کلمات کلیدی خاص تمرکز مطابقت داشته باشد.
- شفاف باشید زمان انتشار محتوا و تاریخ به روزرسانی آن را وارد کنید. فقط مطالب را به روز نکنید و چیزی نگویید.
4. شفافیت تجارت خود را با محتوا بهبود ببخشید
حوزه: امانت
مشتریان خواهان شفافیت هستند. مقداری 86٪ از مشتریان گزارش می دهند که می خواهند آن را از مارک های مورد حمایت خود ببینند. اگر این کار را نکنند ، در جای دیگری خرید می کنند.
شفافیت مهم است زیرا ثابت می کند که یک شرکت بیش از خط اصلی خود را در ذهن دارد. با شفافیت در مورد اطلاعات ، انجمن ها و حتی اشتباهات ، به ایجاد اعتماد مشتری کمک خواهید کرد.
محتوای شما می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. بهبود شفافیت کسب و کار توسط:
- ساختار محتوای اطلاعات بسیار مهم برجسته است و در پاراگراف های نیمه صفحه قرار ندارد.
- استفاده از عناوین و عناوین واضح تا افراد بدانند دقیقاً چه می خوانند.
- نوشتن به زبان انگلیسی ساده به جای استفاده از اصطلاحات گیج کننده صنعت ، که ممکن است گمراه کننده به نظر برسد.
- دسته ها و برچسب های خود را به درستی تنظیم کنید تا خوانندگان بتوانند به راحتی موضوعات را جستجو کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
5. متوسط تولید شده توسط کاربر
حوزه: قدرت
محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند ابزاری فوق العاده قدرتمند برای تلاش های بازاریابی شما باشد. همچنین می تواند SEO خود را تقویت کنید، به شما امکان مشاهده بیشتر در SERP ها را می دهد. از هشتگ گرفته تا نظرات در مورد وبلاگ خود ، گزینه های زیادی برای جلب مشارکت بیشتر افراد با محتوای شما در اختیار شما قرار گرفته است.
اما اجازه ندهید که برای همه رایگان شود.
چند بار به دلیل پر شدن نظرات با هرزنامه ، از یک وبلاگ کلیک کرده اید؟ آیا تا به حال ترجیح داده اید که در سایتی خرید نکنید زیرا مردم از هشتگ هایی استفاده می کنند که نام تجاری را با دلایل مشکوک مرتبط می کند؟
هر دو مورد ممکن است اتفاق بیفتد و اتفاق می افتد. برای جلوگیری از انجام چنین کاری توسط مشتریان ، توصیه می کنم:
- برای وبلاگ خود از فیلتر هرزنامه استفاده کنید. هر CMS خوب یکی خواهد داشت. با وردپرس ، این افزونه Akismet است.
- لغو پیوند دادن برچسبهایی که از نام تجاری شما خارج هستند. آیا شخصی حساب اینستاگرام شما را با محتوای ناپسند برچسب گذاری کرده است؟ پیوند را لغو کرده و رد کنید.
- ترول ها را بردارید و مسدود کنید. با خیال راحت رقبای خود را که نظرات خود را در مورد تبلیغات فیس بوک شما در مورد تبلیغ محصولات خود یا کاربرانی که در وبلاگ شما نظرات ملتهبانه می گذارند ، حذف و مسدود کنید.
- از حذف محتوا صرفاً به دلیل مخالفت با آن خودداری کنید. با حذف مطالب ناخوشایند بیش از حد مجاز عمل نکنید زیرا این کار به راحتی نتیجه عکس می دهد. اگر خودتان را غرق در توجه منفی می کنید ، بهتر است کلاً نظرات را خاموش کنید تا افراد با حذف.
- برای تولید محتوای بیشتر ، از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید. پاسخ های متفکرانه به نظرات نشان دهنده تمایل به مشارکت در عین فراهم کردن فرصتی برای نشان دادن اقتدار و تخصص شماست! (این یک فرصت دیگر برای سئو است!)
خط پایین: همیشه بهترین مطالب را برای غذا خوردن ارائه دهید
ماندن در فضل لطف گوگل کار سختی نیست. برای ورود به سیستم نیازی به ترساندن نیست به روز رسانی الگوریتم یا تک تک پست های وبلاگ آنها را بیش از حد تحلیل کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تمام آنچه شما نیاز دارید یک عزم راسخ در ارائه بهترین مطالب برای خوانندگان خود به EAT است.
با استفاده از این پنج نشانگر ، شما برای کمک به Google در ارائه بهترین خدمات آماده هستید. در این فرآیند ، با اثبات اینکه در کارهایی که انجام می دهید حرفه ای مستقیمی هستید ، اقتدار و نام تجاری خود را نیز ارتقا می دهید.
منابع بیشتر: