
فروشگاه های پاپ آپ فرصتی خارق العاده برای مارک های بزرگ و کوچک برای برقراری ارتباط با مشتریان و افزایش فروش است.
مصرف کنندگان مدرن هستند به طور فزاینده ای به دنبال تجربیات بدیع هستند، و فروشگاه های پاپ آپ ، چه فیزیکی و چه مجازی ، متناسب با این قبض هستند. فروشگاه های پاپ آپ نه تنها تجربه ای بدیع ارائه می دهند ، بلکه در مورد نام تجاری شما نیز هیجان ایجاد می کنند که پس از اتمام پاپ آپ شما به خوبی دوام می آورد.
خواه یک خرده فروش آنلاین باشید که به دنبال ایجاد ارتباط فیزیکی با مشتریان خود هستید ، هم یک خرده فروش فیزیکی که می خواهد حضور آنلاین را آزمایش کند یا صرفاً به دنبال ایجاد هیجان در اطراف نام تجاری خود باشید ، یک فروشگاه pop-up می تواند راه حل مناسبی باشد.
فروشگاه های پاپ آپ چیست؟
فروشگاه های پاپ آپ فروشگاه های خرده فروشی مختص زمان محدود هستند. همانطور که از نامش پیداست ، آنها ظاهر می شوند و پس از ظاهر کوتاه مدت ناپدید می شوند (اگرچه برخی از آنها بسیار موفق هستند ، اما به ثابت ثابت می شوند.)
در حالی که تمایل داریم فروشگاه های پاپ آپ را به عنوان فروشگاه های فیزیکی در نظر بگیریم ، اما فروشگاه های پاپ آپ مجازی در حال افزایش محبوبیت هستند.
هر دو گزینه به مارک ها این امکان را می دهد تا با محصولات خاص به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنند و یک محصول را ایجاد کنند تجربه خرید همهجانبه دستیابی به آن با یک فروشگاه سنتی دشوارتر است.
فروشگاه های پاپ آپ فیزیکی
فروشگاه های پاپ آپ فیزیکی می توانند به شکل یک جلوی فروشگاه سنتی ، یک پاپ آپ (در جایی که یک مارک فروشگاهی در یک فروشگاه موجود ایجاد می کند) یا حتی با اجاره یک کامیون متحرک شوند.
فروشگاه های پاپ آپ فیزیکی برای مارک های تجارت الکترونیکی ایده آل هستند تا بدون تعهد کامل به محل دائمی ، یک فروشگاه فیزیکی را تجربه کنند.
فروشگاه های pop-up تعهدی کوتاه مدت هستند که به شما امکان می دهد مارک ها انعطاف پذیر باشند و بر ارائه تجربه ای منحصر به فرد متمرکز شوند. به عنوان مثال ، یک مارک تجاری تجارت الکترونیکی ممکن است از اکتبر تا دسامبر یک فروشگاه پاپ آپ فیزیکی ایجاد کند تا خریداران تعطیلات را به خود جلب کند.
فروشگاه های پاپ آپ مجازی
فروشگاه های پاپ آپ مجازی شاید به اندازه فروشگاه های فیزیکی معروف نباشند ، اما با این وجود فرصت خوبی هستند. این فروشگاه های موقت می توانند به شکل یک وب سایت باشند یا حتی با استفاده از پخش زنده در شبکه های اجتماعی میزبانی شوند.
آجرهای سنتی و مشروب فروشی ها می توانند با استفاده از فروشگاه های pop-up مجازی اولین قدم های خود را در تجارت الکترونیکی بردارند ، اما برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی موجود نیز مفید هستند.
از آنجا که وب سایت اصلی شما چیزی جذاب است ، افراد مختلفی را با طیف گسترده ای از محصولات در خود جای داده است ، فروشگاه پاپ آپ مجازی شما می تواند تمرکز بیشتری داشته باشد.
این تمرکز به شما امکان می دهد مخاطبان خاص و طیف وسیعی از محصولات را جذب کنید. به عنوان مثال ، یک فروشگاه لباس با یک سری کیف دستی معروف ممکن است میزبان یک پاپ آپ مجازی باشد که فقط روی کیف های دستی تمرکز دارد.
5 نمونه از فروشگاه های پاپ آپ تجارت الکترونیکی
فروشگاه های پاپ آپ برای مارک های آینده نگر ایده آل هستند ، اما برای بهره مندی از مزایای آن به خلاقیت و برنامه اجرای محکم نیاز دارید. در اینجا چند نمونه از فروشگاه های پاپ آپ تجارت الکترونیکی ارائه شده است.
براق کننده
Glossier یک برند زیبایی موفق است که می تواند موفقیت خود را به تولید محتوای شگفت انگیز بازگرداند.
این برند به عنوان وب سایتی به نام “Into the Gloss” آغاز به کار کرد ، جایی که آنها بر توانمندسازی مصرف کنندگان برای تبدیل شدن به متخصصین و به اشتراک گذاشتن محصولات مورد علاقه خود تمرکز داشتند. Glossier همچنان توسط پیروان خود هدایت می شود و محصولاتی را ایجاد می کند که مشتریان آنها می خواهند ببینند.
این تمرکز افراد زیادی را در سراسر جهان ایجاد کرده و به رشد Glossier در یک کشور کمک کرده است مارک 1.2 میلیارد دلاری.

پاپ آپ لندن Glossier 2019 در کاون گاردن نمونه کاملی از موفقیت فروشگاه های پاپ آپ است که در نهایت باعث می شود Glossier آن را به یک ثابت ثابت تبدیل کند.
فقط در دو ماه و نیم ، فروشگاه پذیرای بیش از 100000 خریدار بود و نشان داد که حضور فیزیکی برای یک مارک عمدتا آنلاین چقدر می تواند مثر باشد.
ظروف توپر
Tupperware ممکن است هیجان انگیزترین محصولی نباشد که تاکنون خریداری کرده اید. با این حال ، بازاریابی عالی می تواند موارد خوش خیم را به چیزی هیجان انگیز تبدیل کند. این دقیقاً همان کاری است که Tupperware با فروشگاه pop-up خود انجام داد.

مارک Tupperware نیازی به معرفی ندارد ، اما اکثر مصرف کنندگان ارتباط زیادی با مارک ظرف های باقی مانده و چرخنده سالاد ندارند. Tupperware یک فروشگاه پاپ آپ فیزیکی شگفت انگیز برای تشویق این ارتباط عمیق تر ، که مورد توجه رسانه های اجتماعی بود ، راه اندازی کرد.
این فروشگاه به Tupperware اجازه داد تا روی طیف خاصی از محصولات تمرکز کند ، و آنها را در یک محیط کاملاً دقیق که تجربه ای همهجانبه را ارائه می دهد به نمایش بگذارد. مردم به جای اینکه فقط Tupperware را به صورت آنلاین خریداری کنند ، در یک محیط مدرن قادر به تجربه عملی شدند.
BarkShop
وقتی صحبت از ایجاد هیاهوی شبکه های اجتماعی می شود ، موارد کمی بهتر از این است که سگهای باهوش در حال چیدن اسباب بازی های خود باشند. این همان چیزی است که BarkShop هنگام ایجاد فروشگاه پاپ آپ خود در نیویورک ، این مجموعه را جمع آوری کرد.

به طور سنتی یک مارک تجارت الکترونیکی ، BarkShop یک فضای فیزیکی موقت را باز کرد جایی که صاحبان می توانند سگهای خود را برای تفریح آورده و اسباب بازی های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
این پاپ آپ با داشتن فناوری برای کمک به مالکان در درک اینکه کدام یک از اسباب بازی ها سگشان را ترجیح می دهد ، امری بی عیب و نقص است!
برای جلوگیری از ضرب وشتم کامل ، فروشگاه پاپ آپ فقط با قرار ملاقات در دسترس بود ، صاحبان 30 دلار برای درمان یک روز فراموش نشدنی سگ خود پرداخت می کردند.
یک مزیت بزرگ در اینجا این است که یک برند تجارت الکترونیکی این ارتباط فیزیکی را با مخاطبان خود ایجاد کند.
فروشگاه پاپ آپ ممکن است برای مدت طولانی دوام نیاورد ، اما خاطرات پیوند با توله سگ شما در پاپ آپ BarkShop برای همیشه ماندگار خواهد بود.
سقوط کردن
Depop یک بازار و جامعه مد است که خریداران و فروشندگان در سراسر جهان را گرد هم آورده است.
این پلتفرم با تمرکز بر ایجاد تنوع در مد و هدر رفت کمتر ، از این سبک برخوردار است به بیش از 13 میلیون کاربر رسیده است. آنها بیشتر به خاطر ایجاد یک جامعه قوی با مخاطبان هزاره و ژنرال Z شناخته می شوند.

در حالی که Depop یک بستر آنلاین است ، اما مانع موفقیت بزرگ آن در فروشگاه pop-up خود ، Depop Live نشده است. Depop Live مانند سیستم عامل آنلاین خود ، بر جامعه و گردهم آوردن مردم تمرکز کرده است.
با بحث هایی مانند “آیا مد می تواند جهان را تغییر دهد” و “از اتاق خواب خود یک امپراطوری بسازید” ، این رویداد پاپ آپ به Depop اجازه داد ارتباط خود را با مخاطبان خود بیشتر کند و وفاداری به نام تجاری ایجاد کند که به فروش آنلاین بیشتر تبدیل می شود.
آمازون
آمازون ممکن است اولین مارکی نباشد که در هنگام مراجعه به فروشگاه های پاپ آپ به آن فکر می کنید ، اما آنها ابتکار منحصر به فردی به نام کلیک و ملات دارند.
گذشته از نام عالی ، این ابتکار طراحی شده است تا به فروشنده های شخصی بفهماند که افتتاح یک فروشگاه فیزیکی چگونه است.

این غول تجارت الکترونیکی که با همکاری سایر شرکا همکاری می کرد ، ده فروشگاه پاپ آپ در سراسر انگلستان افتتاح کرد و به فروشندگان منتخب اجازه می دهد از طریق حضور فیزیکی با مشتریان ارتباط برقرار کنند.
برای آمازون ، فروشگاه های پاپ آپ به مارک اجازه می دهند تا با فروشندگان خود ارتباط برقرار کند و شاید مهمتر از آن ، به جامعه نشان دهد که از مشاغل محلی حمایت می کنند. این فروشگاه های پاپ آپ ممکن است کمتر به فروش و بیشتر به روابط عمومی علاقه مند باشند ، اما کم و بیش موثر هستند.
نحوه راه اندازی فروشگاه پاپ آپ
اولین قدم برای ایجاد یک فروشگاه پاپ آپ می تواند بسیار دلهره آور باشد زیرا شامل خروج مشاغل از مناطق راحتی خود می شود. بسیاری از نمونه های ما سیستم عامل های تجارت الکترونیکی است که گام هایی در حوزه آجر و ملات برداشته است و اگرچه بسیار موفق بوده اند ، اما این یک انتقال بزرگ است.
مانند هر تصمیم تجاری ، همه چیز با تحقیق و برنامه ریزی شروع می شود. اگر یک مارک تجاری معتبر هستید ، احتمالاً داده دارید. از این روش برای محدود کردن نوع مغازه پاپ ، افتتاح کجا و تمرکز بر روی کدام محصولات استفاده کنید.
به عنوان مثال ، شما ممکن است تمرکز خود را بر روی آوردن یک خط محبوب برای مخاطبان زیادی در مکانی مانند نیویورک یا لندن بگذارید. یک مارک محلی کوچکتر ممکن است تصمیم بگیرد آنلاین حرکت کند و با مارک بزرگتری شریک شود.
وقتی نوبت به برداشتن اولین قدم های خود با فروشگاه پاپ آپ می رسد ، حتماً اهداف خود را مشخص کنید. در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد:
- با مشتریان خود ارتباط مثبتی برقرار کنید که فراتر از یک معامله آنلاین است.
- از خدمات مشتری “واقعی” انسان استفاده کنید برای آموزش مشتریان و تبدیل آنها به سفیران برند.
- ایجاد فوریت و آگاهی: جنبه زمان محدود قدرتمند است و می تواند یک هیاهوی بزرگ ایجاد کند.
- بازار را امتحان کنید: آیا فروشگاه های فیزیکی گزینه مناسبی برای شما هستند؟
- از زمان اوج فروش استفاده کنید مانند تعطیلات
- خطوط تولید جدید را آزمایش کنید و هیجان رانندگی کنید.
نحوه اجرای یک پاپ آپ حضوری
نکته مهم در فروشگاه های پاپ آپ حضوری یافتن مکان مناسب است. چند گزینه مختلف وجود دارد ، مانند:
- فضایی در یک مرکز خرید
- ویترین خیابان اصلی
- فروشگاه موبایل
- یک مغازه در یک مغازه
- فضای رویداد
تصمیمات نهایی باید تحت تأثیر مخاطب ، محصولاتی که می فروشید و تصویری که می خواهید به تصویر بکشید. به عنوان مثال ، گلوسیر در نیویورک مستقر است ، اما آنها می دانستند که مخاطبان گسترده و بسیار درگیر انگلستان دارند ، بنابراین لندن گزینه مناسبی بود.
اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک قدرتمند دارید ، پس تجزیه و تحلیل های گسترده ای دارید که به شما در تصمیم گیری کمک می کند ، بنابراین بیشترین استفاده را از آن ببرید!
وقتی مکانی را تصمیم گرفتید ، از منابع مانند Storefront ، We Are Pop-Up و Pop-Up Shops استفاده کنید تا فضای مناسب را پیدا کنید. از آنجا ، می توانید مغازه خود را متناسب با مخاطب هدف خود جور کنید و یک تیم را برای ایجاد یک تجربه هیجان انگیز تشکیل دهید.
نحوه اجرای یک پنجره بازشو مجازی
پنجره های بازشو در مورد ایجاد یک هیاهو ، افزایش تعامل با نام تجاری و هدایت فروش هستند – و همه این موارد به صورت آنلاین امکان پذیر است.
فروشگاه های مجازی پاپ آپ راهی عالی برای تجارت آجر و ملات برای فرو بردن انگشتان پا در خرده فروشی آنلاین است ، اما همچنین گزینه خوبی برای مارک های تجارت الکترونیکی موجود است. نکته اصلی این است که چیزی ایجاد کنید که مخاطبان شما را درگیر خود کند.
بنابراین در نظر بگیرید که چگونه از وب سایت فعلی شما متمایز می شود. یا ، آیا می تواند جنبه هایی از فروشگاه فیزیکی شما را که مردم دوست دارند ، در بر بگیرد؟
مانند هر پلت فرم آنلاین ، جلب توجه مردم به فروشگاه pop-up شما بسیار مهم است ، بنابراین در زمینه بازاریابی خود خلاق باشید (اگر کمی راهنمایی می خواهید ، آژانس بازاریابی من همیشه ایده های نوآورانه دارد).
آخرین چیزی که باید بخاطر بسپارید ، تصاویر شگفت انگیز است و عامل واو فقط تا این حد پیش می رود. فروشگاه پاپ شما نیز مجبور است یک تجربه کاربری عالی را ارائه دهید.
در صورت انجام کار ساده ، کارها را بیش از حد پیچیده نکنید و تبدیل کاربران از یک بازدید کننده کنجکاو به مشتری کاملاً درگیر را برای کاربران آسان کنید.
یکی از راه های ارائه تجربه جذاب مشتریانی که بدنبال آن هستند ، پخش مستقیم است. با استفاده از نرم افزاری مانند GoPopUp ، می توانید یک تجربه زنده پاپ آپ ایجاد کنید که کل روند فروش را یکپارچه می کند.
از پخش جریانی مستقیم بسیار کم استفاده می شود و راهی عالی برای تمییز خود از رقابت است.
نتیجه
چه یک فروشگاه خرده فروشی آجر و ملات داشته باشید و چه یک مارک تجاری الکترونیکی ، فروشگاه های پاپ آپ راهی برای ارتباط با مصرف کنندگان در بازار پر سر و صدا ارائه می دهند. تعهدی طولانی مدت وجود ندارد ، بنابراین آنها می توانند فرصتی عالی برای آزمایش ایده ها ، محصولات و مخاطبان جدید باشند.
این پنج مثال از فروشگاه های پاپ آپ تجارت الکترونیکی نشان می دهد که پنجره های بازشو تا چه اندازه می توانند موفق باشند ، و گرچه آنها برنامه ریزی های زیادی را انجام می دهند و سطح بالایی از اجرای آنها را می طلبند ، نتایج ممکن است ارزش آن را داشته باشد.
هر فروشگاه پاپ آپ با مخاطبان شما شروع می شود. همانطور که قبلاً گفتم ، “درک مشتریان خود تنها استراتژی بازاریابی مورد نیاز شماست.”
برخی از بازاریابی های نوآورانه ، مارک تجاری قوی و کارهای خوب و قدیمی را به بازار بیاورید و فروشگاه pop-up شما می تواند تأثیر بسزایی در تجارت شما داشته باشد.
فروشگاه های پاپ آپ ممکن است موقتی باشند ، اما اثرات یک مغازه به یاد ماندنی می تواند مدت ها پس از از بین رفتن آن ادامه داشته باشد.
آیا برند شما برای فروشگاه pop-up برنامه ای دارد؟ چه چیزی شما رو عقب نگاه داشته؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید