صفحات فرود موبایل باید بهترین عملکرد را داشته باشند.
بارگذاری آهسته ، طراحی نامناسب و تجربه نامناسب کاربر ، همه باعث پایین آمدن رتبه بندی و تبدیل جستجو می شوند.
بنابراین چه کسی این کار را به درستی انجام می دهد – و برای بهبود عملکرد صفحه فرود تلفن همراه خود از آنها چه می توانید یاد بگیرید؟
در این ستون ، یاد بگیرید که چگونه صفحات فرود موبایل را به ماشین آلات تولید و تولید سرب تبدیل کنید.
1. ASPCA تبدیل آن را در موبایل آسان می کند
ایجاد یک صفحه وب تلفن همراه که خرید آن برای بازدیدکنندگان آسان باشد ، امری بیهوده به نظر می رسد.
طراحی یک صفحه وب که به صورت شهودی برای کاربران جهت دستیابی به محتوای مورد نظرشان باشد نیز مهم است.
به نظر می رسد بسیاری از صفحه های فرود می توانند یکی یا دیگری را انجام دهند اما انجام هر دو کار می تواند مشکل باشد. این امر به ویژه هنگامی صادق است که صفحه اصلی صفحه اصلی باشد ، جایی که بهینه سازی برای فروش بسیار دشوار است.
صفحه اصلی ASPCA مثالی عالی برای ایجاد تعادل بین نیاز بازدیدکنندگان سایت و در عین حال بهینه سازی برای تبدیل ها است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در مثال زیر ، منو و نوار جستجو در بالای صفحه جمع شده است. اما دکمه اهدای جلو و مرکز است. از دست دادن سخت است.
پس زمینه نارنجی بلافاصله توجه شما را به خود جلب می کند و فراخوان یک کلمه ای برای اهدا ، در همه کلمات نوشته شده است.
صفحه اصلی تلفن همراه ASPCA یک مثال عالی برای آسان کردن بازدیدکننده سایت برای یک اقدام تبدیل (اهدا) است در حالی که جستجو و پیمایش منو را نیز به راحتی انجام می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این ترکیبی کامل از ارائه خدمات به بازدید کننده و آسان کردن چک کردن آن با کمک مالی است.
متخصص PPC مستقر در لس آنجلس ، کالیفرنیا کنی هایدر این بینش را ارائه داد:
“این همیشه درست بوده است ، اما حتی بیشتر در مورد تلفن همراه: شما باید خرید خود را با حداقل کلیک و فرم های ممکن آسان کنید.
هر مانعی را در روند افزودن به سبد خرید خود که لازم نیست بردارید.
همچنین ، به محض افزودن کاربر به سبد خرید ، باید بلافاصله گزینه چک کردن را به او بدهید و حتی باید پرداخت آن را آسان تر کنید. “
فاکتورهای برتر خرید آسان است
- خرید آسان در کمترین تعداد کلیک و فرم.
- موانع را برای افزودن به سبد خرید بردارید.
- افزودن به سبد خرید برای فعال کردن باید گزینه فعال شود.
- روند پرداخت باید آسان باشد.
2. صفحه فرود پیکان را با هدف متمرکز کنید
بازگشت به صفحه اصلی به عنوان صفحه فرود – بهترین راه برای بهبود این سناریو ، جدا از ارتقا صفحه داخلی مناسب تر ، تمرکز صفحه اصلی بر روی یک هدف است.
صفحه فرود TV Peacock مثالی عالی در مورد نحوه مدیریت صفحه اصلی / صفحه فرود است. یکی از جنبه های قابل توجه صفحه فرود TV Peacock عدم شلوغی آن است.
عامل قابل توجه بعدی نحوه هدفمند بودن صفحه در بالای صفحه است.
دو صفحه برای صفحه اصلی تلویزیون طاووس وجود دارد:
- به عنوان مشتری به تلویزیون طاووس بپیوندید.
- وارد سرویس شوید.
همین.
هیچ چیزی در مورد برنامه های چندگانه هیچ چیزی در مورد آنچه آنها نشان می دهد ارائه می دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این نمونه زیبایی از صفحه فرود موبایل با هدف است.
پیام برجسته در صفحه این است:
“طاووس را به صورت رایگان تماشا کنید یا همه چیز را با طاووس حق بیمه باز کنید. فقط 4.99 دلار در ماه. “
کلمات استفاده شده در آن صفحه بسیار مختصر هستند و می توانند به عنوان یک تبلیغ PPC استفاده شوند.
در مورد این صفحه اصلی چیزهای زیادی می توان گفت اما در حال حاضر ، نکته کلیدی در مورد آن صفحه این است که کلمات یا فضای صفحه را هدر نمی دهد.
من صفحه فرود موبایل Peacock.com را به کنی هایدر نشان دادم. او در مورد استفاده بهینه از فضا و اینکه چرا به پیمایش نیاز ندارد ، لبخند زد و اظهار نظر کرد.
او گفت:
“این یک استفاده کارآمد از املاک و مستغلات است. در موبایل ، کاربران با پیمایش افقی و عمودی بسیار آشنا هستند. اما خستگی پیمایش هنوز یک چیز واقعی است.
هوشمندانه از املاک و مستغلات روی صفحه موبایل خود استفاده کنید. “
3. Kayak.com: در صفحه هایی که مانند برنامه ها هستند ، بر روی اهداف ضربه بزنید
یکی دیگر از ویژگی های صفحات فرود عالی تلفن همراه این است که مصرف کنندگان می توانند ببینند برای دستیابی به خواسته های خود باید به کجا ضربه بزنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اهداف ضربه آسان به موفقیت صفحات فرود متمرکز در هدف کمک می کند و خرید آنها را آسان می کند.

من پرسیدم سیندی کروم، بنیانگذار نرم افزار معیارگذاری آنلاین موبایل MobileMoxie ، درباره صفحه فرود Kayak.com.
او موافقت کرد که ایده آل است:
“بله ، دکمه ها را بزرگتر از آنچه طراح شما می خواهد ، قرار دهید. طراحی باید بیشتر شبیه یک برنامه باشد تا وب سایتی که متناسب با آن کوچک شده است. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این یک توصیف عالی از صفحه فرود Kayak.com است ، که واقعاً شبیه یک برنامه موبایل است و نه یک سایت دسک تاپ کوچک.
4. Lyft با دکمه های کنتراست بالا توجه را جلب می کند
فراخوانی که با بقیه صفحه در تضاد باشد ، یک ماده قدیمی است اما یک ماده خوب است. دکمه هایی که توجه خود را به خود جلب می کردند توسط بازاریاب های وابسته بخاطر کمک به هدایت تبدیل ها شناخته می شدند
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در اوایل دهه 2000 بازاریاب های وابسته Snarky اظهار داشتند که اگر می خواهید میمون دکمه خرید را فشار دهد ، آن را به رنگ زرد مایل به زرد درآورید و تا جایی که می توانید بزرگ کنید.
با استفاده از دکمه هایی که فقط با انتخاب رنگ جلب توجه می کنند ، می توان به همین اثر دست یافت. رنگ واقعی به اندازه کنتراست مهم نیست.
خواندن: سایتهای زشت فروش
رنگ ها را می توان سرد و گرم دسته بندی کرد. اگر صفحه دارای بیشتر رنگهای سرد است ، فراخوان اقدام را به رنگی گرم (و بالعکس) تبدیل کنید.
این برای دکمه ها و تماس های عملیاتی محصور شده مهم است. دعوت به عمل محصور شده یکی از جعبه های رنگی است که در محیط اطراف آن متضاد است.
5. صفحه فرود موبایل Walmart دارای یک دکمه خرید مداوم است
همانطور که قبلاً ذکر شد ، کلید بهبود تبدیلها این است که خرید هر چه سریعتر برای مصرف کننده انجام شود.
اما انجام این کار همیشه در یک سایت تجارت الکترونیکی موبایل آسان نیست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بسیاری از سایت های تجارت الکترونیکی کاربران را وادار می کنند تا تصاویر محصول گذشته و لیست های کشویی را برای انتخاب انتخاب کنند ، سپس کمی بیشتر پیمایش کنید تا دکمه خرید را پیدا کنید.
در Walmart.com چنین نیست.
Walmart یک دکمه خرید مداوم دارد که به پایین صفحه تلفن همراه چسبیده باقی می ماند.
یک مصرف کننده می تواند به بالا و پایین پیمایش کند ، انتخاب کند و تصاویر محصول را مشاهده کند و موارد دیگر افزودن به سبد خرید دکمه در پایین صفحه تلفن همراه ثابت می ماند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مصرف کنندگان نیازی به ناامیدی ندارند و از طریق پیمایش در یک صفحه وب سعی می کنند بفهمند چگونه چیزی را خریداری می کنند. دکمه خرید همیشه جلو و مرکز است.
این یک راه حل عالی هم برای مصرف کننده و هم برای فروشگاه است.
جای تعجب است که فروشگاه های بیشتری این کار را نمی کنند. افزودن یک دکمه ثابت با انجام حداقل کار CSS ساده است.
صفحات فرود موبایل می توانند ماشین تبدیل باشند
فرمت موبایل در ابتدا محدودیت به نظر می رسد – اما اینگونه نیست.
با داشتن کلیدهای مناسب ، تلفن همراه می تواند به میزان فروش یا بیشتر از آنچه در رایانه رومیزی حاصل می شود ، درها را باز کند.
اگر یک کلید اصلی اصلی وجود دارد ، این است – صفحاتی را که شبیه سایت های کوچک و دسک تاپ هستند ، ایجاد نکنید. صفحات فرود تلفن همراه را ایجاد کنید که در عوض بیشتر شبیه برنامه های تلفن همراه رفتار ، شباهت و عملکرد دارند.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر
تصویر ویژه ایجاد شده توسط نویسنده
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2021