وردپرس زندگی را برای مشاغل کوچک ، وبلاگ نویسان و سایت های خبری بزرگ آسان می کند. شما بهترین روش ها را دارید که به طور خودکار در بسیاری از موارد مانند پیوندهای متعارف اعمال می شود و وجود دارد افزونه ها برای عملا هر چیز دیگری که شما نیاز دارید
با سهولت انتشار مطالب و طرح ها ، شما همچنین یک مسئله جدید دارید:
محتوای تکراری
تکثیر محتوا دلیل رایجی برای رتبه بندی نکردن یک وب سایت وردپرس است.
اگرچه با آنچه ما به طور سنتی در SEO به عنوان محتوای تکراری می شناسیم متفاوت است (همانند سازی دقیق محتوا از متن به کد) ، مشابه است و باید به آن توجه شود.
در اینجا پنج نوع متداول از مشکلات محتوای تکراری در وردپرس و نحوه رفع آنها وجود دارد.
1. برچسب ها
برچسب ها برای بسیاری از وب سایت های وردپرس یک مشکل بزرگ است. وقتی یک مقاله را برچسب گذاری می کنید ، صفحه منحصر به فردی ایجاد می کند که پر از محتوای دیگری است که احساس می کنید مرتبط است.
این صفحه قطعه هایی از مقالات یا مقالات کامل را نشان می دهد. اگر برچسب همان دسته یا صفحه اصلی در وب سایت اصلی شما باشد (با فرض اینکه وبلاگ نباشد) ، اکنون رقیبی برای آن صفحه در سایت خود ایجاد کرده اید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برچسب ها نیز معمولاً نسخه های اصلاح شده خود هستند که محتوای فوق العاده مشابهی ایجاد می کند که با خودش رقابت می کند.
وقتی این اتفاق می افتد ، هیچ یک از صفحات رتبه بندی نمی شوند و به طور بالقوه می تواند سایت را بی ارزش کند.
خبر خوب! این یک تعمیر ساده است.
یا می توانید به طور کلی از برچسب ها خلاص شوید ، یا می توانید یک روبات متا noindex dofollow اضافه کنید.
برچسب noindex dofollow به موتورهای جستجو می گوید این یک صفحه نازک است اما پیوندها را دنبال کنید و به جستجوی سایت من بپردازید.
اکنون موتورهای جستجو می دانند که این صفحه به اندازه دیگران مفید نیست و شما به آنها نشان داده اید که چگونه محتوای خوب شما – پست ها و صفحات منفرد – را کشف کنند.
2. دسته ها
صفحات دسته دارای پست ها و مقالات متعددی مانند برچسب هستند.
آنها دارای برچسب های H1 هستند که همان مقالات هستند ، آنها همیشه به یک سوال پاسخ نمی دهند یا راه حل خوبی ارائه نمی دهند زیرا آنها قطعه مقاله هستند و ممکن است برای افرادی که به دنبال پاسخ هستند نشان داده شود خوب نیست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به همین دلیل است که آنها معمولاً محتوای نازک در نظر گرفته می شوند.
هر چند یک استثنا وجود دارد.
به عنوان مثال Search Engine Journal ، یک وب سایت وردپرس است که در آن دسته بندی ها به کانال ها و توزیع های درون کانال اختصاص یافته است.
به طور کلی ممکن است کاربری که برای یافتن اطلاعات در یک کانال جستجو می کند ، یک دسته بندی را بسیار مفید بداند. به همین دلیل ، شما می خواهید متفاوت از آنچه که در یک برچسب دارید به آن نزدیک شوید.
در این حالت ، شما یک فهرست ربات متا و برچسب های dofollow اضافه می کنید ، اما همچنین عناوین منحصر به فرد ایجاد می کنید و برای معرفی آن برای این گروه کپی می کنید – و اگر طرح واره مرتبط است ، اضافه کنید که در نیز هست.
اکنون به تعریف انواع سeriesالات و افراد برای نمایش صفحه به شما کمک کرده اید.
ممکن است توسط موتورهای جستجو پاداش آن را بگیرید. فقط اگر کسب و کار هستید مطمئن شوید که آنها با صفحات اصلی وب سایت شما قابل رقابت نیستند.
3. مباحث رقابتی
مورد بعدی که هنگام بازرسی از سایت های وردپرس مشاهده می کنم ، کمبود محتوای منحصر به فرد است.
بیایید در مورد وبلاگ نویسان غذا فکر کنیم. بله ، طرح دستور العمل و موارد دیگر به تمایز دستور العمل ها کمک می کند ، اما اگر از آن استفاده نمی کنید یا در ابتدا نمی دانید چه می کنید؟
اگر 20 دستورالعمل برای کلوچه های تراشه شکلات داشته باشید ، به احتمال زیاد بسیاری از آنها از کلمات و ترکیبات مشابهی استفاده می کنند ، این همان چیزی است که می تواند رقابت ایجاد کند.
هر دستور العمل منحصر به فرد است و می تواند هدف متفاوتی داشته باشد ، اما اگر کار اضافی را انجام ندهید ، ممکن است آنها نتوانند ظاهر شوند زیرا با یکدیگر رقابت می کنند.
در این حالت ، ممکن است بخواهید یک دسته یا زیر مجموعه برای کوکی ها ایجاد کنید. اگر نمی توانید ، دوباره آنها را مرور کرده و اصلاح کننده ها را اضافه کنید (به عنوان مثال ، ادویه ، شور ، جویدنی ، برای مهمانی ها ، برای گروه های بزرگ).
در مرحله بعد ، اضافه کردن کپی (نه لزوماً به بالا ، زیرا می خواهید دستور العمل واقعی را سریعاً به کاربر تحویل دهید) در مورد محصول نهایی. اطمینان حاصل کنید که کپی مربوط به موضوع باشد و نشان دهد که چرا ، چگونه و از کجا از نظر دیگران منحصر به فرد است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به مثال های دیگری نیاز دارید؟
آیا راهنمای هدایای مضمونی یا پست تعطیلات انجام داده اید؟ آیا چیزی به غیر از سال تغییر کرده است؟ ایده های کاردستی روز مادر؟ هدیه عاشقانه ولنتاین برای XYZ؟
اینها به اندازه کافی منحصر به فرد نیستند. اگر چندین پست داشته باشید ، همه آنها می توانند رقابت کنند.
اگر یک سال به عنوان خود اضافه کنید (به عنوان مثال ، 2016 ، 2017) ، ممکن است افراد به دلیل عدم ارتباط در سال جاری شما را در موتورهای جستجو رد کنند. آنجاست که استراتژی های فوق می توانند به شما کمک کنند.
4. URL های جعبه جستجو
من اغلب به این مورد برخورد نکرده ام ، اما جعبه های جستجو در سایت های وردپرس ممکن است URL ایجاد کنند.
اگر کسی از خارج به یکی از این URL ها پیوند دهد ، یا اگر موتورهای جستجو بتوانند آن را بخزند و آنها را پیدا کنند ، ممکن است فهرست شوند.
اگرچه می توانید مانند برچسب ها به طور خودکار یک روبات متا noindex dofollow اضافه کنید ، اما احتمالاً شما را تحت پوشش قرار نمی دهد.
برای پرداختن به این مورد باید شناسه منحصر به فردی را که URL های جعبه جستجو مشترک دارند پیدا کنید. این معمولاً “؟” بعد از URL اصلی.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حالا وارد robots.txt خود شوید و یک اجازه را به این پارامتر اضافه کنید. از نظر تئوری ، و اگر به درستی انجام شود ، این امر به کاهش مسائل محتوای نازک یا تکراری کمک می کند.
5. دیگر
با استفاده از سیستم هایی که کارهای زیادی را به طور خودکار انجام می دهند و زندگی را آسان می کنند ، ممکن است موارد دیگری بوجود آید که باعث ایجاد مطالب تکراری یا نازک شود.
به سایت خود نگاه کنید و ببینید آیا ممکن است سایت دیگری داشته باشید.
آنها می توانند شامل ایجاد نسخه های PDF محتوا برای چاپ شوند که همچنین نمایه سازی می شوند یا نسخه های جایگزین در نقل قول ها که برای پست های کوتاه ممکن است بد باشد.
ممکن است یک خوراک RSS داشته باشید که به جای قطعه ها ، صفحات محتوا را ارسال می کند و فقط عناوین یا توضیحات را تغذیه می کند (فکر می کنم فقط یک بار این مورد را پیدا کردم ، بنابراین مسئله خاصی نیست که نگران آن باشید).
خلاصه
به طور کلی ، با استفاده از استراتژی های بالا ، بسیاری از این مشکلات وردپرس قابل شناسایی و حل هستند. با حذف محتوای تکراری خود باید رتبه بندی جستجوی ارگانیک مورد نظر خود را بدست آورید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر: پائولو بوبیتا