تحلیلگران یک فصل خرید تعطیلات قوی را برای خرده فروشان پیش بینی می کنند ، با افزایش درآمد پیش بینی شده 7 تا 9 درصد نسبت به سال گذشته طبق گفته Deloitte، فروش تعطیلات ممکن است بین نوامبر تا ژانویه به 1.3 تریلیون دلار برسد.
بیش از دو سوم خریداران (66%) خریدارانی که به دنبال خرید در فروشگاه هستند به صورت آنلاین جستجو می کنند تا بهترین مکان ها ، هدایا و معاملات را پیدا کنند. این سود برای خرده فروشان تجارت الکترونیک حتی بیشتر است ، زیرا رقابت از قبل سخت تر است.
برای فروشندگان واقعی و آنلاین ، حضور آنلاین قوی در جستجوی موفقیت در فروش این فصل تعطیلات است.
در این ستون ، پنج نکته را پیدا می کنید که می توانید امروز برای آماده سازی هدایای خرده فروشی خود برای عجله خریداران تعطیلات آماده کنید.
1. بینش SEO خود را در این فصل خرید تعطیلات کار کنید
کسبوکارها در مواجهه با مشتریان با بهینهسازیها و شخصیسازیهایی که نیازهای امروزی آنها را برآورده میکند، نه آنچه در سالها یا ماههای گذشته بودند، به چالش کشیده میشوند.
بیش از یک سال و نیم اختلال ناشی از همه گیری نیاز به بینش مشتری در زمان واقعی را ثابت کرده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
تنها استفاده از دادههای فصلهای تعطیلات قبلی برای اطلاعرسانی کمپینهای امسال باعث میشود خردهفروشان در تلاش برای پاسخگویی به مخاطبانی باشند که عمدتاً در حال حرکت هستند.
بینش های SEO تا آنجا که می توانید به صدای زمان واقعی مشتری نزدیک است.
بازاریابان باید به روندهای کلان و شرایط صنعت و همچنین بینش جستجوی مصرف کننده خود ، رفتار در محل ، بررسی ها و سایر داده های زمان واقعی برای اطلاع از ایجاد محتوای تعطیلات و برنامه ریزی کمپین توجه کنند.
جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و فعال سازی این بینش ها در هر مقیاسی نیاز به یک راه حل تکنولوژیکی برای جمع آوری و تحلیل خودکار دارد. برخی از راه حل ها می توانند این داده ها را بلافاصله با شخصی سازی خودکار نیز کار کنند.
2. از روندهای نوظهور جلو بروید
وقتی از روندهای کلان صحبت می کنیم ، مهم است که از مواردی که مصرف کنندگان در سال جاری بیشترین علاقه را به خرید دارند آگاه باشند.
این روندها ممکن است تحت تأثیر محل خروج افراد از بیماری همه گیر و محدودیت های آن باشد.
مثلا، بهار گذشته با پایان قرنطینه در بسیاری از نقاط کشور ، پوشاک و اقلام لوکس مانند ادکلن به اقلام داغ بلیط تبدیل شد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
مهم است که از آنچه ممکن است به عنوان روند در مکان های جغرافیایی که به آنها خدمت می کنید و تبلیغات پولی خود را هدف قرار می دهید، در حال ظهور باشند، آگاه باشید.
تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی که افراد برای یافتن مکانهای شما استفاده میکنند، جستجو در بینشهای کسبوکار Google شما، کاوش در روندها، و گوش دادن به اجتماعی، همگی میتوانند سرنخهایی را در مورد اینکه کدام دستههای محصول یا خدمات میتوانند در مرحله بعدی قرار گیرند، ارائه دهد.
به عنوان مثال ، داده های داخلی ما در BrightEdge (شرکت من) نشان دهنده افزایش و افت رشد در دسته های مختلف است. این داده ها نشان می دهد که پوشاک و کفش امسال اقلام بزرگی خواهند بود ، زیرا تقریبا نیمی از کلمات کلیدی مورد بررسی 20 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
3. محتوای مناسب برای برآوردن هدف و تقاضای خرید در تعطیلات
امسال ، همه چیز در مورد اطمینان از مطابقت محتوا و کمپین های شما با محتوای جستجوی مشتریانی است که به دنبال محصولات و خدماتی مانند شما هستند.
این به این معنی است که نه تنها “چه” را درک می کنید ، بلکه درک می کنید چرا ممکن است مصرف کنندگان خاصی محصولات شما را جستجو کنند.
بهینه سازی ویدئوها و توضیحات تصویر و متن جایگزین شما می تواند به آنها در YouTube ، Google Images و نتایج جستجوی غنی کمک کند.
اطمینان حاصل کنید که هر صفحه دارای سرصفحه ، عنوان و سایر عناصر روی صفحه است که از کلمات کلیدی مناسب استفاده می کند. به یاد داشته باشید که از کلمات کلیدی نیز فراتر بروید ، با محتوای توصیفی که نشان دهنده درک شما از مسئله ای است که خریدار شما باید حل کند.
مطمئن شوید که کل تجربه محتوا را از ابتدا تا انتها تنظیم می کنید و مقصد پس از کلیک با هدف جستجوکننده ای که کلیک روی آن تبلیغ یا نتیجه جستجو را انتخاب کرده است مطابقت دارد.
برای شخصی سازی محتوا در زمان واقعی ، تا جایی که ممکن است از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنید و نیازهای جستجوگران و بازدیدکنندگان سایت را بهتر برآورده کنید. تحقیقات نشان می دهد که توصیه های شخصی سازی شده محصول باعث ایجاد a 26٪ مقدار متوسط سفارش بالاتر (AOV).
4. تجربه خرید Searcher’s را در اولویت قرار دهید
اطمینان حاصل کنید که زیرساخت وب سایت شما مطابق خواسته های ترافیک فصل تعطیلات است.
چندین سال است که سرعت صفحه برای تجربه مشتری و تبدیل آن ضروری است. اما با معرفی Core Web Vitals و بهروزرسانی تجربه صفحه، Google قرار است به خردهفروشانی که تجربههای بهینهتری را با دید بیشتر در جستجو، محلی و موبایل ارائه میکنند، پاداش دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
به بیان ساده ، اگر رقبای شما برای CX بهینه سازی می کنند و شما اینطور نیستید ، ممکن است حتی فرصتی برای آن مشتری نداشته باشید.
داشتن یک وب سایت از نظر فنی سالم کلیدی است. اطمینان حاصل کنید که تصاویر به اندازه کافی فشرده شده اند ، از CDN و در صورت امکان استفاده کنید و هر کار دیگری را که لازم است انجام دهید تا از زمان تعامل کمتر از 0.1 ثانیه اطمینان حاصل کنید.
حداقل را اضافه کنید ، خرده نان را به کار بگیرید و داده های خود را با طرح آیتم ساختار دهید. به Google کمک کنید تا بفهمد محتوای شما چگونه بهترین پاسخ برای هر جستجوگر مربوطه است.
5. برای دستیابی به حداکثر اثر جستجو ، در تمام راه به تعامل فکر کنید
خرید در تعطیلات دیگر یک فرایند خطی نیست. وارد فروشگاه شوید > قفسه ها را مرور کنید > مورد را انتخاب کنید > در صندوقدار پرداخت کنید در حال حاضر هنگامی که به سفر خریداران تعطیلات می آید ، نادر است.
ممکن است مشتریان در فروشگاه باشند و با نمایندگان خدمات مشتری شما در ارتباط باشند ، اما همچنین قیمت های مقایسه ای ، مکان های نزدیک که ممکن است محصولات یکسانی را بفروشند و گزینه های تجارت الکترونیک را به صورت آنلاین جستجو کنند.
حتی زمانی که برنده کلیک شده اید و بازدیدکننده در حال تعامل با صفحه فرود شما است، ممکن است در حال جستجو و جستجوی معاملات باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
ضروری است که در هر نقطه تماس و تعامل، محتوایی را ارائه دهید که برداشتن گام بعدی را برای خریداران آسان کند.
این کار با محتوای بهینه سازی شده در جستجو شروع می شود. که توسط مصرف کنندگان با انگیزه کشف می شود که به مارک ها، محصولات و ایده های جدید باز و پذیرا هستند.
اما مرحله بعدی این تعامل باید انجام شود.
آهنرباهای سرب شما باید از نظر ارتباط محتوا ، نحوه بارگیری و نمایش محتوا ، اینکه آیا اطلاعات ارائه شده به همه سوالات خریداران پاسخ می دهد یا غیره ، ارائه دهند.
آنها را وادار به جستجوی پیشنهادات ، کوپن ها یا نظرات نکنید. به احتمال زیاد، آنها فقط به خرده فروش دیگری که خرید را به یک تراکنش یکپارچه تر تبدیل می کند، مراجعه می کنند.
همچنین به خاطر داشته باشید که ممکن است یک مشتری به دلایل مختلف در کانال های مختلف با شما تعامل داشته باشد. آنها ممکن است در حال جستجو باشند ، برای پرسیدن سوالات به مسنجر فیس بوک مراجعه کرده و سپس برای تکمیل خرید به فروشگاه مراجعه کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در حقیقت، 76% بسته به شرایط مورد نیاز مشتریان ، کانال های مختلف را ترجیح می دهند.
به هر سفر به طور کلی نگاه کنید و مطمئن شوید که هیچ نقطه توقفی در طول مسیر وجود ندارد. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید Google Ads ترافیک فروشگاه ها را در خارج از ساعات کاری خود اجرا کند.
به طور مشابه ، هزینه ای برای تبلیغ اقلام ترویجی که در انبار موجود نیست ، فایده ای ندارد.
در فصل خرید تعطیلات ، تجربه های با کیفیت بر تعداد Touchpoint پیروز می شوند
کیفیت در این فصل تعطیلات بر کمیت پیروز خواهد شد – تعاملات با کیفیت، پیامرسانی و تجربیات باعث فروش در میان مشتریانی میشود که از بار اطلاعاتی ناشی از یک بیماری همهگیر طولانی خسته شدهاند.
بر درک اینکه کدام نوع محتوا طنین انداز است ، در کجا با دسته های پر تقاضا همسو هستید و چگونه یک تجربه بی نظیر و استثنایی را از زمان کشف تا فروش ارائه می دهید ، تمرکز کنید.
سپس ، تا آنجا که ممکن است از AI و اتوماسیون برای افزایش تلاش خود استفاده کنید.
این زمان برای هم افزایی فناوری ، محتوا و گردش کار برای جذب ، لذت بردن و تبدیل مشتریان در طول فصل تعطیلات است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: Lightspring/Shutterstock