
مخفی نیست که وبلاگ ها می توانند در دنیای بازاریابی محتوا بسیار سودآور باشند.
براساس Demand Metric ، مشاغلی که از استراتژی وبلاگ نویسی استفاده می کنند ، دریافت می کنند 97 درصد لینک بیشتر به وب سایت خود مراجعه کرده و بازدهی مثبت 13 برابر بیشتر است. چه اینکه وبلاگ نویسی منجر به افزایش 434 درصدی صفحات نمایه شده و 93 درصدی در پیوندهای نمایه شده می شود.
این به معنای ترافیک ورودی بیشتر و تکرار بیشتر مشتری برای برند شما است.
که گفت ، بیش از وجود دارد 31 میلیون وبلاگ نویس فعال در ایالات متحده هر ماه یک بار ارسال می کند و این استعدادهای درخشان فقط در حال رشد است. برای ادامه حرکت و رقابت ، باید در آخرین روند وبلاگ نویسی قرار بگیرید و به دنبال بهترین استعداد وبلاگ باشید.
در اینجا برخی از بزرگترین روندهای وبلاگ نویسی وجود دارد که باید در سال جاری به آنها توجه کنید ، همراه با روشهای سریع و آسان برای پیاده سازی آنها در استراتژی وبلاگ نویسی خود.
روند شماره 1 وبلاگ نویسی: محتوای بسیار تصویری
هیچ لیست روند وبلاگ نویسی بدون یادآوری اهمیت محتوای تصویری کامل نخواهد بود.
در این شکی نیست محتوای بصری در حال افزایش است. مطالعات نشان داده است که خوانندگان می توانند به یاد بیاورند 65 درصد از هفتمه محتوای تصویری آنها دیده اند ، حتی سه روز بعد
این یک تقویت بزرگ برای دید و حفظ نام تجاری شما است. مانند وبلاگ ها طولانی تر می شوند و با جزئیات بیشتر ، اهمیت طراحی و تعامل افزایش می یابد. محتوای تصویری می تواند روشی را برای اسکن کردن محتوا بدون خواندن محتوای آن به خوانندگان ارائه دهد.
HubSpot فقط این را پیدا کرد 16 درصد از خوانندگان آنلاین مطالب را کلمه به کلمه در بیاورید. بقیه در حال اسکن ، به دنبال اطلاعات سریع و کارآمد هستند.
اگر می خواهید خوانندگان در صفحه شما بمانند ، مشغول باشند و محتوای خود را در سیستم عامل های دیگر تبلیغ کنند ، اسکن اطلاعات خود را با استفاده از تصاویر بصری آسان کنید.
چگونه محتوای بصری را در وبلاگ خود بگنجانیم
افزودن تصاویر و فیلم ها به محتوای شما ، بخش عمده ای از متن را می شکند و روشی پاسخگو و جدید برای مخاطبان شما برای تعامل با محتوای شما ارائه می دهد.
همیشه استفاده از محتوای اصلی در وبلاگ های شما ترجیح داده می شود ، اما تصاویر طراحی سهام هنوز هم می تواند هنگام طراحی یک وبلاگ جذاب مفید باشد. به عنوان مثال ، یک اینفوگرافیک راهی را به خوانندگان ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی اطلاعات شما را بدون جستجوی کامل پست خود مصرف کنند.
در اینجا یک نمونه اینفوگرافیک عالی وجود دارد از اوبرلو.

به همین ترتیب ، محتوای ویدئویی یکی دیگر از داغترین روند بلاگ نویسی در سال جاری است که روش جذاب تری برای تعامل با پست های شما به خوانندگان ارائه می دهد.
بررسی های انجام شده از Wyzowl نشان داده است که مردم به طور متوسط تماشا می کنند 2.5 ساعت محتوای ویدیویی در روز ، بنابراین ادغام محتوای ویدیویی در وبلاگ شما یک روش عالی برای بهبود زمان صرف شده در صفحات شما است.
روند وبلاگ نویسی شماره 2: بازاریابی وابسته بیشتر
عامل مهم دیگر در روند وبلاگ نویسی امروز ، پیوندهای بازاریابی وابسته در محتوای وبلاگ شماست.
بازاریابی وابسته به شما امکان می دهد یک کانال فروش مداوم در خارج از وب سایت خود ایجاد کنید.
به عنوان مثال ، اگر مشاغل B2C را اداره می کنید ، ممکن است یک وبلاگ نویس استخدام کنید تا در مورد محصول خود یک پست نقد و بررسی بنویسد. از آنجا می توانید به دنبال کنندگان آنها تخفیف بدهید اگر آنها از آن پست بخرند.
این نه تنها باعث افزایش فروش شما می شود ، بلکه مخاطبان جدیدی را نیز به شما معرفی می کند.
وبلاگ ها بیش از 40 درصد از کل کمیسیون های وابسته در ایالات متحده از همین گروه ، 35 درصد درآمد 20 هزار تومانی دارند از پیوندهای وابسته آنها.
جای تعجب نیست که بازاریابی وابسته یکی از داغترین روند بلاگ نویسی در سال است. حال ، چگونه می توانید از این تکنیک استفاده کنید؟
چگونه بازاریابی شرکت های وابسته را در وبلاگ خود بگنجانیم
هنگام ایجاد یک وبلاگ ، به تکنیک های بازاریابی وابسته که می توانید به کار بگیرید فکر کنید.
اگر کالایی یا خدماتی را ذکر می کنید ، با آن شرکت تماس بگیرید و ببینید آیا آنها برنامه های وابسته ای دارند که می توانید به آنها بپیوندید. این کار را می توانید با یک جستجوی ساده در Google برای: محصول + “برنامه وابسته” انجام دهید.
همیشه بهتر است محصولی را که می شناسید و دوست دارید انتخاب کنید ، زیرا نتایج شما به میزان فروش آن بستگی دارد.
با این گفته ، هیچ کس نمی خواهد زمین فروش را بخواند. یک وبلاگ وابسته موفق باید آموزشی و آموزنده باشد و از سایر تکنیک های وبلاگ نویسی مانند سئو و محتوای بصری استفاده کند.
همچنین توجه به این نکته ضروری است که FTC شما را ملزم می کند هرگونه برنامه وابسته را فاش کنید، که می توانید با یک باینلاین ساده در پست خود انجام دهید.
روند وبلاگ نویسی شماره 3: خوانندگان بیشتر منتقد
یکی از مهمترین روندهای وبلاگ نویسی امروزه ، گنجاندن خوانندگان مهم در مجموعه مخاطبان شما است.
برداشت عمومی از محتوای آنلاین در حال تغییر است.
با اصطلاحاتی مانند “اخبار جعلی” و افزایش رقابت برای محتوا ، خوانندگان تمایل کمتری به اعتماد به محتوای معتبر ندارند.
خواننده امروز به اطمینان از صحت و انصاف محتوای شما نیاز دارد. آنها انتظار دارند که استنادات ، منابع و آمار پشتیبان ادعاهای شما باشد. به همین ترتیب ، شما باید دامنه محتوایی را که به راحتی در دسترس آنلاین است ، به خاطر بسپارید.
هر ساله افراد و مارک های بیشتری وارد صحنه وبلاگ نویسی می شوند.
برای ادامه رقابت و استفاده از SEO خود ، باید محتوایی تأیید شده و دارای منبع خوب بنویسید.
نحوه نوشتن برای خوانندگان مهم
نوشتن محتوایی منطقی ، درست و با کیفیت که از منابع معتبر و نقل قول های مداوم استفاده کند مهم است.
طرح ادعاهای بی اساس و تأیید نشده روش خوبی برای از دست دادن خوانندگان است. نه تنها این ، بلکه منابع بد در واقع می توانند بر SEO و اقتدار کلی صفحه شما تأثیر منفی بگذارند.
در اینجا چند نکته آسان برای نوشتن برای خوانندگان مهم آورده شده است:
- مطالبی صادقانه بنویسید که منابع معتبری از آن پشتیبانی کنند.
- برای استناد به منابع یا قرار دادن آنها به عنوان پاورقی از پیوندهای پشتی استفاده کنید.
- ادعاهایی را که نمی توانید اثبات کنید ، مطرح نکنید.
- به هر چیزی که نمی توانید تحویل دهید قول ندهید.
بزرگترین اقدام در اینجا اجتناب از نوشتن هر چیزی است که درست نیست یا با منابع دقیق قابل تأیید نیست.
از دست دادن اعتبار می تواند ضربه بزرگی برای تجارت شما باشد. در جریان باشید و یکپارچگی برند خود را ارتقا دهید.
روند وبلاگ نویسی شماره 4: فرمت همراه اول
روند وبلاگ نویسی اغلب می آیند و می روند ، اما قالب سازی برای اولین بار در اینجا برای ماندن است. این روزها همه از تلفن خود برای خواندن آنلاین استفاده می کنند.
از مقالات خبری در فید فیس بوک شما گرفته تا وبلاگ های کشویی در اینستاگرام ، مصرف کنندگان شما دائماً از تلفن های خود در وب گشت و گذار می کنند.
بسیار مهم است که وب سایت ، وبلاگ و هر محتوای دیجیتالی دیگری که ایجاد می کنید برای تلفن همراه بهینه شود. هیچ کس نمی خواهد فقط روی مقاله کلیک کند تا پیکسل شود یا بر روی صفحه نمایش آن قطع شود.
اگر بهینه سازی تلفن همراه را تنظیم نکنید ، قبل از اینکه خوانندگان فرصت مطالعه محتوای شما را داشته باشند ، از سیستم خارج می شوید. مطالعات انجام شده توسط گوگل نشان می دهد 40 درصد از مصرف کنندگان تلفن همراه پس از یک تجربه منفی وب موبایل ، به وب سایت یک رقیب تبدیل شد.
نحوه نوشتن در قالب اول موبایل
هنگام ایجاد محتوای دوستانه برای موبایل ، مهم است که به محتوای خود در صفحه تلفن همراه نگاه کنید.
یک جمله روی صفحه دسک تاپ می تواند مانند یک پاراگراف در تلفن همراه باشد.
بنابراین ، شکستن پاراگراف های خود ، استفاده از جملات کوتاه و اطمینان از بهینه سازی وب سایت برای موبایل بسیار مهم است.
در اینجا چند نکته دیگر برای بررسی وجود دارد:
- پیمایش را تا حد ممکن آسان کنید.
- اسکن مطالب خود را آسان کنید.
- اطمینان حاصل کنید که زمان بارگذاری در صفحه سریع است.
- از یک تم وب پاسخگو برای تلفن همراه استفاده کنید.
- از بسته بندی متن برای تصاویر استفاده نکنید.
مثل همیشه ، نوشتن محتوایی ساده ، دقیق و مختصر می تواند قابلیت دسترسی کلی تلفن همراه شما را بهبود بخشد.

روند وبلاگ نویسی شماره 5: زمان تقریبی مطالعه
یکی دیگر از موضوعات تکراری در روند جدید وبلاگ نویسی ، زمان مطالعه را تخمین زده است.
زمان تقریبی مطالعه می تواند با تنظیم انتظارات آنها از همان ابتدا ، میزان تعامل خوانندگان را بهبود بخشد.
اگر می دانید که خواندن یک وبلاگ 15 دقیقه طول می کشد ، اما فقط 10 دقیقه قبل از جلسه بعدی خود فرصت دارید ، ممکن است آن وبلاگ را برای یک روز دیگر ذخیره کنید. به همین ترتیب ، اگر خواندن یک وبلاگ دو دقیقه طول بکشد ، ممکن است از طولانی بودن مقاله خوشحال شوید و فوراً آن را باز کنید.
تمپستا دریافت که خوانندگان چنین هستند 40 درصد بیشتر مشغول هستند با وبلاگهایی که شامل زمان مطالعه تخمینی می باشد. علاوه بر این ، موتورهای جستجو هنگام تعیین رتبه شما در زمان خواندن تخمین زده می شوند. هرچه کاربران شما در صفحه شما ساکن شوند ، شانس شما برای جستجوی معتبر در موتورهای جستجو بیشتر است.
چگونه زمان خواندن تخمینی را در وبلاگ خود بگنجانیم
متوسط سرعت مطالعه بیشتر بزرگسالان است 200-250 کلمه در دقیقه.
برای تخمین زمان مطالعه وبلاگ خود ، تعداد کلمات مقاله خود را بر 200 یا 250 تقسیم کنید.
هنگام تخمین زمان خواندن ، همیشه شماره خود را جمع کنید. به عنوان مثال ، اگر خواندن وبلاگ شما 1.7 دقیقه طول می کشد ، 2 دقیقه را تخمین بزنید. با این کار انتظارات خواننده شما برآورده می شود و احتمال خواندن کل وبلاگ شما را افزایش می دهد.
همچنین می توانید از ماشین حساب های آنلاین مانند موارد دیگر استفاده کنید خواندن و اندازه گیری یا اعشاری به زمان ماشین حساب، برای کمک به شما برخی از خدمات میزبانی وب ، مانند وردپرس ، افزونه هایی برای تخمین زمان خواندن برای شما دارند.
روند وبلاگ نویسی شماره 6: TL ؛ خلاصه DR
یکی از آخرین روندهای وبلاگ نویسی که نباید آن را از دست بدهید ، “خیلی طولانی است؛ نخوانده “خلاصه.
این خلاصه ها که معمولاً به عنوان TL؛ DR نامیده می شوند ، به عنوان چکیده ای از وبلاگ شما عمل می کنند ، مهمترین اطلاعات را به خوانندگان می دهند بدون اینکه آنها را کم و زیاد کنید ، اسکن یا بخوانید.
این نکته در روند وبلاگ نویسی مهم است زیرا همچنان شاهد کاهش توجه جهانی هستیم.
آ مطالعه توسط مایکروسافت متوجه شد که از سال 2000 دامنه توجه جهانی رو به کاهش است ، در حالیکه دامنه توجه افراد در حال حاضر تنها در 8 ثانیه استراحت می کند.
با درج خلاصه TL؛ DR در ابتدای وبلاگ خود ، می توانید نسل جدید خوانندگان آنلاین را مجذوب خود کنید.
TL ؛ خلاصه های DR همچنین می توانند تأثیر مثبتی در SEO شما داشته باشند ، زیرا آنها به سوالات خوانندگان به طور واضح و واضح پاسخ می دهند. به عنوان مثال ، اگر مشتری به دنبال خدمات مشاوره ای است ، فقط برای رسیدن به توصیه های موجود در پایین ، نمی خواهد کل پست را بخواند.
اگر TL خود را وارد کنید ؛ DR در بالای پست خود ، موتورهای جستجو می توانند از آن به عنوان خلاصه نتایج جستجو نیز استفاده کنند (اما هیچ تضمینی وجود ندارد).
پاسخ دادن مستقیم به سوالات کاربران می تواند رتبه شما را بهبود بخشد و کلیک های بیشتری به شما تحمیل کند.
چگونه TL ؛ DR را در وبلاگ خود بگنجانیم
TL شما ؛ DR باید اولین چیزی باشد که کاربران مشاهده می کنند.
شما می توانید این را به عنوان یک لیست گلوله ای یا یک خلاصه پاراگراف در بالای پست وبلاگ خود قرار دهید. همیشه در TL خود یک عنوان جذاب داشته باشید ؛ DR تا خواننده خود را درگیر کنید و توجه خود را به قطعه خود جلب کنید.
به همین ترتیب ، نکات شما باید مختصر ، واضح و کوتاه باشد. در این فضا یک مقاله کامل ننویسید.
اگر فرمولی TL؛ DR پیدا کردید که برای شما مناسب است ، همچنان از آن استفاده کنید. داشتن یک قالب استاندارد در کل وبلاگ های شما ، محتوای شما را سازگار و قابل اعتماد می کند.
هم اکنون ابزارهای آنلاین وجود دارد که خدمات TL؛ DR را ارائه می دهند. مثلا، TLDR این ادعا می کند که به شما کمک می کند مقاله را با یک کلیک خلاصه کنید. همچنین می توانید استفاده کنید TL ؛ DR-ify برای خدمات مشابه
نتیجه
اکنون که از جدیدترین و بهترین روندهای وبلاگ نویسی مطلع شدید ، چگونه آنها را پیاده سازی می کنید؟
اگر هدف شما ایجاد یک استراتژی بهتر برای بازاریابی محتوا است ، باید بیشتر از این گرایشهای وبلاگ نویسی را شامل شود ، نه همه آنها.
اگر هدف شما بهبود SEO شماست ، ممکن است بخواهید روی قالب های همراه اول یا محتوای بصری تمرکز کنید.
در نهایت ، بهره گیری از هر یک از این روندهای وبلاگ نویسی می تواند فرصت هایی برای موفقیت جدید ایجاد کند.
از استفاده از کدام روند وبلاگ نویسی برای کسب و کار خود بیشتر هیجان زده اید؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید