Google پنج روش مناسب را برای دارندگان سایت توصیه می کند تا هنگام بهینه سازی محتوای ویدیویی برای نتایج جستجو ، آنها را دنبال کنند.
این اطلاعات در جدیدترین ویدیوی Lightning Talks در کانال جستجوی Google به اشتراک گذاشته شده است.
ارائه Google درباره SEO ویدیو به چگونگی ارسال صاحبان سایت برای ارسال سیگنال برای برقراری ارتباط با یک ویدیو می پردازد.
وقتی Google بتواند بفهمد چه ویدئویی در مورد آن است ، می داند که چگونه در ویدئو و جستجو ویدیو را نمایش دهد.
در اینجا خلاصه ای از توصیه های Google است.
سیگنال های سئو ویدیویی که گوگل به دنبال آن است
هنگامی که Google صفحه ای را می یابد و مشخص می کند که حاوی یک ویدئو است ، شروع به جستجوی سیگنال هایی می کند تا بفهمد این ویدئو چیست. این سیگنال ها همان چیزی است که به ویدیو اجازه می دهد برای جستجوهای مربوطه ظاهر شود.
Google برای درک یک ویدیو از این سیگنال ها استفاده می کند:
- متن روی صفحه: مانند عنوان صفحه ، عنوان ها و زیرنویس ها در نزدیکی ویدیو.
- پیوندهای مراجعه: سیگنال های ارسال شده از سایت های دیگر که به ویدیو لینک می دهند.
- داده های ساختاری: علامت گذاری که فراداده ویدیو را به Google منتقل می کند.
- فایل های ویدئویی: Google می تواند خود فایل را برای درک محتوای دیداری و شنیداری وارد کند.
سئو ویدیو عبارت است از افزودن عناصر مناسب به یک صفحه به طوری که سیگنال های فوق به وضوح به Google منتقل شوند.
بهترین روشهای توصیه شده Google برای سئو ویدیو
Google این پنج روش را برای یافتن و درک شدن توسط خزنده های جستجو توصیه می کند.
1. ویدیو را در دسترس عموم قرار دهید
اولین قدم برای کشف ویدیوهایی که توسط Google کشف شده ، اطمینان از دسترسی عمومی آنها در وب است. این بدان معنی است که ویدیو باید دارای یک صفحه وب مربوطه با یک URL باشد که Google بتواند به آن دسترسی پیدا کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همچنین یک فیلم بدون نیاز به اقدامات پیچیده کاربر برای بارگیری ، باید به راحتی در یک صفحه قابل مشاهده باشد.
2. از ساختار داده استفاده کنید
برای کمک به Google در یافتن ویدیوها و درک آنچه در مورد آنهاست ، دارندگان سایت می توانند داده های ساختاریافته را با استفاده از نشانه گذاری Schema.org VideoObject ارائه دهند.
علامت گذاری می تواند شامل اطلاعاتی مانند کاشی ویدیو ، توضیحات ، مدت زمان ، تصویر بند انگشتی ، URL فایل محتوای ویدئو و موارد دیگر باشد.
برای فعال کردن ویژگی های جستجوی خاص ، مانند نشان ویدیویی “LIVE” برای پخش جریانی مستقیم ، می توان از داده های ساخت یافته اضافی استفاده کرد
3. ارائه تصاویر کوچک با کیفیت بالا
در هر URL در URL هایی که Google می تواند به آنها دسترسی داشته باشد ، تصاویر کوچک با کیفیت بالا تهیه کنید.
اگر یک تصویر کوچک برای Google در دسترس نباشد ، صفحه نمی تواند در ویژگی های ویدئو نشان داده شود. به عنوان مثال ، اگر نشانی اینترنتی Thumnail توسط robots.txt مسدود شود ، Google نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
4. یک نقشه سایت ویدیویی ارسال کنید
نقشه سایت ویدئو روش دیگری است که به Google کمک می کند محتوای ویدیویی مرتبط با صفحات سایت شما را پیدا کند.
یک نقشه سایت ویدیویی همچنین می تواند شامل برچسب های فراداده باشد تا به Google کمک کند تا درک کند که فیلم ها در چه زمینه ای هستند.
5. فایل های ویدیویی قابل دسترسی
اطمینان حاصل کنید که Google می تواند پرونده های محتوای ویدیوی شما را واکشی کند تا صفحات شما واجد شرایط ویژگی های جستجو مانند پیش نمایش ویدیو و لحظات مهم باشند.
پیش نمایش فیلم یکی از ویژگی های نتایج جستجو است که در آن Google چند ثانیه از یک فیلم برای استفاده به عنوان یک کلیپ می گیرد ، که می تواند جذاب تر از یک تصویر کوچک ثابت باشد.
می توانید از پیش نمایش حداکثر ویدیو روبات متا تگ برای کنترل طول این پیش نمایش ها.
وقتی Google می تواند محتوای فیلم ها را با استفاده از خود فایل تجزیه و تحلیل کند ، می تواند آنها را برای س moreالات مرتبط تر نشان دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین روشهای سئو ویدیو ، به ارائه کامل Google در زیر مراجعه کنید: