بسیاری از مشاغل – از جمله م lawسسات حقوقی – بررسی ها را به عنوان یک فکر پسین تلقی می کنند … تا زمانی که منفی شوند. غرق شدن در بررسی های منفی با نظرات مثبت برای اینکه ضرر مشتریان بالقوه را از دست ندهید ، به یک درگیری تبدیل می شود.
موفقیت شرکت شما به داشتن شهرت آنلاین درخشان بستگی دارد ، بنابراین ارزش آن را دارد که از ابتدا دور شوید و نظرات مثبتی ایجاد کنید. به خصوص در زمینه حقوقی ، گفتن این مسئله آسانتر از انجام است.
در این فصل ، ما پنج مرحله اساسی برای ایجاد بررسی مثبت برای دفتر حقوقی شما را پوشش می دهیم تا بتوانید جلوتر از رقابت باشید و مشتریان جدید را به صورت دسته جمعی جذب کنید.
چرا بررسی های موسسات حقوقی مهم هستند؟
بیشتر صاحبان مشاغل می دانند که کسب بازبینی یک کار مهم است ، اما دقیقاً چقدر مهم است؟
خوب ، در نظر بگیرید که اکثریت قریب به اتفاق (84٪) از مصرف کنندگان به اندازه توصیه های شخصی هنگام انتخاب انتخاب مشاغل برای کار اعتماد می کنند. بررسی ها نقش مهمی در کمک به مشتریان احتمالی یا مشتریان دارند که تصمیم می گیرند چه محصولی بخرند ، با چه مارکی کار کنند و موارد دیگر.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به علاوه، 70٪ از مشتریان احتمالی گفتند که اگر بررسی بهتری نسبت به یک وکالت نزدیک داشته باشند ، مایلند به یک شرکت حقوقی در یک مکان راحت تر مراجعه کنند. این به این معنی است که داشتن بررسی مثبت می تواند شرکت حقوقی شما را از رقابت شما جلوتر بگذارد و مستقیماً مشتریان جدید را جذب کند.
اما به دست آوردن نظرات مثبت از طرف مشتری می تواند کار طاقت فرسایی باشد ، خصوصاً اگر برای ابتکار عمل و ارسال نظر خود به مشتری اعتماد دارید. به همین دلیل شما باید با استفاده از پنج مرحله زیر به طور فعال در ایجاد بررسی برای دفتر حقوقی خود کار کنید.
1. خدمات با ارزش بررسی را به مشتریان خود ارائه دهید
اولین و شاید بارزترین قدم ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان است تا در وهله اول تمایل به ارسال نظر داشته باشند. اگر خدمات 5 ستاره ارائه ندهید ، ایجاد نظرات 5 ستاره در کنار کار غیرممکن خواهد بود.
به عنوان یک وکیل ، رضایت خاطر مشتریان اغلب دشوار است زیرا آنها اغلب با استرس زیادی دست و پنجه نرم می کنند و در نهایت پرونده آنها به دادگاه ها سپرده می شود تا سرنوشت آنها را تعیین کنند. اما ، شما می توانید تمام تلاش خود را برای ارائه یک تجربه مثبت و حمایتی انجام دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به مشتریان خود کمک کنید تا مراحل قانونی را با سهولت انجام دهند و تا حد امکان اضطراب خود را برطرف کنند. هنگام پاسخ به س theirالات آنها صبر داشته باشید و آنها را با منابع موردنیاز در صورت نیاز ارتباط برقرار کنید.
حتی اگر تصمیم به نفع آنها پیش نرود ، مشتریان شما می توانند با خیال راحت بدانند که بهترین تلاش خود را انجام داده اید و در هر مرحله با آنها همراه بوده اید. این وظیفه شماست که یک تجربه ارزشمند مرور را ارائه دهید.
2. ایجاد نمایه در هر یک از سایت های بررسی سطح بالا
برای ایجاد بازبینی برای موسسه حقوقی خود ، باید در سایت های رایج بررسی که در آن مشتریان می توانند برای بررسی یا استناد به آنها مراجعه کنند ، قابل مشاهده باشد. این سایت ها نه تنها میزبان بررسی های شما هستند ، بلکه می توانند در کمک به شما در جابجایی بازدید به سایت خود نقش داشته باشند.
ببینید ، موتورهای جستجو مانند Google هنگام بررسی اینکه کدام یک از مشاغل را در نتایج جستجو رتبه بندی می کنند ، به نظر مثبت می رسند. بنابراین ، تولید مرور باید بخشی اساسی از استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما باشد. این سایت های بررسی می توانند به مرور به بهبود SEO کمک کنند.
Google برای کسب و کار من
Google برای کسب و کار من (GMB) یک پلت فرم رایگان (توسط Google) است که به مشاغل اجازه می دهد تا اطلاعات کسب و کار خود را ارسال کنند ، بازبینی ایجاد کنند ، محتوا منتشر کنند و موارد دیگر. این پلتفرم شماره 1 است که در هنگام جستجوی بررسی های شرکت حقوقی به آن مراجعه می کنید.
تنظیم مشخصات GMB ساده است. به سادگی با یک آدرس ایمیل Gmail ثبت نام کنید ، اطلاعات کسب و کار خود را وارد کنید ، حساب خود را تأیید کنید و انتشار را فشار دهید. سپس می توانید این نمایه را با مشتریان به اشتراک بگذارید تا امتیاز 5 ستاره و برخی نظرات مثبت را بدست آورید.
اماکن بینگ
مانند GMB ، اماکن بینگ یک بستر رایگان است که در آن شرکت های حقوقی و سایر مشاغل می توانند نظرات خود را ایجاد کنند.
بررسی های مثبت می تواند به کسب و کارها کمک کند تا در نتایج جستجوی ارگانیک بینگ ، رتبه بالاتری کسب کنند.
با کسب نظرات مثبت بیشتر هم در GMB و هم در Bing Places ، می توانید رقبای خود را بزرگتر کرده و بازدید بیشتری را به وب سایت دفتر حقوقی خود برسانید. به علاوه ، بررسی های مثبت مشتریان آینده را به کار با شما ترغیب می کند.
آووو
Avvo یک وب سایت مرور ویژه صنعت حقوقی است. این سایت دیگری است که مشتریان احتمالی به آن مراجعه می کنند تا دفاتر حقوقی معتبری را در منطقه خود پیدا کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای تولید نظر ، ایجاد ترافیک و جذب مشتری بیشتر ، نمایه ای را در Avvo منتشر کنید. هدف شما این است که بررسی های درخشان تری نسبت به سایر شرکت های حقوقی موجود در بازار خود داشته باشید. این یکی از بهترین راه ها برای بهبود اعتبار آنلاین شما در صنعت شماست.
Yelp
Yelp یکی از محبوب ترین سایت های بررسی است اما خالی از لطف نیست. بسیاری از مشاغل از روشهای فروش پر فشار Yelp ناامید می شوند. بدانید که داشتن نمایه رایگان در Yelp باید برای ایجاد نظرات در مورد کسب و کار شما کافی باشد. شما به همه زنگ ها و سوتها احتیاج ندارید.
Yellowpages ، BBB و سایت های مشابه بررسی در مورد کمک به شما در افزایش اقتدار آنلاین شرکت حقوقی خود با Yelp هم تراز هستند. سعی کنید سایت های درجه یک بررسی را هدف قرار دهید و از پرداخت هزینه برای قرار دادن در هر سایت طراحی شده خودداری کنید.
فیس بوک
در حالی که فیس بوک از نظر فنی یک بستر رسانه اجتماعی است ، شما هنوز هم می توانید در مورد خود نظرات ایجاد کنید صفحه تجارت فیس بوک. این صفحه همچنین دارای رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در حالی که بیشتر دفاتر حقوقی از جستجوی محلی در Google و Bing کسب و کار ایجاد می کنند ، آنها هنوز هم می توانند در فیس بوک مشتری جذب کنند. و از آنجا که بیشتر مشتریان از قبل در فیس بوک هستند ، این مکان آسان برای ایجاد نظرات است.
کافی است یک صفحه کسب و کار برای شرکت حقوقی خود ایجاد کنید ، اطلاعات مربوط به تجارت خود را وارد کنید و تصاویر با کیفیت بالا اضافه کنید. سپس ، می توانید هر بار که می خواهید از مشتری بخواهید بررسی فیس بوک کند ، پیوند خود را به صفحه فیس بوک خود به اشتراک بگذارید.
3- از خوشبخت ترین آنها بپرسید
بسیاری از وکلا فکر می کنند هفته ها یا حتی ماه ها پس از کار با آنها از مشتریان درخواست بازبینی می کنند ، اما این اغلب در نقطه ای است که هیجان مشتری کاهش می یابد. به همین دلیل بهتر است که از مشتری در شرایطی که خوشبخت ترین حالت را دارند ، نظر بخواهید – معمولاً بلافاصله پس از کسب یک پیروزی.
آیا مشتری شما قبلاً از کار با شما شگفت انگیز بوده است؟ از آنها بخواهید در صفحه GMB یا Facebook شما بازبینی کنند. می توانید این کار را به صورت حضوری یا ارسال ایمیل به آنها انجام دهید ، درصورتی که می دانید حال خوبی دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
وقتی مشتری از خدمات شما هیجان زده می شود ، انگیزه بیشتری برای بررسی نظر برای شرکت شما خواهد داشت. منتظر نمانید تا بعد از واقعیت از این مشتریان بخواهید دفتر حقوقی شما را بررسی کنند.
4. ارسال ایمیل یا یادآوری پیام متنی
توصیه می شود پس از انجام کار با هر مشتری ، یک نامه الکترونیکی برای آنها ارسال کنید. این کار به عنوان یک حسن نیت ارائه می شود تا از آنها بخاطر کسب و کارشان تشکر کنید و به شما این فرصت را می دهد که از آنها نظرخواهی کنید.
اگر از قابلیت پیام کوتاه برخوردار هستید (و رضایت مشتری) ، می توانید برای آنها یادآوری پیام کوتاه ارسال کنید تا در Google ، Yelp ، Facebook و غیره شما را بازبینی کنند و با ارائه لینک مستقیم به نمایه شما ارسال نظر را برای آنها آسان کنید.
در اینجا مثالی از ایمیل یا اسکریپت متنی است که می توانید برای مشتریان خود ارسال کنید:
سلام [Name]،
باز هم از همکاری با شما متشکرم [Name of law firm]. ما واقعاً از كمك به شما در مورد پرونده شما بسیار لذت برده ایم. اگر لحظه ای وقت بگذارید و درمورد تجربه کار با ما نیز به جهانیان بگویید ، قدردان آن خواهیم بود! فقط کافی است اینجا را کلیک کنید تا بررسی در آن انجام شود [Google, Facebook, etc.]. تو بهترینی!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
معمولاً توصیه می شود 3-5 روز پس از تجارت با آنها ، درخواست بازبینی کنید. این اطمینان می دهد که تجربه آنها هنوز در ذهنشان تازه است ، بنابراین به احتمال زیاد یک بررسی درخشان برای شما ایجاد می کنند.
توجه داشته باشید: این کار را برای مشتریان فوق العاده آسان کنید یک بررسی بگذارید همیشه با قرار دادن پیوندی به صفحه مرور و با استفاده از یک فراخوان روشن برای اقدام (مانند “بررسی را اینجا بگذارید”). همچنین ، با آزمایش تقسیم ایمیل های خود ، مشاهده اینکه کدام اسکریپت ها بهترین نرخ پاسخ و بیشترین تعداد بازبینی را دارند ، می توانید روند بررسی را بهینه کنید.
5. مشوق های پیشنهادی (راه درست)
ارائه مشوق در ازای بازبینی می تواند هنر آزمایشی باشد که اغلب مغایر با بسیاری از رهنمودهای سیستم عامل های شخص ثالث است. بسیاری از سایت های بازبینی درباره چگونگی درخواست مشاغل از مشتریان برای بررسی دقیق هستند.
مطمئناً می توانید مشتری ها را ترغیب کنید تا برای شرکت حقوقی خود بررسی کنند اما سعی کنید در ازای تخفیف از ارائه مبادله یک به یک مانند بازبینی جلوگیری کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
یکی از راه های ارائه این پیشنهاد ارائه تخفیف است که منجر به افزایش فروش خدمات شما می شود. در این حالت انگیزه افزایش فروش است و نه بررسی. با فروش بیشتر (یا بسته شدن معاملات مشتری در این حالت) ، افراد بیشتری ایمیل را مشاهده می کنند و سپس برای بررسی نظر مستقیم خواهند بود.
از آنجا که افراد بیشتری ایمیل را می بینند ، به طور طبیعی این احتمال وجود دارد که نظرات مشتری بیشتری را ایجاد کنید.
روش معمول دیگر تشویق مشتری ها برای لایک کردن صفحه فیس بوک شما هنگام مراجعه به دفتر شما است. شما درخواست مرور نمی کنید ، اما آنها را به صفحه فیس بوک خود هدایت می کنید. در اینجا ، آنها ممکن است به طور طبیعی تمایل به بررسی خدمات شما داشته باشند.
به یاد داشته باشید: به نظرات مشتری در همه سیستم عامل ها پاسخ دهید
به عنوان یک شرکت حقوقی ، شما باید دائماً همه سیستم عاملهای بررسی خود را برای بررسیهای مثبت و منفی تحت نظر داشته باشید. به این ترتیب می توانید به بررسی های مثبت پاسخ دهید و در اسرع وقت به بررسی های منفی بپردازید.
مطالعات نشان می دهد که به طور متوسط ، یک بررسی منفی می تواند برای شما 30 مشتری جدید هزینه داشته باشد. در حالی که بررسی های منفی اتفاق می افتد – چه تضمینی باشد و چه غیرمستقیم – شما اغلب می توانید با پاسخ سریع و حرفه ای اثرات منفی را از بین ببرید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
توجه داشته باشید که غالباً روشهایی برای گزارش هرزنامه یا نظرات منفی برای حذف آنها از Google ، Yelp ، Facebook و غیره وجود دارد. هرچه سریعتر به این بررسی ها بپردازید ، بهتر می توانید از عواقب منفی بر تجارت خود جلوگیری کنید.
یک تجربه مثبت برای مشتریان دفاتر حقوقی خود فراهم کنید
موفقیت شرکت حقوقی شما به ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان بستگی دارد. چرا با ایجاد نظرات مثبت برای دفتر حقوقی خود ، این بردها را برجسته نمی کنید؟
هنگامی که بیشترین تمایل به مراجعه به مشتری را دارند ، به بررسی نظر خود بپردازید ، حضور شما را در سایت های برتر بررسی بیشتر کرده و سریعاً مشتری را پیگیری کنید. با استفاده از روش های فوق ، می توانید اعتبار دفتر حقوقی خود را ارتقا داده و SEO خود را افزایش دهید تا مشتریان بیشتری را به سمت شرکت خود سوق دهید.
اعتبار ویژه تصویر: پائولو بوبیتا