بازاریابی مبتنی بر قصد ، انگیزه ها و نیازهای محرک مصرف کننده را در نظر می گیرد ، بنابراین شما می توانید بهترین پاسخ در آن لحظه باشید.
جستجو یک کانال عالی برای بازاریابی مبتنی بر قصد است ، زیرا کلمات کلیدی که جستجوگران در جستجوهای خود استفاده می کنند می توانند دلایل زیادی را برای جستجو نشان دهند.
این امر در مورد SEO و PPC صادق است و این روش دیگری است که در آن دو تاکتیک بهتر با هم کار می کنند.
چگونه می توانید مزایای افزایشی ایجاد کنید و با استفاده از SEO و PPC با هم بهترین هدف را جستجو کنید؟ در اینجا پنج راه وجود دارد.
1. از PPC برای پر کردن شکاف در کمپین ها استفاده کنید
اولین و واضح ترین تاکتیک این است که از تبلیغات پولی برای افزایش حضور ارگانیک خود استفاده کنید.
کلمات کلیدی که از طریق SEO غیرقابل دستیابی هستند – آنهایی که در آنها نمی توانید به سه رتبه برتر از نظر ارگانیک دست پیدا کنید – می توانند با تبلیغات جستجوی پولی مورد هدف قرار گیرند.
مزیت اضافه شده در اینجا این است که وقتی SEO و PPC با هم کار می کنند ، می توانید از هدر دادن بودجه PPC در جایی که ارگانیک در حال حاضر به رتبه های برتر یا ویژگی های SERP مانند قطعه برجسته دست یافته است ، جلوگیری کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
2. درمورد پرسش های مبهم پوشش گسترده ای را دریافت کنید
درک هدف خاص پشت یک پرس و جو به شما امکان می دهد از SEO و PPC به روشهای دقیق تری استفاده کنید.
به عنوان مثال ، پرس و جو [london eye] می تواند معانی مختلفی داشته باشد:
- من یک پروژه مدرسه انجام می دهم و می خواهم تاریخچه چشم لندن را بدانم.
- من به لندن می روم و در مورد این مورد به نام The Eye شنیدم.
- من هفته آینده در لندن خواهم بود و بلیط های The London Eye را می خواهم.
شما می توانید با تمرکز بر روی ارگانیک به عنوان یک بازی اطلاعاتی و PPC به عنوان بسیار قابل معامله ، دید خود را در این پرس و جو افزایش دهید.
3. نقاط مختلف درد را با درک انواع قصد لمس کنید
هدف دو جستجوگر که از پرس و جوهای مشابه استفاده می کنند ممکن است یکسان باشد ، حتی اگر نقاط درد متفاوت باشد.
به عنوان مثال ، دو مصرف کننده را جستجو کنید [where to buy full coverage sleep masks]به
ما می توانیم بگوییم قصد تجاری در اینجا وجود دارد – فراتر از “کجا بخریم” ، پرس و جو نشان می دهد که آنها به دنبال “پوشش کامل” هستند و در حال حاضر تحقیقات خود را در مورد گزینه های مختلف ماسک انجام داده اند. آنها ممکن است قبلاً از ماسک خواب استفاده کرده باشند و اکنون ترجیح خاصی برای نوع خاصی دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما یک جستجوگر مسافری است که برای پروازهای منظم تجاری به ماسک خواب نیاز دارد.
دیگری کارگر شیفتی است که برای استراحت در ساعات روز به ماسک خواب نیاز دارد.
با دانستن این که این دو نوع مشتری (پرسونا) یک هدف مشترک دارند اما هر کدام یک نقطه درد منحصر به فرد دارند ، می توانید پوشش SERP را برای هر دو هدف قرار دهید.
قرار دادن ارگانیک شما می تواند یک محتوا با کیفیت بالا از نوع فهرست باشد که نشان می دهد چه چیزی یک ماسک پوشش کامل خوب برای پروازها ایجاد می کند ، با یک نوار کناری یا فراخوانی برای اقدام برای خرید.
قرار دادن پولی شما می تواند مستقیماً قابل معامله باشد ، در صورتی که آگهی مزایای استفاده از ماسک خواب برای کارگران شیفت را نشان می دهد و پیوند جستجوگران را به صفحه محصول هدایت می کند.
هر دو مسیر با یک یا دو کلیک جستجوگر را به صفحه محصول می رسانند. و هر کدام احساس می کنند که شما مستقیماً با آنها صحبت کرده اید و مشکل خاص خود را حل کرده اید.
4. افزایش عملکرد جستجوی محلی با SEO و PPC
هر جا که Google قصد محلی را تشخیص دهد ، Map Pack ظاهر می شود. اگر کسب و کار شما نسبتاً جدید است یا نظرات بسیار کمتری نسبت به رقبای بزرگتر دارید ، ممکن است رقابت در عرصه رتبه بندی محلی برای شما دشوار باشد.
همچنین می تواند موردی باشد که فاصله بر عملکرد محلی و ارگانیک تأثیر می گذارد.
بیایید بگوییم یک جستجوگر از جستجوهای غرب میانه [las vegas spa menu] آنها در حال برنامه ریزی سفر هفته آینده به شهر گناه هستند.
کدام مکان به جستجوگر نزدیک تر است؟ گوگل هنوز MapPack را نمایش می دهد ، اما با فاصله از معادله ، می دانیم که موتور جستجو در حال بررسی است ارتباط و برجستگی در رتبه بندی های محلی خود
چگونه با Goliaths مانند The Spa at Encore Las Vegas و Canyon Ranch رقابت می کنید؟
با PPC ، جایی که می توانید حتی در بالای MapPack ظاهر شوید (حداقل ، روی میز کار ؛ در تلفن همراه ، نتایج برتر سه درخواست ارگانیک و سپس MapPack بود).
به همین دلیل است که در واقع مراجعه به SERP ها و بررسی انواع مکان های موجود ضروری است.
5. از SEO مبتنی بر قصد و PPC برای ایجاد مشخصات و بهبود درآمد از صفحات ارزشمند خود استفاده کنید
با استفاده از PPC از SEO برای حمایت از قرار دادن ارگانیک در آینده ارزشمندترین صفحات خود پشتیبانی کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، فرض کنید شرکت شما تحقیقات اصلی را انجام داده است.
شاید شما دانشمند داخلی دارید یا از فناوری هوش مصنوعی برای کمک در زمان واقعی استفاده کرده اید. شاید مجبور شدید یک شرکت نظرسنجی خارجی استخدام کنید.
در هر صورت ، نیاز به سرمایه گذاری مناسب در زمان ، منابع و انرژی برای تولید صفحه فرود است که در آن نقاط برجسته را به اشتراک می گذارید و گزارش کامل را به عنوان تولید کننده اصلی ارائه می دهید.
شما قصد دارید هزینه انتشار رسانه ها را بپردازید و پست های تکمیلی وبلاگ و مقالات رهبری فکر خارجی را برای تبلیغ گزارش ایجاد کنید.
اما چگونه می توانید آن صفحه را در دراز مدت رتبه بندی کنید؟
به پیوندها نیاز دارید.
و چگونه لینک دریافت می کنید؟
شما محتوا را در مقابل افرادی که به آن پیوند می دهند دریافت می کنید.
گسترش سرما یکی از روش ها است. اما شما همچنین می توانید از تبلیغات جستجوی پولی با هدف بسیار بالا استفاده کنید تا صفحه شما با کپی که مستقیماً دلیل دلبستگی آنها را نشان می دهد در برابر مخاطبان ایده آل خود قرار گیرد.
- شاید تحقیقات شما بتواند به آنها در اثبات نکته ای کمک کند که معاملات را بسته و درآمد را افزایش می دهد.
- شاید به سوالی پاسخ دهید که دیگران را در صنعت خود دچار مشکل کرده است.
- شاید شما روزنامه نگاران صنعت خود را با استفاده از تبلیغات LinkedIn هدف قرار دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به این فکر کنید که می خواهید به چه کسانی برسید ، چه مشکلی را می توانید برای آنها حل کنید و چه هدفی باعث جستجوی آنها می شود.
آن را هدف بگیرید
پاداش: برای بهره مندی از هر دو کانال ، بینش ها را به اشتراک بگذارید
وقتی صحبت از استفاده از قدرت جستجو می شود ، PPC و SEO می توانند با هم بهتر باشند – به ویژه در صنایعی مانند تجارت الکترونیک.
از داده های SEO برای اطلاع از زبانی که با انواع مختلفی از اهداف صحبت می کند برای بهبود رونویسی تبلیغات PPC خود استفاده کنید.
با استفاده از معیارهای تحقیق و عملکرد کلمات کلیدی برای اطلاع از استراتژی محتوای ارگانیک ، ارزش بینش PPC خود را به حداکثر برسانید. به دنبال شکاف هایی باشید که در حال حاضر قادر به انجام جستجوی مربوطه نیستید و آن را پر کنید.
اطمینان حاصل کنید که SEO و PPC با هم هماهنگ هستند و با هم استراتژی می کنند تا بیشترین قابلیت را در SERPs داشته باشند و نیازهای خاص جستجوگران با اهداف بالا و شخصیت های مهم را جلب کنند.
از تبلیغات PPC با عملکرد بالا برای اطلاع از CTA های هوشمند و دیگر بهینه سازی ها در صفحات خود که رتبه بندی خوبی در ارگانیک دارند استفاده کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در پایان روز ، همه شما به دنبال یک نقطه نهایی هستید. رسیدن همه کانالها به یک جهت ، شما را سریعتر ، آسانتر و تلاش و هزینه کمتری به آنجا می رساند.
اینجاست که مزایای افزایشی نهفته است – جایی که یک کانال نه تنها مکمل دیگری است بلکه در واقع از کانال دیگر پشتیبانی می کند و می سازد.
هدف آنها هر چه باشد ، مسیری یکپارچه را برای جستجوگر خود بهینه کنید و استفاده از SEO و PPC برای ارتباط با آنها در لحظات تصمیم گیری آنها می تواند درآمد بیشتری برای سازمان شما به دنبال داشته باشد.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تصویر ویژه و تصویر درون مقاله توسط نویسنده با مجوز ، آگوست 2021 ارائه شده است