2. گواهی رسانه های دیجیتال و بازاریابی – مطالعات مداوم دانشگاه دوک
این به صورت آنلاین خود گام بر می دارد دوره بازاریابی دیجیتال دانش آموزان را از هشت رشته برتر در این زمینه آگاه می کند.
این شامل ترکیبی از تقریباً 350 ساعت آموزش و خودآموزی به رهبری مربی است که باید طی 12 ماه از زمان ثبت نام به پایان برسد.
دوره غیر اعتباری با گواهینامه OMCP® مطابقت دارد و برای آماده سازی زبان آموزان برای امتحانات صدور گواهینامه OMCA و OMCP طراحی شده است. زبان آموزان باید به طور جداگانه برای امتحانات OMCP ثبت نام کنند.
علاوه بر این ، این دوره دانش آموزان را برای امتحانات گواهینامه Google Ads ، Google Analytics ، Facebook Blueprint و Microsoft Bing آماده می کند.
دانش آموزان با ابزارهای بازاریابی دیجیتال برتر امروز ، از جمله Google Ads ، تبلیغات فیس بوک ، یوتیوب و بازاریابی ویدیویی ، تبلیغات توییتر ، Hootsuite ، Mailchimp و Google Analytics ، به طور عملی آشنا می شوند. دسترسی به آزمایشگاه های Mimic Pro و Mimic Social به زبان آموزان این فرصت را می دهد تا با استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل های واقعی کمپین های پولی و رسانه های اجتماعی را شبیه سازی کنند.
مناسب برای:
- متخصصانی که به دنبال تقویت مهارت های بازاریابی دیجیتال موجود خود هستند.
- افرادی که مایل به شروع یک حرفه جدید در بازاریابی دیجیتال هستند.
متشکل از نه ماژول ، دانش آموزان باید حداقل شش واحد از هشت ماژول پیشرفته را برای واجد شرایط بودن برای اخذ گواهینامه DMCA تکمیل کنند:
- کارشناس بازاریابی دیجیتال (DMCA) – برای حرکت به ماژول های پیشرفته مورد نیاز است
- بهینه سازی پیشرفته موتورهای جستجو
- بازاریابی محتوا پیشرفته
- رسانه های اجتماعی پیشرفته
- بازاریابی موبایل پیشرفته
- پرداخت پیشرفته برای هر کلیک (PPC)
- بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت پیشرفته
- تجزیه و تحلیل وب پیشرفته
- ایمیل مارکتینگ پیشرفته
دانش آموزان همچنین این فرصت را دارند که دوره های انتخابی ، از جمله تجزیه و تحلیل تلفن همراه و ابر ، بازاریابی Pinterest ، تبلیغات نمایش داده شده و موارد دیگر را بگذرانند.
هزینه این برنامه 3،195 دلار است. دانش آموزان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و مهارت های اولیه رایانه و پردازش کلمات را داشته باشند تا واجد شرایط باشند.
نکات برجسته
- انعطاف پذیری برای یادگیری از هر کجا ، هر دستگاه و در هر زمان.
- آزمایشگاه های عملی برای شبیه سازی کمپین های دنیای واقعی.
- جلسات مشاوره آنلاین آنلاین با متخصصان صنعت و مربیان مجرب.
- راهنماها و عرشه های اسلاید را برای بیشتر محتوا مطالعه کنید.
- 12 ماه دسترسی به مطالب دوره موجود و جدید پس از فارغ التحصیلی.
3. برنامه کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال Simplilearn
“برنامه های کارشناسی ارشد” Simplilearn برای ارائه آموزش جامع در مورد مهارتهای تغییر شغل طراحی شده است.
برنامه کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال فقط با پوشش دادن این کار را می کند:
- همه رشته های اصلی ، از جمله:
- سئو
- PPC
- رسانه های اجتماعی
- تبدیل و استراتژی
- تجزیه و تحلیل وب
- کانال های دیجیتالی
- و پیشنهادات انتخابی در:
- بازاریابی پیشرفته تلفن همراه
- بازاریابی ایمیلی
- بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت
- بازاریابی محتوا
این برنامه فراگیران را برای گذراندن امتحانات مختلف تخصصی مانند OMCP (بازاریابی آنلاین خبره حرفه ای) ، Google Analytics ، Google Ads ، Facebook Blueprint ، YouTube و موارد دیگر آماده می کند.
Simplilearn دسترسی به شبیه سازی های مجازی را با محیط Mimic Pro (با استفاده از داده های واقعی Google) فراهم می کند ، بنابراین می توانید به جای یک بازاریاب دیجیتال قدم بگذارید ، آزمایش های بازاریابی را انجام دهید ، کمپین های مجازی ایجاد کنید ، صفحات فرود را مفهوم سازی کنید و سایر کارهای ضروری را انجام دهید.
شما همچنین در معرض 40+ ابزار بازاریابی دیجیتال هستید و نحوه استفاده از آنها را در پروژه های واقعی یاد می گیرید.
از مشاوران دوره های خبره که همه آنها بیش از 12 سال تجربه کار و آموزش را به میز می آورند ، بیاموزید.
مدل یادگیری کاربردی Simplilearn ترکیبی از آموزش به رهبری مربیان در کلاس های آموزشی مجازی ، با پخش مستقیم و محتوای ویدئویی خود گام بردار است تا زبان آموزان بتوانند با سرعت خود (با دسترسی کامل یک ساله به هر دوره به دوره ها) آن را دنبال کنند.
می توانید همه این موارد را با جلسات راهنمایی ماهانه ، دسترسی به جامعه ای از متخصصان بازاریابی دیجیتال ، آزمونها و امتحانات منظم و کتابها و برنامه های قابل بارگیری به پایان برسانید.
دوره بازاریابی دیجیتال یک سال به طول می انجامد و هیچ پیش نیاز وجود ندارد.
هزینه 1499 دلار برای کل بوت کمپ هفت قسمتی است که شامل تمام دوره ها ، فیلم ها ، امتحانات و کتاب های کار است.
نکات برجسته
- 1499 دلار برای پنج رشته اصلی بازاریابی دیجیتال.
- مدل یادگیری کاربردی: کلاس های زنده مجازی + فیلم های خود گام.
- شبیه سازی مجازی با محیط Mimic Pro.
- 40+ ابزار بازاریابی مورد استفاده در پروژه های دنیای واقعی.
- مربیان برتر و “تیم رویایی” از متخصصان دره سیلیکون.
- جلسات راهنمایی ماهانه و جامعه بازاریابان.
4. بازاریابی MS از دانشگاه ایالتی جورجیا
این دوره یک تلاش تمام وقت و 12 ماهه است که در محوطه دانشگاه برگزار می شود.
علاوه بر مدرک کارشناسی ارشد ، دانشجویان یک مدرک فارغ التحصیل تخصص در مدیریت نام تجاری و مشتری می گیرند. هدف برنامه این است:
- افرادی که هیچ تجربه بازاریابی ندارند.
- متخصصانی با چندین سال تجربه بازاریابی که می خواهند در سازمان فعلی خود پیشرفت کنند.
- فارغ التحصیلان اخیر که می خواهند حرفه خود را شروع کنند.
آزمایشگاه هوش رسانه های اجتماعی این دوره ، یک گروه میان رشته ای از اعضای هیئت علمی ، دانشجویان مقطع دکترا و دستیارهای تحقیقاتی را برای مدیریت پروژه های دقیق و مبتنی بر تحقیق در اختیار دارد.
این رویکرد شامل مشارکت با سازمانهای خارجی برای حل مسائل پیچیده بازاریابی است.
در حالی که این دوره یک تجربه جامع و همهجانبه را ارائه می دهد ، مستلزم سرمایه گذاری قابل توجهی در زمان و پول است. اگر در گرجستان نیستید ، گزینه های شما محدود است.
موضوعات شامل (در پنج حداقل):
- مدیریت بازاریابی
- تحقیقات بازاریابی
- رفتار خریدار
- بازاریابی ارتباط با مشتری
- معیارهای بازاریابی (3 ساعت)
- بازاریابی دیجیتال/رسانه های اجتماعی
- بازاریابی مبتنی بر داده
- مدیریت تولید
- بازاریابی بین المللی
- استراتژی بازاریابی کاربردی
الزامات برنامه
- درخواست آنلاین و 50 دلار هزینه برنامه.
- نمرات آزمون: GMAT یا GRE (اختیاری برای پاییز 2021).
- یک مصاحبه.
- متن دانشگاه.
- بیانیه شخصی
- رزومه کاری که تجربه کار را نشان می دهد ترجیح داده می شود اما لازم نیست.
هزینه
- ساکنان گرجستان: 37،500 دلار
- ساکنان غیر جورجیا: 43،500 دلار
- ودیعه صندلی قابل استرداد: 250 دلار
شهریه قابل تغییر است.
نکات برجسته
- در پیشرفته ترین آزمایشگاه هوش رسانه های اجتماعی کار کنید
- به طور بالقوه دارای مدرک دوگانه در علم داده و تجزیه و تحلیل باشید
- دو جلسه در هفته در کلاس ها شرکت کنید
5. گواهی بازاریابی آنلاین استراتژیک از دانشگاه سن دیگو
برنامه بازاریابی آنلاین استراتژیک دانشگاه سن دیهگو هشت دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال مستقل را ارائه می دهد که مهارت های بازاریابی عملی را به شما آموزش می دهد.
این برنامه برای کارآفرینان ، متخصصان کسب و کار و هر کسی که به دنبال تقویت مهارت های بازاریابی دیجیتال است مناسب است.
دانش آموزان با ابزارهای تحلیلی ضروری برای افزایش آگاهی از نام تجاری یک سازمان ، فروش دیجیتالی و مشارکت مشتریان آنلاین از طریق SEO و استراتژی ایجاد محتوا آشنا می شوند.
موضوعات گواهی بازاریابی دیجیتال شامل موارد زیر است:
- آگاهی از برند
- حضور آنلاین
- عملکرد وب سایت
- بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
- بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)
- بهینه سازی URL ها ، برچسب های عنوان و توضیحات متا
- بازاریابی محتوا
- استراتژی های ایجاد لینک
- بازاریابی ایمیلی
- بازاریابی ویدئویی
برنامه درسی دوره
هشت دوره وجود دارد که می توانید بصورت جداگانه (به هر ترتیب) یا در یک برنامه جامع شرکت کنید.
مدارک مورد نیاز
دانش آموزان باید هر یک از هشت دوره فردی را با موفقیت به پایان برسانند و نمره نهایی C یا بهتر را کسب کنند و 70 درصد از جلسات برنامه ریزی شده در هر دوره را شرکت کنند. هزینه گواهینامه یکبار 45 دلار وجود دارد.
نکات برجسته
- هزینه کل 3077 دلار است که شامل هر هشت دوره به علاوه هزینه گواهینامه است
- مربیان مجرب که دانش آموزان را در محیط یادگیری مشارکتی مشارکت می دهند
- هر دوره چهار هفته طول می کشد
- مطالب دوره در کلاس یا از طریق بستر یادگیری آنلاین تخته سیاه به اشتراک گذاشته می شود
نتیجه
این که آیا شما در حال حاضر در زمینه بازاریابی هستید ، به دنبال تغییر شغل هستید یا فقط می خواهید مهارت های خود را تقویت کنید ، دوره های بازاریابی دیجیتال چیزهای زیادی برای ارائه دارد.
شما گزینه های زیادی دارید ، و فرصت های شغلی که باز می شود ارزش آن را خواهد داشت. اطمینان حاصل کنید که برای انجام تحقیقات مورد نیاز وقت بگذارید.
به عنوان قدم بعدی ، شما قطعاً باید با بررسی دوره های برتر در این لیست شروع کنید- برنامه تحصیلات تکمیلی در بازاریابی دیجیتال در همکاری با دانشگاه پردو
این یک دوره عالی برای تسریع شغل شما در بازاریابی دیجیتال است ، مهم نیست که حرفه شما در حال حاضر در چه مرحله ای است. روی پیوند کلیک کنید ، در مورد آن بیشتر بدانید و شروع کنید.