آیا کمپین تبلیغاتی فیس بوک شما تبدیل کافی ایجاد نمی کند؟ در اینجا چند راه حل خلاقانه برای افزایش قابل توجه نرخ تبدیل شما آورده شده است.
تبلیغات در فیس بوک یکی از بهترین ابزارهای موجود برای تحقیقات مخاطبان و تبلیغ برند شماست.
اما حتی بازاریاب های دیجیتال باتجربه نیز می توانند با مبارزات تبلیغاتی فیس بوک خود با مشکل روبرو شوند. یعنی تبدیل ترافیک هدفمند به تبدیل.
در شرکت بازاریابی دیجیتال من ، اخیراً با مشکلی روبرو شده ایم که یک کمپین بازاریابی دیجیتال را برای یک متخصص طب فیزیکی انجام می دهد.
علیرغم ایجاد تبلیغات کاملاً هدفمند که میزان برداشت و کلیک مورد نظر را به همراه دارد ، اما تبلیغات ما منجر به تبدیل مورد نظر ما نشد.
در این مورد خاص ، مشتری مدل کسب و کار خود را تغییر داده بود تا دیگر برای مراجعه به پزشکان محلی در منطقه لابی نکند و در عوض کاملا به دیجیتال مارکتینگ اعتماد کند.
بزرگترین مسئله ای که کمپین ما به زودی با آن روبرو شد ، آگاهی دادن به مشتریان مناسب در زمان مناسب برای آن دسته از اهداف کوچک بود که می توانستیم برآورده کنیم.
به این فکر کنید ، وقتی از یک تصادف یا درد مزمن رنج می برید ، معمولاً قبل از مراجعه به یک متخصص طب فیزیکی به پزشک مراجعه می کنید. مطمئناً ، ما می توانستیم مشتریان را آگاه کنیم و آنها می توانند کلیک کنند ، اما چگونه قرار بود آنها را وارد در کنیم؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
خوشبختانه با ارائه پیشنهادات پیشنهادی ، ارزش پیشنهادی و حتی رویدادی که در آن تبلیغ می کردیم ، سرانجام توانستیم ترافیک پا با ارزش را برای شرکت فیزیوتراپی مشتری خود جبران کنیم.
خود کمپین به زودی به عنوان نامزد دریافت جوایز متعدد در صنعت مورد استفاده قرار گرفت.
تبلیغات در فیس بوک ، همراه با تبلیغات PPC ، ابزاری قدرتمند با ROI فوق العاده است. اما برای ایجاد بازده ، به فروش نیاز دارید.
در اینجا پنج دلیل آورده شده است که کمپین تبلیغاتی فیس بوک شما تبدیل کافی و برخی اصلاحات خلاقانه برای افزایش قابل توجه نرخ تبدیل شما ایجاد نمی کند.
1. شما اطلاعات مخاطب کافی ندارید
برخلاف Google Ads ، مخاطبان فیس بوک از شما می خواهند قبل از ایجاد یک کمپین ، در مورد مشتریان خود قضاوت کنید و تحقیقات خود را انجام دهید.
مشتریان به تبلیغات شما مراجعه نمی کنند. شما به آنها می آیید
اول از همه ، بسیاری از مشاغل تبلیغات خود را خیلی باریک آغاز می کنند.
اگر مشتری شما تجارت جدیدی دارد و اطلاعات بسیار کمی برای به اشتراک گذاشتن با شما دارد ، کار خود را با یک کمپین آگاهی گسترده بهینه سازی شده با کمترین CPC موجود شروع کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در اینجا می توانید با صرف هزینه ای اندک حدود نیم میلیون برداشت را شروع کرده و برخی از داده های ارزشمند مربوط به مشارکت را جمع کنید ، از جمله اینکه چه کسی روی تبلیغات شما کلیک می کند و افراد در صورت وجود چه چیزی را تبدیل می کنند.
فیس بوک ابزاری عالی است از این جهت که به شما امکان می دهد داده های با ارزشی مانند کلیه اطلاعات ایمیل مشتری و اطلاعات مربوط به کلیه خریدهای 30 روز گذشته مشتری را بارگذاری کنید.
برخی از مناطق اضافی برای به دست آوردن داده های مخاطب عبارتند از:
- داده های کمپین Google Ads و Microsoft Ads PPC (به عنوان مثال ، اطلاعات تماس).
- تحلیل رقابتی (کلیه کانالهای تبلیغاتی).
- سرشماری برای اطلاعات جمعیتی محلی.
- تجزیه و تحلیل زمان واقعی در سایت و کانال های بازاریابی شما.
- نظر سنجی و پرسشنامه سایت.
- اطلاعات روانشناختی افرادی که تجارت شما را “دوست دارند”.
حتی می توانید برای افرادی که از سایت شما بازدید می کنند از پیکسل های خاص استفاده کرده و روی تبلیغات شما کلیک کرده و تبدیل نکنند.
همانند سایر تبلیغات ، بهترین راه برای یافتن مشتریان این است که شبکه گسترده ای بیندازید و ببینید کجا شکست خورده اید.
2. پارامترهای هدف گذاری شما به بهینه سازی بیشتری نیاز دارند
مهمترین قسمت هر کمپین ایجاد مخاطب است. متأسفانه ، پارامترهای هدفمند بهینه سازی نشده می توانند به معنای هدر رفتن تبلیغات باشند.
به آن فکر کنید یک مسابقه مناسب با زمان ضعیف می تواند به معنای تفاوت بین کسی باشد که جواهرات جدیدی را نزدیک به سالگرد خود از کسب و کار شما خریداری می کند یا صرفاً در هر روز دیگر سال پیمایش می کند.
بدتر اینکه ، بسیاری از مشاغل در هدف گیری بسیار گسترده هستند و به درستی استفاده از دستگاه را حساب نمی کنند.
برای کاهش خطاهای هدف قرار دادن و تمرکز بیش از حد بر پارامترهای خود ، یک شخصیت خریدار ایجاد کنید و تمام جزئیات مربوطه را که می توانید در مخاطبان سفارشی خود بارگذاری کنید.
شخصیت خریدار خود را بر اساس سه مرز تقسیم کنید:
- اطلاعات جمعیتی (سن ، جنس ، نژاد ، درآمد ، مکان و غیره).
- روانشناسی (علایق ، علاقه ها و سبک زندگی).
- رفتار (سهام ، نظر ، نامزدی و عادات خرید).
فیس بوک همچنین جزئیات را به سطح بالاتری می رساند.
به عنوان مثال ، فیس بوک می تواند به شما کمک کند تبلیغات مربوط به تجهیزات کودک را برای افرادی که اخیراً باردار بوده اند و یا یک فرزند دارند ، هدف قرار دهید. این اطلاعات را براساس اطلاعات شخصی که کاربرانش برای به اشتراک گذاشتن و کلیه اطلاعات فوق انتخاب می کنند ، از جمله صفحاتی که دوست داشته اند و بیشتر پست ها را درگیر کرده اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این کار می توانید پیام خود را با افرادی که بیشتر به دنبال کسب و کار شما هستند تراز کنید.
3. کاربران فیس بوک خریدار نیستند
و با این وجود ، علی رغم همه موارد بالا ، کاربران فیس بوک شما تبدیل نمی کنند.
اما برخلاف Google Ads ، کاربران فیس بوک از این پلتفرم برای خرید استفاده نمی کنند. آنها از فیس بوک برای تعامل با دوستان و خانواده و به اشتراک گذاشتن محتوا استفاده می کنند.
شما احتمالاً با یک پست حمایت مالی درگیر شده اید اما در واقع بارها خرید نکرده اید. شاید بعداً از این مارک خرید کرده باشید ، اما اکثر افراد لزوماً وقتی روی تبلیغ شما کلیک می کنند ، به ویژه از طریق دستگاه تلفن همراه ، قصد خرید ندارند.
در مثالی که در ابتدا ارائه کردم ، تیم من از این دانش برای تغییر بنیادی رویکرد ما استفاده کرد.
درعوض ، ما ارزش پیشنهادی و فرم سرشماری خود را تغییر داده ایم تا صرفاً افراد را وادار کنیم تا در کارگاهی که توسط مشتری ما برگزار می شود قبل از مشورت با آنها مشارکت کنند.
وقتی تبدیل کم است ، استفاده از تبلیغات سرب فیس بوک ، تبلیغات ویدیویی یا حتی تبلیغات پویا را برای راه های جذب افراد به کانال خود در نظر بگیرید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
4- شما تبلیغات را تقسیم بندی نمی کنید
تبلیغات خلاقانه و پیام رسانی شما فقط در بخش خاصی از مخاطبان شما اعمال می شود.
اگر تبلیغات شما باعث ایجاد تعداد زیادی برداشت اما تعداد کلیک و حتی تبدیل کمتر می شود ، آزمایش آزمایش تقسیم A / B را در نظر بگیرید.
آزمایش با:
- پیام رسانی
- تبلیغات خلاقانه
- تصاویر.
- نسخه صفحه فرود.
- بخشهای مخاطب
ایجاد مخاطبان جداگانه بر اساس اهداف مختلف تبدیل و مشارکت قبلی می تواند به شما در ایجاد پیام هایی با هدف بیش از حد که طنین بیشتری دارند ، کمک کند.
5. مشکلات در قیف شما عمیق تر می شوند
اگر افراد روی تبلیغات شما کلیک می کنند و اقدام به تبدیل نمی کنند ، ممکن است مشکلی در وب سایت یا صفحه فرود شما وجود داشته باشد که عمیق تر از نسخه تبلیغ شما باشد.
مشکلات می تواند از این موارد بوجود آید:
- پیام ناسازگار
- UX ضعیف و زمان بارگیری.
- محتوای نازک
- پیشنهاد ارزش جذاب.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با استفاده از پیکسل تبدیل و نرخ گزاف گویی ، با استفاده از Google Analytics ، تبدیل های خود را پیگیری کنید.
برخی از روشهای بهینه سازی صفحه فرود برای حل نرخ کم هدف تبدیل شامل موارد زیر است:
- درج تصاویر با وضوح بالا و محتوای تعاملی برای درگیر کردن کاربران.
- ارائه CTA روشن همراه با پیشنهاد (به عنوان مثال ، 50 درصد تخفیف در حال حاضر یا اشتراک رایگان ماه 1).
- حذف ناوبری اضافی یا غیرضروری.
چگونه نرخ تبدیل آگهی فیس بوک را بهبود ببخشیم
- کاربران را بر اساس خریدهای قبلی هدف قرار دهید.
- برای گسترش دامنه مبارزات خود پس از تبدیل ، از Lookalike Audiences استفاده کنید.
- استفاده از رویدادها را برای پیشنهادات و رویدادهای ویژه هدف گذاری کنید.
- پیشنهاد ارزش خود را تنظیم کنید تا به نقاط مختلف درد مخاطبان توجه کند.
- استفاده مجدد از بازاریابی برای افرادی که از صفحه مقصد شما برگشت می شوند.
- پارامترهای هدف گذاری لایه برای دانه بندی بیشتر.
- در ادامه با مشتریان خود بیشتر بیاموزید.
گاهی اوقات مفید است که به مدل کسب و کار خود توجه کنید و تعیین کنید تبلیغات فیس بوک برای شغل شما یا مشتری شما مناسب است یا خیر.
استفاده از یک رویکرد ترکیبی از تبلیغات اجتماعی ، تبلیغاتی PPC و بازاریابی مجدد می تواند به شما کمک کند تا منجر شوید و با دسترسی به کانال های مختلف به آنها برای تبدیل تبدیل کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر: پائولو بوبیتا