گوگل امروز پنج به روزرسانی دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو (QRGs) خود را اعلام کرد و نسخه به روز شده سند را با توضیح مختصر هر یک در تغییرات آن منتشر کرد.
در حالی که این دستورالعمل ها تأثیر مستقیمی بر رتبه بندی ها ندارند ، اما به ما اطلاعات ارزشمندی در مورد عوامل متعددی که گوگل هنگام ارزیابی کیفیت محتوا در نظر می گیرد ، می دهد.
علاوه بر این ، از دستورالعمل ها برای آموزش ارزیابی کنندگان کیفیت جستجوی انسانی استفاده می شود ، که بازخورد آنها معیار قرار می گیرد و برای اطلاع از به روزرسانی های بعدی الگوریتم Google استفاده می شود.
توجه دقیق به تغییرات ایجاد شده در QRG می تواند به اطلاع جهت آینده ای که ممکن است گوگل در تغییر الگوریتم ها داشته باشد ، و انواع ظرافت هایی که هنگام ارزیابی محتوا و EAT به دنبال آن است ، برسد.
در دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو چه جدید است به روز رسانی اکتبر 2021؟
- تعریف گروه های مردم در گروه YMYL تغییر کرده است.
- نحوه تحقیق درباره اطلاعات شهرت وب سایت ها و سازندگان به روز شده است.
- بخش “کمترین کیفیت صفحه” به طور قابل توجهی تغییر کرده است.
- تعریف “ناراحت کننده-توهین آمیز” به روز شده است.
- برای وضوح و ثبات در سراسر ویرایش می شود.
این تغییرات در دستورالعمل ها به چه معناست و متخصصان سئو باید در مورد آنها بدانند؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
1. “گروه های مردم” در محتوای YMYL
به روز رسانی گوگل: “تعریف زیرمجموعه YMYL” گروه افراد “را گسترش داد.”
پیش از این ، تعریف گوگل از YMYL – “پول شما ، زندگی شما” شامل بخشی در مورد “گروه های مردم” بود که شامل اطلاعات مربوط به “نژاد یا قومیت ، دین ، معلولیت ، سن ، ملیت ، وضعیت سرباز ، گرایش جنسی ، جنسیت یا هویت جنسیتی. ”
گوگل آن گروه ها را در تعریف خود حفظ کرد ، اما طبقه بندی های زیر را به تعریف خود از گروه افراد اضافه کرد:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
- کاست
- بیان جنسیت.
- وضعیت مهاجرت.
- جنسیت/جنسیت
- قربانیان یک رویداد بزرگ خشونت آمیز و خویشاوندان آنها.
- یا هر ویژگی دیگری که با تبعیض یا حاشیه سازی سیستمیک همراه است.
این نشان می دهد که گوگل در تلاش است تا مفاهیم خود را درباره محتوای YMYL به هویت های مختلف ، شرایط اقتصادی اجتماعی و موارد دیگر گسترش دهد.
از آنجا که EAT برای محتوای YMYL از اهمیت بالایی برخوردار است ، این بدان معناست که EAT هنگام انتشار محتوای مربوط به هر یک از گروه های فوق از اهمیت بالایی برخوردار است.
2. نحوه تحقیق درباره اطلاعات شهرت
به روز رسانی گوگل: “راهنمای تجدید نظر شده در مورد چگونگی تحقیق در مورد اطلاعات شهرت وب سایت ها و سازندگان محتوا.”
گوگل زبان خود را از این جمله تغییر داد که “فروشگاهها” اغلب دارای رتبه بندی کاربر هستند که می تواند اطلاعات شهرت را ارائه دهد و بیان کند که این کار را می توان برای “وب سایت ها” انجام داد.
همچنین تعداد زیادی از نظرات “دقیق ، قابل اعتماد ، مثبت” می تواند گواهی بر شهرت خوب باشد ، در حالی که قبلاً ، گوگل فقط تعداد نظرات مثبت را ذکر کرده بود.
گوگل نمونه جایزه پولیتزر را به عنوان اثبات شهرت مثبت برای یک وب سایت روزنامه نگاری حذف کرد. گوگل دارد همچنین نامهای جایزه پولیتزر را اضافه و حذف کرد در تکرارهای قبلی QRG
گوگل تعریف خود را از نحوه سنجش شهرت در سطح فرد/وب سایت با افزودن QRG به این نکته تنظیم کرد که “برای نویسندگان و تولید کنندگان محتوا ، مقالات اطلاعات بیوگرافی می توانند منبع خوبی برای اطلاعات شهرت باشند.”
آنها همچنین زبان را از “هنگامی که به سطح بالایی از اقتدار یا تخصص نیاز است” به “برای موضوعات اطلاعاتی YMYL” تغییر دادند.
این مثال دیگری از ترکیب مفاهیم Google با YMYL است نیاز به بالاترین سطوح EATبه
جالب است که گوگل این بیانیه را که “تحقیقات شهرت برای همه وب سایت ها ضروری است” حذف کرد. در عوض ، تحقیقات شهرت فقط “تا حدی که شهرت ثابتی پیدا شود” ضروری است.
گوگل همچنین رتبه دهندگان را تشویق می کند که موضوع YMYL را در نظر بگیرند یا نه و بر اساس آن شهرت را ارزیابی کنند. گوگل این مثال را مطرح کرد که نظرات کاربران برای یک فروشگاه آنلاین مفید است ، اما برای وب سایت اطلاعات پزشکی چندان مفید نیست.
این یک به روز رسانی مهم است زیرا نشان می دهد که بررسی کاربران ممکن است برای سایتهایی که با مشتریان سروکار دارند از وب سایتهای پزشکی (یا دیگر YMYL) که میزان EAT آنها متفاوت محاسبه می شود ، اهمیت بیشتری داشته باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
3. “کمترین کیفیت صفحه”
به روز رسانی گوگل: “بازسازی و به روز شده” کمترین کیفیت صفحه “بخش ؛ نمونه های سازماندهی شده و تجدید شده برای بازتاب ساختار جدید. “
گوگل تغییرات مهمی را در بخش مربوط به نحوه محاسبه کمترین کیفیت صفحه ایجاد کرد.
مهمتر از همه ، این تعاریف را گسترش داد و نمونه های خاصی از معنای ایجاد صفحه برای آسیب رساندن به صفحات ، نفرت پراکنی یا اطلاع رسانی نادرست به کاربران ارائه کرد.
برخی از نمونه های این افزودنی ها عبارتند از:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
- وب سایت هایی که کاربران doxx را انجام می دهند.
- محتوای حاوی دستورالعمل های مربوط به خودکشی یا قتل.
- محتوایی که حاوی کلیشه های توهین آمیز یا غیرانسانی است.
- محتوای مضری که به راحتی می توان با حقایق پذیرفته شده گسترده آن را رد کرد.
- نظریه های غیرمستقیم که مبتنی بر واقعیت یا شواهد نیست.
4. تعریف “ناراحت کننده-توهین آمیز”
به روز رسانی گوگل: “تعریف” ناراحت کننده-توهین آمیز “را برای حذف افزونگی با پایین ترین بخش کیفیت صفحه ساده کرد.”
گوگل تعریف خود از “ناراحت کننده-توهین آمیز” را به طور کامل اصلاح کرد تا آن را مختصر و مختصر کند.
این تعریف همچنان معتقد است که محتوا باید به عنوان “ناراحت کننده-توهین آمیز” طبقه بندی شود ، اگر می توان آن را با توجه به جستجوگران آن منطقه به عنوان چنین در نظر گرفت.
گوگل همچنین این بیانیه را حذف کرد که نتیجه باید “ناراحت کننده-توهین آمیز” تلقی شود حتی اگر قصد کاربر را برآورده کند.
5. تغییرات جزئی در طول
به روز رسانی گوگل: “تغییرات جزئی در سراسر (عکس ها و نشانی های وب به روز شده ، عبارت ها ، و نمونه هایی برای قوام ؛ نمونه های قدیمی حذف شده ؛ غلط های نگارشی ثابت ؛ و غیره).”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
همانطور که دنی سالیوان ، رابط جستجوی عمومی توضیح داد پست وبلاگ اعلام به روز رسانی ها:
“درست همانطور که ما در جستجو پیشرفت هایی انجام می دهیم ، دستورالعمل های کیفیت رتبه بندی را هر از گاهی به روز می کنیم تا مطمئن شویم که آنها مطابق برنامه کار می کنند.”
بعداً وی افزود:
“تغییرات دیگر بر مواردی مانند تازه کردن زبان برای وضوح و به روز رسانی سازمان متمرکز است. این همان چیزی است که بیشتر به روزرسانی اکتبر 2021 ما را شامل می شود ، که شامل توضیحاتی درباره کمترین کیفیت محتوا و راهنمایی های تازه و مدرنی برای تحقیق در مورد شهرت وب سایت ها است. “
دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو با تغییرات ایجاد می شود
به نظر می رسد گوگل متعهد به شفافیت بیشتر در نحوه و زمان به روزرسانی QRG ها است و از دسامبر سال 2019 تغییرات به روز رسانی را در پایان سند حفظ کرده است.
با به روزرسانی این دستورالعمل ها می توانید به بازاریابان کمک کنید تا از درک Google در مورد آنچه که باعث ایجاد یک تجربه جستجوی با کیفیت می شود و نحوه مطابقت محتوای خود مطابق با آن مطلع شوند.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
تصویر ویژه: Fonstra/Shutterstock
تصاویر درون مقاله: ایجاد شده توسط نویسنده.