
تقریباً همه از ایمیل استفاده می کنند.
اما این قسمت شیرین است.
افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید یا آنها را حفظ کنید از قبل آدرس ایمیل فعال دارند. هک ، اکثر آنها برای ثبت نام در خدمات یا محصول خود از یکی استفاده می کردند یا از آن استفاده می کردند.
اگر می توانید در صندوق ورودی افراد وارد شوید (و بمانید) ، می توانید یک تن پول بدست آورید. داده ها نشان می دهد شرکت ها می توانند برای هر 1 دلار 38 دلار درآمد کسب کنید سرمایه گذاری از طریق ایمیل
متأسفانه ورود به صندوق ورودی قدم زدن در پارک نیست.
اکنون آنجاست که بهترین شرکت های بازاریابی ایمیلی وارد بازار می شوند.
این شرکت ها به شما کمک خواهند کرد تا استراتژی های لازم را ایجاد کنید ، آدرس های ایمیل مربوطه را جمع آوری کنید ، کمپین های بازاریابی ایمیلی را که باعث رشد تجارت می شوند ، مدیریت و مدیریت کنید.
از کجا این را می دانم؟
تیم ما در نیل پاتل دیجیتال صدها شرکت بازاریابی ایمیلی را بر اساس شهرت نام تجاری ، نمونه کارها مشتری ، رتبه بندی و حوزه تخصص آنها بررسی کرده اند.
نتیجه؟
برترین آژانس های ایمیل که می توانید به آنها اعتماد کنید. نه تنها شما را به صندوق ورودی مشتریان ایده آل شما سوق می دهند ، بلکه این شرکت ها می توانند شما را در آنجا نگه دارند تا زمانی که مشتری های احتمالی خود را به عنوان مدافع برند تبدیل کنید.
5 شرکت برتر بازاریابی از طریق ایمیل در جهان
- Neil Patel Digital – بهترین برای محتوای ایمیل
- Inbox Army – بهترین گزینه برای مدیریت کامل ایمیل
- My Churn را برطرف کنید – بهترین گزینه برای ارسال ایمیل و churn همراه با SaaS
- Action Rocket – بهترین برای ایمیل سازمانی HTML و CSS سفارشی
- SmartMail – بهترین مورد برای بازاریابی ایمیل از طریق تجارت الکترونیکی
من اطمینان دارم بهترین شرکتهای بازاریابی ایمیلی که در بالا ذکر شده و در زیر بررسی شده اند به دلیل سوابق اثبات شده قابل اعتماد هستند.
هر یک از آنها را با توجه به نیاز خود استخدام کنید و به شما کمک می کنند بازاریابی از طریق ایمیل را به یک کانال رشد برای تجارت خود تبدیل کنید.
بدون نگرانی بیشتر ، بیایید هر یک از این شرکت ها را بررسی کنیم و خودتان ببینیم که چرا آنها را بهترین می دانیم.
شماره 1 نیل پاتل دیجیتال – بهترین برای محتوای ایمیل
بازاریابی از طریق ایمیل موثر است ، بدون شک. اما این یک نقطه ضعف نیز دارد.
طبق دو مطالعه مختلف ، بین 0.19٪ و 0.52٪ از مشترکان ایمیل شما در هر ایمیل ارسال شده اشتراک شما را لغو می کنند.
حالا حدس بزنید یکی از برترین ها چیست سه دلیل یافت Jilt، یک نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل ، مسئول چرا اشتراک افراد در ایمیل را لغو می کنند؟
مطالب بد!
به عبارت دیگر ، صرف نظر از اینکه استراتژی بازاریابی ایمیل شما چقدر عالی است ، نوشتن ایمیل های قاتل که با چشم انداز شما مطابقت دارد و شما را در صندوق ورودی خود نگه می دارد ، به محتوای عالی نیاز دارد.
و این جایی است که ما ، نیل پاتل دیجیتال، وارد شوید. همچنین به همین دلیل مشتریان ، از شرکت های نوپا گرفته تا مارک های تجاری ، کار با ما را دوست دارند.
ایمیل همچنین یک کانال عالی برای توزیع محتوا است.
با این حال ، کیفیت محتوا باید شگفت انگیز باشد. در غیر این صورت ، اشتراکتان برای لغو اشتراک ROI فعالیت های ایمیل شما را تأمین می کند.
باز هم ، این یک منطقه است که ما از جمعیت متمایز هستیم.
در نیل پاتل دیجیتال، سرویس محتوای ایمیل ما با تولید محتوای جذاب مشتریانی که مورد علاقه شما و مشتاقان شما هستند ، شروع می شود.
سپس ، از بازاریابی ایمیلی به عنوان یکی از کانال های ارتقا it آن استفاده می کنیم:

می توانید خدمات محتوای Neil Patel Digital را بررسی کنید اینجا.
# 2 InboxArmy – بهترین حالت برای مدیریت ایمیل کامل سرویس
برای تیم های داخلی که به دنبال بازاریابی ایمیل سریع هستند ، InboxArmy بسیار توصیه می شود.
InboxArmy به عنوان یک شرکت مدیریت ایمیل کامل ، طیف وسیعی از خدمات ، از جمله طراحی الگوهای ایمیل ، کدگذاری سفارشی و مدیریت بازاریابی ایمیل 360 درجه را ارائه می دهد:

این آژانس قیمت گذاری مبتنی بر حجم را برای شرکت ها و خدمات برچسب سفید را برای آژانس های بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد که این امر تجربه آنها را ثابت می کند.
و آنها از م agenciesسسات دولتی مانند منابع بهداشتی تگزاس ، تا شرکتهایی مانند LandCentral ، Airbnb ، Jockey و چندین شرکت دیگر به مشتریان خدمات می دهند.
شماره 3 اصلاح My Churn – بهترین حالت برای ارسال ایمیل و churn از SaaS
وقتی نوبت به بازاریابی از طریق ایمیل می رسد ، مارک های Software as a Service (SaaS) نیازهای ویژه ای دارند.
اولاً ، هنگام ورود کاربران آزمایشی جدید ، آنها به توالی های در حال حمل و نقل از طریق ایمیل عالی نیاز دارند تا بتوانند آنها را به مشتریانی خوش درآمد و پردرآمد تبدیل کنند.
و اگر مشتری موجود استفاده از محصول شما را متوقف کرد یا می خواهد پاره شود ، می توانید او را با ایمیل مربوط به churn حفظ کنید.
My Churn را برطرف کنید متخصص در این دو زمینه:

My Churn را برطرف کنید با مدل تجاری اشتراک ماهانه با شرکت های فناوری همکاری می کند.
این شرکت برای ایجاد رضایت مشتری ، از مهارت های عالی نوشتن مقاله SaaS برای ساخت دنباله های ایمیل مبتنی بر رابطه استفاده می کند.
# 4 Action Rocket – بهترین برای ایمیل سازمانی سفارشی HTML و CSS
موشک اکشن نیازی به معرفی در بخش بازاریابی ایمیل شرکت نیست.
این شرکت حتی با مارک های برتر نرم افزار بازاریابی ایمیل مانند MailChimp ، Litmus و Campaign Monitor همکاری می کند تا نوآوری را در فضای ایمیل ایجاد کند.
Action Rocket سالها تجربه راهبردی و اجرای برنامه های سفارشی HTML و CSS ایمیل و CRM برای شرکتهای سازمانی را دارد:

این شرکت در سال 2011 تأسیس شد و با تیمی متشکل از توسعه دهندگان باتجربه کار می کند که در استراتژی ، طراحی و کدگذاری برنامه های ایمیل پیچیده و سفارشی بسیار عالی عمل می کنند.
و مشتریان آنها برای خود صحبت می کنند ، از جمله بی بی سی ، مارکس و اسپنسر ، رادیو جهانی و بسیاری دیگر.
شماره 5 SmartMail – بهترین مورد برای بازاریابی ایمیل تجارت الکترونیکی
SmartMail شرکت بازاریابی ایمیلی Done For You (DFY) است که به شدت توسط مشاغل تجارت الکترونیک توصیه می شود.
این شرکت از طریق تجارت الکترونیکی از طریق تجارت الکترونیکی برای فروشگاه های آنلاین فعالیت می کند. و بیشتر در راه اندازی کمپین های مبتنی بر عوامل خودکار سرآمد باشید.

در سراسر چرخه عمر مشتری ، SmartMail در استراتژیک سازی و اجرای کمپین های بهینه سازی بازاریابی ایمیل برای مشاغل تجارت الکترونیکی استثنایی است.
و آنها سابقه و نتایج عالی برای نشان دادن دارند.
SmartMail ایجاد کرده است بیش از 187 میلیون دلار از طریق ایمیل برای مارک های تجارت الکترونیکی ، میلیاردها ایمیل ارسال کرده و به بیش از 87 کسب و کار از جمله Skechers ، French Connection ، Cotton: On و سایر مشاغل خدمات ارائه می دهد.
5 ویژگی که یک شرکت بازاریابی از طریق ایمیل عالی را ایجاد می کند
چه ویژگی هایی یک شرکت بازاریابی از طریق ایمیل را عالی می کند؟
آنها به شرح زیر است.
1. در تولید محتوا تبحر کافی دارد
اکثر شرکت ها در برنامه ریزی های استراتژی و بازاریابی از طریق ایمیل دفن می شوند.
آنچه آنها به اشتباه به صندلی عقب سقوط می کنند؟
کیفیت محتوای ایمیل شما در تعیین میزان کارآیی کمپین های بازاریابی ایمیل شما بسیار کمک می کند.
یکی از ویژگی های اساسی شرکت برتر بازاریابی ایمیل تمرکز بر ایجاد محتوای جذاب برای قدرت بخشیدن به فعالیت های ایمیل شماست.
و یک شرکت ایمیل در کلاس جهانی به شما کمک می کند محتوای سطح بالا را با تبلیغات شگفت انگیز تلفیق کنید تا تبدیل های مورد نیاز خود را نیز بدست آورید. شرکت های بزرگ این دو را به صورت یکپارچه با یکدیگر مخلوط می کنند.
2. نمونه کارها چشمگیر
یک شرکت بازاریابی ایمیلی که ادعا می کند در بین بهترین ها قرار دارد ، باید چیزی برای ادعای این ادعا داشته باشد.
یکی از این موارد کارنامه مشتری آنها است.
آنها مجموعه ای از کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل را برای چه کسانی اجرا کرده اند؟ آیا آن کمپین ها موفق بودند؟
به هر حال ، حتی نیازی نیست که از یک شرکت برتر بازاریابی ایمیلی این س emailالات را بپرسید ، زیرا پاسخ ها را در نمونه کارهای مشتریان آنها پیدا خواهید کرد.
و جستجوی این ویژگی نمایش نمونه کارها در بازاریابی الکترونیکی برتر نیز به شما کمک می کند.
این به شما کمک می کند تا ببینید آنها به چه کسی کمک کرده اند و تصمیم می گیرید که آیا مناسب شرکت شما هستند.
در Neil Patel Digital ، ما هستیم مشتری هایی دارید که ممکن است آنها را بشناسید.
3. رهبري انديشه
در 40 سال حیات خود ، بازاریابی ایمیلی بسیار پیشرفت کرده است.
آنچه دیروز کار کرد ممکن است امروز جواب ندهد. و حتی اگر کارساز باشد ، ممکن است به روش دیگری نیاز داشته باشد.
با توجه به ماهیت همیشه در حال تکامل روندها و استراتژی های مدرن قابل استفاده در بازاریابی از طریق ایمیل ، شرکت های برتر باید برای ارائه بهترین کار همگام با این تغییرات باشند
رهبری اندیشه این است که چگونه مارک های برتر بازاریابی از طریق ایمیل سرعت لازم را با صنعت پیش می برند.
و آنها این کار را با به اشتراک گذاشتن یادگیری های جدید ، آزمایش ها ، استراتژی های نوظهور و تاکتیک های عمومی برای حفظ اعتبار برند در میان سایر متخصصان انجام می دهند.
بنابراین ، باید کمی تحقیق کنید و به دنبال این ویژگی باشید ، زیرا این یک روش عالی برای شناسایی یک شرکت برتر بازاریابی از طریق ایمیل است.
4. توصیفات زندگی واقعی
هر کسی می تواند ادعا کند که بهترین است ، اما این چیزی است که دیگران در مورد آنها می گویند صلاحیت او را بیشتر نشان می دهد.
در شرایط کسب و کار ، شما در توصیفاتی که از خود به جای می گذارند ، احساس مشتریان قبلی و موجود را در مورد کار یک شرکت می یابید.
واقعیت این است که اجرای یک کمپین ایمیل موفق که رشد یک شرکت را برانگیزد سخت است.
یکی از ویژگی های قابل توجه شرکت برتر بازاریابی از طریق ایمیل ، زندگی واقعی است گواهی هایی که از مشتری می گیرند برای کارشان به طور عمومی
5. یک تیم متنوع از خبرگان
بسیاری از تفکرات در مورد یک کمپین موفق بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد.
از استراتژی گرفته تا به دست آوردن آدرس های ایمیل ، انتخاب نرم افزار بازاریابی ایمیل ، نوشتن متن ایمیل و مدیریت کمپین ، همه آنها نیاز به نوعی تخصص متفاوت دارند.
مارک های تاسیس بازاریابی از طریق ایمیل هرگز نمایشی یک نفره نیستند. این معمولاً تیمی متشکل از متخصصان است که برای دستیابی به نتایج همکاری می کنند.
و این یکی از ویژگی های شرکت های برتر بازاریابی از طریق ایمیل است: نمایش کل تیم که برای برنامه ریزی ، اجرا ، مدیریت و بهینه سازی کمپین های ایمیل کار می کند:

چه انتظاری از یک شرکت بزرگ بازاریابی از طریق ایمیل دارید
در نهایت ، یک شرکت بازاریابی ایمیل استثنایی برای کمک به شما در تبدیل ایمیل به یک کانال رشد واقعی تجارت که:
- چشم انداز پرورش به مشتری
- مدیریت ارتباط با مشتری را تسهیل می کند
- بازاریابی ایمیلی را به یک رسانه محتوای قابل اعتماد تبدیل می کند.
اما برای رسیدن به این مزایا ، مراحلی وجود دارد که باید قبل از شروع کار با یکی از آنها انتظار داشته باشید. برخی از برجسته ترین مواردی است که در زیر می آید.
1. یک جلسه کشف
همانطور که در بررسی و دسته بندی بهترین شرکتهای بازاریابی ایمیلی بر اساس تخصص آنها در بالا مشاهده کردید ، همه نمی توانند به همه مشتریان در همه صنایع خدمت کنند.
برای تعیین اینکه آیا آنها می توانند مشکلات خاص شما را برطرف کنند ، شرکت های عالی بازاریابی ایمیل با پر کردن فرم پرس و جو شروع می کنند.
پر کردن این فرم درخواست به شما امکان می دهد چالش ها و اهداف تجاری خود را در رابطه با بازاریابی از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید.
پس از پر کردن این فرم ، انتظار یک جلسه کشف را داشته باشید که در آن یک متخصص با شما صحبت کند تا نیازهای شما را بهتر درک کند.
2. تحقیق و توصیه های استراتژی
یک تماس کشف به شرکت اجازه می دهد تا وضوح و زمینه بیشتری را در مورد نیازهای تجاری شما مرتبط با ایمیل کسب کند. اما ، انتظار نداشته باشید که آنها راه حلی را درست در این زمینه پیشنهاد دهند.
مارک های برتر بازاریابی از طریق ایمیل معمولاً از آنچه شما با آنها به اشتراک گذاشته اید برای تحقیق در تحقیقات استفاده می کنند.
از آنجا ، آنها می توانند درک کنند که چگونه با چالش های شما مقابله کرده و بهترین استراتژی های ممکن را که می توانند برای کار با شما بکار گیرند ، شناسایی کنند.
انتظار دارید خلاصه ای از تحقیقات و توصیه های آنها را از طریق ایمیل یا تماس دیگری دریافت کنید ، که معمولاً با تصمیم گیری در مورد شرایط همکاری مشترک به پایان می رسد.
3. قراردادی با پروژه های قابل تحویل
اگر همه چیز تا این مرحله پیش می رود و توصیه های آنها را می پسندید ، انتظار داشته باشید قراردادی مشخص شود که یک شرکت برتر بازاریابی از طریق ایمیل چه کاری انجام می دهد و هزینه همکاری با شما چیست.
این قرارداد همچنین به طور خلاصه جدول زمانی و قابل تحویل پروژه ، الزامات قانونی برای همکاری و سرمایه گذاری مورد انتظار شما را بیان می کند.
4. خدمات مشتری
اگر قرارداد ، دامنه پروژه ، محصولات قابل تحویل ، قیمت گذاری و موارد دیگر خوب به نظر برسد ، شرکت های بازاریابی ایمیل استثنایی برای شروع روند کار با شرکت شما یک پردازش سفارشی سفارشی دارند.
این فرآیند پردازش به شما و شرکت کمک می کند تا درک درستی از نحوه مدیریت محصول خود و هر چیز دیگری که برای ایجاد یک رابطه کاری مناسب لازم است ، ایجاد کنید.
ایمیل بازاریابی را از روز اول شروع کنید
اشتباه نکنید که بعداً ایمیل مارکتینگ را شروع کنید.
بیشتر مشاغل از ابتدای کار نیاز به شبکه های اجتماعی ، سئو ، بازاریابی محتوا و سایر موارد را تشخیص می دهند ، اما ایمیل ها را به این سمت نمی گذارند زیرا روندی ندارد.
خوب ، شما نباید
چند دلیل برای شروع بازاریابی ایمیل از روز اول:
بازاریاب هایی که از بازاریابی ایمیلی برای تقسیم بندی مخاطبان خود استفاده کردند گفتند که این موارد را دیده اند 760٪ افزایش در درآمد
این غیر واقعی است
خواه خودتان ایمیل بزنید و هم از یکی از برترین شرکت های ایمیل کمک بگیرید ، همین امروز شروع کنید.