افراد بیشتری بیش از گذشته در جستجوی مشاغل محلی هستند.
این همچنین بدان معنی است که جستجوی محلی هرگز به اندازه امروز رقابتی نبوده است.
بنابراین چگونه می توان مشاغل محلی برجسته و در رده بندی قرار گیرند؟
چگونه می توان مشتری را آسان پیدا کرد تا تجارت شما را پیدا کرده و با شما ارتباط برقرار کند؟
در 9 ژوئن ، من تحت حمایت مالی اداره شدم مجله موتور جستجو وبینار ارائه شده توسط جارد مک کینی و مت بویس از پدیوم.
آنها نکاتی را در مورد چگونگی رتبه بندی بالاتر در جستجو با استفاده از برخی نکات محلی محلی کمتر در مورد SEO به اشتراک گذاشتند.
در اینجا خلاصه ای از ارائه وبینار است.
داده های Google و منابع دیگر به ما می گوید که جستجوی محلی به طور مداوم منجر به بازدید واقعی از مکان های فیزیکی می شود.
اما اغلب ، مشاغل محلی به تاکتیک های ساده و در عین حال تأثیرگذار توجه نمی کنند که در واقع می توانند برای سئو سایت آنها تفاوتی ایجاد کنند.
آنچه در زیر می آید چهار نکته است که می تواند به شما در بهبود استراتژی و دید محلی SEO و نحوه اجرای آنها کمک کند.
نکته 1: SEO محلی خود را با مرورهای Google تقویت کنید
این نکته برای هر مشاغلی که در نقشه نشان داده می شود ، صدق می کند.
برای کسب رتبه بالاتر در جستجوی محلی ، به رتبه بندی و بررسی نیاز دارید که اعتماد شما را به نام تجاری شما جلب کند.
ممکن است ترسناک باشد که در جستجو مانند آمازون و مارک های بزرگ دیگر قرار بگیرید.
اما مشاغل محلی با مکان فیزیکی دارای یک مزیت هستند. گوگل مشاغل محلی را بیشتر در نتایج جستجو به افرادی که به دنبال چیزهای نزدیک خود هستند نشان می دهد.
این جستجوگران یک بسته نقشه محلی که نقشه ای از مکان های تجاری را به همراه لیست های سه کسب و کار مرتبط با جستجوی خاص آنها نمایش می دهد.
اگر فکر می کنید فقط قرار گرفتن در بسته نقشه کافی است ، دوباره فکر کنید.
روش های زیادی وجود دارد که شما می توانید لیست Google My Business My (GMB) خود را بهینه کنید – به ویژه از نظر بررسی – تا بتوانید رقابت را یک باره افزایش دهید.
اگرچه بررسی های منفی برای هر مشاغل اجتناب ناپذیر است ، اما نحوه رسیدگی به آنها می تواند شرایط را برعکس کند – یا وضعیت شما را بدتر کند.
رتبه بندی پنج ستاره مانند گذشته نیست. موارد بیشتری وجود دارد که در یک حضور مرور آنلاین عالی از میانگین امتیاز ستاره یا تعداد امتیازات دریافتی برخوردار است.
اطمینان حاصل کنید که بررسی ها را در لیست GMB خود پیگیری می کنید و در صورت لزوم پاسخ می دهید.
مردم در همه جا با بررسی های آنلاین راحت هستند ، تا جایی که باعث می شود مقایسه ، مقایسه و خواندن عمیق برای تصمیم گیری در مورد حمایت از مشاغل ، عادت کنند.
در عین حال ، شما باید در درخواست بررسی از مشتریان خود پیش قدم باشید. امروزه حتی می توانید از ابزارهایی برای خودکار سازی فرآیند استفاده کنید.
اغلب اوقات ، مشتریان مایل به حمایت از مشاغل محلی شما هستند. اما سوال اصلی این است که آیا شما این فرصت را به آنها می دهید و این کار را برای آنها راحت می کنید.
بیایید به نحوه طراحی بسته نقشه نگاهی بیندازیم.
جایی که در آن بسته نقشه قرار می گیرید و عمق جستجوگر برای یافتن مشاغل شما تا چه اندازه در آن لیست وجود دارد ، تعیین می کند که چه میزان بازدید و مشتری بالقوه از آن لیست GMB دریافت می کنید.
Google هنگام تعیین رتبه بندی جستجوی محلی عوامل زیر را در نظر می گیرد:
- ارتباط: آیا لیست شما با آنچه مشتری در جستجوی آن است مطابقت دارد؟
- مسافت: تجارت شما چقدر به جستجوگر نزدیک است؟
- برجستگی: آیا تجارت شما در دنیای آفلاین برجسته است؟ آیا تجارت شما مرتباً بررسی می شود؟
آ مشخصات GMB کاملاً بهینه شده اگر می خواهید از اهمیت استفاده کنید و بیشتر اوقات پیدا شوید ، یک ضرورت است.
زیرا اگر Google از همه چیز در مورد تجارت شما و آنچه شما ارائه می دهید آگاهی نداشته باشد ، نمی تواند جستجوها را با لیست شما مطابقت دهد.
علاوه بر این ، کمیت و کیفیت بررسی های شما باعث برجسته شدن می شود.
سیگنال های بررسی را تشکیل می دهند 16٪ فرآیند تصمیم گیری در موتور جستجو هنگام رتبه بندی بسته های محلی.
چگونه می توان بررسی های با کیفیت بالا را جمع آوری کرد
برای جمع آوری نظرات با کیفیت بالا ، این مراحل را دنبال کنید.
- ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتری. تمرکز بر تجربه مشتری به شما کمک می کند تا ارتشی از طرفداران مایل به سوار شدن یا مردن برای تجارت خود بسازید.
- زمان بندی همه چیز است. بهترین زمان ارسال دعوت نامه درخواست بررسی را مشخص کنید.
- انتظارات را برای بررسی تنظیم کنید. موفق ترین مشاغل “درخواست” را در چند مرحله از مراجعه مشتری ایجاد کرده اند. قبل از ترک مشتری باید به او بگویید که چه موقع و چگونه دعوت را دریافت می کند و چرا برای او مهم است که پاسخ دهد.
- دعوت از طریق متن مشتریان شما از قبل در تلفن های خود هستند ، بنابراین وقت آن رسیده است که ملاقات با آنها را در محل سکونت خود شروع کنید.
نکته 2: اطمینان حاصل کنید که نام ، آدرس و شماره تلفن (NAP) شما در تمام پروفایل های آنلاین به راحتی قابل مشاهده است
داده های نام ، آدرس و شماره تلفن (NAP) شما باید سازگار بوده و در تمام نمایه های شما در وب وجود داشته باشد.
تمام شماره های تلفن را کلیک کنید
بیشتر مرورگرها شماره تلفن را تشخیص می دهند و برجسته می کنند ، اما هنوز هم اغلب آنها را از دست می دهند. در هر جایی که شماره تلفن شما در وب سایت شما نشان داده می شود ، با قرار دادن مقدار بسیار کمی کد ، آسان و سریع مطمئن شوید.
برای اینکه شماره تلفن شما قابل کلیک باشد ، با برچسب گذاری هر شماره با کد آن را وارد کنید ، مانند:
<a href="https://feedpress.me/link/13962/14548351/tel:+1-801-499-7111">+1 (801) 499-7111</a>
برخی از افراد نگران هستند که رتبه های Google با افزودن یک شماره قابل ردیابی Google تحت تأثیر قرار بگیرند ، اما تا زمانی که شماره واقعی در Google My Business به عنوان یک شماره ثانویه ذکر شده باشد ، تعداد متفاوت نباید بر رتبه بندی Google شما تأثیر بگذارد.
نقشه مکانهای خود را تعبیه کنید
یافتن مکان خود را با قرار دادن Google Map از مکانهای خود در وب سایت خود آسان تر کنید.
نکته 3: خود را متناسب کنید
اکثر مردم ترجیح می دهند پیام کوتاه ارسال کنند. این کار را با یک خط تجارت متن دار آسان کنید.
متخصصان سئو در تولید تقاضا از طریق رتبه بندی جستجوی ارگانیک تبحر دارند ، اما همیشه با بهترین روش ها برای جذب تقاضا تجربه نمی کنند.
امکان دادن به مشتری برای ارسال پیامک به تجارت خود (چه از طریق نمایه GMB یا چت وب سایت شما) درصد بالاتری از چشم انداز را به مشتری تبدیل می کند.
اگر برای گرفتن لیدها به فرم اعتماد می کنید ، راه بهتری وجود دارد.
به علاوه ، تیم داخلی شما می تواند به تعداد پتانسیل 10 برابر بیشتر از آنچه در تلفن یا ایمیل می توانند پاسخ دهند. این بدان معناست که کار کمتری برای شما و فروش بیشتر تجارت شما انجام می شود.
چه کار دیگری می توانید با متن انجام دهید؟
- قرارها را تنظیم کنید
- پاسخ به سوالات
- ساده سازی عملیات
- لیدها را بگیرید
- بررسی کنید
- ارسال نظرسنجی
- کمپین های تبلیغاتی را اجرا کنید
- جمع آوری پرداخت ها
استفاده از متن برای جمع آوری نظرات بسیار کمک می کند زیرا مردم با سرعت بسیار بیشتری پاسخ می دهند. پاسخ های بیشتر برابر است با بررسی های بیشتر ، برابر با بازدیدهای بیشتر و رتبه بندی بالاتر است.
علاوه بر این ، می توانید از متن به جای ایمیل برای سایر روشهای استاندارد SEO مانند دستیابی به پیوندها استفاده کنید. مکالمه را از طریق متن انجام دهید و موفقیت بیشتر و پاسخ سریعتر را ببینید.
نکته 4: هر نمایه تجاری را ادعا کنید
اطمینان حاصل کنید که مشتریان و موتورهای جستجوگر شما می دانند که شما برای تجارت باز هستید.
از هر نمایه تجاری و لیستی که می توانید ، در هر وب سایتی که می توانید و برای هر مکانی که کار می کنید ادعا کنید.
Yelp ، TripAdvisor ، Google ، Facebook ، dealer.com – هر سایت بررسی ویژه صنعت یا لیست مشاغل مربوط به شما باشد ، مطمئن شوید که یک حساب کاربری ایجاد کرده اید و سپس از جاری بودن آنها اطمینان حاصل کنید.
به اطلاعات ، ساعات ، آدرس ها ، روش های تماس و شماره های خدمات خود نگاه کنید.
به علاوه ، حتماً ویترین فروشگاه دیجیتال خود را صنوبر کنید.
کمیت و کیفیت نمایه های مشاغل محلی به طور تصاعدی در حال افزایش است.
برای مدت طولانی ، فقط داشتن یک عکس سهام یا تصویر پیکسلی از تجارت خود در نمایه GMB اشکالی نداشت.
دیگر چنین نیست. تلفن هوشمند خود را بیرون بیاورید و بیرون بروید تا از کسب و کار خود یک عکس با کیفیت بگیرید. این پایه است.
چند دقیقه وقت بگذارید و به مشخصات GMB رقبا نگاه کنید – مشخصات شما چگونه مقایسه می شود؟
این فقط به خاطر غرور نیست. داشتن عکس های خوب به موتورهای جستجو کمک می کند تا لیست شما را واقعی ، مرتبط و به زیبایی حفظ کنند.
جدا از بارگذاری عکس های با کیفیت بالا ، حتماً به روز کنید.
آسان تر کردن کارهای مهم محلی SEO
هدف نهایی بهینه سازی موتور جستجو دستیابی بیشتر و بهتر به بازار است تا بتوانید فرصت های بیشتری برای بستن معامله داشته باشید.
دریافت نظرات بیشتر ، گرفتن سرنخ های وب سایت و استفاده از پروفایل های آنلاین به عنوان ویترین فروشگاه دیجیتال برای برخی از افراد قابل کنترل است.
اما مشاغل هوشمند شروع به استفاده از ابزارهای جامعی مانند Podium کرده اند که از این تلاش ها پشتیبانی می کند زیرا به مکالمه واقعی با مشتریان تبدیل می شوند.
به عنوان مثال ، با استفاده از ابزار Podium’s Review ، می توانید مستقیماً به حضور آنلاین کسب و کار خود و رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک مستقیم و همچنین نتایج بسته نقشه محلی ، بپردازید.
ارسال دعوت نامه های نقد و بررسی به مشتریان از طریق متن به معنای راحت تر بودن مدیریت شهرت شما است ، و باعث می شود چشم انداز بررسی کلی شما نمایانگر تجربه هر مشتری باشد.
[Slides] 4 نکته محلی درباره سئو سایت
SlideShare زیر را بررسی کنید.
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
آیا با لیست GMB خود این اشتباهات بزرگ را مرتکب می شوید؟
چهارشنبه ، 16 ژوئن ساعت 2 بعدازظهر EB به وبینار بعدی ما بپیوندید و بفهمید که چگونه می توانید از مشکلات مهم Google My Business جلوگیری کنید – خواه یک لیست واحد را مدیریت می کنید یا هزاران مورد.
اعتبار تصویر
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2021