آیا هر بار انگشت خود را روی دکمه “انتشار” در کمپین محتوای خود قرار می دهید ، عجله ترس را احساس می کنید؟
تو باید. 😉
من این را نمی گویم تا شما را بترسانم.
اما واقعیت این است که ، تنها یک “انتشار” محتوای اشتباه می تواند مارک مارپیچ شما را بهمراه داشته باشد ، انباشته از تعداد زیادی پیام نفرت و حتی میلیون ها دلار از دست بدهد (همانطور که بعداً در یک مثال به شما نشان می دهم). 😨
بنابراین چگونه می توانید از کابوس های این چنینی جلوگیری کنید؟
شما نمی توانید نه کاملا هنگامی که بر روی “برو” بر روی یک کارزار اشتباه کلیک می کنید ، همیشه آن روز بارانی وحشتناک وجود دارد.
خبر خوب این است که راهی برای کاهش احتمال وقوع وجود دارد.
این با مطالعه مبارزات وحشتناک گذشته ، یادگیری از آنها ، و نگه داشتن این درسها در کنار شما هر بار که می نشینید محتوای صنایع دستی برای یک کمپین جدید
آماده دیدن چهار کمپین محتوایی هستید که هرگز نباید از آنها تقلید کنید؟
بیا بریم!
4 کارزار محتوای وحشتناک که هرگز نباید دنبال کنید (+ غذاهای مهم مهم مربوط به آینه حمام شما)
زمان داستان نویسی ترسناک.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بیایید وارد یک تبلیغ گسترده شکرگذاری شویم که یا شما را بخنداند و یا شما را به بیرون پرتاب خواهد کرد …
… کمپینی که بیش از 20 میلیون پوند یک شرکت را از دست داد
…آ شبکه های اجتماعی پست مورد تمسخر الیزابت وارن نامزد ریاست جمهوری (آن زمان)…
…و بیشتر.
1. Gaffe شکرگذاری Giant Food
شکرگذاری مترادف با غذای خانگی و اجتماعات خانوادگی خوشمزه است.
گفته می شود ، امسال چیزهای کمی متفاوت بود به دلیل پاندمی کووید 19.
اجتماعات بزرگ توسط دولت دلسرد شد. دستورالعمل های مربوط به اجتناب از غذا و ظروف “مشترک” ارسال شد.
بنابراین وقتی شما تبلیغی به این صورت را ببینید، یا خنده سردرگمی خواهید کرد یا به سمت دستشویی فرار خواهید کرد و پرتاب خواهید کرد.
من می دانم ، درست است؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فقط اشتباه است
حتی اصطلاح “super spread” یک گاف است که ما را به یاد “فوق العاده پخش کننده” ویروس می اندازد.
چه بیشتر ، این غیر حساس است.
با از دست دادن شغل عظیم میلیون ها انسان برای پرداخت اجاره خانه و خرید غذا تلاش می کنند. چه کسی در حال حاضر به فکر “گسترش فوق العاده” است؟
بردن: از محتوای لحن ناشنوا دور باشید. در کارزارهای خود مراقب و حساس باشید.
2. شعر دردسرهای مالی Chase
می دانم ، همه ما دوست داریم از اشتباهات پول خود بخندیم.
ما دوست داریم جمعه شب با دوستان خود معاشرت کنیم و از آن هزینه احمقانه ای که هرگز نباید می کردیم ، بگذریم.
یا این واقعیت که پس انداز ما آن چیزی نیست که دوست داریم باشد.
اما وقتی شخص دیگری شروع به خندیدن به ما می کند؟
این داستان دیگری است.
بنابراین وقتی Chase توئیت #MondayMotivation را منتشر کرد که به ظاهر ناتوانی مردم در پس انداز را مسخره می کرد
… می توانید نتیجه را حدس بزنید.
پست آنها را بررسی کنید.
واکنش شرور بود
وقتی سناتور الیزابت وارن با شعر خود به توییت بازگشت ، همه چیز 10 برابر بدتر شد.
.@تعقیب: چرا مشتریان پس انداز نمی کنند؟
مالیات دهندگان: ما شغل / خانه / پس انداز خود را از دست دادیم اما به شما کمک 25 میلیارد دلاری دادیم
کارگران: کارفرمایان حقوق زندگی را پرداخت نمی کنند
اقتصاددانان: افزایش هزینه ها + راکد بودن دستمزدها = 0 پس انداز
تعقیب و گریز: حدس بزنید ما هرگز نخواهیم فهمید
همه: جدی؟
# انگیزه پول pic.twitter.com/WcboMr5MCE– الیزابت وارن (SenWarren) 29 آوریل 2019
بردن: اگر کار خود را فقط برای به دست آوردن پول شروع کرده اید ، اساساً باید آن را تعطیل کنید. همچنین ، افرادی را که به آنها خدمت می کنید مسخره نکنید. می دانم ، به نظر واضح است. اما تمسخر اشکال مختلفی دارد. بنابراین ، تصور نکنید که مردم احمق هستند. تسلیم نشو نگویید کسی به اندازه کافی خوب نیست.
نکته آخر: همیشه از یک محل همدلی و کمک ناشی می شود ، هرگز انتقاد نکنید.
3. آگهی بلیط رایگان هوور
تا به حال یک نمایش کامل سوپرمارکت را تماشا کرده اید تا در پایان پوست کن سیب زمینی رایگان دریافت کنید؟
اگر داشته باشید ، می توانید درک کنید غوغای ناشی از این کارزار.
کمپین هوور یکی از بزرگترین اشتباهات در تاریخ بازاریابی بود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این چطور پیش رفته است.
- هنگام خرید 100 پوند از محصولات هوور به مردم دو پرواز رایگان به آمریکا پیشنهاد شد.
- 200000 نفر به این تبلیغات پیوستند.
- یک تن از این افراد واقعاً محصول را نمی خواستند و به آن نیاز نداشتند ، بنابراین هزاران نفر 2دوم محصولات دست هوور برای فروش قرار داده شد.
- هوور فروش خود را به 30 میلیون پوند رساند. با این حال ، کل هزینه های این کمپین 50 میلیون پوند بود ، به استثنای پرونده های قضایی و سقوط اعتماد مشتریان عصبانی.
آخ.
بردن: هرگز به افرادی که صلاحیت خرید محصول شما را ندارند بفروشید. شما می خواهید یک نیاز در بازار پیدا کنید و آن را پر کنید ، نه اینکه مردم را مجبور به خرید کنید فقط برای افزایش فروش. همچنین در ازای خرید محصولات 100 پوندی ، 600 پوند بلیط ارائه ندهید. ریاضیات فقط جواب نمی دهد. 😉
4. ایمیل های همیشه سبز انتشارات Great Escape
خوب ، این یکی ظریف تر است.
اما من می خواستم چیزی کم اهمیت تر به شما نشان دهم تا اطمینان حاصل کنید که از مناطق جذاب تر کمپین های محتوایی دور هستید.
می دانید ، کمپین هایی که لشکری از مردم عصبانی را با چنگک به آستان شما نمی آورند …
… اما همچنین همانطور که امیدوارید کار نخواهد کرد.
در اینجا یکی از ایمیل های Great Escape Publishing وجود دارد.
با خواندن آن فکر می کنید ، “این خیلی بد نیست.”
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و اینطور نیست.
تنها مشکل این است که احتمالاً مورد پسند تعداد زیادی از مردم نخواهد بود.
مطمئناً ، بسیاری از ما هنوز آرزو داریم که نویسنده سفر شویم.
روزی
اما در حال حاضر ، ما در خانه گیر کرده ایم. در شهرها یا کشورهایمان گیر کرده ایم. محدودیت های سفر هنوز برقرار است.
اگر این را نوشتی پست الکترونیک، آماده شوید تا حذف شود یا برای “بعدا” ذخیره شود (اتفاقاً هرگز در دنیای کمپین های محتوایی نمی آید).
بردن: انعطاف پذیر باشید فقط به این دلیل که هفته ها برای برنامه ریزی آن وقت صرف کرده اید ، به کمپین محتوایی خود پایبند نباشید. به عنوان مثال ، ما کل تقویم محتوای خود را بیرون انداختیم و با آن محوری کار کردیم ایده های جدید جدید برای ارسال هنگامی که بیماری همه گیر COVID-19 رخ داد. شبیه این یکی: ایجاد محتوا در هنگام شیوع همه گیر: 17 موضوع داغ در حال حاضر.
چگونه برای همیشه از گاف های کمپین محتوایی جلوگیری کنیم
می دانم ، خیلی ترسناک است.
انگشت شما روی “انتشار” قرار دارد و تعجب می کنید که چه اتفاقی می افتد.
شما شنیده اید که داستان های وحشتناک کمپین های محتوایی اشتباه رفته و لرزیده اید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما نگران نباشید با گذشت زمان ، بدترین اشتباهات به بهترین درس ها تبدیل می شوند.
به علاوه ، شما انبوهی از اشتباهات و درس های گذشته را برای راهنمایی شما دارید.
پس برو چهار سفر آماده را که در اینجا لیست کرده ام بنویسید و آنها را بر روی آینه دستشویی خود قرار دهید.
هر بار که می نشینید آنها را با خود ببرید و یک کمپین محتوایی جدید ایجاد کنید.
به احتمال زیاد ، مبارزات جدید شما از “بد” جلوگیری خواهد کرد ، “مه” را پشت سر می گذارد و به قلمرو “آه ، عالی!”
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، دسامبر 2020