در طول همه گیر بیماری ، مردم مجبور شده اند با چالش هایی روبرو شوند که هرگز آینده را ندیده و در همه زمینه های زندگی خود تغییراتی ایجاد کنند.
حتی وقتی این مطلب را نوشتم و افراد بیشتری واکسن دریافت می کنند ، هنوز اثرات COVID-19 احساس می شود.
بسیاری از این تغییرات ایجاد شده توسط همه گیری ممکن است به موارد ثابت تبدیل شود ، زیرا ما مجبور شده ایم همه جنبه های زندگی و مشاغل خود را دوباره ارزیابی کنیم.
متخصصان سئو نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
یکی از شاخه های غیر منتظره COVID-19 این بوده است که مشاغل بیشتری متوجه مزایایی که SEO می تواند داشته باشد ، شده اند.
علاقه جستجوی Google به سئو در ابتدای شیوع بیماری به بالاترین سطح خود رسیده و همچنان که شرکتها سعی در حفظ ارتباط ، مشاهده و زنده ماندن دارند ، همچنان قوت خود را حفظ کرده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در اینجا نگاهی می اندازیم به 4 روش دیگر که SEO از طریق همه گیر ویروس کرونا تأثیر گذاشته است.
افراد در حال جستجوی موضوعات مرتبط با بیماری همه گیر هستند
حتی بعد از یک سال ، COVID-19 برای بسیاری از افراد برتر ذهن است. همه ما در طول یک سال گذشته س questionsالات زیادی داشته ایم و هنوز هم بسیاری از سالات را می پرسیم.
دستیابی به این اطلاعات دقیق و به موقع بسیار حیاتی است ، به همین دلیل Google اولویت بندی در یافتن این اطلاعات برای کاربران را در اولویت قرار داده است.
اگر س questionsالات مختلفی راجع به ویروس جستجو کنید ، Google منابع قابل اعتماد مختلفی را در صفحه اول به شما می دهد ، مانند یک نمای کلی از موارد در منطقه شما ، آمار ، اطلاعات آزمایش ، نحوه کنار آمدن با همه گیری و به روزرسانی اخبار.
علاقه مند به موضوعاتی که لزوماً به هم ربطی ندارند به خود ویروس – به عنوان مثال سرگرمی ها ، موسیقی ، تناسب اندام و فعالیت های خارج از منزل – با ادامه قفل و محدودیت ها ، مورد توجه قرار گرفت.
زندگی مردم در طول سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است ، که منجر به علاقه مندی های جدید بسیاری شده و برای کمک به آنها به منابع مختلفی احتیاج دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مشاغل می توانند روش های جدیدی برای ارائه محتوای با ارزش یا خدمات به مخاطبان خود پیدا کنند که اکنون بیش از گذشته مورد توجه قرار خواهد گرفت.
مخاطبان خود را درک کنید و با آنها همراه باشید چه روندی بنابراین شما می دانید که چگونه محتوای ارزشمندی را که مردم واقعاً می خواهند تهیه کنید.
افراد بیشتری در جستجوی مشاغل محلی هستند
شکی نیست که مشاغل محلی به دلیل همه گیر شدن آسیب دیده اند.
در حالی که ادامه کار یک کسب و کار دشوارتر از همیشه است ، بسیاری از مردم هنوز به دنبال حمایت از مشاغل کوچک در منطقه خود هستند.
محدودیت های سفر و مسائل مربوط به زنجیره تأمین ، در بسیاری از موارد ، مشاغل محلی را به امن ترین و راحت ترین گزینه برای مصرف کنندگان تبدیل کرده است.
این نیز از بین نمی رود – یک نظرسنجی Accenture نشان داد که 84٪ از پاسخ دهندگان قصد دارند به خرید خود در فروشگاه های محله یا خرید محصولات محلی بیشتر از قبل از همه گیری پس از پایان آن ادامه دهند.
این باعث می شود سئو محلی یک سرمایه گذاری بسیار مهم برای مشاغل کوچک.
شما می خواهید مطمئن شوید که وقتی افراد به دنبال مکانهای نزدیک برای برآوردن نیازهای خود هستند ، خود را نشان می دهید.
اطلاعات کسب و کار محلی در همه گیر همه گیر سریع و خشن تغییر کرده است.
به عنوان مثال ، بسیاری از مشاغل که به مردم اجازه می دهد از مکان فیزیکی خود بازدید کنند ، مجبور شده اند ساعت خود را تنظیم کنند تا زمانی را برای تمیز کردن اضافی اختصاص دهند و ساعات کار خود را کاهش دهند.
همچنین اگر این خدمات را ارائه دهند ، ممکن است مجبور باشند اطلاعات بیشتری در مورد وانت های حاشیه ای و تحویل کالا ارائه دهند.
مردم همچنان به جستجوی مشاغلی می پردازند که امکان خرید خانه ، BOPIS (خرید آنلاین ، وانت در فروشگاه) و سایر خدمات بدون تماس را داشته باشند.
نگه داشتن خود را صفحه Google برای کسب و کار من به روز باشید تا مشتریان بالقوه بتوانند آنچه را که لازم دارند پیدا کنند و با شما تجارت کنند.
مشاغل محلی همچنین باید مطمئن باشند وب سایت های آنها به روز هستند و حاوی هرگونه اطلاعات مربوط به COVID-19 هستند که می تواند به کاربران کمک کند.
وب سایت و لیست های آنلاین را به روز نگه دارید این اطمینان را می دهد که Google می تواند به اطلاعات در مورد تجارت شما اعتماد کند و مصرف کنندگان هنگام تلاش برای تجارت با شما تجربه خوبی دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
خرید آنلاین از محبوبیت بیشتری برخوردار است
اگر قبل از همه گیری به صورت آنلاین خرید نمی کردید ، احتمالاً در یک سال گذشته شروع به کار کرده اید.
در زمان های مختلف در طول سال گذشته ، فروشگاه های غیر ضروری چاره ای جز بستن فروشگاه ندارند.
و حتی وقتی این فروشگاه ها شروع به بازگشایی کردند ، آنها دریافتند که بسیاری از مردم هنوز احساس راحتی بیشتری در خرید آنلاین دارند.
همچنین ممکن است فروشگاه ها مجبور باشند تعداد افراد مجاز در یک زمان را کاهش دهند و فروش آنها را کاهش دهند. خرید آنلاین نه تنها گزینه مطمئن تری بوده است ، بلکه بسیاری از افراد نیز فهمیده اند که به طور کلی اغلب راحت تر است.
طبق شاخص مصرف کننده جهانی متصل ، 28٪ بیشترین مصرف کنندگان در هفته نسبت به قبل از همه گیری همه گیر آنلاین خرید می کنند.
چرا اگر مجبور نیستید از خانه خارج شوید؟
اکنون زمان آن فرا می رسد فروشگاه تجارت الکترونیکی را باز کنید.
یک فروشگاه تجارت الکترونیکی ادامه کار را برای فروشگاه ها آسان می کند حتی زمانی که بسیاری از مردم خانه خود را ترک نمی کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این حال ، نمی توانید فقط فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و منتظر بمانید تا مشتریان در آن جا حضور پیدا کنند.
اینها را بررسی کنید نبایدهای صفحه محصول و نباید و نکات SEO تجارت الکترونیکی برای کمک به شروع استراتژی بازاریابی فروشگاه آنلاین خود.
محتوای همیشه سبز به طور فزاینده ای مهم است
با وجود بسیاری از عدم اطمینان ، برخی ممکن است فکر کنند که پرداخت هزینه SEO یا انجام کار خود در چنین زمانی ارزش ندارد – به ویژه برای مشاغل مجبور به تعطیلی موقت.
با این حال ، حقیقت درست برعکس است.
مشاغل می توانند ، و باید ، از SEO – خصوصاً از محتوا – استفاده کنند محتوای جدید یا به روزرسانی قطعات موجود حتی اگر آنها مانند نرمال عمل نکنند.
گرچه هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط با COVID مهم است ، اما این تنها راهی نیست که SEO می تواند به مشاغل کمک کند.
مباحث مربوط به همه گیری ممکن است در حال حاضر روند روندی داشته باشد ، اما همیشه اینگونه نخواهد بود.
یکی از بهترین مزایای سئو این است که نتایج طولانی مدت ارائه می دهد. این ممکن است گاهی اوقات یک نقطه ضعف به نظر برسد زیرا ممکن است ماهها به نتیجه برسد ، اما این می تواند در یک زمان مانند این ارزش زیادی داشته باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
محتوای همیشه سبز می تواند تا مدتها به آینده به یک تجارت کمک کند و اکنون زمان خوبی برای کار در این زمینه است.
همچنین بسیاری از افراد در حال حاضر قادر به خرید زیادی نیستند ، اما با این وجود از دیدن این محتوا بهره مند می شوند و در نهایت برای مراحل بعدی آماده می شوند.
نتیجه
همه گیری ما را مجبور به ایجاد تغییراتی می کند ، اما همچنین ثابت شده است که SEO برای مشاغل – به ویژه مشاغل کوچک و محلی بسیار مهم است.
از آنجایی که بیش از هر زمان دیگری به اینترنت اعتماد می کنیم ، SEO یک منبع حیاتی برای مشاغلی است که می خواهند کشف و فروش آنلاین داشته باشند.
اطمینان حاصل کنید که بهینه سازی برای جستجو حتی در شرایط بحرانی – و به ویژه – بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شماست.
منابع بیشتر: