محتوای وسط قیف به دارایی هایی اشاره دارد که به سمت سرنخ هایی هدایت می شوند که قبلاً با برخی از ظرفیت ها با یک برند درگیر شده اند. هدف آموزش و سرگرمی در عین پرورش چشم اندازها و ایجاد هدف تبدیل است.
نمونه هایی از فعالیت های میانی قیف می تواند شامل موارد زیر باشد:
- بازاریابی ایمیلی
- بازاریابی محتوا
- وبینارها
- دوره های آنلاین
محتوای پایین قیف به دارایی هایی گفته می شود که چشم انداز را برای انجام آخرین مرحله آخر و خرید متقاعد می کنند. این محتوا برای ایجاد اعتماد به نفس در خریدار ، برجسته ساختن برتری برند نسبت به رقبا و نهایی کردن معامله طراحی شده است.
نمونه هایی از کانال ها و روش های پایین قیف می تواند شامل موارد زیر باشد:
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- مطالعات موردی
- گزارش ها
- انجمن های کاربر
اگر این صفحات کم بازدید هستند و به نتایج سریع نیاز دارید ، می توانید مخاطبان موجود را آزمایش کنید. یا اینکه ، منتظر توسعه مخاطبان دیگر باشید ، می توانید مخاطبانی را برای صفحات با بیشترین بازدید ایجاد کنید.
تبلیغات هدفمند مجدد “فقط تماس” ایجاد کنید
هدف گذاری مجدد تبلیغات فقط تماس به احتمالی که از وب سایت بازدید کرده اند اما با نماینده ارتباط برقرار نکرده اند ، تبلیغاتی را به مشتریانی که با شرکت مشتری شما تماس گرفته اند نشان می دهد.
این مکان قبلاً با شرکت تماس مستقیم داشته است زیرا احتمال تبدیل آن بیشتر است.
چند نکته برای افزایش میزان موفقیت در تبلیغات هدفمندی شما فقط برای تماس:
- مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید بر اساس کلمات کلیدی و عبارات جستجو ، موقعیت جغرافیایی ، و تماس گیرندگان در مقابل بازدید کنندگان وب سایت. شما می خواهید استراتژی های خود را بر اساس مخاطبی که روی آن تمرکز کرده اید تطبیق دهید.
- اهداف و KPI های یک کمپین موفق را مشخص کنید. بیشتر آژانس ها معمولاً روی یکی از دو هدف اصلی متمرکز هستند: آگاهی از برند و تبدیل آن.
- اثربخشی مبارزات خود را آزمایش کنید پس از اجرای آنها. ابزارهایی مانند تست A / B، ردیابی تماس و سایر داده های تحلیلی می توانند به شما نشان دهند که چگونه مشتری های شما در واکنش به این کمپین مجدد در تعامل هستند.
- نتایج را ارزیابی کنید و استراتژی خود را اصلاح کنید. اگر داده های مفید و مفید را جمع آوری کرده اید ، این امر می تواند به ایجاد یک تصویر واضح از آنچه که به خوبی کار می کند و آنچه می تواند بهبود یابد کمک کند. اگر تبلیغات انتظارات شما را برآورده نمی کند ، به عقب برگردید و آنها را دوباره ارزیابی کنید. آیا کپی متناسب با مخاطب تقسیم بندی شده مناسب است؟ آیا می توان زبان را به روز کرد تا تأثیر بیشتری بگذارد؟
زمانبندی تبلیغات و تنظیم پیشنهادات برای مطابقت با ساعات کاری مشتری خود را انجام دهید
اطمینان حاصل کنید که وقتی نمایندگان برای پاسخگویی در دسترس هستند تماس ها برقرار می شود ، به ویژه اگر هدف گذاری مجدد تبلیغات فقط مکالمه بخشی از استراتژی شما باشد.
امروز سرعت همه چیز است.
آیا می دانید 82٪ مشتریان پاسخ فوری مشاغل را برای بازاریابی یا سوالات مربوط به فروش “مهم” یا “بسیار مهم” ارزیابی می کنند. این تعداد برای مسائل پشتیبانی مشتری به 90٪ می رسد.
بر اساس انتظار خدمات فوری ، اولین تصور خیلی خوبی نیست که بخواهید خارج از ساعات کاری با مشتری تماس بگیرید و یک پیام صوتی بگذارید ، سپس برای پاسخ دادن باید منتظر روز کاری بعدی باشید.
در حالت ایده آل ، شما می خواهید زمانی که یک شخص واقعی قادر به پاسخگویی فوری به تلفن و گفتگو با آنها باشد ، با این تجارت تماس بگیرید.
از گزارش های کیفیت تماس استفاده کنید
تجزیه و تحلیل و پیگیری از بخشهای مهم فرایند است.
گزارش های کیفیت تماس (مانند گزارش های CallRail و سایر ابزارهای هوش تجاری) می تواند بینشی ارزشمند در مورد میزان کارآیی تبلیغات ، نحوه پاسخگویی تیم مشتری به چشم اندازهای احتمالی و مکان های درد ایجاد کند که باید مورد توجه قرار گیرند.
برخی از KPI هایی که باید به عنوان بخشی از آنها ردیابی کنید نمره کیفیت تماس عبارتند از:
- سرعت: تماس با چه سرعتی پاسخ داده شد؟
- زمان نگه داشتن: به طور متوسط چه مدت باید منتظر بمانید؟
- نگرش: ویژگی کلی نماینده هنگام صحبت با لید چیست؟
- وضوح: آیا مسئله یا سوال (های) در اولین تماس حل شد؟
- کیفیت صدا: ارتباط چقدر واضح بود؟
- رضایت: چشم انداز چگونه تجربه خود را در یک نظرسنجی رضایت مشتری پس از تماس ارزیابی کرد؟
برنده سریع شماره 3: اتوماسیون پیشنهادات
این ابزار می تواند در مقایسه با توازن دستی بودجه های Google Ads مشتری ، مدیریت زمان شما را به شدت بهبود بخشد.
وقتی اتوماسیون پیشنهادات در استراتژی PPC شما لحاظ می شود ، دیگر نیازی به تقسیم دستی بودجه خود بین کلمات کلیدی با چندین قیمت مختلف ندارید ، که یک روش طولانی ، خسته کننده و غیر دقیق است ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید.
در عوض ، اتوماسیون ترکیبی بهینه را در بودجه انتخاب می کند که شما را برای به حداکثر رساندن بازده بالقوه تنظیم می کند.
با این حال ، مهم است که به یاد داشته باشید که خودکار کردن فرآیند به معنای یک مرحله یک کاره نیست. شما هنوز هم باید مرتباً از نظر ناهنجاری نظارت داشته باشید.
پیروزی سریع شماره 4: گزارشگری بهتر
قابل درک است که مشتریان می خواهند بازده سرمایه گذاری تلاش های شما را ببینند.
بهترین راه حل ارائه داده ها در یک گزارش تصویری روشن ، مختصر و فشرده است که مشتری می تواند به راحتی آن را تفسیر و درک کند.
با اتصال نقاط داده از رسانه های اجتماعی ، سیستم عامل های تبلیغاتی ، سیستم های CRM و سایر ابزارهای تحلیلی ، قادر خواهید بود تصویری کامل و آسان برای خواندن از تحقق اهداف و انتظارات مشتری ارائه دهید.
با استفاده از این داده های تحلیلی ، شما و مشتری می توانید درباره پیشرفتی که حاصل شده بحث کنید. این همچنین زمان مناسبی برای صفر بردن از نقاط درد و استراتژیک نحوه پرداختن به آنها است.
در این مرحله ، اهداف نهایی مشتری شما برای اهداف PPC نیز ممکن است بر اساس داده های جمع آوری شده تاکنون تکامل یابد.
همه این اطلاعات برای دور زدن و اصلاح استراتژی کلی مهم است.
چگونه CallRail می تواند به شما کمک کند تا بر استراتژی PPC تمام ستاره خود مسلط شوید
به مدت 10 سال ، ما به مشاغل کوچک و آژانس هایی که به آنها خدمات می دهند کمک کرده ایم تا هزینه های بازاریابی خود را بهینه کرده و بازده های ارزشمند خود را افزایش دهند. امروز ، ما به بیش از 175000 کسب و کار خدمت می کنیم.
پلت فرم بازاریابی منحصر به فرد ما ابزارهای تجاری را به بازار هوشمندتر ارائه می دهد ، منجر به کیفیت بیشتری می شود ، ارتباطات را متمرکز می کند و منجر به تبدیل مشتری می شود.
ما ابزارهای گزارشگری را ارائه می دهیم که برای مرتب سازی ، فیلتر کردن و ارائه بینش برای تماس ها ، پیامک ها ، گپ ها و ارسال فرم ها ، به شما امکان می دهد عملکرد کمپین های PPC خود را تحلیل و درک کنید.
نمونه هایی از برخی گزارش های CallRail که می توانند برای تنظیم دقیق استراتژی های PPC شما بسیار ارزشمند باشند عبارتند از:
- انتساب کانال برای کمک به شما در درک عملکرد کمپین های PPC در مقایسه با کانال های دیگر.
- گزارشات تاریخ و زمان برای کمک به شما در زمان بندی تبلیغات و برنامه ریزی بودجه خود.
- سیاهههای مربوط به تماس “یک بار در یک بار” تا به شما کمک کند با مکالمات با کیفیت بالا کیفیت نسل اصلی خود را ارتقا دهید.
- گزارش های برچسب گذاری سفارشی برای کمک به شما در شناسایی کلمات کلیدی جدیدی که توسط افراد احتمالی هنگام مکالمه با نماینده در تلفن انجام می شود ، شناسایی کنید.
CallRail به طور یکپارچه در گردش کار موجود قرار می گیرد. با چندین سیستم عامل عمده بازاریابی و فروش از جمله HubSpot ، Facebook ، Salesforce و Google Ads و Analytics ادغام می شود. و با توجه به نیازهای هر مشتری مقیاس می شود.
ما آماده هستیم تا فارغ از اینکه در چه مرحله ای هستید ، به شما در تسلط بر PPC کمک کنیم.
اگر این اطلاعات را مفید دانستید ، از وبسایت ما دیدن کنید و ما را بررسی کنید راهنمای دانلود رایگان برای بررسی دقیق تر این که چگونه این برنده های سریع PPC به شما کمک می کنند تا نتایج تأثیرگذاری داشته باشید.