
همه ما می دانیم که اساس سئوی تجارت الکترونیک، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است.
بیش از نیمی از خریداران مورد بررسی در a مطالعه خرده فروشی جهانی می گویند از گوگل برای تحقیق در مورد خریدهایی که قصد انجام آنلاین انجام می دهند استفاده می کنند.
به همین دلیل است که سئو بلیط طلایی شما برای افزایش دید ارگانیک است.
چگونه؟
در مورد آن فکر کنید: قبل از اینکه محتوای سایت خود را ایجاد کنید، باید بدانید که مخاطبان شما از چه عباراتی برای جستجوی محصولاتی مانند شما استفاده می کنند.
چگونه مشکلات آنها را بدون دانستن کلمات کلیدی پشت هدف جستجوی آنها حل خواهید کرد؟
شما باید محتوای خود را با در نظر گرفتن موتورهای جستجو و کاربران خود بسازید.
هرچه زودتر متوجه شوید که سئو چگونه در حال تغییر است و استراتژی های خود را تطبیق دهید، زودتر بازگشت سرمایه (ROI) از سئوی تجارت الکترونیک را خواهید دید.
آیا این قابل توجه نیست که سئو چقدر پیشرفت کرده است؟
با من وارد قطار سئو شوید و من به شما نشان خواهم داد که چرا این مهم است.
چرا سئوی تجارت الکترونیک بسیار مهم است؟
شما در تلاش هستید تا مشتریان جدیدی را جذب کنید تا همه چشم ها به شما خیره شوند.
اگر موتورهای جستجو نتوانند به راحتی شما را پیدا کنند، نمی توانید توجه آنها را جلب کنید.
اگر در تحقیقات کلمات کلیدی سرمایه گذاری نکنید، سایت شما اساساً منوی مخفی استارباکس است.
به همین دلیل است که باید اولین گام مهم در کمپین سئوی تجارت الکترونیک شما باشد.
اگر SEO را برای تجارت الکترونیک به درستی دریافت نکنید، یکی از این دو اتفاق می افتد:
- شما در صفحه یک یا نزدیک به بالا رتبه نخواهید داشت زیرا کلمات کلیدی هدف شما بسیار دشوار هستند.
- کلمات کلیدی که انتخاب میکنید باعث جذب ترافیک مورد نظر شما نمیشوند یا با هدف جستجوی مشتریان هماهنگی ندارند.
با این حال، جلب توجه مشتریان بالقوه شما می تواند گران باشد.
به عنوان مثال، میانگین هزینه هر کلیک برای صنعت پوشاک حدود 89 سنت است. میانگین هزینه هر عمل دقیقاً زیر 10 دلار است که شما تجزیه می کنید نتایج WordStream. هزینه به ازای هر اقدام یک مدل قیمت گذاری است که در آن پرداخت مشروط به یک اقدام خاص واجد شرایط، مانند فروش یا فرم ارسال شده است.
در حالی که هزینه به ازای هر کلیک فروش سریع و سودآور ایجاد می کند، می توانید هزاران نفر را صرف خرید مشتریان جدید کنید.
با استفاده از سئو برای تجارت الکترونیک، با نشان دادن سایت خود در SERP ها، ترافیک ارگانیک رایگان به دست می آورید.
اما اگر میخواهید موفقیت را ببینید، باید از برخی گامهای اشتباه اجتناب کنید.
اشتباهات رایج در سئو تجارت الکترونیک
نیازهای کاربر چیست؟
اگر این سوال را در ذهن خود نگه دارید، باید یک کمپین سئو تجارت الکترونیک قوی داشته باشید.
در اینجا لیستی از حداقل سه اشتباه در سئوی تجارت الکترونیک وجود دارد که نمیخواهم مرتکب شوید:

- توضیحات مبهم محصول: اینجا مکانی برای قرار گرفتن در کلمات کلیدی است که برای محصول شما منطقی هستند. توضیحات محصول را بنویسید تا مشتری شما بداند چه انتظاری دارد. حتی زمانی که نام محصول را نام می برید، به جستارهای جستجوی احتمالی کاربر فکر کنید. بهینه سازی صفحات محصول به آنها شانس زیادی برای کسب رتبه برتر برای اقلام می دهد. توضیحات محصول شفافیت را ارائه می دهد و به سؤالات مهمی پاسخ می دهد که کاربران را تشویق می کند تا سبد خرید خود را دنبال کنند.
- نمایش نظرات محصول: نکته زیبا در مورد نظرات محصول این است که آنها توسط مشتری تولید می شوند. این اساساً محتوای تولید شده توسط کاربر روی صفحه است. نظرات تجربیات منحصر به فرد مشتریان را با محصول شما به اشتراک می گذارد. این صفحه مانند یک به روز رسانی زنده است که افراد بیشتری را به سایت شما می آورد. از مزایای بررسی سئو برای سایت تجارت الکترونیک خود بهره ببرید. برای مزایای بیشتر، مطمئن شوید که طرح بررسی محصول را پیادهسازی کردهاید تا نظرات شما در SERPهای Google برجستهتر شود.
- برچسب های عنوان غیر تعاملی: عناوین فقط یک موضوع سئو نیستند. آنها باید با هدف جستجوی کاربران شما مطابقت داشته باشند. روی عبارت های منحصر به فرد تمرکز کنید. فرمولی که من دوست دارم این است: برند + مدل + نوع کالا = برچسب عنوان تعاملی. اگر میخواهید ببینید آیا عناوین محصولات شما منحصر به فرد هستند، از Ubersuggest برای بررسی مجدد استفاده کنید.
مزایای بسیار بیشتری برای سئو برای تجارت الکترونیک وجود دارد و از اشتباهاتی که باید اجتناب کرد. من چند نمونه از سئوی تجارت الکترونیک در عمل آورده ام تا به عنوان الهام بخش برای شما باشد.
سایت های سئوی تجارت الکترونیک که آن را خرد می کنند
برخی افراد می گویند سئو مرده است.
خب من میگم اشتباه میکنن
مهم نیست که در کدام سمت حصار هستید، نمی توانید مزایای سئو در تجارت الکترونیک را انکار کنید.
به خصوص در حال حاضر با تجارت الکترونیک اجتماعی، پول زیادی می توان به دست آورد. محققان روندی را در فروش الکترونیکی مشاهده می کنند که این روند را به دنبال خواهد داشت تا سال 2025 از 1.3 تریلیون دلار فراتر برود.
سئو برای تجارت الکترونیک درست انجام شد ترافیک مرتبط را به کانالهای اجتماعی و وبسایت شما بدون صرف هزینههای کلان برای تبلیغات پولی هدایت میکند.
هنگامی که مشاهده کردید که سرنخ های واجد شرایط وارد می شوند، مطمئن شوید که استراتژی شما برای تبدیل آنها وجود دارد.
ما این سه مثال را برای تمرکز بر آنها انتخاب کردیم زیرا:
من می خواهم به شما نشان دهم و به شما بگویم که در حال حاضر چه کسی سئوی تجارت الکترونیک را درهم شکسته است. ما این سه نمونه را انتخاب کردیم زیرا:
- آنها فروشگاه های بزرگ نام تجاری هستند
- آنها در حال پیاده سازی سئوی فنی مناسب هستند
- آنها از کپی خلاقانه در صفحات محصول استفاده می کنند
- آنها دارای نشانه گذاری طرحواره در صفحات هستند که به ایجاد یک نتیجه SERP جذاب تر کمک می کند
- آنها پروفایل های بک لینک قوی و طبیعی ساخته اند
همه این عوامل برای کمک به ارتقای رتبه بسیار مهم هستند. تحقیقات ما نشان میدهد که وقتی سایتها استراتژی سئو و کپی بهینهشده را پیادهسازی میکنند، جهان کلمه کلیدی بزرگتر و اعتبار دامنه بالاتر را میبینند. اینها را با هم ترکیب کنید و تعداد ترافیک ارگانیک بالایی دریافت خواهید کرد.
بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.
Etsy: استراتژی قوی SEO تجارت الکترونیک
Etsy یک بازار آنلاین جهانی است که در آن برندها می توانند محصولات منحصر به فرد را بخرند، بفروشند، تجارت کنند و جمع آوری کنند. این بازاری است که احتمالاً اقلام دست ساز جدید مورد علاقه خود را از هنرمندان و طراحان مستقل پیدا خواهید کرد.
این یک محیط عالی برای یک برند برای برنده شدن در سئوی تجارت الکترونیک است.

Etsy در حال حاضر گام های بلندی در بازاریابی سئو برداشته است.
در ماه مه 2022، Etsy برای بیش از 14 میلیون کلمه کلیدی در جایگاه های یک تا دهم رتبه بندی شد، از جمله نزدیک به 5.5 میلیون نفر از کلمات کلیدی که در سه موقعیت برتر قرار داشتند.
ناوبری اصلی Etsy بصری و آسان برای استفاده است. یک بنر با اقلام محبوب و خاص فصل تابستان و همچنین هدایای محبوبی که مردم خریداری می کنند وجود دارد.
کسبوکارها به لطف نحوه قرار دادن محتوا در سایت، برند را به خود جلب میکنند. تاکید زیادی بر کشف وجود دارد. Etsy به “کلمات کلیدی بر اساس قصد”، به ویژه از طریق ذکر وبلاگ، بسیار متکی است. آنها پرفروش ترین مقاله وبلاگ دارای بهترین فروشگاه های Etsy است که 1061 بازدید کننده و 462 دلار درآمد دارد.
به طور کلی، 61.1٪ از کلمات کلیدی Etsy اطلاعاتی و 29.9٪ معاملاتی هستند. 87.4٪ از کلمات کلیدی متعلق به غیر مارک هستند. این به ما نشان میدهد که کاربران میخواهند درباره برندهای داخل Etsy بدانند. نحوه آموزش آنها به عنوان مخاطب در طول سفر خریدار اهمیت دارد.
همچنین میخواهم به بسیاری از موفقیتهای Etsy اشاره کنم که از Core Web Vitals به دست آمده است. این یک فاکتور رتبهبندی بزرگ در جهان رتبهبندی شاخص اول موبایل است. هرچه افراد در طول تجربه کاربری خود علایق خرید خود را سریعتر ببینند، بهتر است.
Etsy به درستی این کار را انجام می دهد در حالی که از فروشگاه هایی حمایت می کند که برای درجه ای از دیده شدن نام تجاری به آنها اعتماد دارند.

Overstock: A Core Web Vitals مثال
موجودی بیش از حد یک خرده فروش آنلاین است که کالاهای خانگی را با قیمت پایین به فروش می رساند.

مانند Etsy، Overstock دارای Core Web Vital های عالی است، بنابراین تجربه کاربر با پایگاه داده آنلاین آنها واضح است. آنها یک شرکت فناوری محور هستند، بنابراین انتظار می رود.
بر اساس آنچه که کاربران به دنبال آن هستند، ترافیک زیادی را برای کلمات کلیدی بدون مارک (83.2٪) در مقابل کلمات کلیدی مارک دار (16.8٪) به دست می آورند. Overstock کاربرانی را جذب می کند که به دنبال جستارهایی هستند که با نام تجاری آنها مرتبط نیستند. به این معنی که آنها کاربران زیادی را جذب می کنند که به دنبال راه حلی هستند که سایت آنها می تواند حل کند.
منطقی است که چرا بسیاری از هدف کلمه کلیدی سایت از طریق جستارهای جستجوی اطلاعاتی وارد می شود (47٪ در می 2022). دادهها نشان میدهد که مشتریان میخواهند قبل از خرید از آنها مطلع شوند.
جستجوهای معاملاتی تقریباً به همان اندازه بالا هستند (42٪ در می 2022). به جستجوی محبوبی مانند «مبلمان پاسیو» فکر کنید. محصولاتی که Overstock ارائه می دهد اساساً همان چیزی است که کاربران به دنبال آن هستند.
سئو برای تجارت الکترونیک با هدف قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر کاربران، حتی اگر نام تجاری نباشد، به Overstock کمک می کند. آنها در تراز کردن کلمات کلیدی با هدف جستجوی کاربران تسلط دارند و به آنها اجازه می دهد نتایج را با عبارات غیر مارکی قوی ببینند.
لولوس: چگونه SEO برای تجارت الکترونیک به یک برند کمک می کند
فارغ التحصیل شد یک برند مد با احساس لوکس مقرون به صرفه است.

آنها اخیراً Core Web Vitals خود را ارتقا داده اند و به آنها کمک می کند تا در رتبه بالاتری قرار گیرند و جلسات ارگانیک بیشتری را در صفحه جمع کنند. این تنها یکی از راه هایی است که آنها بازی خود را ارتقا داده اند.
بیایید ببینیم که چگونه آنها سئو را برای تجارت الکترونیک خرد می کنند تا این نتایج را به دست آورند.
در این مورد به یک نکته توجه کردم صفحه لباس های لولوس کپی است.
خوب، چه چیزی کپی آنها را برجسته می کند؟
کلمات کلیدی با اولویت بالا

می دانم که ساده به نظر می رسد، اما اگر به دنبال یک لباس کوکتل برای یک جشن کریسمس شرکتی هستید، لولوس شما را در مسیر درست در سایت خود راهنمایی می کند.
شما کلمات کلیدی و مسیرها را برای کاربران خود دارید. اکنون، آنها باید به شما اعتماد کنند و سبد خرید خود را دنبال کنند.
در مورد بک لینک ها هم همینطور است. نمایه بک لینک های لولوس با بیش از 19 میلیون دامنه ارجاع دهنده به خودی خود صحبت می کند.
لینک های فالو 80 درصد از بک لینک های لولوس را تشکیل می دهند که به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت قابل اعتماد است.
فروش محصولات شگفت انگیز یک چیز است. داشتن منابع خارجی تضمین کننده برند شما به صورت آنلاین باعث می شود که شما حتی معتبرتر به نظر برسید. به SERP ها به عنوان یک مسابقه محبوبیت بزرگ فکر کنید، و اینکه افراد دیگر برای شما تضمین کنند کمک بزرگی است.
ترافیک به عنوان سرنخ های بالقوه برای تبدیل به سمت شما می آید. آنها با دانستن اینکه شما نیاز آنها را دارید، خریدهای مطمئنی انجام می دهند و در آینده برای خرید سایر اقلام مورد نیاز خود بازخواهند گشت.
بک لینک ها چه از وبلاگ های مد باشند و چه از افراد تاثیرگذار، طلایی سئوی تجارت الکترونیک هستند.
لولوس اینگونه این کار را کرد.
این کاری است که SEO برای تجارت الکترونیک برای یک برند انجام می دهد. این به مشتریان شما نشان می دهد که شما راه حل آنها هستید.
آنچه می توانیم از سئوی تجارت الکترونیک بیاموزیم که درست انجام شده است؟
سئو برای تجارت الکترونیک یک تغییر دهنده بازی است، بنابراین مدتی را روی آن صرف کنید.
انجام درست بازی به معنای ظاهر شدن در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو برای عباراتی است که مصرف کنندگان بالقوه شما استفاده می کنند.
اگر می دانید مخاطبان شما چگونه تصمیم می گیرند، می توانید محتوایی ایجاد کنید که آنها را در مسیر خریدشان راهنمایی کند.
بله، داشتن محتوای باکیفیت و کپی اهمیت دارد. اگر کلمات کلیدی شما دارای هدف جستجوی باکیفیت نباشند، به کاربر تبدیل نمیشود.
پیوندهای داخلی استراتژیک – پیوند دادن به سایر URL ها در همان سایت – و بهینه سازی صفحات محصول و دسته از سخت ترین بخش های سئوی تجارت الکترونیک هستند. با این حال، آنها قطعا در لیست بهترین شیوه های سئو تجارت الکترونیک من هستند.
به همین دلیل من اینجا هستم. برای ارائه نکات سئو که برای شما مفید است.
نتیجه
موتورهای جستجو مانند گوگل بیشتر بر روی ارائه یک تجربه ارزشمند به کاربران تمرکز می کنند.
وب سایت شما باید قابلیت استفاده را در اولویت خود قرار دهد.
این قانون طلایی من برای سئو است.
اگر تجربه کاربری شما راحت و شهودی باشد، مشتریان به شما احترام خواهند گذاشت و به شما اعتماد خواهند کرد.
مثل این است که آنچه برای کاربران شما خوب است برای گوگل خوب است—بنابراین رضایت هر دو دست به دست هم می دهد.
اگر کاربران زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند و به نتایج جستجوی قبلی برنگردند، گوگل این را به عنوان نشان افتخار تلقی می کند.
پیوندها چیزی هستند که شما را به بالای صفحه نتایج جستجو سوق می دهند، بنابراین افرادی که وب سایت شما و آنچه را که ارائه می دهد دوست دارند، به احتمال زیاد به آن لینک می دهند.
سئوی تجارت الکترونیک را در راس کمپین بازاریابی خود قرار دهید و ببینید که چگونه پاسخگویی به نیازهای مخاطبان به افزایش ترافیک منجر می شود.
آیا اشتباهاتی در استراتژی سئوی تجارت الکترونیک خود پیدا کرده اید؟ چگونه می توانید بگویید که عملکرد ضعیفی دارید؟ به من اطلاع دهید و من می توانم به شما کمک کنم تا آن را برطرف کنید.

ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
یک تماس رزرو کنید