همه ما می خواهیم نوع پیوندهای با کیفیت بالا را بدست آورید که باعث بهبود رتبه بندی ارگانیک و افزایش مراجعه به سایت می شود تا بتوانیم تجارت خود را توسعه دهیم.
اما گفتن این کار راحت تر از انجام آن است.
در این مقاله ، ما سه روش اثبات شده برای کسب رتبه های بالاتر و پیوندهای بیشتر را تجزیه خواهیم کرد.
این تکنیک ها نه سریع و نه آسان هستند. گرچه به نظر می رسد این یک چیز بد باشد ، اما در واقع به شما یک مزیت می دهد.
به همین دلیل است …
اگر سریع و آسان باشد ، رقبای شما می توانند به راحتی تلاش های شما را تکرار کنند و شما را در یک سطح قرار دهند.
شما حتی زمین نمی خواهید – سطح مرتفع را می خواهید.
شما می خواهید هر مزیت رقابتی را پیدا کنید. و این بدان معناست که وظایف بزرگتر و دشوارتری را به عهده می گیرید که اکثر رقبای شما آنها را انجام نمی دهند یا نمی توانند انجام دهند.
من همچنین می خواهم به این نکته اشاره کنم که این بدان معنی نیست که شما میوه کم آویز را نادیده می گیرید.
شما هنوز هم باید از تاکتیک های ایجاد لینک سریع و آسان استفاده کنید زیرا می دانید رقبای شما نیز از آنها استفاده خواهند کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما شما می خواهید تاکتیک های پیچیده تری را به زرادخانه خود اضافه کنید زیرا اینها هستند آنهایی که به شما یک مزیت قدرتمند می دهند.
بیا شروع کنیم.
1. ساختن مارکی که مردم درباره آن احساساتی هستند
هر کارآفرین چه به عنوان یک فرد و چه به عنوان یک شرکت به یک مارک نیاز دارد.
اما یک مارک تجاری چیزی فراتر از یک آرم زیبا و یک برچسب هوشمندانه است.
یک مارک تجاری واقعی شامل همه چیزهای سطحی – پالت رنگی ، آرم ، مواد بازاریابی و سایر عناصر بصری – تا اصول اصلی ، خدمات مشتری و فرهنگ شرکت است.
و وقتی می توانید یک مارک کامل بسازید که از بالا به پایین به همین صورت باشد ، به طور حتم برخی از افراد را پس می زنید زیرا چیزهایی که آنها از شرکت شما متنفرند همان چیزهایی است که دیگران جذب آنها می شوند.
این لازم است تا یک مارک ایجاد کنید که مردم به آن علاقه دارند.
این همچنین چیزی است که بیشتر کارآفرینان را می ترساند. آنها از این فکر که هر کسی را برگردانند وحشت دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما به برخی از شرکت های دارای مارک های قوی نگاه کنید:
- نژاد اسپارت
- سیب.
- IKEA
- باشگاه اصلاح دلار
- کراس فیت
آنچه که در مورد این مارک ها ، علاوه بر پیروی مانند فرقه هار ، مشاهده خواهید کرد ، این است که افراد اغلب آزادانه به تنهایی به وب سایت های خود لینک می دهند.
این به این دلیل است که آنها از نام تجاری هیجان زده شده و حتی آنها را وارد “فرقه” خود می کنند ، و به خصوص از اینکه شخصی برای انجام این کار هستند بسیار هیجان زده هستند. آنها احساس می کنند که با این مارک تجاری در ارتباط هستند که در مورد شخصی که هستند چیزی می گوید.
همه اینها تأثیر مثبت آشکاری بر رتبه بندی و ترافیک ارگانیک و همچنین ترافیک مراجعه دارد.
اما داشتن برندی که مردم علاقه زیادی به آن دارند مزیت دیگری به همراه دارد.
انسانهای واقعی تمایل به جستجو با نام تجاری دارند. این یک سیگنال رتبه بندی مثبت است و باعث افزایش اعتماد Google به نام تجاری و دامنه شما می شود. این منجر به بهبود رتبه بندی در سراسر هیئت مدیره می شود.
2. یک ابزار رایگان (مفید) ایجاد کنید
همه ما مشغول هستیم ، بنابراین همه ما به دنبال راه هایی برای کارآیی و بهره وری بیشتر هستیم – به ویژه هنگامی که بتوانیم به طور رایگان به آن نتیجه برسیم.
از همین رو مفید، ابزار رایگان می تواند در به دست آوردن لینک و بهبود رتبه بسیار قدرتمند باشد.
لزوماً نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست. اما در عین حال ، مطمئن شوید که چیزی را ایجاد نمی کنید که هزار بار قبل وجود داشته باشد.
به عنوان مثال ، یادم می آید که مدتی قبل یک پلاگین وردپرس به نام Yet Another Related Posts Plugin (YARPP) را دیده بودم ، که همیشه فکر می کردم کمی دیوانه است.
منظورم این است که ، اگر افزونه های زیادی وجود دارد که همه آنها دقیقاً همان کارها را انجام می دهند ، چرا به زحمت ایجاد یک افزونه دیگر می پردازیم؟
از طرف دیگر ، شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که در وهله اول بازار کافی کافی برای توجیه ایجاد آن وجود دارد.
در حالت ایده آل ، این مسئله باید به اندازه کافی دشوار باشد که برخی از رقبا از تلاش برای ایجاد خودشان بیزار باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همچنین لازم به ذکر است که اگرچه این برنامه رایگان است ، اما شما لزوماً نیازی به ایجاد چیزی از ابتدا ندارید. اگر شما می توانید نسخه ای از یک محصول SaaS موجود را با ویژگی های محدود یا تعداد معاملات کاهش یافته ارائه دهید ، برخی از آنها این را مفید می دانند.
Semrush نمونه کاملی از این استراتژی در استفاده است.
3. کاری کاملاً ارزشمند انجام دهید
برخلاف آنچه که به نظر می رسد بسیاری از کارآفرینان ، صرفاً موجود یک وضعیت خبری نیست.
اگر می خواهید در رسانه ها مطرح شوید ، که منجر به کسب پیوندها و ترافیک جستجوی مارک می شود ، ابتدا باید داستانی داشته باشید که ارزش گفتن داشته باشد.
مسئله این است که شما نمی توانید تعیین کنید که آیا داستان شما ارزش گفتن دارد.
تهیه کنندگان ، ویراستاران ، مجریان و روزنامه نگاران این کار را می کنند.
و برای اینکه آنها بخواهند داستان شما را تعریف کنند ، باید مورد توجه مخاطبانشان قرار گیرد.
این دانش باید پایه و اساس هر زمینه ای باشد که ارسال می کنید.
وقتی داستان خود را بیشتر از منظر مخاطب از منظر مخاطب قرار می دهید ، به طور قابل توجهی نتایج بهتر روابط عمومی خود را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حالا من یک هشدار را بیرون خواهم انداخت. بسیاری از نشریات فقط با استفاده از ویژگی nofollow پیوند می دهند.
نگران این موضوع نباشید زیرا علی رغم آنچه برخی از متخصصان سئو معتقدند ، گوگل پیوندهای nofollow را نادیده نمی گیرد.
(دلیل آن را در مقاله اخیر در توضیح دادم تکامل ایجاد پیوند.)
مهمتر از این واقعیت این است که غالباً ، وقتی یک رسانه خبری مطلبی را پوشش می دهد ، وب سایت های دیگر نیز از آن پیروی می کنند. و بسیاری از آنها به سایت شما پیوند خواهند داد.
اما مهم نیست که داستان شما چقدر جذاب باشد ، مطمئناً شما هنوز هم مجبور خواهید بود که آن را برای افراد مناسب و در زمان مناسب به گونه ای بیان کنید که روشن کند چرا مخاطبان آنها اهمیت می دهند.
متأسفانه ، بسیاری از افراد سعی می کنند در این مرحله میانبرهای میانبر و بدون در نظر گرفتن ارتباط آنها را بی صدا کنند.
من اینجا یک توصیه ارزشمند به شما می دهم – روابط عمومی یک بازی اعداد نیست این یک بازی رابطه است.
و اگر با مردم مانند کالاها رفتار کنید ، نه تنها آنها را نادیده می گیرند بلکه ممکن است شما را در لیست سیاه قرار دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برخی از مواردی که ممکن است باعث ایجاد یک خبر ارزشمند شود می تواند شامل موارد زیر باشد:
- انجام کاری که گروه خاصی را تحت تأثیر قرار دهد.
- اختراع چیز مفید و / یا جالب.
- دستیابی به یک نقطه عطف مهم و غیرمعمول.
من کل مقاله را با جزئیات کامل در مقاله قبلی با عنوان شکستم چگونه می توان پیوندها را با انجام کاری کاملاً ارزشمند کسب کرد.
این یک تکنیک مخصوصاً قدرتمند است زیرا علاوه بر اینکه به شما کمک می کند لینک بدست آورید ، به شما کمک می کند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرید و یک برند قوی تر بسازید.
همانطور که گفتم ، اینها اهداف ساده ای نیستند.
اما جستجو فضایی کاملاً رقابتی است و برای متمایز شدن از جمع SERP ها تلاش استثنایی لازم است.
منابع بیشتر: