خواه مدیریت سهام باشد و هم بیشترین بهره را از فروش فصلی ببرید ، همیشه فرصت هایی وجود دارد که رویکرد بازاریابی جستجوی خود را برای تولید فروش در لحظه آخر به حداکثر برسانید.
من بر روی صدها کمپین کوتاه مدت دیجیتالی با هدف افزایش درآمد آنلاین کار کرده ام و برخی از تاکتیک های موثر خود را در این پست به اشتراک می گذارم.
همیشه بهترین توصیه های عملی برای ایجاد بازاریابی شما وجود دارد ، به علاوه برنامه ریزی پیش رو برای تکرار روند برای وب سایت های تجارت الکترونیکی و صنایع.
با این حال ، با این سه تاکتیک می توانید برای برد سریع ، فاصله مورد علاقه خود را برای خرید کوتاه کنید.
1. لیست های محصولات رایگان را در Google هدف قرار دهید
بسیاری از شرکت ها فقط با هدف قرار دادن کالاهای پرداختی محصول یا هدف قرار دادن آنها ، حجم قابل توجهی از فرصت های لیست محصولات را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) از دست می دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حتی اگر لیست کالاهای پرداخت شده با Google را ندارید ، باز هم می توانید فرصت تبلیغات ارگانیک را به حداکثر برسانید.
در سال 2020 ، گوگل اعلام كرد كه اگر شركت شما از مکانهای فیزیکی (آجر و ملات) برخوردار باشد ، شرکتها می توانند برخی از خصوصیات جستجوی Google از جمله جستجوی Google ، خرید ، Maps و Lens را نشان دهند.
همانطور که معمولاً اتفاق می افتد ، این عرضه از ماه آوریل با ایالات متحده آمریکا آغاز شد و از آن زمان به بازار بین المللی برای شرکت های تجارت الکترونیکی واجد شرایط منتقل شده است.
همانطور که در راهنمای Google Merchant Center شرح داده شده است، برای واجد شرایط شدن در این مورد لازم است:
- خط مشی های گفته شده توسط Google برای لیست کردن محصولات خود در Google و همچنین خط مشی تبلیغات موجودی محلی را دنبال کنید.
- هم خبرمایه محصول و هم خوراک موجودی کالای محلی خود را از طریق مرکز استاندارد Google Merchant ارسال کنید.
- اطمینان حاصل کنید که برای لیست رایگان محصولات محلی خود در Google انتخاب می کنید. این کار را با انتخاب مورد مربوطه در Google Merchant Center انجام می دهید.
برای خرده فروشان آنلاین ، صرف نظر از اینکه لیست کالاهای خرید را پرداخت کرده اید یا غیر از این ، می توانید مراحل لازم را برای هدف قرار دادن قرار گرفتن در معرض رایگان افرادی که آماده خرید هستند انجام دهید.
من همچنین این تاکتیک را به سایر داده های ساخت یافته (به روزرسانی سریع فنی SEO) که می تواند برای هدف قرار دادن سایر نتایج غنی Google و کمک به صفحه وب و نمایان بودن کل وب سایت در جستجو نیز ساخته شود ، گسترش می دهم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
روشهای زیادی برای استفاده از نشانه گذاری طرح برای افزایش رتبه بندی و نتایج در موتورهای جستجو وجود دارد. بیشتر بدانید در:
2. تمرکز خود را بر روی هسته اصلی بازگشت سرمایه و صفحات تأثیر تجاری بگذارید
این ممکن است واضح به نظر برسد اما همیشه پیروزی های سریعی وجود دارد که صفحات بالاترین هدف تجاری شما را در یک بازه زمانی کوتاه تر به سطح بالاتری برساند و اغلب به روزرسانی ها از قبل در داده های شما وجود دارد.
اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، زمان آن فرا رسیده است که بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) را با SEO ترکیب کنید و سایر فعالیتهای بازاریابی جستجو.
مهم است که به CRO در هر دو سطح صفحه (بعد از کلیک) و همچنین مراحل SERP (قبل از کلیک) نگاهی بیندازید تا در یک بازه زمانی کوتاه حداکثر استفاده را ببرید.
در حالی که CRO باید به عنوان یک عنصر همیشه فعال در فعالیت بازاریابی شما دیده شود ، مطمئناً وقتی با رویکردهای موجود آشنا می شود ، نتایج را تسریع می کند و به شرکت ها این توانایی را می دهد که زودتر نتایج را ببینند.
آزمایش های CRO آزمایش شده زیادی برای اجرا وجود دارد که اغلب می تواند برنده های مکرر باشد. و در حالی که داده های شما همیشه باید اولین مکان برای اولویت بندی با استفاده از آنها باشد ، در اینجا چند مثال دیگر برای کمک به شما در ادامه کار آورده شده است:
اصطلاح / عبارت برتر کنسول جستجوی Google (GSC) را در آن بگنجانید در برچسب های عنوان و توضیحات متا در موارد مرتبط برای انجام این کار. این می تواند به ارتباط مربوط به س userال کاربر کمک کند و به افزایش نرخ کلیک از SERP کمک کند و افراد بیشتری را به صفحات اصلی سایت شما بفرستد ، و باعث افزایش تعداد افرادی که به قیف تبدیل می شوند ، می شود.
تست خلاقیت تبلیغات را به صورت سیستماتیک انجام دهید در آگهی های ارگانیک و همچنین پولی و ترکیب مجدد مجموعه داده های هر دو کانال برای یادگیری های مشترک.
دعوت به عمل (CTA) روشن را در تبلیغات بگنجانید برای هدایت کاربر برای کلیک کردن. همچنین اطمینان حاصل کنید که در صفحه ، هر بخش اصلی صفحه شامل یک CTA است که در حال آزمایش و اصلاح آن با استفاده از جدیدترین مجموعه داده ها هستید.
CTA های پایدار را تست کنید از جمله سایر عناصر تبدیل مانند استفاده از فرم های کوتاه ، و اطمینان حاصل کنید که هر دو کاربر تلفن همراه و دسک تاپ تغییرات CTA را بر اساس مجموعه داده هایی که برای هر کدام بیشتر کاربرد دارد ، انجام می دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مطالب را تازه کنید. آن را به روز کنید و داده های جدید ، آمار و موارد دیگر را در آن بگنجانید تا بتوانید محتوا را با استفاده از داده های GSC و س questionsالات شناخته شده مخاطبان ، موانع اطلاعاتی و خواسته ها / نیازها ، سیگنال های جدیدی برای رتبه بندی و مخاطبان گسترده تر را ایجاد کنید.
CTA های تصویری و همچنین CTA های درون متن را شامل کنید، انواع مختلف تعهد را برای کاربر هدف قرار داده است. به عنوان مثال ، یک اشتراک اجتماعی CTA تعهد بسیار کمتری نسبت به CTA برای خرید کاربر دارد.
3. از ارزش صفحه اصلی خود استفاده کنید
این یکی از روشهای نادیده گرفته شده توسط شرکتهایی است که به دنبال تأثیر مثبت بر فروش کوتاه مدت از وب سایتها هستند.
صفحه اصلی ، در بیشتر موارد ، بیشترین میزان ورود صفحه فرود به وب سایت را از طریق جستجوی ارگانیک و سایر کانال های بازاریابی ، به استثنای پولی مشاهده می کند.
این بدان معنی است که بهبودهای جزئی در صفحه اصلی می تواند باعث افزایش چشمگیر ارزش حاصل از تعداد بیشتری از بازدید کنندگان وب سایت جدید و موجود شما شود.
برای بهبود سریع عملکرد صفحه اصلی ، این به روزرسانی ها را امتحان کنید:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- اولویت بندی پوشش محتوا و نمایش طیف وسیعی از محصولات و خدمات با ROI بالا.
- افزودن پیام های متناقض فراخوان اولیه برای اقدام و از بین بردن بهم ریختگی که ممکن است باعث حواس پرتی کاربر شده و از انجام اقدامات مورد نظر جلوگیری کند.
- بهبود سرعت صفحه ، زمان بارگیری و موارد دیگر حیوانات اصلی وب ، که هر دو عامل رتبه بندی و همچنین بهبود قابلیت استفاده هستند که مستقیماً به سود تبدیل شده مرتبط هستند.
- از جمله سیگنال های اعتماد واضح و سایر مطالب که موانع موجود در تبدیل کاربر را بدون نیاز به مشاهده محتوای دیگر برطرف می کند.
- اطمینان از اینکه صفحه (و سایت) HTTPS (ایمن) است ، برای تلفن همراه مناسب است و به طور کامل پاسخگو است.
یک صفحه اصلی باید عملکردهای بسیاری را برآورده کند و باید هر سه ماه یک تمرکز بهبود و تکراری باشد.
این امر به این صورت است که شما به طور مداوم ارزش حاصل از این قسمت با تأثیر بالا در وب سایت خود را اصلاح ، افزایش و حداکثر می کنید.
هنگامی که به نتایج سریع نیاز دارید ، باید سطح سهام را مدیریت کنید یا می خواهید کاربران را در زمان های مختلف سال به سمت نتایج خاص ، جدید یا تغییر دهید ، صفحه اصلی می تواند “اصلی” شما باشد ، و سایر فعالیت ها را برای افزایش دستاوردها
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر
عکس گرفته شده توسط نویسنده ، دسامبر 2020