محصول یا خدمات شما یکپارچه نیست ، بنابراین آیا محتوای شما نیز نباید پویا باشد؟
بهترین وب سایت ها مشتریان احتمالی را متقاعد می کنند تا به سفر خود ادامه دهند و در نهایت با محتوای شخصی با کیفیت بالا ، دوستدار تبدیل و تبدیل شوند.
این امر مستلزم درک محکمی از مخاطبان و رفتارهای آنها در داخل و خارج از اینترنت است.
در این مقاله خواهید دید که چگونه سه وب سایت برتر از محتوای شخصی شده در سایت برای تبدیل مشتریان احتمالی به مشتری استفاده می کنند.
ما همچنین به اشتراک می گذاریم که چگونه مشاغل کوچک می توانند راه حل های واقع بینانه و مقرون به صرفه را اجرا کنند که اهداف یکسانی را محقق می کند.
1. Netflix از داده ها برای تسلط بر خدمات جریان استفاده می کند
با 209 میلیون مشترکین ، چگونه می تواند Netflix چنین محتوای شخصی و سرپرستی شده را فقط برای ارائه دهد شما؟
از جانب عنوان ها را توصیه می کند مخصوص مشخصات خانوادگی شما برای ارسال لیستی پر ارزش از فیلم ها مستقیماً به صندوق ورودی شما ، همه چیز با جمع آوری داده ها شروع می شود.
Netflix نه تنها می داند که مشتریش کیست بلکه نحوه ارتباط آن مشتری با پلتفرم خود را درک می کند.
3 راه Netflix Masters محتوای شخصی شده در سایت
1. توصیه های شخصی
Netflix ممکن است دارای ارتش تجزیه و تحلیل داده ها و الگوریتم پیچیده ای باشد که از طریق ترکیبی از برنامه های انسانی و هوش مصنوعی با مخاطبان خود آشنا می شود ، اما مشاغل کوچک نیز می توانند با استفاده از نرم افزار رایگان یا برتر ، بینش مفیدی کسب کنند. مثالهای زیر را ببینید تا به شما در ارائه محتوای پویا و شخصی کمک کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
2. روندها
Netflix برای ایجاد محتوای مناسب برای وب سایت و بینندگان ، از داده های شخص ثالث بینش می گیرد.
مشاغل کوچک به نرم افزارهای مشابه از جمله گزینه های ذکر شده در زیر دسترسی دارند تا روندهای کسب و کار مربوطه را حفظ کنند.
3. محتوای اصلی
نتفلیکس با ارائه محتوای اصلی در سرویس پخش آنلاین خود با مجموعه های اصلی مانند “House of Cards” ، “Narcos” و “Orange Is the New Black” در دنیای اشباع شده تلویزیون و فیلم جای خود را پیدا کرد.
شما می توانید محتوای اصلی را که شامل همه عناصر یک مجموعه تلویزیونی ناخن گیر است ، ایجاد کنید: یک کپی خوب نوشته شده ، محتوای آموزنده ، یک روایت جذاب ، و یک یادآوری یا اقدام به یاد ماندنی.
نکات و ابزارهایی برای مشاغل کوچک
ایجاد متن ، تصاویر و CTA های شخصی و پویا
ابزارهای مقرون به صرفه ای وجود دارد که می توانید برای وب سایت خود استفاده کنید مانند:
- Hyper.is است.
- Google Optimize.
- شخص کردن
- به نحو مطلوب
- پیام راست
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
آنچه را که در صنعت شما رواج دارد پیگیری کنید
می توانید از این ابزارها استفاده کنید:
- Google Trends.
- Buzzsumo.
- حد نصاب
- اهرفس
محتوای اصلی ، دوستدار SEO و جذاب ایجاد کنید
این نیاز به مهارت یک نویسنده با تجربه دارد. این یک سرمایه گذاری است که در صورت انجام صحیح ROI قابل توجهی را ارائه می دهد.
سپس می توانید از یکی از ابزارهای شخصی سازی ذکر شده در بالا استفاده کنید تا کپی ، فیلم ها یا تصاویر با کیفیت بالا بسته به رفتار و مشخصات کاربر تنظیم شود.
2. Aveda با استفاده از آزمونها و هوش مصنوعی یک تجربه تعاملی ایجاد می کند

به گزارش اپسیلون ، 80٪ مصرف کنندگان بیشتر به دنبال مارک هایی هستند که تجربه شخصی را ارائه می دهند.
بسیاری از مارک های موفق زیبایی ، مانند Aveda ، Bumble & Bumble و Sephora با آگاهی از نیازهای فردی هر مشتری ، تخصص شخصی و در محل را به مشتریان ارائه می دهند.
Aveda محصولات “سفارشی” را به مشتریان ارائه می دهد یک سری سوال پرسیدن برای اینکه بازدیدکننده را بیشتر در وب سایت نگه دارید ، او را به سمت خرید محصول یا خدمات مناسب راهنمایی کنید و به راحتی تجربه خرید در فروشگاه و آنلاین را ادغام کنید.
آزمونها و ابزارهای هوش مصنوعی یک تاکتیک موثر در تولید سرب ایجاد می کند.
در بیشتر موارد ، خریدار باید نام و آدرس ایمیل خود را وارد کند تا نتایج خود را دریافت کند. اما حتی اگر مشتری خرید فوری انجام ندهد ، می توانید از نتایج آنها برای ارسال ایمیل های شخصی و کمپین های هدف گیری مجدد استفاده کنید تا مشتری را در طول سفر هدایت کنید.

3 راه Aveda Masters محتوای شخصی شده در سایت
1. آزمونهای تعاملی
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
مصرف کنندگان خواستار شخصی سازی هستند و اطلاعات خود را برای به دست آوردن آن به اشتراک می گذارند. نود و یک درصد (91) به احتمال زیاد مصرف کنندگان با مارک هایی خرید می کنند که پیشنهادات و توصیه های مربوط به آنها را ارائه می دهند.
به عنوان مثال ، مسابقه Aveda چندین سوال در مورد موهای کاربر می پرسد. پس از آماده شدن نتایج ، Aveda بهترین محصولات و خدمات را برای نوع مو و نگرانی های کاربر ، و همچنین مقالات و منابع وبلاگ بسیار مرتبط ارائه می دهد.
2. هوش مصنوعی
ابزارهای آزمایشی که توسط برنامه های کامپیوتری پیچیده و هوش مصنوعی هدایت می شوند در سایت های سراسر وب ظاهر می شوند.
برای Aveda ، این به معنی a بود 220٪ افزایش ترافیک ابزارهای آزمایشی و افزایش 5 برابری بازدیدکنندگان سالن در مقایسه با متوسط سایت.
در حالی که این فناوری در حال حاضر در مراحل ابتدایی است ، انتظار می رود طی چند سال آینده شاهد رشد چشمگیر وب سایت ها در همه صنایع با استفاده از فناوری آزمایشی باشیم که به راه حل های مقرون به صرفه تری منجر می شود.
3. کمپین های هدف گیری مجدد و بازاریابی مجدد شخصی
Aveda به طور استراتژیک از داده های موجود در سایت خود برای جلب ترافیک خارج از سایت به سایت استفاده می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
قبل از اینکه به هریک از این موارد بپردازید ، بهتر است تفاوت را با خواندن ، بازاریابی مجدد در برابر هدف گیری مجدد: آیا آنها همان چیز هستند ، درک کنید.
Aveda و سایر شرکت ها از اشکال متعددی برای هدف گیری مجدد و بازاریابی مجدد استفاده می کنند ، مانند:
- هدف گیری مجدد خارج از سایت.
- تبلیغات هدف گیری مجدد بین کانال ها
- تبلیغات هدف گیری مجدد ایمیل
- تبلیغات هدفمند پویا
- تبلیغات بازاریابی مجدد Google
- تبلیغات هدف گیری مجدد TikTok
- هدف گیری مجدد در سایت
- پیام های ترک سبد خرید/پنجره ها مربوط به محصولات موجود در سبد خرید مشتری.
- وبلاگ و توصیه های محصول بر اساس مواردی که خریدار مشاهده کرده است.
نکاتی برای مشاغل کوچک و ابزارهایی برای استفاده
آزمونها را در سایت خود قرار دهید
با افزودن آزمونهای چشمگیر و مقرون به صرفه در سایت خود ، اعتماد بازدیدکنندگان را به دست آورید و نسل رهبری خود را بهبود بخشید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در اینجا برخی از ابزارهایی که ارزش بررسی را دارند آمده است:
- صفرها
- جبیت
- تعامل داشتن.
- OutGrow
- LeadQuizzes.
- Qzzr.
- معما
ایجاد تجربه های آزمایشی در سایت
مشاغل معمولی منابعی برای استخدام تیمی از مهندسان و توسعه دهندگان برای ایجاد تجربیات خرید مجازی با هوش مصنوعی ندارند.
اما اجازه ندهید این امر شما را از بررسی گزینه های زیر باز دارد که به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد تا تجربه های خود را در محل کار خود ایجاد کنند:
- YouCam
- تغییر.
- سبک صورت.
- Quytech.
آیا به دنبال ابزار مناسب برای کمک به تلاش مجدد خود هستید؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در اینجا لیستی از شرکت های SAAS محبوب ارائه شده است راه حل برای مشاغل در هر اندازه و بودجه:
- تبلیغات SharpSpring.
- ClickMeter.
- MailChimp.
- ReTargeter
- AdRoll.
- تقلب
- کریتو
- فیکسل
3. آدیداس از یک استراتژی شخصی سازی همه جانبه در سایت استقبال می کند

” مهمترین فروشگاه ما در جهان است .com ، دوره ، “گفت مدیرعامل آدیداس ، کسپر راستد.
قبل از اینکه شخصی سازی در سایت به استاندارد تبدیل شود ، آدیداس یک وب سایت کاربردی ایجاد کرد که:
- به مشتریان امکان می دهد محصولات را در لیست خواسته ها انتخاب و ذخیره کنند.
- پیاده سازی توصیه های محصول مبتنی بر ویژگی و فیلترینگ برای مشتریان جدید.
- و شروع به ارائه توصیه های مبتنی بر علاقه و رفتار برای مشتریان تکراری کرد.
علاوه بر این ، آدیداس یک برنامه تلفن و برنامه وفاداری برای تکمیل تعاملات مصرف کنندگان در محل ایجاد کرد تا یک رابطه یکپارچه و شخصی تر بین آدیداس و پیروان آن ایجاد کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
3 روش محتوای شخصی شخصی Adidas Masters در سایت
1. گوش دادن فعال: آنچه را که می خواهند به آنها بدهید
آدیداس برای کاربران خود پیام های شخصی ارسال می کند.
حتی بیشتر از همه ، آدیداس از آن استفاده می کند داده های Salesforce برای ارائه یک صفحه اصلی پویا با کپی ، تصاویر و فیلم های خاص هر کاربر.
آدیداس نام تجاری خود را در دست مصرف کنندگان خود قرار می دهد و پیام و مارک خود را بر این اساس تطبیق می دهد.
2. برنامه وفاداری Creators Club
آدیداس از همان ابتدا فهمید که برای ایجاد یک طرفدار وفادار ، باید مصرف کننده را در اولویت درمان VIP قرار دهد. امروز ، برنامه وفاداری باشگاه سازندگان مزایای جذاب فقط برای اعضا ارائه می دهد.
3. برنامه موبایل آدیداس
با تمرکز گوگل بر نمایه سازی تلفن همراه ، انتظار رشد قابل توجه برنامه های توسعه یافته توسط نام تجاری را داشته باشید. برنامه های تلفن همراه با ردیابی آنها در سفر مشتری خود در چندین دستگاه ، فاصله بین مارک ها و مصرف کنندگان را پر می کنند.
به عنوان مثال ، برنامه تلفن همراه آدیداس تجربه خرید منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این ، برنامه پس از اطلاع از ترجیحات سبک کاربر و تجزیه و تحلیل رفتار آنها در برنامه و وب سایت ، محتوای شخصی مانند اخبار و وبلاگ ها را ارائه می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
نکات و ابزارهایی برای مشاغل کوچک
محتوای پویا را در وب سایت خود پیاده سازی کنید
ایجاد و استفاده از توصیه های محصول یا خدمات مبتنی بر داده ، جستجوی سایت با محتوای پویا ، CTA پویا ، پنجره های هوشمند ، کپی و تصاویر پویا در صفحه و بنرهای پویا در محل.
راه حلی را پیدا کنید که برای شما و مخاطبان شما مناسب است – در اینجا چند مورد را امتحان کنید:
- RightMessage.
- اگر-پس
- به صورت شخصی
- تبدیل همه جانبه
استفاده از برنامه های وفاداری
در اینجا برخی از برنامه های ارزشمند برای بررسی وجود دارد:
- باز کردن وفاداری
- سپس.
- یوتپو
- پنج ستاره.
- Smile.io.
- شیر منگو.
- وفاداری شیر
- هوش مصنوعی تریلیون
- حرف زدن.
روی یک برنامه تلفن همراه سرمایه گذاری کنید
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
با توسعه یک برنامه تلفن همراه به نام تجاری خود ارزش بدهید. برنامه ریزی دقیق داشته باشید و با توسعه دهندگان برنامه که اهداف شما را درک می کنند کار کنید.
اگر کار کوچکی را شروع می کنید و خودتان این کار را انجام می دهید ، می توانید یکی از ابزارهای زیر را امتحان کنید:
- حباب.
- Appypie
- GoNative
- iBuildApp.
شخصی سازی محتوا تجربه های استثنایی بیشتری را هدایت می کند
این مقاله به روش های شخصی سازی وب سایت های برتر در محتوای سایت می پردازد و ما فقط سطح آن را خراشیده ایم.
پیشرفت های جدید در فناوری ، شخصی سازی محتوای سایت و تجربه کلی را جذاب تر و مبتکرانه تر می کند.
دفعه بعد که در وب سایت برند مورد علاقه خود قرار گرفتید ، فراتر از محصول را نگاه کنید و توجه کنید که آنها برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و شخصی برای شما چه می کنند.
بهتر است از خود بپرسید چگونه می توانید این درس ها را در وب سایت خود اعمال کنید.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
تصویر ویژه: لئونید زروبین/شاترستوک