YouTube به 3 افسانه رایج در مورد نحوه نمایش محتوا پرداخته و آنچه را که برای نمایش یک ویدیو در بخش “پرطرفدار” مورد پسند است ، توضیح می دهد.
افسانه هایی که توسط یکی از اعضای تیم استراتژی محتوای سازندگان YouTube برطرف می شود ، عبارتند از:
- YouTube Trending رفتار ترجیحی با سازندگان خاص را ارائه می دهد.
- YouTube Trending مختص سازندگان برجسته است.
- زمان مناسبی برای انتشار وجود دارد تا بتوانید در Trending معرفی شوید.
قبل از پرداختن به این افسانه ها ، بیایید مختصراً به بررسی بخش YouTube Trending بپردازیم ، که نباید با توصیه های صفحه اصلی اشتباه گرفته شود.
نمای کلی YouTube Trending
Trending بخشی جداگانه از وب سایت YouTube است که از منوی اصلی پیمایش قابل دسترسی است.
هدف از روند پرطرفدار YouTube ارائه مجموعه ای از ویدیوها است که طیف وسیعی از بینندگان آن را جذاب می دانند.
این شامل ویدئوهایی است:
- نمایش تنوع پلتفرم.
- عملکرد فوق العاده خوب در مقایسه با سایر فیلم های موجود در سیستم عامل (یا فیلم های دیگر در کانال).
- کلیک پذیری ، گمراه کننده یا پر شور نیست.
- نشانگر فرهنگ و روندهایی که در آن زمان در سیستم عامل محبوب هستند.
YouTube Trending یکی از معدود مناطقی است که کاربران می توانند فیلم های جدیدی را پیدا کنند که براساس سابقه مشاهده شخصی نشده اند.
همه کاربران در کل کشور لیست یکسانی از فیلم ها را در YouTube Trending مشاهده می کنند. این لیست تقریباً هر 15 دقیقه یکبار به روز می شود تا از به روز بودن آن اطمینان حاصل کند.
دریافت ویدیوی برجسته در بخش پرطرفدار یک معامله بسیار مهم است. سازندگان با توجه به میزان جستجوی فضا ، نظریه های خود را در مورد چرایی و چگونگی انتخاب فیلم ها ارائه داده اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در اینجا چند مورد از این نظریه ها آورده شده است.
باور غلط 1: درمان ترجیحی
افسانه ای وجود دارد که برای نشان دادن در روند پرطرفدار YouTube ، شما باید به کسی پول پرداخت کنید یا کسی را که در این شرکت کار می کند بشناسید.
این درست نیست YouTube پرداخت برای قرار دادن در Trending را نمی پذیرد ، یا هنگام بررسی صلاحیت حضور در YouTube Trending مورد علاقه خاصی است.
آنچه YouTube هنگام بررسی فیلم ها برای Trending در نظر می گیرد این است:
- تعداد مشاهده
- ویدیو با چه سرعتی بازدیدکننده است
- بازدیدها از کجا می آیند (از جمله YouTube)
- سن ویدئو
- نحوه عملکرد ویدئو در مقایسه با بارگذاری های اخیر از همان کانال
فیلترهایی وجود دارد که اطمینان حاصل می کند انواع خاصی از ویدیوها در موارد پرطرفدار مانند فیلم هایی با فحش بیش از حد ، خشونت شدید ، محتوای بزرگسالان یا محتوایی که برای دیگران بی اعتبار است نشان داده نمی شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
افسانه 2: اختصاصی بزرگ سازندگان
این باور عمومی در بین سازندگان وجود دارد که Trending فقط میزبان برنامه های گفتگوی اواخر شب یا سازندگان بزرگ YouTube را نشان می دهد.
این درست نیست در حقیقت ، یوتیوب حتی اطمینان می دهد که حداقل نیمی از فیلم های Trending مربوط به سازندگان داخلی است.
علاوه بر این ، YouTube Trending دارای بخشهایی برای “خالق در حال ظهور” و “هنرمند در حال ظهور” است که کانال کوچکتری را برای یک روز کامل به نمایش می گذارد
باور غلط 3: زمان مناسبی برای انتشار وجود دارد
نظریه های پیرامون فرمول موجود در YouTube Trending باعث می شود که سازندگان اعتقاد داشته باشند که زمان “مناسبی” برای انتشار برای بهبود شانس فرد شدن وجود دارد.
این درست نیست همانطور که گفته شد ، لیست هر 15 دقیقه به روز می شود ، به این معنی که هر 15 دقیقه یک بار دیگر فرصتی برای حضور در Trending پیدا می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
وقتی نوبت به زمان انتشار می رسد ، مهم است که هنگامی که مخاطب خاص شما آنها را تماشا می کند ، فیلم ها را بیرون بکشید.
برای اطلاعات بیشتر ، به فیلم کامل زیر مراجعه کنید: