سئو در سطح شرکت چالش های منحصر به فردی دارد که سایت های کوچکتر معمولاً با آن روبرو نیستند.
برای اینکه بفهمم اینها چیست ، از متخصصان سئو شرکت و آژانسها با مشتریان SEO سازمانی بزرگترین چالش های آنها چیست و اینکه آنها فکر می کنند SEO سازمانی با SMB SEO متفاوت است.
همانطور که انتظار می رفت ، من پاسخ های مختلفی دریافت می کنم ، اما تا کنون بیشترین پاسخ در مورد چالش مقیاس است.
مقیاس در سئو چیست؟
هنگامی که ما در مورد مقیاس با اشاره به SEO صحبت می کنیم ، منظور ما توانایی ارزیابی ، اولویت بندی و انجام وظایف و کمپین های حیاتی SEO در سطح عظیم لازم برای سایت ها (یا شبکه های سایت) با تعداد زیادی صفحه است.
در سطح بنگاه اقتصادی ، کشف و اجرای کارآیی مقیاس ، از نظر فنی و اجتماعی (ضرورت تعامل و همکاری با دیگران در سازمان شما) ضروری است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مانند SEOGoddess قرار دادن آن:
“… … حجم همه چیز همه چیز را تغییر می دهد. صفحات بیشتر ، داده های بیشتر ، افراد بیشتری برای کار ، پول بیشتر [available and at stake]”
ملانی فونگ اضافه می کند:
“سئو داخلی بیشتر شبیه یک مسیر مدیریت محصول است تا یک مسیر بازاریابی. این همه چیز در مورد بهینه سازی در مقیاس و ایجاد موارد تجاری است که چرا درخواست شما مستلزم اولویت است ، نه تصمیم گیری یکباره. به چرخاندن یک ناو هواپیمابر در مقابل یک قایق تندرو فکر کنید. “
اما قبل از اینکه به بسیاری از چالش های ذاتی سئو در سطح سازمانی بپردازیم ، بیایید نگاهی کوتاه به نقاط مثبت و مزایای آن بیندازیم.
جنبه های مثبت سئو سازمانی
حتی اگر بسیاری از موارد در مورد SEO در مقیاس بزرگ دشوارتر باشد ، کار در آن سطح دارای مزایا و امتیازات متمایز است.
او ایلیسی می گوید:
“من نمی توانم لذت تحقق یک تیم متشکل از ابزارهای جلو و عقب و همچنین نویسندگان محتوا را برای تحقق بخشیدن به تمام جهات جستجوگرها توضیح دهم! به علاوه اینکه می توانید با تیم بین المللی سئو کارهایی که برای همان گروه کار می کنند ، درباره مسائل بزرگ بحث کنید. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر هالی میلر اندرسون مجبور شد یکی از مزایای SEO شرکت را نام ببرد ، زمان آن فرا می رسد. او می گوید:
وی افزود: مشاغل كوچكتر قبل از اتمام منابع ، پول و غیره فقط با اعتماد به سئو به عنوان یك كانال وقت زیادی برای رشد دارند. نرخ سوزاندن سایت های شرکتی طولانی تر است زیرا درآمد در بسیاری از منابع و تیم های داخلی کالیبره می شود. “
از طرف دیگر ، مثبت “یک کلمه” ژاک اوریک “منابع” است.
منابع
پتانسیل به دست آوردن منابع بزرگ ، معنادار و تأثیرگذار برای یک شرکت بسیار بیشتر است ، خواه ابزار باشد ، تعداد سرمایه ، مهارت ها و غیره. با مقیاس ، فرصت بسیار زیادی وجود دارد.
این تفاوت اصلی است که من می بینم.– ژاک اوریک (moarinternets @) 30 مارس 2021
جی پی شرمن لذت می برد:
“مالکیت پروژه ها ، توانایی تأثیرگذاری و دیدن نتایج تلاش های طولانی مدت و در آخر ، امکان انجام آزمایش های جالب”.
laminky همچنین توانایی اجرای آزمونهای بزرگ را ستود و اضافه کرد:
“من سریعتر نتایج را مشاهده می کنم ، بر اساس تعداد صفحاتی که باید آزمایش کنید و میزان ترافیکی که می گیرید.”
بزرگترین مشکل مقیاس گذاری: سیاست داخلی و خرید
احتمالاً واضح است که جوانب مثبت سئو در مدیریت سایت های بزرگ دارای چالش های فنی منحصر به فردی هستند ، اما تا کنون بیشترین مشکل در مقیاس ذکر شده توسط طرفداران SEO سازمانی که با آنها صحبت کردم موانع سازمانی را شامل می شود.
مطابق با langlishe:
“شما از یک متخصص (کسب و کار کوچک) به یک ادم دیگر تبدیل می شوید که خواهان اقدام در مورد تجارت خود است[ed] (سطح سازمانی). شما باید برای تغییرات کوچک خیلی بیشتر بجنگید و داده ها و شواهد بیشتری داشته باشید. “
توپهر کهن مشاورانی که نمای بزرگتری دارند:
“یک شرکت داخلی می داند که سئو در کجای تجارت متناسب است و چه موقع نیازهای شغلی خود را از نیاز سئو پیش می برد. همچنین باید بدانید که اگر کار SEO به تأخیر بیفتد چه تاثیری خواهد داشت. “
گیب گای قلب موافقت می کند ، و اضافه می کند:
“طرح سئو باید با اهداف تیم های اجرایی همسو باشد. این شامل سیاست ، آموزش و همکاری است. “
همانطور که ممکن است کارشناسان سئو سازمانی بخاطر تخصص فنی خود ارزش قائل شوند ، اغلب اوقات بیشتر وقت آنها صرف تلاش برای جلوگیری از خراب شدن کار سایر ذینفعان می شود.
همانطور که فیل وید به اشتراک گذاشت:
این اغلب در مورد متوقف کردن کار انجام کار اشتباه است ، به جای برنامه مبتنی بر حسابرسی ماهرانه شما.
در حالی که مشغول این کار هستید ، آخرین به روز رسانی تیم توسعه دهنده در حال تغییر در هر URL است و تیم تجاری “معاملات جمعه سیاه” را به “پیشنهادات جمعه سیاه” تغییر می دهد.
– فیل وید (@ amphilwade) 30 مارس 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
استیو پلانکت و دیگران تأخیرهای مداوم را هنگام انتظار برای تأییدات ، چه از طرف رهبری ، IT ، امنیت ، توسعه ، محتوای یا تیم های خلاق ، به وجود آوردند. دیگران اضافه کردند که باید منتظر بمانند تا دیگران پس از تأیید ، استراتژی ها یا تغییرات شما را اجرا کنند.
ناتالی موت آنچه را “بیش از حد بررسی” نسبت به توصیه های خود خواند ، برخلاف “سئو در سایت های کوچکتر ، [where] به طور کلی شما یک توصیه می کنید و مشتری / dev آن را اجرا می کند. “
سارا گروب بر لزوم سرمایه گذاری در زمینه آموزش سایر ذینفعان تأکید کرد. این شامل از بین بردن افسانه ها و باورهای غلط در مورد SEO و همچنین مواردی است که باید در اولویت قرار گیرند. به عنوان مثال ، هنگامی که او موقعیت جدید خود را شروع کرد یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهد این بود که از رتبه الکسا جلوگیری کند.
چندین طرفدار جستجوگرها در سایت های بزرگ ترجیح می دهند این چالش ها را به جای مانع ، به عنوان فرصت ببینند.
همانطور که جیمز اسکروگی گفت:
SEO واقعاً چسب بین همه کانال ها می شود. پیش بینی اینکه بخش / قلمرو دیگری در آینده چه کاری انجام خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که سئو همیشه در هر بحث مربوط به تغییر وب ، هم به عنوان اولین و هم آخرین در نظر گرفته می شود. خود را در هر جلسه ای که ممکن است یک بازی SEO داشته باشد محکم کنید
– جیمز اسکروگی (seoscroggie) 30 مارس 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سئو: مقیاس خود را
از بین صدها پاسخی که به درخواستهایم برای متخصصین سئو شرکت برای بزرگترین چالشهایشان دریافت کردم ، فکر می کنم این مورد مورد علاقه من بود.
شما باید خودتان را مقیاس بندی کنید ، زیرا احتمالاً در یک تیم کوچک یا تنها SEO ساختمان هستید. برای مقیاس گذاری خود ، ابتدا با ملاقات هرچه بیشتر افراد در تمام تیم های کاربردی شروع کنید و راهی برای حل / اطلاع یکی از مشکلات آنها با استفاده از SEO Data پیدا کنید. بشویید و تکرار کنید.
– جیمز پترسون (J.JPattersonSEO) 30 مارس 2021
ما از طریق بسیاری از مشتریان شرکت در سطح سازمانی می دانیم که در اکثر موارد مهم نیست که چقدر کسب و کار یا سایتی داشته باشید ، تیم سئو اغلب نسبتاً کم است. و بیشتر از آنچه فکر می کنید ، فقط یک نفر است.
بنابراین یادگیری مقیاس گذاری در خود – زمان ، در دسترس بودن ، ظرفیت ها ، روابط – شاید اساسی ترین مهارت برای سئو شرکت باشد.
من عاشق استراتژی پاترسون برای تبدیل شدن به یک مشکل ساز برای افراد تیم هایی هستم که باید با آنها کار کنید. وقتی مشکل کسی را حل می کنید ، احتمالاً مشتاق خواهد بود که در صورت نیاز به شما کمک کند.
اگر گفتید می توان یک تیم اختصاصی SEO ایجاد کنید ، قطعاً باید این کار را انجام دهید ، اما با توجه به مشکلات مقیاسی که در سطح شرکت با آن روبرو هستید ، لازم است یک مورد باشد تیمی از متخصصان بسیار ماهر.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مانند مارتین مک گاری قرار دادن آن:
“شما نمی توانید برای انجام عملکرد در همه زمینه های جستجوگرها به عموم مردم اعتماد کنید. شما به یک SEO متخصص فناوری ، یک استراتژیست اختصاصی محتوای ، یک تحلیلگر در صفحه ، تیم کسب لینک ، تحلیلگر تبدیل و شاید موارد دیگر نیاز دارید. “
ژایروس میچل اضافه كرد كه فرآيند فهميدن يك مهارت شخصي ضروري است ، به ويژه اينكه بتوانيد در فرآيندهاي داخلي و جريان كار حركت كنيد.
Scaling Tech: کار واقعی سئو
جالب است که بسیاری از پاسخ ها هیچ ارتباطی با آنچه که اکثر ما به عنوان اصلی ترین واقعیت تصور می کنیم ، کم و یا هیچ ارتباطی نداشتند کار کردن SEO سازمانی: حفظ ، تعمیر و بهبود جنبه های فنی سایت شرکت شما.
بدیهی است که اکثر طرفداران SEO در آن سطح می دانند که اگر ابتدا موانع را برطرف نکرده و سایر نیازهای ذکر شده را برطرف نکنند ، هرگز به این کار دست نخواهند داد.
اما این بدان معنا نیست که آنها از چالش های منحصر به فرد فنی SEO در مقیاس بزرگ بی اطلاع هستند …
تسا بوناچی نادیک خلاصه آن خوب است:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
”سئو سازمانی همیشه به راحتی “بهترین روشها” نیست. گاهی اوقات ، به دلیل نحوه کسب درآمد یا عملکرد کسب و کار ، بهترین روش ها به سادگی غیرممکن است. توانایی خارج از چارچوب تفکر و حل مسئله برای یک برنامه موفقیت آمیز کاملاً مهم است. “
برای یک چیز ، می گوید رایان جونز:
“سئوکاران سطح شرکت با بسیاری از مسائل فنی پیچیده سروکار دارند که فقط برای مشاغل کوچک وجود ندارد. لینک سازی خارجی از اهمیت کمتری برخوردار است ، اما خطاهای خزنده داخلی بسیار بیشتر اهمیت دارند. “
بن بارکر موافقت می کند ، و می افزاید:
“در سایت های سازمانی ، اغلب اصول بیشترین ارزش را دارند اما سخت تر برای پیاده سازی هستند.”
این بدان معنی است که اولویت بندی آنچه که در ابتدا ثابت می شود بسیار مهم است. Malte Landwehr توصیه می کند:
“اگر حداقل 100000 URL را تحت تأثیر قرار نمی دهد ، وقت خود را برای بررسی آن تلف نکنید.”
عوارض ناشی از ماهیت “جعبه سیاه” موتورهای جستجو را به این موارد اضافه کنید:
مبارزه با اولویت با داده های کاملاً ضعیف تر. همه برای منابع می جنگند اما SEO در تاریکی می جنگد. از حالت ارائه نشده تا انتساب چند لمسی ، ما دائماً در بدست آوردن منابع هستیم.
– راس جونز (rjonesx @) 31 مارس 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مقیاس آن کوه
گپ زدن با تمام این متخصصان سئو شرکت طی هفته گذشته باعث افتخار من شد که به عنوان بخشی از صنعتی که آنها را پشتیبانی می کند ، حضور دارم.
آنها با چالش های دلهره آور ، از نظر پیچیدگی و اندازه تقریباً فوق بشری روبرو هستند.
اما با استفاده از مفهوم مقیاس ، آنها می آموزند که چگونه از آنچه دارند استفاده کنند و غیرممکن ها را اتفاق بیاندازند.
منابع بیشتر: