یادت میاد چطوری افتادی عشق با سئو؟
آن شبهای گرم تابستان که صفحات صفحه را جستجو می کنند و از طریق لیست های بک لینک
آه ، این روزها بود!
معمولاً یکی از اصلی ترین چراغهای راهنمای سفر SEO ماست کارشناسان سئو – آن دسته از افراد برجسته جامعه که دانش و مهارت خود را با دیگران به اشتراک می گذارند.
شاید SEO را از آن یاد گرفته باشید دوره های آموزشی و کتابها، اما تأثیرگذاران SEO می توانند چیز دیگری به شما بدهند.
آنها می توانند شما را در تمام پیچیدگی ها و جزئیات کمی از صنعت SEO پر کنند و درک عمیق تری از موضوع را برای شما فراهم کنند.
موتور جستجوگر ژورنال مانند هیچ کس دیگری شناخته نمی شود ، به همین دلیل است که آنها لیستی از متخصصان سئو را برای دنبال کردن در لیست خود تهیه کرده اند SEO برای مبتدیان کتاب الکترونیکی.
اما … من متخصص سئو نیستم.
بنابراین من نمی خواهم این لیست را براساس دانش کاملاً کم عمق من در مورد SEO تنظیم یا رتبه بندی کنم.
آنچه من هستم یک است گوش دادن اجتماعی کارشناس.
بنابراین ، هنگامی که این لیست طولانی از تأثیرگذارهای SEO را دیدم ، کنجکاو شدم: چگونه مردم در مورد این متخصصان بصورت آنلاین صحبت می کنند.
چه کسی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد؟
معمولاً در چه زمینه هایی درباره آنها صحبت می شود؟
بله ، گوش دادن اجتماعی می تواند به همه این س theseالات و بیشتر پاسخ دهد!
با توجه به ماهیت تأثیرگذاران – نوع نگاه مردم به آنها و تخصص آنها – تجزیه و تحلیل مکالمات در مورد آنها بسیار جالب است.
بنابراین بگذارید مختصراً درباره روش مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل قبل از شروع کار خود به شما بگویم.
روش شناسی
به عنوان اساس ، من 202 متخصص ذکر شده در راهنمای SEO برای مبتدیان را گرفتم.
من با استفاده از Awario (افشاگری: من برای شرکت کار می کنم) برای هرکدام از آنها هشدار شنیداری اجتماعی ایجاد کردم.
هشدار شنیدن اجتماعی ترکیبی از کلمات کلیدی ، فیلترها و شرایطی است که برای این کلمات کلیدی اعمال می شود.
همه اینها به شما امکان می دهد داده های مربوطه را به صورت آنلاین پیدا کنید.
در مورد ما ، برای هر متخصص SEO کلمات کلیدی و شرایط زیر را تعیین کردم:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- نام کارشناس SEO + دستگیره توییتر آنها
- دامنه تاریخ – 1 سال
من مشخص نکردم که از کدام کشورها و به چه زبانهایی می خواهم داده ها را جمع آوری کنم زیرا من فهمیدم که دانش SEO بین المللی است.
برای از بین بردن توییت های ساخته شده توسط خود متخصص ، من حساب های توییتر خود را در لیست سیاه قرار دادم.
داده های من جمع آوری شده از توییتر ، یوتیوب ، ردیت ، سایت های خبری ، رسانه های دیجیتال ، تالار گفتگو و سایر وب سایت ها است.
به طور کلی ، آواریو بیش از 70 هزار مورد اشاره آنلاین را یافته و مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.
از نظر منطقی ، اولین سوالی که باید پرسیده شود “چه کسی بیشترین بحث را در مورد کارشناسان SEO دارند؟”
بنابراین در اینجا 20 بهترین از نظر Awario قرار دارد:
20 عنوان تأثیرگذار برتر در جستجوگرها
رتبه بندی | نام | تعداد موارد ذکر شده |
1 | باری شوارتز | 9700 |
2 | کریگ کمبل | 2700 |
3 | سیندی کروم | 2400 |
4 | سیروس شپرد | 2،386 |
5 | موردی اوبرشتاین | 2،170 |
6 | ریچارد باکستر | 2،115 |
7 | دن تیلور | 2100 |
8 | دکتر پیت میرز | 1930 |
9 | جو هال | 1900 |
10 | اندرو Optimisey | 1800 |
11 | ویل رینولدز | 1700 |
12 | گری وایت | 1650 |
13 | هملت باتیستا | 1600 |
14 | اریج ابوعلی | 1،590 |
15 | کوین ایندیگ | 1،550 |
16 | پدرو دیاس | 1500 |
17 | لورن بیکر | 1،340 |
18 | ماری هاینز | 1300 |
19 | آماندا جردن | 1،290 |
20 | نیک ایوبانکس | 1200 |
از بین 202 نام موجود در این لیست ، این 20 نام بیشترین ذکر شده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اکنون ، اگر می توانم همه 20 (یا حتی همه 202) را تجزیه و تحلیل کنم ، اما می ترسم این مقاله بیش از حد طولانی شود.
درعوض ، بیایید به 5 گزینه برتر خود نگاهی بیندازیم و ببینیم خصوصیات گفتگوهای این پنج متخصص چیست.
باری شوارتز

باری شوارتز بنیانگذار میزگرد موتور جستجو است و بیش از 16 سال جستجو را پوشش می دهد.
شوارتز همچنین سردبیر اخبار در Search Engine Land است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همانطور که از ابر موضوع مشاهده می کنید ، هر دو این پروژه ها اغلب در کنار نام وی ذکر شده اند.
اگر به منابع ذکر شده وی نگاهی بیندازیم ، متوجه خواهیم شد که وی بیشترین اعتبار را از توییتر و وب به دست می آورد.
بیایید بیشتر بررسی کنیم که چه منابعی شوارتز را بیشتر مورد توجه قرار داده است.
حتی اگر توییتر تقریباً نیمی از سخنان وی را به عهده داشته باشد ، اما دقیقاً مشهودترین پلتفرم برای او نیست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
رسانه ها و وب سایت های صنعت در هنگام مواجهه تأثیر بسیار بیشتری دارند.
در اینجا 10 وب سایت با نفوذ برتر ذکر شده از شوارتز آورده شده است.
کریگ کمبل
از این ابر موضوع ، بلافاصله می فهمیم که کمپبل یک مربی باور نکردنی در زمینه SEO است.
اگر از خود می پرسید که چرا “مزایای نامزدی” اغلب ذکر می شود ، این به دلیل دوره Campbell در مورد CTR و مزایای آن برای نامزدی ویروسی است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
101 بار در توییتر ذکر شد.
موضوع برجسته دیگر این است پیوند ساختمان، که در AP News ارائه شده است.
اگر به منابع ذکر شده نگاه کنیم ، تصویری کاملاً مشابه با تحلیلی شوارتز به دست می آوریم با یک استثنا: یوتیوب نام های بیشتری را برای کمپبل تولید می کند.
احتمالاً ما می توانیم این واقعیت را بدانیم که کمپبل یک کانال فعال YouTube دارد ، بنابراین منطقی است که توسط سایر YouTubers نیز از او نام برده شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سیندی کروم
سیندی اولین زن در لیست ما است – به طور معمول من آن را برجسته نمی کنم ، اما SEO یک فضای کاملا مردانه است.
به عنوان مثال ، به تفکیک جنسیتی مکالمات در 5 مورد برتر ما نگاه کنید.
به گفته اواریو ، حدود 80٪ از كل كاربرانی كه در مورد 5 متخصص برتر سئو صحبت می كنند مرد هستند.
آنچه جالب است ، برای Krum تحلیل ها از نظر تقسیم جنسیتی کمی مساوی هستند – 66.8٪ مرد در مقابل 33.2٪ زن.
شاید ، وقتی می بینند زن دیگری آن را در این صنعت می کشد ، زنان بیشتر تشویق می شوند که حرف خود را بزنند؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در مورد داده های غیر جنسیتی ، بیایید با ابر موضوع شروع کنیم.
من فکر می کنم بدیهی است که بسیاری از بینش های کروم با مضمون مرتبط است سئو موبایل – 222 مورد از کروم همچنین شامل کلمه “تلفن همراه” است.
جالب اینجاست که همراه با اصطلاحات مربوط به تو رفتگی می توان کلمات مثبتی مانند شادی ، عشق و امید را مشاهده کرد.
من حدس می زنم Krum مردم را تشویق می کند که نه تنها در مورد SEO بلکه به طور کلی در مورد زندگی مثبت تر باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تحلیل احساسات این موضوع را اثبات می کند. 9/22٪ از موارد ذکر شده در مورد کروم مثبت است.
در مورد منابع ، یک چیزی که بلافاصله متوجه می شوید این است که هیچ اشاره ای از طرف Reddit وجود ندارد.
حتی اگر برای دو نام دیگر در لیست ما تاکنون Reddit کوچکترین پلتفرم بوده است ، Krum اصلاً در Reddit حضور ندارد.
یکی دیگر از جزییاتی که برجسته است این است که چه میزان از سروصدای مربوط به نام وی از توییتر ناشی می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به اندازه کافی جالب است که ، وقتی ما به تأثیرگذاران برتر Krum نگاه می کنیم ، هنوز وب سایت های صنعت – Moz ، Slideshare ، Search Engine Journal را پیدا می کنیم.
اما ، اگر به موارد برتر وی نگاهی بیندازیم ، می توانیم تأثیرگذارهای دیگری را از توییتر و یوتیوب مشاهده کنیم.
سیروس شپرد
Shepard یک مشاور سئو است که قبلاً در Moz برای SEO پیشرو بوده و اکنون شرکت خودش Zyppy را اداره می کند.
حتی ابر موضوع مورد اشاره وی بلافاصله به شما می گوید که تخصص وی بسیار گسترده است: اصطلاحات زیادی وجود دارد که دارای وزن برابر هستند ، یعنی تعداد ذکر شده نسبتاً برابر.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر به منابع ذکر شده وی نگاه کنیم ، توییتر بار دیگر نقش بزرگی را ایفا می کند.
وب سایت ها و وبلاگ های رسانه ای مقام دوم را دارند ، وبلاگ Moz و Medium دو منبع اصلی ذکر هستند.
موردی اوبرشتاین
اوبرشتاین مدیر CMO سابق Rank Ranger و میزبان #SEOchat در توییتر است.
او همچنین رابط اصلی جامعه SEO در Wix.com است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به غیر از اصطلاحات معمول SEO مانند قطعه ها و رتبه ها ، بسیاری از موارد ذکر شده Oberstein ویژگی مکالمه در اطراف را دارند ابزار و نرم افزار – همه این مواردی که برای هر متخصص سئو بسیار ضروری است.
از آنجا که او قبلاً در زمینه بازاریابی یک ابزار SEO کار می کرد ، می داند که چه چیزهایی در بازار وجود دارد و به راحتی در مورد مزایا و معایب ابزارهای مختلف بحث می کند.
5 نکته ای که باید قبل از خرید نرم افزار SEO از طریق آنها بدانید MordyOberstein#سکو #گزارش # ماسوره #نیاز دارد # ابزار #سئو
از طريق https://t.co/oFsxwmAiVV
☛ https://t.co/UscffSEcbS pic.twitter.com/3UjZNkEBTh– seotomation (@ seotomation) 14 نوامبر 2020
مانند برخی دیگر از افراد در این لیست ، او همچنین مورد استقبال و تعاملات بسیاری در توییتر قرار می گیرد – 82٪ از صحبت های او از این سیستم عامل است.
و یک بار دیگر ، وقتی بیشترین بررسی را انجام می دهیم موثر منابع ذکر شده وی ، بیشتر رسانه های صنعتی است (و حساب کاربری ویکس در توییتر منطقی است زیرا وی برای آنها کار می کند).
نتیجه
چندین روند برای متخصصان SEO در اینترنت وجود دارد که من متوجه آنها شده ام.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اولاً ، در حالی که توییتر تقریباً همیشه بزرگترین منبع برای حجم مکالمات پیرامون یک متخصص است ، اما رسانه های خاص و وب سایت های مربوط به صنعت از نظر دسترسی همیشه برنده هستند.
این بدان معنی است که اگر می خواهید خود را به عنوان یک متخصص تاسیس کنید ، از رسانه های مهم صنعت غافل نشوید – در مورد SEO ما در حال صحبت کردن با موتور جستجوگر ژورنال ، موتور جستجوگر ، موز و سایر موارد هستیم.
محتوا هنوز شاه است!
نکته دیگری که رخ داد: گرچه دقیقاً در تحلیلی که من به اشتراک گذاشتم نشان داده نشده بود ، من متوجه شده ام که اکثر کارشناسان به طور فعال با یکدیگر درگیر هستند.
وقتی به ذکر توئیتر یک متخصص نگاه می کنید ، همیشه می توانید یک حساب کاربری توییتر دیگری را از لیست موجود در آن پیدا کنید.
این نشان می دهد که جامعه جستجوگرها چقدر فعال و نزدیک است و گفتگوی پیرامون آن چقدر پر جنب و جوش است.
هنگام ورود به یک جامعه جدید از تعامل با همسالان خود نترسید!
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، نوامبر 2020