داشتن بودجه PPC کوچکتر و دستیابی به حداکثر نتایج برای بسیاری از تبلیغ کنندگان یک چالش است.
می شه انجامش داد! با برنامه ریزی عملی و تمرکز لیزری بر روی اهداف خود می توانید حداکثر استفاده را ببرید.
نکاتی را برای شروع یا بهینه سازی بیشتر بودجه برای برنامه PPC خود بخوانید.
1. Stage for the Account را تنظیم کنید
با بودجه کمتر ، مدیریت انتظارات برای اندازه و محدوده حساب به شما امکان می دهد تمرکز خود را حفظ کنید.
ابتدا بودجه روزانه خود را تعیین کنید. به عنوان مثال ، اگر بودجه ماهانه 2000 دلار در ماه باشد ، بودجه روزانه 66 دلار برای کل حساب تعیین می شود.
بودجه روزانه نیز تعیین می کند که چه تعداد کمپین را می توانید همزمان در حساب اجرا کنید زیرا این 66 دلار بین همه کمپین ها تقسیم می شود.
توجه داشته باشید که Google Ads و سایر کانالها ممکن است گهگاه از بودجه روزانه تجاوز کنند تا نتایج را به حداکثر برسانند. با این حال ، ماهانه کلی نباید از x روزانه تعداد روزهای ماه بیشتر باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
اکنون که بودجه روزانه خود را می دانیم ، می توانیم بر اولویت بندی اهداف خود تمرکز کنیم.
2. اولویت بندی اهداف
اغلب ، تبلیغ کنندگان برای هر حساب چندین هدف خواهند داشت. بودجه کمی تعداد کمپین ها – و تعداد اهداف – را که می توانید دنبال کنید محدود می کند.
برخی از اهداف مشترک عبارتند از:
- آگاهی از برند
- توجه به محصول و نام تجاری
- منجر می شود.
- حراجی.
- فروش را تکرار کنید
در مثال زیر ، تبلیغ کننده از بودجه کمی برای تبلیغ برنامه بورس تحصیلی استفاده می کند.
آنها از ترکیبی از سرنخ ها (کمپین جستجو) و آگاهی (کمپین نمایش) برای تقسیم بودجه روزانه 82 دلار استفاده می کنند.

چندین ویژگی بعدی می تواند به شما در کمپین های متمرکز بر لیزر کمک کند تا بودجه خود را به جایی که بیشترین نیاز را دارید اختصاص دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
به یاد داشته باشید ، این تنظیمات ترافیک کمپین را محدود می کند. اگر ترافیک کافی ندارید ، تنظیمات را شل/گسترش دهید.
3. هدف گذاری جغرافیایی
هدف گذاری جغرافیایی نه تنها بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما است ، بلکه در مدیریت بودجه تبلیغات کوچک نیز نقش دارد.
یک راه خوب برای به حداکثر رساندن بودجه محدود این است که فقط بر مکانهای اصلی مورد نیاز تمرکز کنید. آیا باید ایالت ها ، شهرها ، کدپستی یا ترکیبات را هدف قرار دهید؟
هر چه منطقه جغرافیایی کوچکتر باشد ، ترافیک کمتری خواهید داشت ، بنابراین ارتباط را با بودجه متعادل کنید.
برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات توسط افراد مزاحم ، مکانهای منفی را در جایی که تجارت نمی کنید در نظر بگیرید.
4. برنامه ریزی تبلیغات
برنامه ریزی آگهی همچنین به کنترل بودجه تنها با اجرای تبلیغات در روزهای خاص و در ساعات خاصی از روز کمک می کند.
اگر کسب و کار شما در ساعات خاصی باز است ، ممکن است منطقی باشد که تبلیغات فقط در زمان باز بودن شما نمایش داده شوند.
اگر به صورت آنلاین فروش می کنید ، همیشه باز هستید ، اما ممکن است بررسی گزارشات برای تعیین اینکه آیا زمانهایی از روز وجود دارد که ROI منفی وجود دارد یا خیر.
اگر گزارش ها ساعاتی از روز را نشان می دهد که کمپین ها کمتر مثر هستند ، حذف هدف گیری در آن مناطق را در نظر بگیرید یا از تغییر پیشنهاد قیمت برای کاهش نمایش تبلیغات در آن مناطق استفاده کنید.
5. انواع مطابقت
انواع مسابقه برای کنترل بودجه ضروری است ، به ویژه اگر بودجه محدود باشد.
انواع مسابقه و نحوه فعال شدن تبلیغات را مطالعه کنید.
همراه با زمان بندی تبلیغات و هدف گذاری جغرافیایی ، ممکن است مجبور شوید انواع مختلف تطبیق را امتحان کنید تا تعادل مناسب را بدست آورید.
کار با بودجه محدود به این معنی است که باید خلاق باشید تا بیشترین سود را از بودجه ببرید.
این چند نکته بعدی به شما کمک می کند.
6. فقط تماس بگیرید
برخی از مشاغل با بودجه کمتر نیز با ایجاد صفحات فرود و آزمایش نسخه های مختلف دچار مشکل خواهند شد.
اگر تماس های تلفنی برای کسب و کار شما مهم هستند ، یک کمپین فقط برای تماس را در نظر بگیرید.

7. Display Network را امتحان کنید
با استفاده از بازاریابی مجدد برای بازدیدکنندگان وب سایت و چندین مخاطب مختلف در بازار هدف ، شرکت خود را “همه جا” نشان دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
اگر به ازای هر کلیک پرداخت کنید ، برداشت ها هیچ هزینه ای برای شما ندارد.
این کمپین ها می توانند دامنه وسیع تری را ارائه دهند و آگاهی از برند را افزایش دهند.
8. هدف برای رقابت
از تنظیمات استراتژی های پیشنهاد نمونه کارها برای برتری در مقایسه با رقبا با استفاده کنید سهم برتر از هدف گزینه.
شما با افزودن دامنه به رتبه برتر ، درصد زمان پیشی گرفتن و حداکثر پیشنهاد ، یک قانون ایجاد می کنید.
رقبای برتر منطقه خود را انتخاب کنید. گزارش بینش حراج نشان می دهد که کدام رقبا نیز برای کلمات کلیدی جستجوی مشابه رقابت می کنند.

در نهایت ، این چند نکته تاکتیکی بعدی را برای کارزارهای تبلیغاتی خود قرار دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
9. تنظیم ردیابی
اطمینان حاصل کنید که ردیابی از طریق پلت فرم PPC و تجزیه و تحلیل وب سایت برای اندازه گیری عملکرد تنظیم شده است.
داده های جمع آوری شده برای اطلاع از تصمیمات شما در مورد بهینه سازی حساب بسیار مهم خواهد بود.
10. کلید واژه های دم طولانی تر را هدف قرار دهید
هزینه برای کلیک برای کلمات کلیدی عمومی و حجم بالا می تواند بسیار زیاد باشد. به دنبال کلمات کلیدی منحصر به فرد و طولانی تر باشید تا بتوانید با بودجه کمتری به طور م competeثر رقابت کنید.
برای مشاهده جستجوهای ارگانیک منتهی به وب سایت شما ، تکمیل خودکار Google و ابزارهایی مانند Google’s Keyword Planner ، کلمات کلیدی موثر طولانی را با استفاده از حساب تجزیه و تحلیل خود بیابید.
11. مدیریت کلمات کلیدی با حجم بالا
کلمات کلیدی با حجم بالا و رقابتی می توانند گران تمام شوند و به بودجه واقعی وارد شوند.
اگر کلمه کلیدی حجم بالا/هزینه بالایی دارد ، این کلمات کلیدی را در کمپین اختصاصی خود سازماندهی کنید و از کلمات کلیدی دقیقا استفاده کنید. این به شما امکان می دهد هزینه های این گروه را از نزدیک مشاهده کنید.
در نظر گرفتن سقف (حداکثر پیشنهاد) برای مبلغی که مایل به پرداخت آن هستید.
به عبارت دیگر ، رتبه تبلیغات پایین تری را بپذیرید تا بسته به اهداف خود ، هزینه کمتری برای هر کلیک پرداخت کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
12. در تبلیغات جستجوی پویا تجدید نظر کنید
اجتناب از تبلیغات جستجوی پویا را در نظر بگیرید.
این تبلیغات توسط کلمات کلیدی خاصی که شما انتخاب کرده اید فعال نمی شوند. در عوض ، آنها بر اساس کلمات کلیدی در محتوای صفحه فرود شما نمایش داده می شوند.
در حالی که این کار راحت به نظر می رسد ، اغلب منجر به برداشت ها و کلیک های نامربوط می شود که می تواند هزینه روزانه را افزایش دهد.
13. از برنامه های افزودنی تبلیغات استفاده کنید
افزونه های تبلیغاتی می توانند توجه آگهی را جلب کرده و همچنین اطلاعات اضافی را ارائه دهند که نمی تواند در نسخه اصلی آگهی قرار گیرد.
این جزئیات می تواند شامل موارد زیر باشد:
- آدرس محلی.
- پیوندهای سایت
- فراخوان ها
- شماره تلفن.
- قطعات ساختار یافته.
- نظرات مشتریان.
- تصاویر.
Google همچنین افزونه های تبلیغاتی پویا را ارائه می دهد ، که افزونه های خودکار هستند و جزئیات وب سایت شما را نشان می دهند که به متن تبلیغ اصلی شما اضافه شده است.
14. کلمات کلیدی منفی را تنظیم کنید
درست مانند انواع مطابقت ، یک لیست کلمات کلیدی منفی گسترده برای کنترل بودجه بسیار مهم است.
- با طوفان فکری مفاهیم کلید واژه ها که ممکن است تبلیغات را به اشتباه فعال کنند ، کلمات کلیدی منفی را به طور فعال تولید کنید.
- برای یافتن جستجوهای نامربوط که قبلاً منجر به کلیک شده اند ، گزارشهای پرس و جو را مرور کنید.
- لیست ها را ایجاد کرده و اعمال کنید.
- تکرار.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
اگر کلمات کلیدی کمپین از نظر تطابق وسیع و نوع مطابقت با عبارت هستند ، آن را مرتباً به روز کنید.
15. صفحات فرود خود را کامل کنید
آخرین و مهمترین ، صفحات فرود هدفمند و بهینه سازی تبدیل می تواند ضروری باشد.
گوگل کیفیت صفحه فرود را بر اساس پارامترهای مربوط بودن ، اصالت محتوا ، شفافیت و قابلیت ناوبری قضاوت می کند. تبدیل صفحات فرود از ساختار ضعیف یا قدیمی بسیار مشکل است.
این می تواند برای برخی از مشاغل کوچکتر که به کارکنان توسعه وب دسترسی ندارند ، مسئله ای باشد. اگر ایجاد صفحات فرود برای شما یک مانع است ، در این پست نکته کمپین فقط تماس بگیرید.
نتیجه
حسابهای کم بودجه در صورت مدیریت صحیح می توانند مثر باشند.
امیدوارم شما اکنون ایده های زیادی برای تقویت کمپین های PPC با بودجه کوچک خود داشته باشید.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: Jirapong Manustrong/Shutterstock