آیا هدایت ترافیک محلی هدف شماره یک شما است؟
آیا دریافت 97٪ نرخ باز و ایجاد ارتباط با مشتریان نیز در لیست شما بالاست؟
آیا دوست دارید تصمیمات بازاریابی شما بیشتر بر اساس داده ها باشد؟
اگر جواب دادید آره به هر یک از این سوالات ، پس باید برای شرکت در این وبینار برنامه ریزی کنید.
با ما در وبینار بعدی مجله موتورهای جستجو در روز چهارشنبه ، 13 اکتبر ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی شركت كنید تا مزایای استفاده از پیام های متنی را به عنوان یك كانال بازاریابی برای جستجوی مشتریان و پرورش آنها مشاهده كنید. این بینش ها بر اساس بررسی اخیر Podium از بیش از 1000 مصرف کننده محلی است.
توماس کلاوسون ، مدیر بازاریابی شریک Podium ، در مورد اهمیت پیام رسانی متنی برای مشاغل و نحوه تبدیل آن به بخشی از استراتژی شما بحث خواهد کرد.
در این ارائه شما یاد خواهید گرفت:
- پیامها چگونه در دهه گذشته تکامل یافته است و چگونه ترجیحات پیامک مشتریان بر مشاغل محلی تأثیر می گذارد.
- نحوه ایجاد یک استراتژی پیام رسانی موثر (شامل مواردی که باید از آنها اجتناب کرد).
- چگونه پیام های متنی تبلیغاتی می تواند یک کانال بازاریابی موثر برای مشاغل محلی در هر اندازه باشد.
شما همچنین می توانید در یک جلسه پرسش و پاسخ زنده در مورد وضعیت منحصر به فرد خود بپرسید.
نمی توانید وبینار را زنده کنید؟ اکنون برای این وبینار حمایت شده ثبت نام کنید و ما پس از رویداد نسخه درخواستی را برای شما ارسال می کنیم.