به عنوان یک دانشجو یا حرفه ای جوان، می خواهید شخصی را دنبال کنید که علایق شما را به اشتراک بگذارد. خوب است که به دنبال الهام گرفتن از غول های این صنعت باشید، کسانی که هنر خود را می شناسند و به حق جایگاهی در تالار مشاهیر دارند. با این حال، مقایسه کردن خود با افرادی که قبلاً در مسیر موفقیت، آزمایشها و مصیبتهای خود را تجربه کردهاند، معکوس است. مخصوصاً وقتی دانش آموزی با تعداد انگشت شماری از مسئولیت ها.
حتی اگر به نظر کار آسانی برای یافتن الهام باشد، باید با تمام مهلتها و تکالیف کنار بیایید. آنها به بلوک نویسنده شما یا چیزهای دیگری که باید به پایان برسانید اهمیتی نمی دهند. آن وقت است که باید تلاش کنید و جستجو کنید.مقاله ام را با نویسندگان WritePaper بنویسم” برای کاهش حجم کار شما. در دنیای هنر، شما به سرعت در افسانه یک گروه یک نفره ناامید می شوید زیرا گاهی اوقات باید از افراد حرفه ای کمک بگیرید.
و درست مانند تجربه آکادمیک، طراحی گرافیک را نمی توان در یک جعبه قرار داد. این یک زمینه چند وجهی و همه کاره است که در آن می توانید همه را از بازاریابی گرفته تا طراحی UX پیدا کنید. هر یک از انواع نیز دارای ده ها زیرمجموعه برای کشف و الهام گرفتن است. در اینجا لیستی از فارغ التحصیلان، دانشجویان و سازندگان جوان اخیر آمده است. پروفایل های اینستاگرام پيگيري كردن. آنها می توانند هوای تازه را برای طراحان در همه زمینه ها و تجربیات به ارمغان بیاورند.
منصفانه است که فهرست را با دو خالق شگفت انگیز از بریتانیا باز کنیم که روی پوسترهای فیلم وس اندرسون کار کرده اند. کارگردان را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید، این گرافیست های الهام بخش چیزی برای صحبت و اشاره خلق کردند.
زمینه های تولید فیلم و سایر صنایع به ظاهر نامرتبط، تقاضای زیادی از رویاپردازان با استعداد دارد. اگر عاشق سینما و هنر دیجیتال هستید، باید آنها را دنبال کنید.
آنی اتکینز – @annieatkins
آنی اتکینز نه تنها به خاطر برداشت رویایی اش از هتل بزرگ بوداپست معروف است. او همچنین به The BoxTrolls، پل جاسوسان اسپیلبرگ و بسیاری دیگر از فیلمهای تحسین شده جان بخشید. او که تازه فارغ التحصیل شده بود، کار خود را در زمینه ارتباطات بصری آغاز کرد. اما در نهایت، او در یک برنامه کارشناسی ارشد در تولید فیلم ثبت نام کرد و از آن زمان هیچ چیز مثل قبل نشد.
اریکا دورن – @extraordinerica
دورن بسیاری از آثار وس اندرسون را با دید منحصر به فرد خود برجسته کرد. درست مانند اتکینز، او مسئول بسیاری از آثار و هویت فیلم ها است. دورن کار خود را به عنوان یک طراح گرافیک کار روی سرمقاله ها و تبلیغات او به طور تصادفی وارد تولید فیلم شد و انتصاب او به عنوان طراح اصلی بهترین انتخاب بود.
ایجاد هویت سه بعدی و برند نیازمند مراقبت ویژه متخصصان جوان است. با ظهور هنر دیجیتال، پیدا کردن جایگاه خود در آن آسان است. اما همیشه به کار سخت و دقت در جزئیات نیاز دارد.
آرون کوورت – @aaroncovrett
یک فارغ التحصیل سال 2017 و کارآموز سابق در استودیو استینک (در آن زمان استینک دیجیتال) کوورت یک هنرمند و طراح سه بعدی با استعداد است. اگر به توسعه ظاهر و بافت سازی علاقه دارید، باید در اسرع وقت دنبال کنید. اگرچه کوورت یک متخصص جوان است، اما در حال حاضر لیست مشتریان شگفت انگیزی دارد. او هنر سه بعدی را به سطح دیگری می برد و مرز بین هنر دیجیتال و سنتی را محو می کند.
Viggo Bloomquist – @viggoblomqvist
بلومکوئیست جوان و با استعداد قرار است در سال 2022 از موسسه طراحی Umeå فارغ التحصیل شود، اما او در حال حاضر یک نمونه کار چشم نواز دارد. Bloomquist بر روی طراحی محصول کار می کند و روند دقیق ایجاد آنها را به دنبال کنندگان خود ارائه می دهد. اینستاگرام او نمونهای از طراحانی است که نقاط قوت خود را میداند و میداند که باید در مسیر حرفهای خود به چه سمتی برود.
لینوس زول – @linuszoll
Zoll یک طراح سه بعدی و حرکتی خودآموخته از آلمان است که استعدادی در ساخت دارد. او کار آزاد خود را در سال 2017 آغاز کرد و موفق شد با تیم های شگفت انگیزی از متخصصان کار کند. پروژه های او از داخلی و معماری بیرونی رندر به تصاویر متحرک. آثار زول توجه فرد را به خود جلب می کند و بیننده را با تعجب وادار می کند: “بعدش چیست؟”
لوکاس برگهوف – @lucasberghoef
Berghoef یک خالق و کارگردان هنری چند رشته ای از هلند است. برگهوف بهعنوان یک فارغالتحصیل اخیر کالج، نمونهای برای پیروی از هر دانشجو است. هر یک از طرح های او یادآور نشریات مجلاتی است که برداشت منحصر به فرد از هنر هویت بصری را به نمایش می گذارد. او با رسانه های دیجیتال و چاپی کار می کند تا به تعادل کامل بین تصاویر نوآورانه و سنتی دست یابد.
جیسون یوان – @jasonyuandesign
مدرسه طراحی رود آیلند 2019 فارغ التحصیلیوان رابطهایی را طراحی میکند که حتی خشنترین منتقد را هم مسحور میکند. او انرژی جنبشی را جذب می کند و آن را به یک شاهکار بصری تبدیل می کند. یوان نمونه کاملی از هنرمندی است که از تمام تجربیات خود استفاده می کند، زیرا قبل از اینکه وارد مسیر شغلی جدید شود، تئاتر خوانده است.
امی جورجت – @amyg.design
امی جورجت، فارغ التحصیل سال 2020 از دانشگاه شیلینگتون، برنده مسابقه جوایز AGDA است که صنعت ارتباطات و فناوری استرالیا را برجسته می کند. او روی طراحی برند و استراتژیهای خلاقانه کار میکند تا وضعیت موجود را به چالش بکشد و داستانهایی را با هنر تجسمی جشن بگیرد. در میان آثار امضا شده او بستههای قهوه وجود دارد که میتوانید در سراسر فروشگاههای ایالات متحده ببینید و کمپینهای اجتماعی برای باردار و سپس پیچخورده.
جک رویلنس – @jackroylanceart
جک رویلنس همچنین برنده جوایز AGDA و تصویرگر با استعداد و خالق گرافیک است. او به تازگی سفر خود را در دنیای هویت برند و انیمیشن آغاز کرده است. کار رویلند بر آوردن رنگ ها و سناریوهای فانتزی متمرکز است که در آن می توانید یک قورباغه نوازنده یا کاناپه پلنگ پیدا کنید. اگر به تصویرسازی علاقه دارید، رویلند یک دنبال کننده فوری است.
ترزا هوبر – @theresahuberdesign
ترزا هوبر یک فارغ التحصیل اخیر از شیلینگتون است که در رسانه های مختلف برای ایجاد یک هویت برند منحصر به فرد تخصص دارد. کار شاگرد او برای خمیر آشپزی وگان لعنتی روث در بسیاری از مقالات در مورد دانشجویان با استعداد گرافیک برجسته شده است. اگر به سمت هویت برند و طراحی بسته می روید، کارهای هوبر را در اینستاگرام او جستجو کنید.
Katja Alissa Mueller – @katjaalissamueller
دیروز دانشجو بود و امروز مدیر خلاق مجله پیک. مولر نمونه ای از یک خالق عالی با ذوق در مد، سبک زندگی و گرافیک است. او جزئیات گرا است و از دیگر سازندگانی که در حوزه هویت برند کار می کنند متمایز است. او علاقه زیادی به حرفه و مسیرهای حرفه ای خود دارد.
سارا مالیک و کالی مککریل – @malikandmack
اگر به دنبال استودیویی هستید که توسط زنان جوان و با استعداد در لندن تأسیس شده است، باید خلاقیت Malik و Mackrill – Malik + Mack را ارتقا دهید. وقتی نوبت به خلق هویت از ابتدا می رسد، هیچ چیز غیرممکنی برای این دو وجود ندارد. این تیم با طرحبندیهای خود بر قابلیت استفاده و عملکرد تمرکز دارد. اگر می خواهید در آینده یک استودیو راه اندازی کنید، از دانشجویانی که به افراد تجاری تبدیل شده اند یادداشت کنید.
جمع بندی
هر حوزه ای از صنعت را که می خواهید به دست آورید، همیشه خوب است که به دنبال الهام گرفتن از منابع مختلف باشید. حتی اگر کاری با دنیای تصویرسازی ندارید، هنرمند مورد علاقه خود را انتخاب کنید و او را دنبال کنید. همین امر در مورد برندهای هویتی و سایر شاخه هایی که معمولاً نادیده می گیرید نیز صدق می کند. از این گذشته، دنیای گرافیک بر همبستگی بین سازندگان و احترام به هنر یکدیگر است.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) {return;} js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "https://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));