وقتی نوبت به ایجاد ترافیک و افزایش تبدیل می رسد ، محتوا کلیدی در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است.
بازاریابی محتوا به شما امکان قرار دادن بهینه کلمات کلیدی را می دهد و اطلاعات زیادی را فراهم می کند که موتورهای جستجو می توانند برای دستیابی به شما در رتبه بندی بالاتر اسکن کنند.
همه اینها منجر به دید بالاتر می شود ، آگاهی از برند، و بازدید بیشتر از سایت شما.
در باره 60٪ بازاریابان محتوا را برای موفقیت در کسب و کارشان بسیار مهم ارزیابی می کنند.
اما تنها 27٪ از آنها احساس می كنند كه تلاش هایشان بسیار یا بسیار موفق است.
دلیلش این است که بازاریابی محتوا آسان نیست.
برای ایجاد مطالب معنادار که مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد ، زمان ، تحقیق و تمرکز لازم است.
خبر خوب این است که بازاریابی محتوا یک مقوله عظیم است ، بنابراین روش های زیادی برای ارائه نوع محتوای با کیفیت لازم برای فروش وجود دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در اینجا 11 مثال برجسته بازاریابی محتوا از افراد و سازمان هایی آورده شده است بر این هنر مسلط شد بازاریابی محتوا
برای یادگیری نحوه تولید محتوای الهام بخش خود که منجر به تولید و فروش می شود ، از آنها الگو بگیرید.
وبلاگهایی با استراتژیهای بازاریابی محتوای تأثیرگذار
1. GaryVaynerchuk.com
گری واینرچوک به عنوان میزبان سرسخت وبلاگ ویدئویی Wine Library TV به ستاره های اینترنتی صعود کرد.
اکنون ، او یک نویسنده پرفروش و دوبار است و یکی از بنیانگذاران Vayner Media ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که از بزرگترین مارک های جهان پشتیبانی می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
واینرچوک در وب سایت خود هر سه تا چهار روز یکبار یک مقاله معتبر وبلاگ منتشر می کند.
پست های وی با تصاویر جلدی پرزرق و برق که چشم را به سمت خود جلب می کند ، هدایت می شود و اطلاعات جذاب همه چیز را از راهنماهای راهنما تا معرفی های آموزشی خدمات و محصولات جدید پوشش می دهد.
در حالی که بسیاری از مقالات او اکنون به تجارت بازاریابی او مربوط می شود ، وی هنوز مقالاتی را برای دوستداران شراب خود ارسال می کند.
در نتیجه ، او ترکیبی عالی از مطالب را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مخاطبان متنوع خود پیدا کرده است.
ویدیوها ، پادکست ها و مقالات مفید وی (پر از محتوای کامل) بک لینک غذاهای مفید و جذاب) خوانندگان را جذب کرده و آنها را فریب می دهد تا به مشتری تبدیل شوند.
2. وبلاگ Home Depot
وبلاگ هوم دپو نمونه درخشان بازاریابی محتوا است ، و در اینجا دلیل آن را آورده ایم.
اول ، افراد روزمره که از پروژه های بهسازی منزل لذت می برند و تجربه دارند ، به عنوان نویسنده مهمان و نکات و ایده های پس از پروژه در وبلاگ همکاری می کنند.
آنها نه تنها قابل استفاده هستند ، بلکه براساس تجربه دست اول نیز محتوا ایجاد می کنند ، بنابراین خوانندگان به آنها اعتماد می کنند.
علاوه بر ارائه مطالب مفید ، پست های وبلاگ Home Depot پر از لینک محصولات موجود در فروشگاه هایشان است که به خوانندگان کمک می کند پروژه های تحت وبلاگ را تکمیل کنند.
بنابراین آنها فقط دنبال محتوای خود نیستند.
آنها خرد می کنند سئو دارای کلمات کلیدی ، پیوندها و تجربه کاربری راحت.
با هدایت خوانندگان به طور مستقیم به سوالات مفید در وب سایت شرکتشان ، فروش و تبدیل را به صورت روزانه انجام می دهند.
3. وبلاگ سفر هرتز
در حالی که اکثر مردم هرتز را به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه اجاره اتومبیل می شناسند ، وبلاگ سفر هرتز یک ارزش افزوده برای مخاطبان آنها است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از مسافران باتجربه بین المللی تا مسافران گاه به گاه اوقات فراغت ، اعضای مخاطب وبلاگ هرتز می توانند اطلاعات بسیار مفیدی برای کمک به برنامه ریزی سفرهای خود پیدا کنند.
در حالی که برخی از پست ها خدمات اجاره اتومبیل را ذکر می کنند ، بیشتر مطالب آنها از نکات داخلی برای استفاده بیشتر از اقامت در هتل گرفته تا سفرهای دیدنی را برای مسافران با محدودیت زمانی از دست ندهید.
مقالات و فیلم ها در داستان پردازی غوطه وری فرو می روند مخاطبان خود را درگیر کنید و احساس ماجراجویی و آمادگی آنها را جلب می كنند.
هرتز اطمینان حاصل می کند که مقالات آنها بسیار قابل اشتراک است و همیشه دکمه های بزرگ پیوند شبکه های اجتماعی را در بالای هر پست نشان می دهد.
این امر باعث می شود خوانندگان به راحتی اطلاعات را به مخاطبین خود منتقل کنند ، باعث گسترش فعالیت شرکت و افزایش آگاهی از برند شوند.
4. بلاگ بشکه ترقه
بشکه Cracker به دلیل آشپزی در منزل و کالاهای تجاری قدیمی به همراه لباس ، یادگاری و غذاهای یکپارچه مشهور است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مخاطبان آنها از غذای گرفته تا دکوراسیون تعطیلات به هر چیزی علاقه مند هستند ، بنابراین به دنبال پیام های هوشمندانه می رود تا طرفداران آنها را به خود جلب کند.
وبلاگ Cracker Barrel یک طرح ساده است که مقالات متنوعی را برجسته می کند تا به نیاز هرکسی که لمس می کند برسد.
مقالات دستورالعمل آنها پیوندهایی به مواد غذایی مارک دار است که مردم می توانند از فروشگاه خریداری کنند.
نکات مربوط به تزئینات تعطیلات شامل محصولاتی است که آنها می فروشند و مشتریان را به سمت خرید آنها سوق می دهد.
اطلاعات آنها نه تنها مفید و مفید است ، بلکه برای سئو و رتبه بندی موتورهای جستجو نیز بسیار مناسب است.
وبلاگ Cracker Barrel فرصت های زیادی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند تا بتوانند از طریق آن درآمد کسب کنند و برای این شرکت درآمد کسب کنند.
محتوای رسانه های اجتماعی که تبدیل می شود
5. صلیب سرخ آمریکایی # انجام بخش من
صلیب سرخ آمریکا یک جعبه ابزار کامل با پیشنهادات پیام رسانی و گزینه های تصویر برای کمپین رسانه های اجتماعی #DoingMyPart خود ایجاد کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این افراد را ترغیب می کرد عکس هایی از خود را در حساب های خود در شبکه های اجتماعی ارسال کنند و در حالی که پست های خود را با هشتگ تبلیغات برچسب گذاری می کنند ، به جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ویرایش می کنند.
در حالی که این سازمان فکر می کرد مردم ممکن است تصاویری از شستن دست ، ماسک صورت یا اهدای خون ارسال کنند ، این مبارزات زندگی خود را به خود گرفت.
افراد در توییتر شروع به ارسال روش های خلاقانه تری کردند که در مبارزه با ویروس کمک می کنند ، شبکه را با عکس هایی از خود که مراکز تماس COVID-19 را اداره می کنند و تزریق واکسن دریافت می کنند ، سیل می کنند.
صلیب سرخ با تشویق پیروان خود به شخصی سازی پیام های شرکتی و ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر متمرکز بر موضوعی به موقع ، تعامل ، آگاهی و تبدیل افراد را افزایش داد.
6. استارباکس SipSmileSpring
استارباکس برای تبلیغ نوشیدنی های جدید خود در بهار یک بازی تعاملی ایجاد کرد در حساب اینستاگرام خود به نام SipSmileSpring.
در این بازی ، کاربران فقط با لبخند زدن در زمان مناسب گیم پلی را کنترل می کنند.
نه تنها یک روش سرگرم کننده برای استارباکس است که مخاطبان خود را درگیر خود کند بلکه آنها را تشویق می کند که پست را به اشتراک بگذارند ، استارباکس را برچسب گذاری کنند و همچنین فرصتی را برای ویدیوی خود در صفحه مارک کسب کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این امر باعث ایجاد آگاهی و تعامل تجاری به روشی کاملاً خلاقانه می شود.
به دلیل تازگی ایده ، این کمپین در دو ساعت اول پخش زنده بیش از 79،000 بازدید به دست آورد.
7. Levi’s 7 Day 7 Ways
مارک مشهور شلوار جین از صفحه اینستاگرام خود برای ایجاد استفاده کرد یک چالش اجتماعی 7 روز 7 راه نامیده می شود.
Levi’s با ترویج پایداری و درخواست از مردم برای رد کردن مد سریع ، از مردم خواست که به مدت یک هفته هر روز شلوار جین Levi مورد علاقه خود را با ظاهری متفاوت استایل دهند.
آنها احساس كردند كه این امر مردم را فریب می دهد تا شلوار جین خود را بیشتر بین شستشوها بپوشند و ضمن كمك به محیط زیست ، طول عمر محصول را افزایش دهند.
پیروان تصاویر سبک های خود را ارسال می کردند و شرکت را برچسب گذاری می کردند ، باعث افزایش آگاهی از نام تجاری و ایجاد احساس جامعه می شدند زیرا دیگران را با توصیه های مد و آگاهی اجتماعی الهام می دادند.
محتوای بصری که انگیزه خرید را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند
8. کلبه پیتزا
ایمیل ها و پست های شبکه های اجتماعی Pizza Hut که تمرکز زیادی بر تصاویر در کمپین های بازاریابی خود دارند ، پر از عکس های دلهره آور محصول است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بخارپز کردن پیتزای داغ ، مواد پر از پنیر و پوسته های ترد همه باعث جلب توجه مخاطبان آن می شوند.
این عکس ها در رسانه های اجتماعی سر و صدا ایجاد می کنند و از طریق تبلیغات تلفن همراه و کمپین های ایمیل فروش آنها را به دست می آورند.
آنها در هنگام ایجاد علاقه و نشان دادن چگونگی برتری محصولشان نسبت به رقبا ، کار بزرگی را برای بیان داستان از طریق عکس هایی که ارسال می کنند انجام می دهند.
9. کندرا اسکات
برند کندرا اسکات به عنوان پیشرو در جواهرات ، تزئینات منزل ، زیبایی و هدایای زنانه ، اهمیت تأثیر بصری را می داند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این شرکت در کمپین های بازاریابی خود عکس های زیبایی از محصولات ارائه می دهد که توجه بینندگان را به خود جلب می کند و ویژگی هایی را که محصولات را منحصر به فرد می کند شناسایی می کند.
کندرا اسکات همچنین از عکس ها برای توصیه استفاده از محصول استفاده می کند ، که به مشتریان نشان می دهد چگونه لباس های خود را برای مطابقت با آخرین روند و ایجاد جلوه های منحصر به فرد برای نشان دادن فردیت کاربران ، بپوشند.
تصاویر حتی برای انتقال پیام خود نیازی به کلمات ندارند ، که نشانه یک کارزار بازاریابی محتوای بصری موثر است.
مثالهای بازاریابی محتوای ویدئویی موثر
10. خوشمزه
ناامیدی مصرف کنندگان هنگامی است که کلمات قادر به توصیف مناسب یک محصول یا فرآیند نیستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Tasty شبکه ای برای دوستداران غذا است که در آن مردم می توانند دستور العمل ها را بیابند و نکات و ترفندهای آشپزی را بیاموزند.
بازاریابی آنها تمرکز زیادی بر استفاده از فیلمهایی دارد که کسی در واقع دستور العمل تهیه می کند.
ویدئوهای خوش بین و تماشای آنها نمایشی گام به گام از ترکیب مواد و پخت غذا را ارائه می دهد و هر گونه سوال در مورد سوinter تعبیر دستورالعمل های دستور العمل را از بین می برد.
این ویدیوها بسیار محبوب هستند و تالار گفتگو را برای افراد ارائه می دهند تا در مورد دستور العمل ، مواد اولیه آن و خود ویدیو نظرات خود را ارائه دهند.
کمپین بازاریابی Tasty بیش از یک فیلم آموزشی ساده ، جامعه ای از افراد همفکر را آموزش می دهد و به آنها متصل می کند ، و آن را به منبعی بی بدیل تبدیل می کند که مردم از به اشتراک گذاشتن آنها با مخاطبان خود خوشحال می شوند.
11. پیج آفتابی
اگرچه آنها یک بوتیک در یک شهر کوچک هستند ، اما سانی پیج از ویدیوهای زنده فیس بوک به طرز گسترده ای استفاده می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هر هفته ، کسب و کار جلسه مستقیمی را از فروشگاه خود برگزار می کند تا اقلام برجسته فعلی خود را ارائه دهد.
اعضای کارکنان ضمن توضیح خصوصیات اصلی هر مورد ، بینندگان را از طریق فروشگاه منتقل می کنند و لباس و لوازم جانبی را مدل می کنند.
همه چیز به روشی مکالمه بسیار آرام و آرام انجام می شود ، گویی که آنها در حال گفتگو با دوستان شخصی خود هستند.
این امر اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد و باعث علاقه به محصولات و فروشگاه های آنها می شود.
سانی پیج با قرار دادن این فیلم های زنده در استراتژی بازاریابی خود ، می تواند س questionsالاتی را در مورد تناسب ، مواد و قیمت ایجاد کند که باعث ایجاد اطمینان در بینندگان آنها شود و آنها را ترغیب به خرید کند.
بازاریابی محتوا برای هر استراتژی بازاریابی ضروری است
چه از وبلاگ ، چه از شبکه های اجتماعی و چه از فیلم استفاده کنید ، بازاریابی محتوا برای هر بازاریابی دیجیتال ضروری است استراتژی.
این به شما امکان می دهد مخاطبان خود را به محصولات خود متصل کنید ، شما را به عنوان یک مرجع در زمینه فعالیت خود قرار دهید و به تقویت تلاش های جستجوگرها برای SERP های بهتر کمک می کند.
برای سرگرمی ، روشهای خلاقانه جدا کردن از رقابت در حالی که به عنوان منبعی برای مخاطبان خود عمل می کنید ، بیرون از چارچوب فکر کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، مارس 2021