چه شما آن را صدا کنید برداشت اول از نام تجاری خود استفاده کنید یا آن را به عنوان دارایی ضروری از عناصر تجاری خود در نظر بگیرید ، وب سایت شما مهمترین عنصر استراتژی دیجیتال شماست. بیایید ببینیم که داده ها به ما چه می گویند:
- این همه طول می کشد 50 میلی ثانیه برای یک بازدید کننده در مورد وب سایت شما نظر بدهد.
- یک وب سایت با طراحی ضعیف در تلفن همراه توسط توصیه نمی شود 57٪ از کاربران.
- دور و بر 38٪ کاربران با وب سایتی درگیر نخواهند شد که از نظر محتوا و طرح آن جذاب نباشد.
واضح است که هر مشاغل ، صرف نظر از اندازه و دامنه آن ، باید هر از گاهی به فکر طراحی مجدد وب سایت خود باشند تا به آن کمک کند تا وب سایت خود را در ذهن بازدید کننده تازه نگه دارد و با هر بار ورود به وب سایت ، دیدگاه منحصر به فردی را ارائه دهد.
بارگیری نامحدود
بیش از 1،500،000+ فونت ، ماکت ، Freebies و دارایی های طراحی
10 استراتژی طراحی مجدد وب سایت برتر که بلافاصله یک وب سایت کم عملکرد را متحول می کند
1. به اهداف وب سایت خود فکر کنید
هرچقدر که این پیشنهاد واضح به نظر برسد ، بسیاری از شرکت ها در بازنگری در استراتژی های وب سایت خود غوطه ور نیستند ، به خصوص اگر آنها از ابتدا طراحی وب سایت خود را انجام می دهند. به هر حال ، اگر اهداف و اهداف شما به طور واضح بیان نشده باشد ، امید کمی برای کسب ارزش از وب سایت شما وجود دارد. برای شروع ، به س questionsالات زیر فکر کنید.
هدف نهایی طراحی مجدد وب سایت چیست؟
– آیا این برای افزایش فروش است؟
– آیا لازم است رتبه بندی موتور جستجو خود را بهبود ببخشید؟
– آیا شما نیاز به افزایش پشتیبانی مشتری دارید؟
– یا شاید ، آیا شما نیاز به دریافت هدایت بیشتر دارید؟
اهداف نهایی شما هرچه باشد ، می توانید اهداف وب سایت خود را اولویت بندی کرده و از نظر استراتژیک درگیر فرایند طراحی مجدد شوید.
2. روی آنچه در وب سایت شما پاسخ می دهد تمرکز کنید
با پیوستن به نکته قبلی ، طراحی وب سایت شما باید به وضوح آنچه را که در آن برای بازدیدکنندگان است ، برطرف کند. برای این منظور ، در اینجا چند س questionsال مهم وجود دارد که می توانید با هم فکری کنید:
- محصول / خدمات مرکزی چیست؟
- چگونه محصول / خدمات گفته شده برای بازدید کننده مرتبط و مفید است؟
- شما می خواهید چه نوع اثبات اجتماعی را در وب سایت نشان دهید؟ آیا پست ها / توصیفات شبکه های اجتماعی را نشان می دهید؟
- وب سایت شما چه تفاوتی با رقبا دارد؟
ایده این است که به راحتی در ذهن مشتری خود قرار بگیرید و به نکات درد و س quالات وی پاسخ دهید ، به سادگی و تأثیرگذار. یک روش بسیار مفید برای انجام این کار ایجاد یک دانش بنیان دائماً به روز شده مانند بخش س sectionالات متداول است (همانطور که در زیر نشان داده شده است):
بخش سQالات متداول YouTube با ارائه تمام پاسخهای مورد نیاز در قالب مباحث معمول “راهنما” به کاربر قدرت می بخشد و یک رابط مینیمال و ساده برای استفاده ارائه می دهد.
3. تکالیف و تحقیقات خود را به خوبی انجام دهید
هنگامی که استراتژی وب سایت خود را به صفر رساندید ، زمان آن فرا رسیده است که وارد حالت تحقیق شوید و از آنچه برای رقبای شما مفید است ، اطلاعات کسب کنید. می توانید عناصر مختلف را از وب سایت های مختلف انتخاب کنید. به عنوان مثال ، برخی از وب سایت ها ممکن است دارای ناوبری بصری باشند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است جذاب به نظر برسند ، ایده این است که عناصر جالب را انتخاب کنید و از آنچه می بینید الهام بگیرید و البته ارزیابی اینکه آیا با استراتژی طراحی مجدد وب سایت شما متناسب است یا خیر.
4- در همکاری و بازخورد سازنده شرکت کنید
به راستی ، هر تلاش خلاقانه ای نیاز به یک رویکرد مشارکتی و سازنده از جفت های مختلف چشم و “دیدگاه ها” دارد. از کارفرما و کارمند گرفته تا مشتری و توسعه دهنده ، همه با طرز فکر متفاوتی به وب سایت نگاه می کنند و می توانند مشاهدات خود را به تجربه کلی کاربر کمک کنند.
5. آن را بصری و ساده نگه دارید – به هر قیمتی
وب سایت شما می تواند از زیباترین طراحی جهان برخوردار باشد ، اما اگر استفاده از آن آسان نباشد یا بارگیری آن خیلی طولانی شود ، تمام زیبایی های بصری به رشد کسب و کار یا مزایای جدید تبدیل نمی شود. اینجاست که وب سایت Airbnb کیک را می برد. از نظر بصری نه تنها جذاب است ، بلکه به طرز حیرت انگیزی موفق به ایجاد ارتباطی قابل اعتماد بین دو غریبه مطلق می شود:
علاوه بر این ، توجه کنید که مارک چگونه از نسخه مکالمه ای و غیررسمی برای خواندن خوانندگان و شروع سفر خود برای رزرو اقامت استفاده می کند:
جایی که وب سایت با یک اضافه کردن بزرگراه همراه است فقط با اضافه کردن سه قسمت مورد نیاز است: انتخاب مقصدی که بازدید کننده می خواهد به آنجا برود ، مدت اقامت و در آخر تعداد مهمانان. وب سایت تا مرحله بعدی فیلترهای غیرضروری را اضافه نمی کند. این باعث می شود کل تجربه مرور ساده ، کاربرپسند و به راحتی قابل درک باشد:
بنابراین ، حفظ تعادل سالم و شهودی از ویژگی های مناسب ، از اهمیت بالاتری برخوردار است. اگر بیش از حد بسیاری از CTA ها ، ویژگی ها ، تصاویر ، موارد مشابه را با هم ادغام کنید. بازدیدکنندگان وب سایت شما در نهایت احساس گم شدن و گرفتاری در وب سایت می کنند ، و دیگر هرگز برنخواهند گشت.
آیا می دانید با استفاده از پیمایش مداوم در وب سایت خود می توانید میزان پرش آن را کاهش دهید 15٪
6. فرهنگ شرکت خود را به نمایش بگذارید و تیم خود را برجسته کنید
بیا با آن روبرو شویم. مردم دوست دارند با مردم ارتباط برقرار کنند ، نه مارک های بی جان – به همین دلیل برجسته سازی نام تجاری شما اهمیت بیشتری می یابد واقعی داستان:
– اعضای تیم شما چه کسانی هستند و انگیزه های آنها چیست؟
– داستان رشد برند شما چگونه است؟
– فرهنگ سازمان شما شامل چه مواردی است؟
و غیره
بیشتر شما انسانی کردن نام تجاری شما و نمایش آن در وب سایت شما ، بهتر است که با مشتریان شما ارتباط برقرار کند. بگیر زاپوس“مثال وب سایت ، که اختصاص داده شده است”چیزی که ما با آن زندگی می کنیم” بخش:
7. به بودجه و هزینه های مربوطه فکر کنید
یک استراتژی آشکار اما به همان اندازه مهم ، در نظر گرفتن عناصر بودجه و هزینه های طراحی مجدد وب سایت شما است. استفاده از یک طرح دلهره ممکن است در بودجه شما کارساز باشد ، اما نتایج درستی به شما نمی دهد. از طرف دیگر ، به نظر نمی رسد بیش از حد با بودجه خود در رابطه با طراحی گرافیک منطقی باشد. به همین دلیل است که شما باید از قبل برنامه ریزی کنید و بودجه ای را در بر داشته باشید که شامل عناصر مهم مانند:
- مدیریت محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی
- تصاویر و فیلمبرداری
- عکاسی و طراحی
- کدگذاری و توسعه
هرچه جزئیات برنامه بودجه شما بیشتر باشد ، نتیجه وب سایت شما نیز مناسب تر خواهد بود.
8. لیزر بر آنچه دعوت به عمل باید باشد تمرکز می کند
در پایان روز ، هر وب سایت باید به کاربران انگیزه دهد تا اقدامات مناسب را انجام دهند – این می تواند ثبت نام ، ورود به سیستم ، خرید ، خواندن یک وبلاگ و نظر دادن در مورد آن و غیره باشد. این تنها در صورتی امکان پذیر است که دکمه های دعوت به عمل در صفحات کاملاً استراتژیک مانند صفحه پرداخت ، صفحه فرود ، صفحه سQالات متداول ، صفحه محصول و غیره را داشته باشید. در مثال زیر ، وب سایت Evernote دارای CTA در صفحه فرود که متمایز است و به وضوح برجسته است:
یکی از رایج ترین (و مهلک ترین) اشتباهاتی که مارک ها مرتکب می شوند این است که تمایل دارند نقاط لمسی مهم CTA مانند Book Now ، شماره های تماس ، لیست قیمت و غیره را پنهان کنند. کاربر نهایی شما باید همه این اطلاعات را از قبل به راحتی پیدا کند و برای اینکه وب سایت شما کار کند ، به صورت یکپارچه امکان پذیر است.
9. فراموش نکنید که به طور مداوم به پذیرایی از مشتریان فعلی خود ادامه می دهید
یکی دیگر از نقاط کور اکثر کارآفرینان فراموش کردن مشتریان موجود در هنگام طراحی مجدد وب سایت است. اگر وب سایت شما قرار است به تعمیر و نگهداری بپردازد و ممکن است برای چند روز خراب باشد ، برای نگه داشتن مشتریان فعلی شما هزینه های زیادی را پرداخت می کند. هیچ کس نمی خواهد خطایی یا هدایت 401 را مشاهده کند ، خصوصاً اگر آنها به طور فعال از محصولات / خدمات شما استفاده می کنند و به طور مرتب به وب سایت شما دسترسی دارند.
10. از چت زنده برای رسیدگی به سوالات مشتری استفاده کنید
سرانجام ، هنگام طراحی مجدد وب سایت خود ، به این فکر کنید که چگونه می توانید پشتیبانی مشتری 24 × 7 را ارائه دهید. اینجاست که نرم افزار چت زنده واقعاً می درخشد. این می تواند به برند شما کمک کند تا در هنگام حضور در سایت با مشتریان احتمالی و همچنین مشتریان موجود ارتباط برقرار کرده و به س anyالات آنها پاسخ دهد. بعلاوه ، نرم افزار چت زنده می تواند اطلاعات تماس (فکر کنید: شناسه ایمیل ، شماره تلفن و غیره) از مهمترین مزایا – حتی خارج از ساعات کاری و به تیم اجازه می دهد روز بعد آنها را پیگیری کند. این تضمین می کند که هیچ مشتری بی سابقه است.
بسته بندی کردن
“مبهوت کننده است 88٪ مصرف کنندگان آنلاین ترجیح می دهند پس از یک تجربه ضعیف به وب سایت مراجعه نکنند. “
وقتی صحبت از وب سایت می شود ، هر بازدید کننده تمایل دارد که “کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت کند.” از این رو ، مهم است که شما وب سایت خود را به روز کنید و دوباره طراحی کنید تا کاربران خود را خواستن برای ادامه بیشتر برای جمع بندی ، نشانگرهای زیر را بخاطر داشته باشید تا یک وب سایت با عملکرد بالا ارائه دهید:
- به اهداف وب سایت خود فکر کنید.
- بر روی نمایشگرها / نقاط درد سایت خود پاسخ دهید.
- تکالیف خود را انجام دهید و به خوبی در مورد رقبا تحقیق کنید.
- درگیر مشارکت های مشترک شوید و در بازخورد سازنده شرکت کنید.
- آن را بصری و ساده نگه دارید – به هر قیمتی.
- فرهنگ شرکت خود را به نمایش بگذارید و تیم خود را برجسته کنید.
- به بودجه و هزینه های آن فکر کنید.
- تمرکز لیزری بر روی آنچه دعوت به عمل باید باشد باشد.
- فراموش نکنید که به مشتریان موجود خود ادامه می دهید.
- برای پرداختن به س customerالات مشتری از گپ مستقیم استفاده کنید.
یک هک نهایی: اطمینان حاصل کنید که خود را وب سایت پاسخگو به تلفن همراه است و به استراتژی ها و هک های ذکر شده در بالا پایبند است. هنوز پمپ شده اید؟
(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) {return;}
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = "http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1";
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));