بسیاری از عوامل باعث افزایش فشار بر روی رستوران ها برای بهبود حضور آنلاین آنها شده اند.
خواه از طریق اختلالات ناشی از بیماری همه گیر ، افزایش رقابت یا تغییر در اهمیت حضور آنلاین پررنگ ، می دانیم که باید بازی خود را ارتقا دهیم.
در حال حاضر ، ارتقا vis سطح دید در سطح محلی هم برای غذاخوری حضوری و هم برای گزینه های ضروری ضروری است.
بسیاری از تبلیغات پولی ، خدمات شریک و گزینه های ارجاع برای کسب ترافیک وجود دارد. با این حال ، صعود به بالای Google در نتایج جستجوی ارگانیک و Map Pack ، روشهای م ،ثر و غالباً کم هزینه تری برای جذب بیشترین ارتباط و مستقیم برای تبدیل مشتری به مشتری است.
در این ستون ، 10 نکته در مورد جستجوگرها در رستوران برای یافتن دید ، بازدید و مشتری بیشتر پیدا خواهید کرد.
1. استراتژی های جستجوگرها و محتوای خود را تعریف کنید
قبل از پرش به انبوهی از ابزارها ، سیستم عامل ها و کانال های تعامل ، استراتژی SEO خود را تعریف کنید. این به شما کمک می کند تا رقابت شما بسیار کاهش یابد و راهی سریعتر برای هدایت ترافیک با کیفیت به وب سایت شما فراهم شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با تعریف منطقه جغرافیایی مورد نظر خود (که بیشتر مشتریان شما از آنجا به آنجا می آیند زیرا در آنجا زندگی می کنند یا کار می کنند یا از آنجا بازدید می کنند) شروع کنید.
در مرحله بعدی ، تحقیق کنید که مخاطبان شما از چه عبارات و عبارات کلمه کلیدی استفاده می کنند از طریق یک ابزار تحقیقاتی کلید واژه مورد اعتماد مانند Moz Pro ، SEMrush یا موارد دیگر. (برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، این مطلب را بخوانید راهنمای تحقیق کلمات کلیدی.)
چند گروه مشخص از اصطلاحات وجود دارد که می خواهید آنها را به درستی گروه بندی و طبقه بندی کنید که همگی دارای سطح مختلفی از رقابت هستند.
شرایط سطح بالای رستوران
اصطلاحاتی مانند “رستوران ها” و “رستوران های کانزاس سیتی” برخی از عمومی ترین تغییراتی است که یک جستجوگر ممکن است استفاده کند.
در ابزار تحقیق کلمات کلیدی (هر ابزار در گزینه های محلی متفاوت خواهد بود) ، می توانید تمرکز جغرافیایی خود را بر روی منطقه مورد نظر خود تنظیم کنید و از اصطلاح عمومی (“رستوران”) و اصلاح کننده جغرافیایی (“رستوران های کانزاس سیتی”) استفاده کنید ، و همچنین سایر تغییرات کلی مربوط به آنچه در رستوران شما قرار دارد است.
اصطلاحات خاص طاقچه
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سطح بعدی مربوط به دسته های خاصی است که رستوران شما در آن قرار می گیرد. به عنوان مثال می توان به “رستوران های مکزیکی” ، “پیتزا” ، “رستوران های رمانتیک” و سایر ویژگی ها و انواع آشپزی منحصر به فرد اشاره کرد.
اگر با چه دسته بندی یا کلمه خاصی باید استفاده کنید ، نگاهی به Google Maps (لیست های Google برای کسب و کار من) ، Yelp و TripAdvisor بیندازید.
از معیارهای فیلتر آنها در منطقه خود استفاده کنید تا دسته های کلی آنها را مشاهده کنید.
شرایط برند
تصور نکنید که به طور خودکار در جستجوی مارک به بالاترین رتبه خود می رسید. بدانید چه تعداد از افراد با نام خود در جستجوی رستوران هستند و آن را با میزان جستجوی سطح بالا و خاص مقایسه کنید.
اطمینان حاصل کنید که سایت شما از فهرست و سایتهای اجتماعی فضای رستوران شما بیشتر است ، زیرا ارزش افرادی که به سایت شما می آیند بیشتر و قابل پیگیری است.
هنگامی که به عبارات جستجو و داده های حجم مسلح شدید ، می توانید تمرکز خود را بر روی اصطلاحات خاص متناسب با رستوران خود در سطح بالا ، خاص رده و مارک تجاری محدود کنید.
تحت پوشش قرار دادن این طیف به شما کمک می کند تا روی آنچه که می توانید محتوای خود را اندازه گیری و تعریف کنید تمرکز کنید.
2. در جستجوی محلی تسلط پیدا کنید
فرو رفتن در جستجوی محلی، با ادعا ، استاندارد سازی داده ها و بهینه سازی لیست ها برای رستوران خود در تمام خصوصیات جستجوی محلی اصلی و مرتبط شروع کنید.
این شامل ترکیبی از دایرکتوری های موتور جستجو ، سایت های رسانه های اجتماعی و سایت های دایرکتوری خاص صنعت است.
Moz Local و Yext دو ابزاری هستند که به شما کمک می کنند بفهمید چه دایرکتوری ها و منابع داده خارجی وجود دارد و سپس می توانید از به روزرسانی آنها اطمینان حاصل کنید.
داده های دقیق NAP (نام ، آدرس ، تلفن) که در تمام منابع داده سازگار باشد ، یکی از عناصر اساسی SEO محلی است.
فراتر از آن ، سپس می توانید روی بهینه سازی زمینه های اطلاعاتی مانند شرح کسب و کار و دسته های تجاری کار کنید تا با اصطلاحات تمرکز مشخص شده در تحقیقات کلمات کلیدی خود هماهنگ شوید.
تمرکز خود را بر روی فهرست های مهم بگذارید. با Google برای کسب و کار من شروع کنید ، سپس به Yelp ، TripAdvisor ، Foursquare ، CitySearch ، صفحات مختلف زرد و سایر وب سایت های بررسی طاقچه ظهور دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همه اینها با هم کار می کنند تا قابلیت مشاهده آنلاین شما را افزایش دهند.
3. با مشتریان در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید
حتی اگر مدتهاست که تأثیر مستقیم شبکه های اجتماعی بر سئو بحث شده است ، ما می دانیم که تعامل رسانه های اجتماعی می تواند کاربران را به سمت سایت شما سوق دهد.
رسانه های اجتماعی می توانند نقطه لمسی قدرتمند در سفر مشتری باشند و آنچه را که مشتریان می توانند انتظار داشته باشند در رستوران شما تجربه کنند ، به نمایش بگذارند.
آ حضور اجتماعی قوی اغلب با حضور جستجوی ارگانیک قوی ارتباط برقرار می کنند زیرا محتوا ، تعامل و محبوبیت با ارکان مهم مرتبط بودن و اقتدار SEO مطابقت دارند.
استراتژی رسانه های اجتماعی را تدوین کنید و اجرای آن را دنبال کنید.
اطمینان حاصل کنید که با پیروان تعامل داشته و سریعاً به سوالات پاسخ دهید. نحوه برقراری ارتباط آنلاین ، درک کلی از خدمات و رویکرد مشتری شما را ایجاد می کند.
مخاطبان خود را پیدا کنید ، آنها را درگیر کنید و از آنها بخواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهند.
در نهایت ، از طریق تعامل با طرفداران و ترویج محتوایی در شبکه های اجتماعی که بازدیدکنندگان وب سایت اصلی شما را سرگرم می کند ، شاهد افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی خواهید بود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این امر با مزایای سایر تلاشهای شما در زمینه جستجوگرها ارتباط برقرار می کند.
4. تشویق مرورها و توصیفات
تقریباً غیرممکن است که جستجو در یک رستوران را انجام دهید و نتایج بررسی و رتبه بندی را در نتایج جستجو مشاهده نکنید. این به این دلیل است که افراد روی رتبه بندی بالاتر ستاره کلیک می کنند.
بازبینی ها اغلب به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی در نظر گرفته می شوند و یک تاکتیک تعامل هستند ، اما از طریق صفحات نتایج جستجو نیز تأثیر گسترده تری بر بازدید سایت شما دارند.
از طریق استفاده از نشانه گذاری داده شده، می توانید رتبه بندی ستاره خود را در نتایج جستجو نشان دهید و دلیل قانع کننده دیگری برای کلیک کاربر بر روی سایت شما در مقابل رقبا ارائه دهید.
اگر دارای رتبه بندی آنلاین هستید که کیفیت رستوران شما را منعکس نمی کند ، اکنون یک استراتژی بازبینی برای دریافت هرچه بیشتر بررسی برای کمک به بالا بردن امتیاز خود قبل از اجرای کدی که رتبه بندی ها را به SERP می کشد ، ارائه دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
درجه بندی ستاره بالاتر احتمالاً به معنای نرخ کلیک بالاتر در سایت شما – و ترافیک بیشتر پا است.
5. محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید
اگر یک مکان واحد داشته باشید ، کار شما بسیار راحت تر از زنجیره محلی یا ملی چند مکانی است.
با این حال ، شما باید با اطمینان از داشتن محتوای منحصر به فرد کافی در وب سایت خود ، از رقابت خارج شوید.
داشتن محتوای جذاب و مفید در سایت ، اگر برای چشم اندازها و مشتریان شما ارزشمند باشد ، به شما کمک می کند. ایجاد یک برند قدرتمند به معنای رتبه بندی بهتر ، یادآوری بالاتر برند و تمایل بیشتر به برند خواهد بود.
به خاطر داشته باشید که همه مطالب نباید کپی نوشته شوند. می توانید منوها ، تبلیغات داخلی و موارد دیگر خود را از طریق فیلم ، عکس و گرافیک ارائه دهید.
موتورهای جستجو بر متن متمرکز هستند و فقط کلمات کلیدی سایت شما نیستند. با شناسایی و تولید منظم محتوای جدید ، می توانید خط لوله را پر از مواد جذاب نگه دارید که به شما کمک می کند از رقابت خود جدا شوید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، اگر رستوران زیبایی دارید ، آن را در آغوش بگیرید و خود را از زنجیره عمومی خیابان کنار بگذارید.
اطلاعات مربوط به بنیانگذاران ، فرهنگ و مهمتر از همه – محصول را به اشتراک بگذارید. جزئیات مربوط به منوی خود از جمله تهیه مواد ، نحوه تهیه دستورالعمل ها و دلیل قانع کننده بهترین مارسالای مرغ خود را در شهر ارائه دهید.
6. محلی سازی محتوا را در نظر بگیرید
باز هم ، رستوران های یک مکانه در اینجا جاده راحت تری دارند. براساس تصمیماتی که درباره منطقه بازار خود گرفته اید ، مطمئن شوید که نشانه و زمینه کافی را در اختیار کاربران و موتورهای جستجو قرار می دهید که رستوران شما کجاست و در چه منطقه ای سرویس دهی می کند.
گاهی اوقات موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان خارج از شهر اسامی غیر رسمی محله ها و مناطق را کاملاً درک نمی کنند.
با ارائه محتوایی که به انجمن گره خورده باشد و صرفاً تصور نکنید که همه می دانند شما در کجا مستقر هستید ، می توانید به همه کمک کنید.
یک نمونه از این موارد یک زنجیره 100 مکانه است که با یک پاراگراف واحد برای هر مکان به روشی متناسب با فروشگاه ، تاریخ محلی ، محله و مشارکت جامعه شروع به کار کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از آنجا ، ما توانستیم مناطق دیگری را برای مقیاس سازی پیدا کنیم و برای تمایز فروشگاه ها از یکدیگر به خوبی کار کرد.
7. بهترین روشهای اساسی On-Page SEO را اعمال کنید
بدون اینکه وارد جزئیات همه شوم تکنیک های بهینه سازی در صفحه و نمایه سازی، من می خواهم شما را تشویق کنم که از بهترین روشهای جستجوگر جستجو در صفحه صرف نظر نکنید.
برای اطمینان از اینکه موتورهای جستجو از وجود شما مطلع هستند و برای اطمینان از طبقه بندی مناسب محتوای خود ، به نمایه سازی نیاز دارید.
شما می توانید زمان زیادی را صرف یک استراتژی کامل در مورد SEO کنید اما اگر چنین باشد شما تازه شروع می کنید، من توصیه می کنم بقیه را کنار بگذارید و از این دو قسمت شروع کنید.
برای اطمینان از اینکه این سایت در حال حاضر و در آینده به درستی نمایه سازی شده است ، سایت خود را بررسی کنید robots.txt و نقشه سایت XML. کنسول جستجوی Google را تنظیم کنید برای یافتن خطا
وقتی نوبت به صفحه می رسد ، اطمینان حاصل کنید که یک صفحه خاص و ویژه کلمات کلیدی دارید URL ها، برچسب های عنوان، برچسب های توضیحات متا ، عناوین ، کپی صفحه و ویژگی های alt تصویر.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به نظر می رسد این خیلی زیاد است ، اما با مهمترین صفحات خود مانند خانه ، منو ، صفحه های تماس و صفحات تماس شروع کنید و تا آنجا که زمان مجاز است از آنجا بروید.
8. ابتدا به موبایل فکر کنید
موبایل درصد بالایی از بازدید از وب سایت های رستوران را تشکیل می دهد. Google اکنون روی نسخه موبایل تمرکز کرده است از یک وب سایت برای درک محتوای آن.
امیدوارم ، شما قبلاً یک وب سایت پاسخگو یا یک وب سایت ایجاد کرده اید که تست های لازم برای تلفن همراه را پشت سر بگذارد.
اما این تازه شروع کار تلفن همراه است.
همچنین مهم است که به سرعت بارگذاری صفحه ، رندر مناسب و ارائه یک مقدار عالی فکر کنید تجربه کاربر تلفن همراه.
9. مارک “رستوران ها” را اجرا کنید
حوزه دیگری که می توانیم زمینه ایجاد موتورهای جستجو را فراهم کنیم و در نتایج جستجو در معرض دید کاربران بیشتری قرار بگیریم ، استفاده از داده های ساخت یافته است.
در صنعت رستوران ، اجرای کتابخانه Schema.org برای رستوران ها یک ضرورت است
این کار به یک توسعه دهنده ، بستر وب سایت یا سیستم مدیریت محتوا با پلاگین های مناسب یا گزینه های داخلی نیاز دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
10. تلاش های خود را بسنجید
این می تواند نکته شماره 1 باشد ، اما من آن را به عنوان آخرین مورد برای جستجوگر رستوران در اینجا قرار می دهم زیرا در طول مراحل مهم است. با نه نکته قبلی ، کاری برای انجام و اجرا وجود دارد.
اما قبل از اینکه به هر جنبه ای از بهینه سازی بپردازید ، مطمئن شوید که این تلاش ها قابل اندازه گیری هستند.
هنگامی که شما در استراتژی خود سرمایه گذاری می کنید ، می خواهید بدانید چه جنبه هایی م workingثر است ، کدام یک کارایی ندارند و کجا تلاش شما بهترین نتیجه برای بازگشت سرمایه است (و هست).
معیارهای قابلیت مشاهده ، تعامل و تبدیل را تا آنجا که می توانید آنها را به کسب و کار خود متصل کنید ، پیگیری کنید.
فراتر از آن ، شما باید معیارهای پیشرفت صحیح و مرتبط با اهداف را شناسایی کنید تا بدانید که در مسیر درست حرکت می کنید.
خلاصه
اگر می خواهید روز به روز از پر بودن رستوران خود اطمینان حاصل کنید – یا اینکه تحویل و انجام کارهای خود را به حداکثر می رسانید – افراد باید بتوانند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هنگامی که آنها شما را پیدا کردند ، باید سریعاً آنها را با یک تجربه عالی وب سایت جلب کنید و آنها را به سمت اقدام سوق دهید.
این 10 نکته می تواند به شما در رسیدن به هر دو هدف کمک کند.
منابع بیشتر: