
با گزارش 3.68 میلیون فروشنده فعال در Etsy، فهمیدن چگونگی اطمینان از دید بازار می تواند دلهره آور باشد.
چگونه مشتریان جدید با هزاران پیشنهاد مشابه فروشگاه شما را پیدا می کنند؟ چگونه اطمینان حاصل می کنید که محصولات شما در یک لیست برتر در لیست جستجو قرار می گیرند؟
پاسخ این س questionsالات ساده است: شما به یک استراتژی Etsy SEO (بهینه سازی موتور جستجو) نیاز دارید.
چرا شما برای فروشگاه Etsy خود به یک استراتژی SEO احتیاج دارید
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به روش تولید محتوا ، کپی ، تصاویر و تعداد زیادی از عوامل متناسب با افزایش قابلیت مشاهده در جستجو اشاره دارد.
در حالی که مبحث سئو به طور کلی بر روی صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) متمرکز است ، صاحب فروشگاه باهوش Etsy می تواند از استراتژی های مشابه استفاده کند تا محصولات و لیست فروشگاه ها را در بالای عملکرد جستجوی سایت تجارت الکترونیکی آشکار کند.
جستجوی Etsy چگونه کار می کند
تابع جستجوی Etsy برای ایجاد ارتباط بین مصرف کنندگان و محصولی که به دنبال آن هستند با استفاده از دو عامل مشخص رتبه بندی و تطبیق پرس و جو طراحی شده است.
مطابقت پرس و جو به این معنی است که اصطلاحات جستجوگر یک مشتری بالقوه با لیست موجودی Etsy جفت می شود. تابع جستجو ویژگی ها ، دسته ها ، برچسب ها و عناوین را تجزیه می کند تا آنها را با هر اصطلاح جستجو شده مطابقت دهد.
پس از وقوع تطبیق پرس و جو ، موتور جستجو رتبه بندی لیست را تعیین می کند با جمع آوری هشت ویژگی نمره قطعی:
- کیفیت امتیاز لیست: این معیار مشخص می کند که لیست به چه خوبی تبدیل می شود. این امتیاز در صورت خرید یک مشتری افزایش می یابد و در نتیجه کیفیت لیست بالاتری حاصل می شود.
- امتیاز تجربه مشتری و بازار: همه مغازه ها با استفاده از ترکیبی از بررسی مشتری ، بازخورد منفی و تکمیل بخش “حدود” توضیحات یک فروشگاه ، نمره ای را محاسبه می کنند.
- نمره فناوری رتبه بندی خاص متن (CSR): هوش مصنوعی (AI) برای درک علاقه مصرف کننده و نتایج تأمین متناسب با آن نیازها کار می کند. اساساً ، این رتبه بندی رفتارهای گذشته را برای شناسایی خواسته های فعلی مطالعه می کند.
- امتیاز مربوط بودن: کلمات کلیدی منطبق دقیق ، رتبه های بالایی را در سلسله مراتب جستجوی Etsy کسب می کنند. اگر مطابقت دقیق پیدا نشود ، نقاط جستجو به منابع کلمه کلیدی ثانویه اعطا می شوند ، از جمله ویژگی ها ، برچسب ها ، عناوین و دسته هایی که با س’sالات مشتری مطابقت دارند.
- امتیاز قیمت حمل و نقل: فروشگاه های Etsy اغلب مبلغ خوبی را برای حمل و نقل دریافت می کنند. فروشگاه هایی که به صورت رایگان یا تخفیف حمل می کنند ، امتیازات حمل و نقل بالاتری نسبت به کالاهای گران قیمت خود دارند.
- امتیاز اخیر: هنگامی که کالایی برای اولین بار ارسال می شود ، نمره ماندگاری بالایی کسب می کند ، که پس از لیست اولیه محصول را برای مدت کوتاهی تقویت می کند.
- ترجمه ها و امتیاز زبان: اطلاعات فروشگاه هنگام تأسیس حساب Etsy باید به زبان انتخاب شده توسط مصرف کننده منتقل شود.
- امتیاز عادات خریداران: دقیقاً مانند نمره فن آوری CSR ، این معیار برای تعیین احتمال فعلی خرید از رفتار گذشته استفاده می کند.
10 نکته برای SEO Etsy
اگرچه به نظر می رسد تأثیر این معیارها غیرممکن است ، اما راهکارهایی برای بالا بردن رتبه شما در جستجوی Etsy وجود دارد. با بهینه سازی این 10 حوزه SEO Etsy ، می توانید رتبه کلی فروشگاه خود را بهبود ببخشید ، به طور بالقوه افزایش دید و دسترسی به لیست های خود را کسب کنید.
درباره نام فروشگاه خود متفکر باشید
نام فروشگاه شما عنوان صفحه فروشگاه شما می شود که در SERP قابل مشاهده است. هنگام ساخت این عنوان مهم فروشگاه ، اطمینان حاصل کنید که آنچه برای فروشندگان می فروشید ، برای مصرف کنندگان واضح است.
به عنوان مثال ، اگر نام شما خیلی غریب است ، ممکن است مصرف کنندگان در جستجوی مراتع با تعریف بهتر محصولات شما را دور بزنند.
به عنوان مثال ، فروشنده Etsy The House Plant Nursery نامی را انتخاب کرد که به وضوح بیان کند آنچه مصرف کننده هنگام ورود به مغازه خود با آن روبرو خواهد شد.
این روش سردرگمی را از بین می برد و مصرف کننده را مستقیماً به منبع مورد نظر خود می رساند.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام انتخاب نام مغازه مورد توجه قرار می گیرد ، طول آن است. با درپوش شخصیت نام کاربری در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی، از 15 در توییتر تا 55 در Etsy و فیس بوک ، ارزش دارد که یک نام کوتاه را در نظر بگیریم که توسط این سایت ها قطع نخواهد شد.
شامل عکس های با کیفیت بالا
با گذشت ضرب المثل ، یک عکس هزار کلمه است. وقتی صحبت از عکس های Etsy می شود ، جای بحث دارد که یک عکس بی نهایت بیشتر ارزش دارد.
به عنوان یک پلت فرم فقط آنلاین ، عکس ها باید توجه ها را به خود جلب کنند ، توجه را حفظ کرده و مصرف کنندگان را تبدیل کنند.
به گفته اتسی ، عکس های محصول عامل تعیین کننده ای هستند برای خرید یک فروشگاه ، قیمت بیش از حد ، هزینه حمل و نقل و بررسی مشتری.

Etsy به فروشندگان اجازه می دهد تا هر عکس حداکثر ده عکس اضافه کنند ، بنابراین تصاویر خود را هوشمندانه انتخاب کنید. با جذب بیشتر کاربران به سمت تصاویر ، ممکن است رتبه کلی شما افزایش یابد.
کلمات کلیدی Etsy SEO را با دقت انتخاب کنید
کلمات کلیدی پایه بهبود Etsy SEO هستند. Etsy ترجیح می دهد مغازه هایی را که شامل مطابقت مستقیم با کلمات کلیدی خریداران است ، برجسته کند.
برای کشف بهترین کلمات کلیدی برای فروشگاه خود ، مانند یک خریدار فکر کنید.
مشتری هدف شما چه چیزی را جستجو می کند؟ کدام اصطلاحات به احتمال زیاد در نوار جستجو قرار می گیرند؟
پس از شناسایی کلمات کلیدی با تجسم مشتری مورد نظر خود ، کلمات کلیدی رقبای مستقیم را جستجو کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام اصطلاحات مرتبط جمع شده اند.
در حالی که تحقیقات ارگانیک یک شروع عالی است ، استفاده از ابزاری برای جستجوگرها مانند Ubersuggest به داده های کلمه کلیدی عمیق کمک می کند و معیارهایی را برای لینک دهی ، ایده های محتوا و پیشنهادهای اضافی کلمات کلیدی ارائه می دهد.
از کلمات کلیدی در برچسب ها ، عنوان ها ، دسته ها استفاده کنید، و ویژگی های یک استراتژی قوی Etsy SEO برای مطابقت موثرتر لیست های شما با سوالات مصرف کننده ، که به طور بالقوه می تواند منجر به افزایش دید شود.
با این حال ، با قرار دادن عناوین پر از آنها یا روش های دیگر پر کردن کلمات کلیدی ، در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید. Etsy به طور فعال در حال کار با است کاهش دید عناوین پر از کلمات کلیدی.
بخشهای فروشگاه خود را بهینه کنید
بخشهای خرید محصولات را در گروههای قابل تحقیق قرار می دهند. بخشهای بالقوه شامل گروه بندی بر اساس اندازه ، نوع ، رنگ و غیره هستند. این بخشها به عنوان پیوندهایی در نوار کناری سمت چپ فروشگاه ظاهر می شوند.
علاوه بر کمک به سازماندهی کلی فروشگاه ، بخشها می توانند به بهبود SEO Etsy شما کمک کنند.
هر بخش به عنوان یک مکان مستقل عمل می کند ، همراه با یک صفحه فرود منحصر به فرد و عنوان مشتق شده از نام بخش. این صفحات فرود فردی فرصت های بیشتری را برای استفاده از کلمات کلیدی شما فراهم می کنند.
استفاده از عناوین بخش هایی که کلمات کلیدی را دو برابر کاهش می دهند ، دوباره باعث بهبود سازماندهی مغازه و احتمال ظاهر شدن زود هنگام جستجوها می شوید.
از همه برچسب های موجود استفاده کنید و آنها را بهینه کنید
شما می توانید 13 برچسب در توضیحات مورد داشته باشید. از این فرصت استفاده کنید و از کلمات کلیدی خود بیشترین استفاده را ببرید.
هر برچسب برای 20 نویسه جا دارد ، بنابراین روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنید و فراتر از کلمات کلیدی موجود خود فکر کنید.
اتسی استفاده از عبارات منطقه ای را تشویق می کند، مترادف ، و عبارات چند کلمه ای هنگام ایجاد برچسب ها. با این حال ، این پلتفرم از برچسب گذاری های مکرر ، غلط املایی های عمدی ، چندین زبان و کلمات کلیدی متنوع جلوگیری می کند.
با بهینه سازی این برچسب ها ، می توانید محصول خود را بهتر شناسایی کنید ، به مصرف کننده خود اجازه دهید فروشگاه شما را با سهولت بیشتری پیدا کند ، که این می تواند SEO Etsy شما را بهبود بخشد.
لیست های خود را اغلب به روز کنید
هنگامی که لیست های موجود Etsy را تمدید می کنید ، آنها افزایش کمی در رتبه بندی جستجو در سایت پیدا می کنند.
اگرچه این روش یک راه حل طولانی مدت Etsy SEO نیست ، اما می تواند قابلیت جستجو را برای کلمات کلیدی رقابتی تر افزایش دهد.
با تقویت بیشتر لیست خود در دوره های فعالیت پرمصرف (مثلاً تعطیلات) ، می توانید تعداد مشتریانی را که لیست های شما را می بینند افزایش دهید.
بک لینک بدست آورید
لینکهای برگشتی یا پیوندهای ورودی ، پیوندهایی به فروشگاه یا محصولات شما از سایتهای خارجی است. این موارد برای استراتژی Etsy SEO بسیار حیاتی است زیرا باعث افزایش اطمینان موتور جستجو در یک سایت می شود.
تو می توانی کسب بک لینک، حتی اگر مارک شناخته شده ای نیستید که از این سه استراتژی استفاده می کنید:
- وبلاگ خود را بسازید: وبلاگ ها می توانند مخاطبان شما را گسترش دهند ، نمره SEO شما را افزایش دهند ، حضور شما را به عنوان یک رهبر صنعت تقویت کنند و به شما کمک کنند بک لینک با کیفیت را کسب کنید. با ایجاد محتوای ارزشمند و منحصر به فرد ، دیگران ممکن است به فروشگاه یا محصولات خاص شما پیوند دهند.
- اجتماعی شدن: هنگام به اشتراک گذاشتن پیوندها به وبلاگ و خرید خود در اینستاگرام ، توییتر ، Pinterest و سایر کانال های رسانه های اجتماعی ، احتمال دسترسی به مصرف کنندگان جدیدی را که ممکن است به فروشگاه شما بپیوندند افزایش می دهد.
- سرک بکش: واسطه هایی را که احتمالاً مغازه یا محصولات شما دارند ، شناسایی کنید. این رسانه ها می توانند شامل وبلاگ ها ، نشریات و حساب های اینستاگرام باشند. پس از تهیه این لیست ، شروع به دسترسی کنید. با ارائه تخفیف یا کالای نمونه به این افراد انگیزه دهید تا به سایت شما پیوند دهند.
تجربه مشتری یکپارچه ایجاد کنید
Etsy می خواهد مصرف کنندگان تجربه خرید لذت بخشی داشته باشند ، به همین دلیل مشتری و امتیاز تجربه در الگوریتم جستجوی سازمان گنجانده شده است.
اگر مغازه ها به سیاست های Etsy پایبند بوده و از سابقه خدمات مشتری بالایی برخوردار باشند ، می توانند در SEO Etsy تقویت کنند.
برای کمک به این فاکتور در بهبود SEO Etsy خود ، تمام بخشهای فروشگاه خود را تکمیل کرده و توجه ویژه ای به پرداخت ، حمل و نقل ، حریم خصوصی و بازده و مبادلات داشته باشید.
حتماً سریع به پیام های خدمات مشتری پاسخ دهید و هرگونه بازخورد منفی را برطرف کنید.
تبلیغات Etsy را برای فروشگاه خود اجرا کنید
در حالی که تبلیغات دهان به دهان می تواند شما را از این راه دور کند ، اجرای تبلیغات Etsy ممکن است به شما در ادامه راه کمک کند – در حالی که به راحتی SEO Etsy خود را تقویت می کنید.
از تبلیغات پولی استفاده کنید تا میزان جستجوی شما افزایش یابد. هنگامی که می خواهید یک مورد را به عنوان یک لیست تبلیغ شده مشخص کنید ، برای حفظ موقعیت برتر در نتایج جستجو ، برای هر مورد هزینه پرداخت می کنید.

پس از افزایش دید و فروش از طریق لیست های تبلیغاتی ، شروع به درخواست بررسی برای بهبود مشتری و تجربه بازار و س overallال کلی Etsy خود کنید.
نتیجه
اگر یک مورد از این وبلاگ برداشته شود ، اهمیت قابل مشاهده بودن در Etsy است. با راه اندازی فروشگاه و آماده فروش ، وقت آن است که بهترین فرصت را برای یافتن به محصولات خود بدهید.
همانطور که شروع به ایجاد استراتژی بازاریابی خود می کنید ، روش های بالا را برای افزایش SEO Etsy خود اعمال کنید.
همانطور که فروشگاه و لیست های خود را بهینه می کنید ، باید جستجو در جستجو افزایش یابد ، مصرف کنندگان جدیدی را به خود جلب کرده و دامنه دسترسی شما را به سیستم عامل افزایش دهد.
موثرترین استراتژی Etsy SEO که استفاده کرده اید چیست؟