به رفتار پیمایشی خود در شبکه های اجتماعی فکر کنید. چه عاملی باعث می شود متوقف شوید و نگاهی دوباره به یک پست بیندازید؟
بیشتر اوقات ، این نمودار – چه یک GIF کنایه آمیز ، یک گربه خنده دار و چه یک کودک خندان – باعث جلب توجه شما می شود.
هنگام اجرای تبلیغات در فیس بوک ، اگر با تصویری متوسط همراه باشد ، بهترین نسخه نادیده گرفته می شود. 10 نکته را بخوانید تا بازی خلاقانه خود را در تبلیغات فیس بوک دنبال کنید.
1. سفارشی کردن تصاویر بر اساس مکان
رابط Facebook Ads به شما امکان می دهد تصاویر منحصر به فرد را برای مکان های مختلف انتخاب کنید. در حالت ایده آل ، شما باید از تصاویر عمودی برای قالب Stories برای پر کردن کل صفحه استفاده کنید ، در حالی که از تصاویر افقی یا مربعی برای News Feed استفاده می کنید.
قرارگیری نوار کناری سمت راست دسک تاپ نیز یکی از وظایف وظیفه شناسانه است ، خصوصاً از آنجا که فیس بوک در اواخر سال 2020 طرح خود را تغییر داد. پیش از این ، فقط تصاویر مستطیلی (1200 62 628) در آن محل قرار داشتند. در حال حاضر ، فیس بوک ، اگر از یک تصویر استفاده کنید ، یک فضای مربع نشان می دهد که فضای تبلیغاتی برجسته تری را در اختیار شما قرار می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
علاوه بر این ، توجه داشته باشید که تبلیغات در نوار کناری سمت راست به طور قابل توجهی کوچکتر خواهند شد ، به این معنی که هر متنی که در تصاویر خود قرار دهید به سختی خوانا خواهد بود. من توصیه می کنم متن را از هر تصویری که در این مکان قرار دارد ، به حداقل برسانید یا به طور کامل حذف کنید.
توجه کنید که چگونه خواندن نسخه در مثال های تبلیغاتی زیر دشوار است. علاوه بر این ، ببینید چگونه تبلیغ با تصویر مربع بسیار برجسته تر است:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
2. استفاده از متن (هوشمندانه)
در سال 2020 ، فیس بوک سرانجام قانون نوشتار 20 درصدی را کنار گذاشت و دیگر تصاویر تبلیغاتی را به دلیل درج متن مجازات نکرد. من شما را تشویق می کنم تصاویر را با متن درون آنها آزمایش کنید ، اما در این کار زیاده روی نکنید.
غالباً یک نکته سودمند ساده بیش از یک تصویر بیش از حد متن ، توجه مردم را به خود جلب می کند.
بسته به محصول شما ، ممکن است روش های خلاقانه دیگری برای درج متن کار در تصویر شما وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، محصول زیر وعده کمک به اصلاح سبک نوشتن شما را می دهد.
در این حالت ، متن موجود در تصویر ضمن استفاده از ویژگی ها ، مورد استفاده را برای محصول برجسته می کند.
3. دو بار درباره عکاسی سهام فکر کنید
همه ما عکسهای عمومی سهام را مشاهده کرده ایم که افراد در تبلیغات خود قرار می دهند ، مانند کسبه خوش پوش که هنگام نشستن دور میز کنفرانس سرد به فضا خیره می شوند. اگرچه عکس های موجود ممکن است راه حل آسان برای مارک های بدون طراح یا عکاسی خوب ارائه دهند ، اما این عکس ها اغلب کمتر جلب توجه می کنند و ارتباط مستقیم با نام تجاری شما دارند.
اگر می خواهید از عکس های سهام استفاده کنید ، به این فکر کنید که نوعی عنصر مارک دار مانند آرم خود را به تبلیغات اضافه کنید. همچنین می توانید متنی را که به طور خاص با پیشنهادی که تبلیغ می کنید ذکر کنید.
به عنوان مثال ، تبلیغ زیر شامل یک عکس از یک شخص است اما آن را نیز در پس زمینه با آرم مارک Wingspan و یک نقل قول برای جلب توجه افراد با مشکلی که شرکت به دنبال حل آن است ، قرار می دهد.
4- رده بندی ستاره ها را در آن بگنجانید
اگر کسب و کار شما دارای امتیاز چهار یا پنج ستاره است ، آن را در تصاویر تبلیغاتی خود بگنجانید! رتبه بندی های مثبت برجسته شده و مردم را ترغیب می کند تا نگاهی بیشتر بیندازند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در مثال زیر از Lemonade (یک شرکت بیمه خانه / اجاره) ، به چگونگی مطابقت ستاره ها با رنگ مارک خود توجه کنید. علاوه بر این ، این تبلیغ شامل تصویری از یک خانه (محصولی که آنها بیمه می کنند) همراه با آرم آنها است.
این خلاقیت هم دارای امتیاز مثبت است و هم با ارتباط مستقیم برند.
5. محصول را نشان دهید
اگر کالای محسوسی می فروشید ، آن را در تصاویر تبلیغاتی خود استفاده کنید. مردم دقیقاً می دانند چه چیزی می فروشید و چگونه می توانند آن را در زندگی خود بگنجانند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، با دیدن نوارهای رنگی چسبیده به لپ تاپ ، تبلیغات زیر برای Calm Strips بلافاصله مورد توجه شما قرار می گیرد. سپس ، می توانید نسخه را برای اطلاعات بیشتر در مورد هدف نوارها بخوانید.
گاهی اوقات ، ممکن است نشان دادن محصول در استفاده واقعی عملی نباشد ، اما هنوز هم می توانید آن را به تنهایی نشان دهید.
به عنوان مثال ، حتی ممکن است نتوانید این چیدمان واضح و شفاف را بر روی دندان های شخص بدون مشاهده دقیق مشاهده کنید ، اما تصویری از شخصی که آن را در دست دارد نشان می دهد چقدر ساده و محجوب است.
در پایان روز ، سرمایه گذاری در عکاسی مناسب از محصول می تواند کمک زیادی کند. حتی اگر نمی خواهید به یک عکاس حرفه ای پول پرداخت کنید ، یک دوربین SLR با لنز ماکرو به همراه چند چراغ بخرید تا بتوانید از محصول خود عکس های با کیفیت نزدیک بگیرید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
6. اطلاعات رویداد را وارد کنید
اگر تبلیغ شما در حال تبلیغ یک رویداد است ، یکی از اولین س questionsالاتی که افراد می خواهند به آن پاسخ دهند ، زمان وقوع این رویداد است. درج تاریخ (های) مناسب در نمودار شما به این س upال پاسخ خواهد داد.
به این ترتیب اگر آن روز افراد قبلاً رزرو شده باشند ، دیگر زحمت نمی دهند که یک کلیک دیگر هدر دهند ، و افرادی که می دانند در این بازه زمانی آزاد هستند و علاقه مند هستند ممکن است نگاهی دوباره داشته باشند.
یک آزمایش بیشتر می تواند شامل زمان روز شروع یک رویداد باشد (مخصوصاً برای یک رویداد یکبار مصرف که فقط برای یک یا دو ساعت اتفاق می افتد).
اگر رویداد شما سخنرانان برجسته ای را شامل می شود که ممکن است توسط افرادی که هدف قرار گرفته اند شناخته شود ، عکس ها و نام آنها را به گرافیک رویداد اضافه کنید. حتی می توانید یک تبلیغ چرخ فلک با چندین چهره ، نام و موضوع برای رویدادها با چندین جلسه آزمایش کنید.
اگر در مکانی فیزیکی اتفاق می افتد ، می توانید محل برگزاری یا شهری را که رویداد در آن اتفاق می افتد ، امتحان کنید. رویدادی که در زیر تبلیغ می شود مجازی است. شاید آزمایش دیگری در اینجا بتواند “رویداد مجازی” در تصویر باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
البته ، در زمان های فعلی بسیار ممکن است که افراد با فرض مجازی بودن یک رویداد شروع کنند.
یک آزمون اضافی می تواند شامل گرافیک دکمه “ثبت نام” به طور مستقیم در تصویر باشد. این می تواند به شروع یک تماس برای اقدام برای ثبت نام کمک کند.
7. قیمت های مشتری را وارد کنید
درج قيمت مستقيم از مشتريان به تأييد اعتبار كمك مي كند ، خواه آنها مشكلاتي را كه باعث شده آنها به دنبال محصول باشند يا راه حل هايي كه براي آنها پيش آمده است ، بيان كنند. شما می توانید این نقل قول ها را از نظرسنجی مستقیم از مشتریان ، سایت های بازبینی آنلاین یا مکالمات گاه به گاه انجام شده پیدا کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نقل قول ها به ایجاد ارتباط شخصی در آگهی کمک می کند و در افرادی که می توانند با گفته های خود ارتباط برقرار کنند ، طنین انداز می شود. به عنوان مثال ، آگهی زیر برای برنامه ای با هدف کمک به تمرکز افراد در محل کار نقل قول نقل قول های بسیاری را در مورد اینکه دیگر “توانایی انجام کار عمیق” با تمام حواس پرتی های موجود در دنیای مدرن را ندارند ، شناسایی می کنند.
البته اگر قصد دارید مشکلی را ذکر کنید ، باید راه حل نیز معرفی کنید. در این حالت ، تیتر تبلیغ مردم را تشویق می کند تا “با توانایی فراخوان توانایی خود را برای انجام کارهای عمیق بازیابی کنند” تا اطلاعات بیشتری در مورد محصول کسب کنند.
8- پیشنهادی را ذکر کنید
اگر تخفیف یا چیز دیگری را به صورت رایگان تبلیغ می کنید ، آن را مستقیماً در تصویر تبلیغ خود ذکر کنید تا واقعاً مورد توجه مردم قرار گیرد. در مورد آنچه مردم به دست می آورند تا حد ممکن مشخص باشید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
کلمه “رایگان” همیشه برجسته است. به عنوان مثال ، تبلیغات زیر برای آرایشگاه تجربه رایگان مدل مو را برای مشتریان جدید ارائه می دهد. کلمه “FREE” به رنگ قرمز و یک فونت بزرگ است تا مردم را متوقف کرده و پیمایش کند.
بعلاوه ، این تصویر با مفهوم “تجربه کوتاه کردن موی MVP” کاملاً منطبق است ، و نشان می دهد که فرآیند لاک زدن با حوله مرطوب چیست.
این مثال بعدی 2 ماه رایگان اشتراک برنامه مجله را تبلیغ می کند ، با CTA اضافه شده به “اکنون امتحان کنید” درست در تصویر.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این تصویر همچنین شامل نمونه های خاصی از مجله هایی است که خوانندگان به آن دسترسی پیدا می کنند ، که ممکن است به جلب توجه افرادی که به ویژه از فوربس ، تایم یا سایر نشریات تصویر لذت می برند ، کمک کند.
اگر مبلغ یا درصد مشخصی از محصولات خود را در دلار پیشنهاد می دهید ، این را در تصاویر خود ذکر کنید.
چنگ اندازان کوپن بلافاصله با شانس پس انداز هماهنگ می شوند و ممکن است یک پیشنهاد مردم را ترغیب کند محصولی را که پس از آن دوست دارند امتحان کنند و مانند آینده در بستر تبلیغات بستنی ، خرید آن را ادامه دهند.
9. آمار خاص را وارد کنید
اگر مطالعات یا نظرسنجی دارید که آماری را نشان می دهد که نشان دهنده موفقیت برند شماست ، آن را در گرافیک قرار دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، در تبلیغات Betterment ذکر شده است که افراد می توانند “با تخمین 38٪ پول بیشتر” با استفاده از “یک سرمایه گذار معمولی” درآمد کسب کنند.
ذکر درصد در کپی تصویر و همچنین درج نمودار صعودی به شما کمک می کند تا Betterment گزینه مناسبی برای مشاهده رشد سرمایه گذاری باشد.
اگر شما یک نظرسنجی از مخاطبان خود انجام داده اید ، می توانید آماری را در مورد چگونگی مواجهه زیر مجموعه بزرگی از چشم اندازهای خود با مشکلی که می خواهید حل کنید ، ذکر کنید. به عنوان مثال ، شاید 90٪ از مدیران مالی آرزو می كنند كه نرم افزار بهتری برای ردیابی هزینه ها داشته باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
10. برای تعریف یک داستان از تبلیغات چرخ فلک استفاده کنید
من چندین مارک را دیده ام که تبلیغات چرخ فلک را امتحان می کنند ، فقط برای تعیین اینکه آنها کار نمی کنند. متأسفانه ، یک رویکرد مکرر با تبلیغات چرخ فلک جمع کردن چند نکته نامربوط به همراه عکس های سهام است که فقط منجر به یک تبلیغ جداگانه می شود که تمرکز مورد نیاز شما را بدست نمی آورد.
با استفاده از اسلایدهای متعدد در یک تبلیغ چرخ فلک یک داستان را ارائه دهید ، مطمئن شوید که اسلایدها با یک موضوع مشترک متناسب هستند. این تاکتیک می تواند شامل موارد زیر باشد:
- گام به گام طی یک فرآیند راه اندازی.
- برجسته کردن تعداد انگشت شماری از ویژگی های اصلی.
- نمایش مراحل حل مسئله / راه حل (یا در صورت وجود تصاویر قبل یا بعد).
در مثال زیر از سرویس پخش جریانی Discovery + ، آنها اسلایدهایی را انتخاب کرده اند که متناسب با موضوع پیام “هزاران …” باشد ، در حالی که نمایش های مختلفی را که مردم می توانند در سیستم عامل تماشا کنند برجسته می کند.
شروع به ایجاد کنید!
امیدوارم که این نکات به شما الهام بخشیده باشد تا برخی خلاقیت های جدید را در مبارزات فیس بوک خود امتحان کنید! کمی وقت بگذارید و از طریق طراحی و پیام رسانی فکر کنید تا ببینید بهترین برند شما چیست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و به یاد داشته باشید ، چه تاکتیک هایی برای یک شرکت در فیس بوک خوب کار می کند ممکن است برای شرکت دیگری مفید نباشد (و بالعکس).
حتماً آزمایش کنید و ببینید چه چیزی بهترین نتیجه را برای شما دارد.