یکی از بزرگترین چالش هایی که متخصصان سئو سازمانی با آن روبرو هستند نحوه تکمیل وظایف با زمان و منابع محدود است. این به ویژه در مورد در حال توسعه محتوا، به دست آوردن پیوندها و اجرای توصیه های SEO.
بنابراین هنگامی که یک تیم SEO در حال رشد را مدیریت می کنید ، ممکن است زمانی پیش بیاید که برای مدیریت محصولات قابل تحویل و حجم کار مورد نیاز ، کار را به خارج از کشور برون سپاری کنید.
اما از کجا می دانید کدام فروشنده برای شما مناسب است و در وهله اول باید از خارج از کشور استفاده کنید؟
کمک می کند تا س rightالات درست بپرسید.
برای ارزیابی موفق گزینه های خود و لذت بردن از نتیجه بهتر ، از این نکات برتر برای برون سپاری موفقیت آمیز SEO شرکت استفاده کنید.
1. همیشه از یک عمود مربوطه نمونه کارها را بخواهید
به عنوان مثال ، اگر شما در حال مدیریت SEO برای یک مشتری دارویی هستید ، باید نمونه هایی از محتوای آنها را برای یک شرکت دارویی نوشته اند ، زیرا این بخش بسیار منظم و فنی است.
اگر می توانید ، درخواست کنید نمونه های محتوای زنده را تحت نام شرکت مشاهده کنید ، که به شما ایده ای از نوع مشتری آنها با آنها می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به عنوان مثال ، اگر به دنبال شخصی برای نوشتن محتوا برای Pfizer هستم ، دوست دارم نمونه هایی از محتوای شرکت های داروسازی برتر مانند Merck ، Eli Lilly و غیره را ببینم.
2. مطمئن شوید که در قرارداد خود یک بند 30 روزه دارید
ما در دنیای کاملی زندگی نمی کنیم و گاهی اوقات همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود.
در اوایل کارم ، من با یک آژانس کار می کردم و ما از یک شرکت برای ترجمه استفاده کردیم برخی از مطالب بین المللی را بهینه کنید زیرا ما مهارت بهینه سازی داخلی را نداریم.
با این حال ، هنگامی که ما توصیه ها را به مشتری ارسال کردیم ، مشتری به ما هشدار داد که این اتفاق هرگز نمی تواند تکرار شود زیرا کیفیت بسیار پایین است. ما با شریک زندگی خود تماس گرفتیم و به آنها گفتیم که در حال پایان دادن به رابطه هستیم. اما تا وقتی که ما به دنبال شرایط قرارداد بودیم ، متوجه شدیم که آنها یک بند 60 روزه دارند.
ما مجبور شدیم هزینه خدمات آنها را برای دو ماه آینده بپردازیم. این درس بزرگی بود که آموخته شد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
3. همیشه با آدرس ایمیل و شماره تلفن شرکت از مراجع تازه استفاده کنید
این مهم است بنابراین می توانید هرکسی را که با او صحبت می کنید تأیید کنید. همچنین ، آن شخص را بررسی کنید LinkedIn و اطمینان حاصل کنید که آنها در جایی که می گویند کار می کنند کار می کنند.
من همیشه از مراجعه به آدرس های ایمیل شخصی و شماره تلفن های تلفن همراه بیزارم زیرا راهی برای تأیید اعتبار افراد وجود ندارد.
اما اگر شخصی را در LinkedIn بررسی کنید و عکس و نام او در وب سایت شرکت باشد ، این امر قانونی بودن چک مرجع را به ارمغان می آورد.
4- اطمینان حاصل کنید که شرکت بیمه دارد
خدای نکرده شرکتی که در حال واگذاری کار خود هستید به برخی از روشهای سایه انداز منجر شود که مشتری شما تحت تأثیر یک به روزرسانی الگوریتم یا اقدام دستی قرار گیرد و درآمد خود را از دست بدهد.
اگر شرکتی بیمه داشته باشد ، در صورت دعوا می توانند هزینه های خود را تأمین کنند. این امر به ویژه در سطح بنگاه اقتصادی ، که در آن ممکن است سهم بالایی داشته باشد ، بسیار مهم است.
5- توافق نامه عدم رقابت و عدم افشای قرارداد بین شرکت و شریک برون سپاری خود داشته باشید
باز هم ، این به ویژه برای مشتریان سطح سازمانی بسیار مهم است.
به عنوان مثال ، فرض کنید شما با آمازون کار می کنید. شما NDA ندارید و شریک زندگی شما شروع به گفتن مردم می کند ، “بله ، من این قرارداد بزرگ را با آمازون امضا کردم.”
حدس بزن چی شده؟ آمازون مشتری آنها نیست – از آن شماست. اما وقتی خبر به آمازون بازمی گردد ، احتمالاً قرارداد خود را از دست می دهید و با یک دادخواست روبرو می شوید زیرا از نظر فنی ، NDA خود را نقض کرده اید.
6. همیشه شفاف باشید
اگر مشغول کار خارج از کار هستید ، همیشه مشتری خود را در جریان بگذارید.
به عنوان مثال ، اگر نمایندگی شما در خدمات ترجمه مهارت ندارد ، به مشتری خود اطلاع دهید که برای این خدمات با یک شرکت خارج از کشور رابطه دارید. صداقت همیشه بهترین سیاست است.
اگر آنها نامی را از شما خواستند ، آن را به آنها بدهید و همیشه به آنها یادآوری كنید كه در صورت شروع به فكر كردن مستقیم رفتن به آنها ، نرخ آژانس را ترجیح می دهند.
7. همیشه با شریک برون سپاری خود به عنوان عضوی از تیم خود رفتار کنید
هنگامی که NDA را امضا کردید ، اسناد استراتژی را با ارائه دهنده خود به اشتراک بگذارید تا آنها این موارد را درک کنند اهداف و چالش های بهبود عملکرد
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
شما و فروشنده شما باید شرکای استراتژیک باشید و همه یک هدف مشترک در سر داشته باشند: نتیجه گیری.
8- آزمایشات رایگان بخواهید تا بتوانید قبل از خرید امتحان کنید
اگر این به معنای گرفتن هزاران دلار و ایجاد یک رابطه جدید باشد ، اکثر فروشندگان مایلند یک نمونه کار نوشتن را بر عهده بگیرند.
به عنوان مثال ، فرض کنید شما با مشتری کار می کنید که تجهیزات رایانه ای می فروشد. می توانید از آنها بخواهید 800 کلمه ای ایجاد کنند پست وبلاگ در 3 راه برای تشخیص زمان رسیدن یک هارد دیسک جدید.
بسیاری از افراد این کار را برای ایجاد اعتماد و کسب و کار شما انجام می دهند. البته ، اگر در نهایت از پست وبلاگ استفاده کردید ، می توانید آن را به اولین پرداخت آنها اضافه کنید.
9. همیشه در صورت وجود ، از موارد موردی و توصیفات ویدئویی درخواست کنید
مطالعات موردی یک روش عالی برای دیدن عملکرد فروشنده است. آنها همچنین یک روش خوب برای دیدن کیفیت کار فروشنده ، نوع کار آنها و نحوه انجام آنها هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر آنها کار خوبی برای مشتری مانند شما انجام داده باشند ، احتمال اینکه بتوانند کار خوبی نیز برای شما انجام دهند وجود دارد!
10. صرفه جویی در وقت و هزینه خود را درک کنید
هدف اصلی از برون سپاری این است که کارهایی را انجام دهید که وقت و منابع لازم برای انجام آنها را در داخل ندارید.
اگر می توانید برای برون سپاری ROI قرار دهید ، می توانید بفهمید که آیا این یک راه حل مقرون به صرفه است یا برای انجام کار نیاز به استخدام منابع جدید داخلی دارید.
بسته بندی کردن
برون سپاری وظایف SEO سازمانی می تواند در وقت شما صرفه جویی کند ، هزینه ها را کاهش دهد و به مدیریت فعالیت های جستجوگرانه مشتری شما کمک کند.
این به نوبه خود شما را آزاد می کند تا روی سایر کارها و استراتژی هایی که نتایج کسب و کار را ایجاد می کنند کار کنید.
رعایت این 10 نکته می تواند به شما در انتخاب شریک مناسب آژانس یا مشاوره خود کمک کند – و از انتخاب شریک اشتباه خودداری کنید. دقت کافی خود را انجام دهید و می توانید یک مشارکت استراتژیک موفق ایجاد کنید که برای مشتریان یا سازمان شما برای سالهای آینده نتیجه به دست آورد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر: