داشتن وب سایت برای مشاغل کوچک ضروری است. این به ایجاد حضور آنلاین و گسترش دامنه شما کمک می کند. با این حال ، برای به حداکثر رساندن توانایی وب سایت ، دارندگان وب سایت باید عناصر وب لازم را درک کنند.
اگر وب سایت شما ویژگی های مهمی را از دست بدهد ، ممکن است مشتریان و درآمد بالقوه خود را از دست بدهید. همچنین لازم به ذکر است که همه جنبه های موجود لازم نیستند. اگر سعی کنید همه آنها را بگنجانید وب سایت شما بهم ریخته به نظر می رسد.
این مقاله دارای ده ویژگی اساسی است که باید در وب سایت شما گنجانده شود و چند نمونه برای الهام بخشیدن به شما ارائه می دهد.
1. در میزبانی مقیاس پذیر سرمایه گذاری کنید
با رشد وب سایت شما ، بازدید کنندگان بیشتری می آیند و بار سرور شما را افزایش می دهند. اگر بیش از حد مجاز باشد ، وب سایت شما می تواند به طور موقت خاموش شود و بازدیدکنندگان نمی توانند به محتوا دسترسی پیدا کنند.
به همین دلیل مقیاس پذیری یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام انتخاب است میزبانی وردپرس برای وب سایت شما. این می تواند پهنای باند ، فضای ذخیره سازی و سایر منابع مورد نیاز را متناسب با رشد وب سایت شما اضافه کند.
اگر به دنبال میزبانی مقیاس پذیر هستید ، میزبانی ابری می تواند گزینه مناسبی باشد. این یک ابزار مقیاس گذاری خودکار را ارائه می دهد ، به این معنی که به طور خودکار منابع را بسته به بار وب سایت شما تنظیم می کند.
2. پیمایش سایت کاربرپسند
ناوبری وب سایت می تواند بازدید کنندگان را گیج کند. به عنوان مثال ، اگر آنها مجبور شوند روی بسیاری از پیوندها کلیک کنند تا زمانی که مورد نیاز خود را پیدا کنند ، از حضور در وب سایت شما لذت نخواهند برد.
یک قاعده کلی این است که منوی پیمایش را واضح و قابل مشاهده کنید. این سایت اغلب در بالای سایت قرار دارد و از صفحات درباره ما ، تماس ، قیمت گذاری و وبلاگ تشکیل شده است. اگر موارد زیادی برای گنجاندن دارید ، استفاده از یک ساختار سلسله مراتبی مانند نحوه استفاده را در نظر بگیرید نایک میکند.
افزودن منوی پاورقی نیز توصیه می شود زیرا به بازدیدکنندگان کمک می کند بدون نیاز به اسکرول کردن پشتیبان ، پیوندهای اساسی را جستجو کنند.
3. رابط کاربری ساده
یک رابط کاربری ساده (UI) می تواند عوامل حواس پرتی را از بین ببرد و به کاربران کمک کند یک کار را مانند پر کردن فرم یا پیدا کردن صفحه به راحتی انجام دهند. همچنین اسکن آسان تر است تا افراد بتوانند مهمترین قسمت های محتوا را مشاهده کنند.
دراپ باکس یک مثال عالی از رابط کاربری ساده است. این محتوا را در بخشهای مختلف دسته بندی می کند ، به بازدید کنندگان کمک می کند آنچه را که می خواهند پیدا کنند. از پاراگرافهای کوتاه برای حفظ ظاهر پاک استفاده می کند و پیوندی را فراهم می کند که بازدیدکنندگان را به صفحه ای شامل اطلاعات بیشتر هدایت می کند.
4. طراحی پاسخگو
دستگاه های تلفن همراه تولید می کنند بیش از 50٪ از ترافیک وب جهانی. بنابراین ، داشتن یک طراحی پاسخگو که به طور خودکار محتوا و عناصر وب سایت را متناسب با اندازه صفحه کاربران تنظیم کند ، ضروری است.
یک مارک تجاری که دارای طراحی وب پاسخگو است سستی.
در دسک تاپ و لپ تاپ ، منوهای کامل را نمایش می دهد و از یک طرح سه ستونی برای نشان دادن آرم مشتری استفاده می کند. در همین حال ، منو را در یک دکمه منوی همبرگر در دستگاه های کوچکتر پنهان می کند و نشان ها را با استفاده از یک طرح تک ستونی ارائه می دهد.
5. زمان بارگیری سریع
سرعت وب سایت یکی از اساسی ترین عواملی است که بر نرخ تبدیل ، نرخ پرش و سئو سایت تأثیر می گذارد.
به عنوان مثال ، والمارت تبدیل آن 2٪ افزایش یافته است با سرعت بخشیدن به زمان بارگیری وب سایت خود ، در حالی که BBC به دلیل سرعت کم سایت کاربران خود را از دست داد. ابر شکن می گوید این اتفاق می افتد زیرا کاربران دوست دارند فقط در وب سایت هایی که بارگیری سریع دارند محصولات خود را بمانند و خریداری کنند.
ابزاری برای کنترل سرعت مانند GTmetrix به بهبود سرعت سایت شما کمک می کند. این موارد مسائلی را نشان می دهد که بارگذاری وب سایت شما را کند کرده و راه حل های عملی ارائه می دهند.
6. محتوای با کیفیت بالا
بازاریابی محتوای خوب به س questionsالات مخاطبان پاسخ می دهد ، در نتیجه آنها به برند شما علاقمند می شوند و برای مصرف محتوای بیشتر برمی گردند.
خواندن محتوای با کیفیت بالا نیز آسان است و با استفاده از عناوین ، نقاط گلوله و تصاویر مانند تصاویر و فیلم ها جذاب است.
یکی از شرکتهای بزرگ برای الهام بخشیدن به بازاریابی محتوای شما است سنگ روزتا. سایت یادگیری زبان محتوایی مربوط به مارک خود ایجاد می کند ، مانند اصطلاحات به زبانهای مختلف و تحصیل در خارج از کشور. همچنین برای سرگرمی بیشتر مقالات GIF و تصاویر ارائه می دهد.
7. پیام بازاریابی جامد
پیام بازاریابی به نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود اشاره دارد.
یک روش برای داشتن یک پیام بازاریابی قوی ، نمایش نقطه فروش منحصر به فرد خود (USP) است که رقبا نمی توانند ارائه دهند. مثلا، واربی پارکر، یک مارک عینک ، یک مسابقه شخصی برای فیلتر کردن گزینه های قاب ارائه می دهد و به شما امکان می دهد پنج قاب را به صورت رایگان امتحان کنید.
8- تماس برای اقدام را پاک کنید
Call to action (CTA) متنی است که کاربران را ترغیب می کند عملی خاص مانند “اکنون بخرید” یا “بیشتر بیاموزید”.
کلمات را با استفاده از کلمات اکشن قوی بر اساس نیت خود شفاف کنید. به عنوان مثال ، از کلمات “افزودن به سبد خرید” و “اکنون خرید کنید” برای تجارت الکترونیکی و “اشتراک” و “به ما بپیوندید” برای یک خبرنامه استفاده کنید. این کلمات به مخاطب شما کمک می کند تا درک کند که از او انتظار می رود چه کاری انجام دهد.
اشتراک مهارتوب سایت یک نمونه عالی از CTA های خوب است. نه تنها از کلمات اکشن قوی استفاده می کند ، بلکه باعث می شود دکمه ها از پس زمینه بلند شوند.
9. FAQ و صفحات اطلاعات تماس
صفحات متداول پرسش (سQالات متداول) طبیعی برای سئو است. بیش از 14٪ جستجوها به صورت سوال است. به عنوان مثال ، برخی از افراد به جای تایپ کردن “دستورالعمل لازانیا” ، “نحوه تهیه لازانیا” را جستجو می کنند.
مک دونالد یکی از بهترین نمونه های صفحه FAQ است. از س questionsالات برای مطابقت با رفتار افراد استفاده می کند. بنابراین ، وقتی مشتریان آنها چیزی را جستجو می کنند ، نتیجه جستجو مستقیماً آنها را به صفحه س FAالات متداول هدایت می کند.
وب دیگری که باید داشته باشید ، صفحه اطلاعات تماس است که معمولاً شامل آدرس ایمیل شما ، فرم تماس و آدرس فروشگاه در صورت وجود است.
مثلا، افراد متریک نقطه خود را در Google Maps ، ایمیل و دکمه های اجتماعی در سمت راست صفحه تماس و فرم تماس در صفحه سمت چپ قرار می دهد.
10. اثبات اجتماعی اضافه کنید
اثبات اجتماعی شواهدی است بر اینکه شما محصولات یا خدمات عالی دارید و به تصمیم گیری در خرید افراد کمک می کند. انواع مختلفی از اثبات اجتماعی وجود دارد ، مانند توصیه های تأثیرگذار ، بررسی از مشتریان قبلی ، یا گواهینامه ها و جوایز.
یکی از راه های آسان برای به دست آوردن مدرک اجتماعی این است که از مشتریان قبلی خود بخواهید برای شما گواهی دهند. آنها می توانند از طریق پیام های خصوصی نظرات را ارسال کنند یا نام تجاری شما را در شبکه های اجتماعی ذکر کنند.
نگاهی به چگونگی ایده اثبات اجتماعی را به نمایش می گذارد. با جمع آوری توییت های بسیاری از کاربران که محصولات آن را دوست دارند ، باعث جذابیت بررسی ها می شود.
نتیجه
همانطور که می بینید ، یک وب سایت خوب طراحی شده می تواند معجزه هایی برای مشاغل کوچک ایجاد کند. این به شما کمک می کند تا با اعتماد سازی اطلاعات بیشتری در مورد مارک تجاری خود کسب کنید و درآمد خود را افزایش دهید.
با این حال ، موارد ضروری طراحی وب وجود دارد که در درجه اول باید آنها را تمرکز کنید تا پتانسیل وب سایت خود را به حداکثر برسانید ، از جمله:
- خدمات میزبانی مقیاس پذیر
- پیمایش سایت کاربر پسند
- رابط کاربری ساده
- طراحی وب موبایل پسند
- سرعت بارگیری سریع
- محتوای با کیفیت بالا
- پاک کردن CTA ها
- س FAالات متداول و صفحات اطلاعات تماس
- اثبات اجتماعی
هنگام طراحی وب سایت خود ، این نقاط را در چک لیست قرار دهید و مطمئن باشید که حداکثر نتیجه را از سایت خود خواهید گرفت.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) {return;} js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "https://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'facebook-jssdk'));