اعتماد زیربنای ارزشمندترین روابط ماست.
و در تجارت ، درست مانند زندگی ، این اعتماد سخت جلب شده و فوق العاده ارزشمند است.
گواهی نامه ها این اعتماد را به مشتریان احتمالی شما منتقل می کنند زیرا هیچ کلمه دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد.
برای هر B2B ضروری هستند استراتژی بازاریابی و می تواند معتبرترین منبع برای اطلاع از تصمیمات عمده خرید باشد.
مهم این است که آنها همچنین یک معدن طلا هستند محتوا و هوش بازار که باید بخشی از کتاب جستجوگرها شما باشد.
چرا توصیفات برای تجارت شما مهم است؟
مفهوم اثبات اجتماعی در ابتدا توسط روانشناس رابرت سیالدینی در کتاب خود با عنوان “تأثیر: شش اصل ترغیب” بیان شد. این کار نشان می دهد که چگونه افراد به دیگران پاسخ می دهند در مورد آنچه باید فکر کنند و انجام دهند.
مدت هاست که بازاریابان به اهمیت توصیفات به عنوان نوعی نفوذ در فرآیند خرید پی برده اند.
یک صنعت فرعی از وب سایت های بررسی همکار برای ظهور و تبلیغات محصولات و خدمات ارائه شده است.
در گزارش Crowd Views 2020 ، G2 این موضوع را برجسته کرد 46٪ از تصمیم گیرندگان B2B برای ارزیابی تصمیمات خرید ، از وب سایت های بررسی محصولات عمومی استفاده می کنند ، 69٪ از وب سایت فروشنده به عنوان منبع اصلی اطلاعات استفاده می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بازاریابان B2B با در دسترس قرار دادن گواهی نامه ها به راحتی در وب سایت و محتوای خود ، روش های جدیدی را کشف می کنند که بررسی نه تنها اعتبار و اطلاعات را به سفر خریدار اضافه می کند بلکه ارزش SEO را نیز باز می کند.
چرا توصیفات برای SEO B2B مهم هستند؟
اهمیت توصیفات مشتری برای سئو از سه دسته مرتبط به هم مشتق شده است: تجربه ی کاربر، دامنه اقتدار و صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بندی.
- تجربه ی کاربر: محتوای گواهی را می توان در صفحات محصول و راه حل ها ، صفحات مقصد ، پست های وبلاگ و سایر مکانها برای افزودن زمینه ارزشمند و اثبات اجتماعی استفاده کرد.
- اختیار دامنه: مرورها از طریق سایت های شخص ثالث ، قدرت دامنه شما را در صورت مرتبط بودن با زمینه ها و کلمات کلیدی خاص افزایش می دهد.
- رتبه بندی SERP: محتوای توصیفی به طور مستقیم عملکرد سایت شما را آگاه می کند و همچنین از طریق رتبه بندی در سایت های شخص ثالث ، نام تجاری شما را بهبود می بخشد.
هدف بلند مدت Google از پاداش دادن به اعتبار و شفافیت را می توان در نحوه گنجاندن نظرات در SERP مشاهده کرد.
در طول سال ها ، چندین حق ثبت اختراع Google بر اهمیت بررسی مشتری به عنوان یک نقطه اعتبار تأکید کرده اند.
به اساسی ترین مفهوم ، هرچه تعداد بیشتری از افراد کالایی را مرور می کنند ، اصطلاحات جستجوی آن را جستجو می کنند +[review] در موتورهای جستجو محبوب تر می شوند ، که به نوبه خود به افراد بیشتری کمک می کند آنها را کشف کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
علاوه بر این ، توصیه های مشتری همچنین می تواند به شما کمک کند جستجوهای دم بلند، که به پرس و جوها اجازه می دهد تا بیشتر روی اصطلاحات جستجو ، نه فقط معمول ترین اصطلاحات ، ضربه بزنند.
در نتیجه ، آنها می توانند در مهار الگوهای متنوع و محاوره ای زبان موثر تر باشند و به هدف گیری و تأمین هرچه بیشتر پایگاه های مشتری خاص کمک کنند.
چگونه توصیفات و نظرات را به SEO برنده کنیم
جمع آوری نظرات و توصیفات مزایای بسیاری دارد ، اما کلید تأثیر مثبت در تجارت شما نحوه و مکان استفاده از محتوایی است که توسط مشتریان به اشتراک گذاشته شده است.
برو اونجا
بسیاری از سایت های بررسی B2B وجود دارد که فرصت هایی را برای ایجاد و به اشتراک گذاری توصیفات فراهم می کنند. شما باید در زمینه ارتباطات تهاجمی باشید.
هرچه از سایت های مرور بیشتری استفاده کنید ، دید بیشتری برای برند خود ایجاد می کنید. برای بازاریابان B2B ، مرتبط ترین سایت ها شامل موارد زیر است:
- G2: یک نرم افزار تجاری و یک پلت فرم بررسی خدمات برای کمک به خریداران و فروشندگان در پیمایش بهتر بازار.
- TrustRadius: یک سایت بررسی فناوری کسب و کار که برای کمک به خریداران در تصمیم گیری بهتر محصول بر اساس نظرات کاربران طراحی شده است.
- Google برای کسب و کار من: یک لیست جهانی است که به ارتباط مشاغل با مشتریان بالقوه در اکوسیستم Google کمک می کند.
- Capterra: یک بازار آنلاین است که به عنوان واسطه ای بین خریداران و فروشندگان فناوری در صنعت نرم افزار عمل می کند.
مطمئن شوید که کسب و کار شما در مرتبط ترین سایت های بررسی ذکر شده است. با درخواست از مشتریان خود برای بازبینی شما ، بر وفاداری مشتری تکیه کنید و این کار را برای آنها آسان کنید.
اولین بررسی خود را پیوند دهید تا مشتریان بتوانند یک نمونه بارز را مشاهده کنند. الگویی برای تکمیل به آنها بدهید ، از جمله کلمات کلیدی که مناسب ترین مرجع را برای تجارت شما فراهم می کنند.
نظرات خود را استخراج کنید
مرورهای ارسالی توسط مشتری منبعی باورنکردنی برای بینش و زبان جالب است که می تواند محتوای شما را آگاه کند استراتژی کلمات کلیدی.
برای مرور توصیفات خود یک ساعت وقت بگذارید. شما شروع به دیدن سوالات و اظهارات تکراری می کنید. به چالش ها و فرصت هایی که مشتریانتان با محصولات یا خدماتتان تجربه می کنند توجه کنید.
آن داده ها را در قالبی جمع آوری کنید که کمیت و تجزیه و تحلیل آن را آسان کند. این می تواند به سادگی صفحه گسترده یا کلاد ساز ابر باشد. شما شروع به شناسایی الگوهایی می کنید که پیام رسانی شما را آگاه می کنند.
این همه باید بخشی از استراتژی کلمات کلیدی شما باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ایجاد صفحات ویژه بهینه شده
اکنون که دید واضحی از کلمات کلیدی دارید که بیشترین اهمیت را برای مخاطبان شما دارند ، توصیفات گروه را با توجه به مهمترین نکات درد ناشی از تحقیقات خود ، گروه بندی کنید.
این صفحات غنی از کلمات کلیدی می توانند به محتوای سنگ بنای اصلی تبدیل شوند که مستقیماً به صفحات محصول و راه حل شما پیوند دارند.
ایجاد صفحات مقایسه رقابتی
سeriesالات رقابتی یا خصمانه (به عنوان مثال ، “مارک ما در مقابل رقیب”) اغلب در مرحله تحقیق فرآیند خرید به کار می روند و دارای ارزش سئوی قابل توجهی هستند.
توصیفاتی را انتخاب کنید که در آن برند شما از رقبای شما بهتر عمل می کند ، صفحات بهینه سازی شده جستجو را در مورد سeriesالات مرتبط ایجاد می کنید و نام تجاری شما بر این عبارات تسلط پیدا می کند.
از نظرات خود خردمندانه استفاده کنید
هیچ راهی درست یا غلط برای انتخاب توصیفاتی که می خواهید در صفحات خاص سایت خود ارائه دهید وجود ندارد اما داشتن چند اصل راهنما می تواند به شما کمک کند.
از خودت بپرس:
- کدام یک از گواهی ها با پیامی که می خواهید به بازدیدکنندگان خود منتقل کنید همسو هستند؟
- چه کسی توصیف نامه را نوشت؟ آیا آنها در صنعت شما به خوبی شناخته شده اند؟ آیا سخنان آنها به هر دلیلی وزن بیشتری دارد؟ آیا این یک بررسی مطبوعاتی است؟ آیا می توانید آرم آنها را اضافه کنید؟
- آیا توصیف نامه جذاب است؟ آیا از کلمات قابل استفاده و قابل استفاده و عبارت استفاده می شود؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای ساخت بک لینک از توصیفات خود استفاده کنید
از نظرات مثبت به عنوان استفاده کنید آغاز گفتگو با مشتریان خود. محتوای مشارکت در بازاریابی را توسعه دهید ، با یک بررسی یا گواهی در سایت خود متقابل باشید.
همچنین ، به “بهترین” لیست های صنعت و وب سایت های مقایسه مراجعه کنید تا گواهی نامه خود را به آنها نشان دهید و از آنها بخواهید که شما را به صفحات مرجع خود اضافه کنند.
به توصیفات خود پاسخ دهید
این امر اغلب به عنوان یک فرصت جستجو نادیده گرفته می شود.
Google گفتگوی بین مشاغل و مشتریان را نشانه ای از اعتماد و درج نام تجاری می داند. بر اساس صفحه پشتیبانی Google برای کسب و کار من:
“پاسخ به توصیفات نشان می دهد که شما برای مشتریان خود و بازخوردی که آنها درباره کسب و کار شما می دهند ارزش قائل هستید. توصیفات مثبت و با کیفیت مشتریان از دید شما باعث بهبود دید کسب و کار و احتمال بازدید مشتری احتمالی از مکان شما می شود. “
از اسنیپتهای بررسی Schema استفاده کنید
اگر در وب سایت خود محتوای گواهی یا بازبینی دارید ، اضافه می کنید نشانه گذاری طرحواره به آن صفحات (و رتبه بندی های مرتبط شما) این احتمال را می دهد که این صفحات به عنوان نتایج غنی ظاهر شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این امر به ویژه هنگامی که در صفحات مقایسه رقابتی استفاده می شود که در کنار رقبای شما در جستجو نشان داده می شود ، قدرتمند است. Google ارائه می دهد مستندات برای توضیح دقیق نحوه پیاده سازی نشانه گذاری Review Snippet.
سرب با کلمات کلیدی مارک دار
هنگام نوشتن محتوا ، دسته بندی محصولات خود را همزمان با نام تجاری خود ذکر کنید ، به ویژه اگر این محتوا در وب سایت های دیگر “زنده” باشد. این تضمین مارک تجاری قوی در تمام سیستم عامل های مشترک را تضمین می کند.
از هرگونه تماس اضافی برای ارتقا business تجارت خود ، چه از نظر بصری (دارای آرم) و چه از طریق محتوای مشترک استفاده کنید.
دوباره آزمایش و تست کنید
هنگامی که بررسی های مناسب را انتخاب کردید ، تست A / B به شما کمک می کند آنچه را که بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار گرفته است ، شماره گیری کنید. مشتری های شما کدام بررسی ها را دوست دارند؟ کدام یک بیشترین نرخ تبدیل را تشویق می کنند؟
نتیجه
توصیفات بزرگترین هدیه ای است که می توانید به خریداران خود بدهید. موتورهای جستجو مانند Google value value هستند و می خواهند فقط معتبرترین و معتبرترین مشاغل را به شما پیشنهاد دهند. این کاربران هستند که بیشترین بهره را از محتوای تولید شده توسط کاربر می برند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با دنبال کردن مراحل ذکر شده در بالا ، به سرعت می توانید اعتبار را به همراه ارزش SEO ایجاد کنید.
به یاد داشته باشید ، مشتریانی که از طریق بازبینی ها و توصیفات مشترک درباره مشاغل ، محصولات یا خدمات شما بحث می کنند ، می توانند بیش از سایر تلاش های تبلیغاتی بر فروش تأثیر بگذارند.
با ارتقا تجربه مشتری ، در ترافیک ، تبدیل و درنهایت درآمد ایجاد خواهید کرد.
منابع بیشتر: