
داشتن پروفایل های خوب در شبکه های اجتماعی می تواند در معرض دید بیشتر آنلاین قرار گیرد ، به شما کمک کند با طرفداران یا مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و شهرت آنلاین خود را ارتقا دهید.
درصورتی که سایت اصلی با نام خود مرتبط نباشید (مانند NeilPatel.com) ، پروفایل های رسانه های اجتماعی شما معمولاً اولین نتایجی است که Google هنگام جستجوی شخصی شما نشان می دهد.
شروع به فکر کردن در مورد هر نمایه رسانه اجتماعی که به عنوان یک صفحه فرود برای نام تجاری شخصی خود ایجاد می کنید ، شوید.
نمایه های رسانه های اجتماعی شما احتمالاً اولین برخوردی است که کسی قصد دارد با نام تجاری شما داشته باشد و شما می خواهید این اولین برداشت بازدیدکننده را به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد شما علاقه مند کند.
در اینجا 10 عنصر از پروفایل های موفق در شبکه های اجتماعی آورده شده است.
عنصر شماره 1: نام نمایه نمایه رسانه های اجتماعی شما
خوب ، این کاملا اساسی به نظر می رسد. نامی که در پروفایل شبکه های اجتماعی شما نمایش داده می شود باید فقط نام خود شما باشد ، درست است؟
معمولاً درست است. با این حال ، گاهی اوقات این منطقی نیست.
در سیستم عامل هایی مانند توییتر ، که مجبور نیستید از یک نام واقعی استفاده کنید ، یک اسم مستعار ممکن است معنی بیشتری داشته باشد.
عنصر شماره 2: نام کاربری و آدرس اینترنتی شما در شبکه های اجتماعی
در بیشتر شبکه های اجتماعی ، نام کاربری شما در URL شما وجود دارد و اغلب با نام نمایشگر شما متفاوت است. معمولاً نمی توانید نام کاربری خود را تغییر دهید ، بنابراین آن را با دقت انتخاب کنید.
در صورت امکان ، معمولاً بهتر است فقط با نام خود بروید. گاهی اوقات ، اگر چهره شرکت خود باشید ، ممکن است نام شرکت بهتر کار کند.
در توییتر ، برایان دینbriandean نیست اما Backlinko، از آنجا که این نام شرکت او است.

سرانجام، در حالی که همیشه امکان پذیر نیست، سعی کنید نام کاربری خود را در سیستم عامل ها یکسان نگه دارید.
اگر اینگونه نباشد ممکن است گیج کننده باشد ، مانند اینستاگرامyourname و توییترyourcompany یاyourmiddlename باشد.
عنصر شماره 3: عکس نمایه رسانه های اجتماعی شماتوری
آیا باید با آرم یا تصویر شخصی بروید؟
البته ، اگر این کار برای یک حساب شخصی است ، تقریباً همیشه باید با یک عکس فوری همراه باشید.
برای یک شرکت چطور؟ این تماس سختی است اما واقعاً به اهداف شما بستگی دارد. اگر عملیات کوچکتری انجام می دهید یا چهره شرکت خود هستید ، یک عکس از خود وارد کنید.
این همان کاری است که برایان در توییتر انجام می دهد ، حتی با نام کاربری شرکت خود. این مورد همچنین در مورد افرادی که خود برند هستند مانند موسیقی دانان ، هنرمندان یا سیاستمداران اعمال می شود.
اگر مارک شناخته شده تری دارید یا نمی خواهید شرکت شما به طور خاص با شما مرتبط شود ، با آرم همراه باشید.

همچنین بهتر است با همان عکس (یا حداقل یک عکس مشابه) در شبکه های اجتماعی مختلف همراه باشید. به این ترتیب تشخیص شما در سیستم عامل های مختلف راحت تر است.
عنصر شماره 4: پیوند نمایه رسانه های اجتماعی شما
این شبکه از شبکه های اجتماعی مختلف به شبکه های دیگر متفاوت است ، اما حتماً به دنبال هر فرصتی برای پیوند دادن به صفحه اصلی پروفایل اجتماعی خود باشید.
به عنوان مثال ، می توانید پیوندی را در “صفحه اول” نمایه های خود در Twitter و LinkedIn اضافه کنید.
مطمئن شوید که پیوند شما از جلو و مرکز باشد تا افراد بتوانند آن را سریع پیدا کنند و به وب سایت خود کلیک کنید.
ایده خوب دیگر برای پیوندهای شما ایجاد یک صفحه فرود مخصوص شبکه اجتماعی است تا بتوانید پروفایل هایی که سایت شما بیشترین بازدید را دارد ردیابی کنید.
می توانید از این صفحات برای افرادی که شما را در توییتر پیدا کرده اند و یا اطلاعاتی را که مختص یک شبکه است به اشتراک بگذارید ، مانند پست های وبلاگ اخیر که در مورد فیس بوک نوشته اید ، تخفیف ویژه داشته باشید.
عنصر شماره 5: بیوگرافی پروفایل رسانه های اجتماعی شما
شما مشخصات اصلی اجتماعی باید معمولاً شامل یک یا دو جمله در مورد خود یا تجارتتان باشد. آن را به عنوان مکانی مناسب برای قرار دادن زمین آسانسور در نظر بگیرید و کلمات کلیدی را در آن بگنجانید.
در چند کلمه ، در مورد تجارت خود چه می گویید؟ همچنین بهتر است از بیو خود در حد توان استفاده کنید. برخی از سایت ها مانند توییتر ، فقط به شما اجازه می دهد یک توضیح کوتاه بنویسید.
اگر در پلتفرمی مانند LinkedIn هستید ، بخش “درباره” خود باشید می تواند تا 2000 نویسه داشته باشد. این یک فرصت بزرگ برای توضیح آنچه شما در مورد آن هستید و ایجاد یک احساس اولیه عالی است.
برای موفقیت در این امر ، می خواهید چیزی غیر از یک توصیف ساده از آنچه انجام داده اید و پروژه های فعلی خود اضافه کنید. درعوض ، داستانی را با یک فراخوان اصلی برای اقدام خلق کنید.
به عنوان مثال ، می توانید بگویید که چگونه با صنعتی که در آن مشغول به کار هستید شروع کردید. چه چیزی شما را به آن علاقه مند کرده است ، و چه چیزی باعث می شود که دور و برتان را ادامه دهید؟

سرانجام ، می توانید بیوگرافی خود را با یک فراخوان ساده به پایان برسانید. این می تواند پیوندی به یک گزارش رایگان ، پیشنهادی برای تماس کسی با شما یا حتی بیانیه مأموریت باشد که “آیا به من می پیوندید؟”
عنصر شماره 6: علایق نمایه رسانه های اجتماعی شما
برخی از نمایه ها به شما امکان می دهند اطلاعات گسترده دیگری در مورد خود در قالب کتاب های مورد علاقه ، نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها و غیره در اختیار داشته باشید.
بسیاری از افراد از این موضوع عبور می کنند ، مخصوصاً وقتی صحبت از نمایه های تجاری می شود ، اما این یک اشتباه بزرگ است.
به این زمینه ها به عنوان یک مکان اضافی نگاه کنید تا ارزش و ارتباطات خوبی کسب کنید
شک دارم آنجا طاقچه ای وجود داشته باشد که حداقل یک یا دو کتاب منتشر شده نداشته باشد.
کتاب ها ، مستندها و پروفایل افراد با نفوذ در صنعت خود را پیدا کنید و کسانی را در این زمینه های اضافی اضافه کنید (البته با فرض اینکه واقعاً از آنها لذت می برید!)
این باعث افزایش اعتبار و سطح جدیدی از ارتباط می شود که می توانید با افرادی که برای اولین بار در مورد شما یاد می گیرند ایجاد کنید.
عنصر شماره 7: پس زمینه یا تصویر جلد پروفایل رسانه های اجتماعی شما
سیستم عامل های مختلف الزامات مختلفی دارند ، اما اکثر شبکه های اجتماعی امروزه راهی برای افزودن تصویر بزرگتر در پشت صفحه پروفایل اصلی شما دارند.
برخی از کاربران ، به ویژه در توییتر و LinkedIn ، استفاده از تصویر پیش فرض پس زمینه را انتخاب می کنند ، اما این یک اشتباه است.
پس زمینه سفارشی به شما امکان می دهد اطلاعات اضافی را به اشتراک بگذارید و به خود یا برند خود شخصیت دهید.
آن را بیشتر از عکس پروفایل خود منحرف یا مهمتر نکنید ، اما یک عکس روی جلد عالی می تواند کمک زیادی به شخصی سازی صفحه اجتماعی شما کند.

در برخی از سیستم عامل ها ، مانند فیس بوک ، این حتی می تواند یک ویدیو باشد. اگر گزینه (و فیلم مناسب) را داشته باشید ، این می تواند حتی یک روش جذاب تر برای برقراری ارتباط با دیگران باشد.
عنصر شماره 8: تنظیمات حریم خصوصی نمایه رسانه اجتماعی شما
بعد از اینکه تمام نمایه خود را پر کردید و تصاویر را بارگذاری کرد ، مورد بعدی که باید نگاهی بیندازید تنظیمات حریم خصوصی شماست.
این موارد از شبکه ای به شبکه دیگر متفاوت است ، اما شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که اطلاعاتی را که می خواهید عمومی باشد قابل مشاهده است.
این احتمال وجود دارد که ، اگر این یک نمایه مربوط به تجارت است ، شما می خواهید تقریباً همه چیز به صورت عمومی باشد. البته ، اگر نمایه شما ماهیت شخصی تری دارد ، ممکن است بخواهید برخی موارد را پنهان کنید.
عنصر شماره 9: فعالیت رسانه های اجتماعی شما
پس از تکمیل تنظیمات نمایه ، مأموریت شما در حال انجام فعالیت سالم در شبکه های اجتماعی اصلی شما خواهد بود.
خالی گذاشتن نمایه کافی نیست. شما باید به سیستم عامل کمک کرده و ارتباط برقرار کنید. به هر حال ، این همان چیزی است که آنها در وهله اول برای آن هستند.
مهم نیست در چه شبکه اجتماعی هستید ، دستورالعمل های اساسی همچنان اعمال می شوند. شما می خواهید با پرسیدن س andال و پاسخ به نظرات با دوستان و پیروان خود ارتباط برقرار کنید.
ارائه ارزش توسط ارسال ایده های جالب، یا حداقل موارد جالب و مرتبطی را که پیدا می کنید به اشتراک بگذارید.
اگر در هر گروهی هستید ، یک شرکت کننده فعال باشید. مفید باشید ، با دیگران در گروه ارتباط برقرار کنید و مواردی را که گروه برایشان جالب است به اشتراک بگذارید.
عنصر شماره 10: تبلیغ رسانه اجتماعی شما
سرانجام ، هیچ چیز مانند a وجود ندارد ارتقا little کمی سالم از پروفایل های شبکه اجتماعی شما برای کمک به افراد بیشتر در یافتن و ارتباط با شما.
حتماً پیوندهای نمایه شبکه های اجتماعی خود را به وب سایت ، امضای ایمیل و کارت ویزیت خود اضافه کنید.
همچنین فراموش نکنید که پروفایل های خود را به یکدیگر متصل کنید. بسیاری از شبکه ها مکانهایی برای پیوند دادن به شبکه های دیگر دارند و شما می توانید و باید در صورت امکان از آنها استفاده کنید.
در ارتباط باشید ، به یک عضو فعال در شبکه اجتماعی مورد علاقه خود تبدیل شوید ، و افراد زیر را به دست می آورید.
سوالات متداول در مورد مشخصات رسانه های اجتماعی
این به کاری که شما انجام می دهید بستگی دارد. اگر نمایه شخصی دارید یا مارک تجاری شما پیرامون شخصی شماست ، از یک عکس فوری استفاده کنید. اگر مشاغلی دارید که چهره آن نیستید ، آرم شما به خوبی کار خواهد کرد.
استفاده از همان نام ایده آل است اما همیشه ممکن نیست. اگر نام کاربری شما از سیستم عامل دیگری استفاده شده است ، از چیزی مشابه استفاده کنید.
بیوگرافی رسانه های اجتماعی شما باید همه آنچه مردم درباره برند شما باید بدانند را داشته باشد. به آنها بگویید چه چیزی باعث برجسته شدن نام تجاری شما می شود ، چه کاری انجام می دهید و حتی الامکان دعوت به عمل است.
می توانید با استفاده از یک تصویر جلد سفارشی همراه با رنگ و نشان تجاری خود ، پروفایل شبکه های اجتماعی خود را مارک بزنید. همچنین می توانید اطلاعات مهم را در تصویر جلد خود قرار دهید. در برخی از سیستم عامل ها ، می توانید علایق خود را نیز اضافه کنید. این یک روش عالی برای اضافه کردن یک احساس شخصی است.
با افزودن تمام پیوندهای خود به هر نمایه ، می توانید نمایه رسانه اجتماعی خود را با یکدیگر تبلیغ كنید. همچنین می توانید همه پیوندها را به وب سایت خود و مبارزات ایمیل ارسال کنید.
نتیجه گیری از پروفایل های رسانه های اجتماعی
اگر در حال شروع بازاریابی در شبکه های اجتماعی هستید ، اولین قدم این است که حساب ها و نمایه های خود را به درستی تنظیم کنید.
اگر مدتی است که در بازی نبوده اید ، زمان آن فرا رسیده است که نگاهی به پروفایل های تنظیم شده خود بیندازیم.
آیا روش هایی برای بهبود آنچه قبلاً به صورت آنلاین داشته اید وجود دارد؟ آیا هنوز هم عکس پروفایلی که سال گذشته بارگذاری کردید مرتبط است؟ آیا بیو یا پیوند شما نیاز به به روزرسانی دارد؟
از آنجا که این اولین برداشتی است که بسیاری از مردم مشاهده می کنند ، ارزش آن را دارد که مدتی را صرف بهبود حضور در شبکه های اجتماعی خود و جذابیت و جذابیت آن کنید.
از چه راهکارهایی برای بهبود نمایه رسانه های اجتماعی خود استفاده کرده اید؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید