در سال گذشته ، تحولات دیجیتال برای انواع و اقسام مشاغل به واقعیت تبدیل شد زیرا همه گیری جهانی سرعت تغییر را بر اساس سالها تسریع می کرد.
روندهای آینده ای که شما قبلاً برای هدایت استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کردید ممکن است اکنون منسوخ شده باشند ، در حالی که مسائل کاملاً جدیدی برای جلب توجه ما بوجود آمده است.
نیازها و رفتارهای مصرف کننده به طور چشمگیری تغییر کرده است.
در این ستون ، نگاهی خواهیم انداخت به آنچه که اکنون ترند است ، با توجه به اینکه کجا باید برای تخصیص بودجه در سه ماهه آینده آماده شوید تا از رقابت خود جلوتر باشید
1. تغییرات دیجیتال در رفتار مصرف کننده برای ماندن در اینجاست
مک کینزی دریافت که همه گیری سرعت پذیرش تجارت الکترونیکی را تسریع می کند 10 سال فقط در 3 ماه.
در حقیقت، 60٪ طی سال گذشته شرکتهای مختلف در بخشهای مختلف شاهد رفتارهای جدیدی در خرید بوده اند.
زمان چرخش و همگام سازی با تقاضای سفارش آنلاین سریع ، وانت در حاشیه و تحویل بدون تماس گذشته است.
اکنون ، شرکت ها به دنبال ایجاد امنیت و انعطاف پذیری برای آینده هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آخرین گزارش م Instituteسسه ارزش تجاری IBM نشان می دهد که انتقال به زیرساخت های مقاوم تر در اولویت است 52٪ مارک های خرده فروشی ، در کنار استقرار پرداخت های تلفن همراه بدون تماس (47٪) و ایجاد سیستم عامل های فروش دیجیتال قوی تر (45٪).
منتظر بازگشت به حالت عادی نیست و طبق تحقیقات شرکت من ، واکسن و باز شدن مجدد آن در حال حاضر است رانندگی فرصت های جستجوی آنلاین جدید.
برنامه هایی را که قبل از همه گیری در حرکت قرار داده اید (یا با اولویت کم قرار داده اید) باید دوباره ارزیابی و از اولویت بندی آنها استفاده شود.
همه آن را روی میز قرار دهید – جدول زمانی ، بودجه ، محدوده و ترتیب اولویت. برخی از ابتکارات ممکن است نیاز به تسریع داشته و برخی دیگر کاملاً منتفی شوند.
اکنون برای جایی که می خواهید پنج سال بعد از COVID باشید برنامه ریزی کنید – نه جایی که فکر می کردید سازمان قبل از وقوع هرگز باشد.
2. بازاریابان باید با بینش در زمان واقعی از تقاضای مصرف کننده جلو بگیرند
قبلا هم گفته ام و دوباره می گوید – بینش جستجو همانطور که می توانید به صدای مشتری در زمان واقعی نزدیک هستید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مصرف کنندگان به صراحت در مورد خواسته ها ، نیازها و قصد خود در جستجوها و رفتار در سایت به مارک ها می گویند.
اگر سازمان شما برای گوش دادن ، تجزیه و تحلیل و سپس فعال سازی این اطلاعات با شخصی سازی در زمان واقعی تنظیم نشده است ، یک فرصت عظیم برای اتصال و تعامل را از دست می دهید.
دریافت کنید افراد ، فرایندها و بسترهای نرم افزاری برای استفاده از این ارزشمندترین داده های مشتری در محل کار.
3. بهبود سرعت و کیفیت محتوا برای به دست آوردن لبه
همیشه همیشه بیشتر نیست ، به خصوص وقتی صحبت از محتوا می شود. به همین دلیل هر استراتژی برای مقیاس گذاری در بازاریابی محتوا باید در اندازه گیری برابر ، سرعت و کیفیت را در نظر بگیرد.
اگر در محتوای خود کار و توجه سخت گیرانه ای را در نظر گرفته اید اما فقط یک بار در ماه می توانید منتشر کنید ، در مقایسه با رقبای سودمندتر ، فرصت های زیادی را برای ظاهر شدن در کانال های جستجو ، اجتماعی ، ایمیل و کانال های دیگر از دست می دهید.
حتی در این صورت ، ما از اهمیت حیاتی آن آگاه هستیم تخصص ، اقتدار و اعتماد (EAT) در محتوا. خنثی کردن حجم بالای محتوای بی کیفیت هیچ فایده ای ندارد.
درعوض ، به آنچه برای بهبود و پیاده سازی برای ایجاد محتوای با کیفیت در مقیاس نیاز دارید ، توجه کنید.
4. مشتریان برای ارائه تجارب دیجیتالی متصل به دنبال مارک هستند
در وضعیت اخیر مشتری متصل نظر سنجی، Salesforce دریافت که 80٪ مشتریان معتقدند تجربه ای که با یک شرکت دارند به همان اندازه محصولات و خدمات آن مهم است.
این که آیا آنها با یک ربات پشتیبانی هوش مصنوعی گپ می زنند ، با نماینده مشتری از طریق تلفن صحبت می کنند یا با خرید و فروش روبرو هستند ، مشتریان انتظار دارند نمایندگان به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنها انتظار دارند كه یك تعامل از آنجا كه دیگری متوقف شده است آغاز شود – و دیگر مجبور نیستند در هر تعامل جدید با نام تجاری ، كار را از اول شروع كنند.
همین مطالعه همچنین نشان داد 62٪ از مشتریان می گویند تجربه آنها با یک صنعت بر انتظار آنها از دیگران تأثیر می گذارد.
عمودی هایی که نسبت به جدول تحول دیجیتال سرعت کمتری داشتند – تولید، ساخت و ساز و کشاورزی، به عنوان مثال – برای همگام شدن با خرده فروشی ، خدمات تجاری و سایر افراد سریع به چالش کشیده می شوند.
5. اتوماسیون هوشمند در دیجیتال ما را فراتر از تکرار ساده می برد
متخصصان سئو و بازاریاب های دیجیتال در می یابند که به طور خودکار انجام کارها برای کاهش افزونگی دیگر کافی نیست.
یک روند کلیدی دیجیتال این است که تعداد تعاملات و نقاط لمسی مصرف کننده افزایش یافته است. حجم داده هایی که باید تجزیه و تحلیل کنیم منفجر شده است.
در نتیجه ، یادگیری عمیق ، یادگیری ماشین ، پردازش زبان طبیعی و اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) همگی در حال جستجو برای سئو و گردش کار در بازاریابی دیجیتال هستند.
اتوماسیون هوشمند به معنای رها کردن نیاز برای تصمیم گیری است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این به معنای توانمندسازی ماشین آلات است که نه تنها در سناریوهای از پیش برنامه ریزی شده اقدام کنند بلکه در واقع می توانند در مورد هر مشتری اطلاعاتی کسب کرده و آنها را بشناسند از راه هایی که ما به عنوان انسان نمی توانیم در مقیاس ساده انجام دهیم.
و این بدان معنی است که وقتی مشتری بیشترین استقبال را برای پیام رسانی شخصی ، محتوا ، معاملات و توصیه ها دارد ، به آن ماشین ها امکان می دهیم تا در زمان واقعی اقدام کنند.
6. داده های شخص اول از نظر اهمیت و ارزش افزایش می یابد
همانطور که گوگل قصد دارد کوکی های شخص ثالث را حذف کنید، طرفداران PPC و SEO به طور یکسان در حال استراتژی برای آینده ای بدون کوکی هستند. در حقیقت، 46٪ می گویند استهلاک کوکی مهمترین چالش آنها در رسانه ها برای سال 2021 است.
از آنجا که هدف گذاری آگهی و تحلیل رفتاری قرار است دشوارتر شود ، ارزش و اهمیت داده های شخص اول مشخص است.
اکنون چگونگی رسیدگی به س questionsالات و نگرانی های مصرف کنندگان درباره حریم خصوصی ، ذخیره سازی داده ها و دفع آنها را برنامه ریزی کنید.
مشخص کنید که به چه ارزشی می توانید به مصرف کنندگان ارائه دهید تبادل برای داده های آنها
تأثیری که این روند بر فرآیندهای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل شما خواهد گذاشت را ارزیابی کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Hy- ابررسانایی فراتر از جغرافیا حرکت می کند
این بیماری همه گیر باعث آگاهی شدید از مسائل زنجیره تأمین و تمایل گسترده مصرف کنندگان به حمایت از مشاغل محلی شد.
در حالی که “ارزش پول“ارنست و یانگ اخیراً متوجه شدند که” بهترین راننده خرید برای مصرف کنندگان در اواخر سال 2020 توسط KPMG بود 69٪ از مصرف کنندگان بر این باورند که مارک های تجاری باید جهان را تغییر دهند.
این مخصوصاً برای هزاره ها مهم است ، 83٪ از نظر آنها مهم است که مارک هایی که برای خرید انتخاب می کنند دارای مقادیر همسو با برند خود باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بازاریابان و مدیران اجرایی باید کاری را انجام دهند که اطمینان حاصل شود ارزش های برند به طور واضح منتقل می شوند.
علاوه بر محلی سازی محتوا توسط جغرافیا – به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به مکانهای محلی در نمایه GMB شما ، ایجاد محتوای وبلاگ منحصر به فرد براساس مکان ، هدف قرار دادن تبلیغات بر اساس مکان – دریافت بیش از حد محلی به معنای درک واقعی آنچه برای مشتریان در هر مکان مشخص است ، است.
این مقادیر را می توان در نسخه تبلیغاتی شخصی ، پیشنهادها ، بازاریابی از طریق ایمیل و موارد دیگر بازتاب داد.
8. PPC و SEO Deepen the Bond
کافی نیست که تیم های PPC و SEO به سادگی بدانند که دیگری به چه کاری می پردازد. دیگر نه.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جلو رفتن ، جستجوی پولی و ارگانیک شرکای واقعی جرم هستند. یکی باید جایی را که دیگری متوقف شده است ، انتخاب کند. هر دو تیم باید درک مشترکی از آن داشته باشند ویژگی های SERP موجود و جایگذاری در با ارزش ترین مارک های تجاری.
آنها باید همکاری کنند تا از حداکثر پوشش در این شرایط اطمینان حاصل کنند در حالی که هزینه ها را برای به حداکثر رساندن ROI محدود می کنند.
به عنوان مثال ، داده های جستجوگر SEO در حال حاضر تفریحی را در اختیار مشتری قرار می دهد.
به عنوان گوگل شروع به کار می کند تا صفحه تجربه به روز رسانی شود، تحقیقات شرکت ما که اخیراً انجام شده نشان می دهد برخی صنایع آماده تر هستند برای Core Web Vital بیش از سایرین. این بدان معنی است که SEO فنی ، به ویژه برای شرکت هایی که باید بیش از سایرین آماده شوند ، انجام خواهد شد ضرورت و گزینه ای نیست.
هم افزایی SEO و PPC باید فراتر از اشتراک داده ها و نتایج به جلو و عقب باشد.
محیط فعلی نیاز به برنامه ریزی فعال و تعهد مشترک در ارائه بهترین پاسخ ممکن به نیاز هر مصرف کننده ، در هر مرحله از سفر خود برای خرید دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
دیدن چگونه داده های SEO و PPC را برای نتایج قدرتمندتر ترکیب کنیم برای یادگیری بیشتر
9. معناشناسی ، موجودیتها و نمودار دانش ، ارتباط بیشتری دارند
سئو مبتنی بر نهاد ، تغییر در دریا را نسبت به بهینه سازی های کلمات کلیدی سال های گذشته نشان می دهد.
همانطور که گوگل با نمودار دانش خود به درک بیشتر از هدف جستجو می پردازد ، مهم است که بازاریابان و طرفداران SEO در این زمینه گام بردارند.
این همان چیزی است که SEO در مورد آن است – ما نمی توانیم بدون داشتن حداقل درک پایه از آنچه گوگل به دنبال آن است ، محتوا را بهینه کنیم.
برای مطالعه جالب در نمودار دانش ، به این قسمت مراجعه کنید این ستون توسط دیکسون جونز.
وی نحوه عملکرد نمودار دانش ، موجودیت ها و نحوه استفاده از پردازش زبان طبیعی در مقیاس ، تنوع و یکپارچگی اطلاعاتی در جستجو و دیجیتال را از Google استفاده می کند.
10. نحوه کار ما دگرگون شده است
COVID-19 نیروهای کار را به طور دسته جمعی از دفتر خارج کرد و هیچ عجله ای برای بازگشت به روال گذشته وجود نداشت.
طبق ادوبی ، تعداد بازاریابانی که حداقل 1-2 روز در هفته از خانه کار می کنند سر به فلک می کشد از 28٪ به 80٪ از Q1 تا Q3 2020.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و برخلاف ترس گسترده مبنی بر اینکه ما برای کار کاملاً دور از دسترس آماده نیستیم – که این امر برای شرکتها بسیار زیان آور است – 70٪ از مدیران گزارش دادند که بهره وری ثابت یا در واقع بهبود یافته است.
نحوه همکاری و نوآوری ما در حال تغییر است ، و تغییر به سمت از راه دور تسطیح سلسله مراتب سازمانی را در بسیاری از سازمان ها تسریع کرده است.
همه گیری ما را مجبور به نوآوری و حل سریع مشکلات کرد. این ما را از موانع فنی و بین فردی که سرعت تصویب کار از راه دور را نسبتاً کند نگه داشته بود عبور داد.
بازاریابی و سایر خدمات حرفه ای از جمله بخشهای دارای بزرگترین پتانسیل برای کار از راه دور موفق در آینده ، به گفته مک کینزی.
سئو و رهبران تیم بازاریابی دیجیتال باید این کار را انجام دهند برای مدیریت افراد از راه دور وقت بگذارید، علاوه بر جنبه های فنی شغل.
نحوه استفاده از این روندهای بازاریابی دیجیتال
گرایش های بازاریابی دیجیتال و سئو به ما ایده ای از جهت کلی که در آن چیزی در حال توسعه ، تغییر یا حرکت است ، می دهد.
آنها نقشه راه نیستند. هیچ راه حلی برای همه موارد ذکر شده در بالا وجود ندارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما مراقب آنها باشید.
تأثیر بالقوه بر سازمان بازاریابی خود و به طور کلی کسب و کار را ارزیابی کنید.
اگر سال گذشته چیزی به ما یاد داده باشد ، این همان چیزی است که ما باید آن را داشته باشیم چابک در رویکرد ما به مردم ، فن آوری است، و روندهای دیجیتال ضمن آماده بودن برای پاسخگویی به هر شرایط بازار که در آینده قرار بگیرند.
منابع بیشتر: