مرور بهترین روش ها برای پرداخت به ازای هر کلیک راهی عالی برای همگام شدن با روند و بهبود عملکرد است. به خصوص اکنون ، زیرا دنیای تبلیغات بیش از هر زمان دیگری با تغییرات روبرو شده است.
از آنجا که استراتژی ها و اهداف تجاری شما طی 18 ماه گذشته تکامل یافته است ، مرور مجدد برنامه رسانه ای پرداخت شده شما فرصتی برای اطمینان از همسویی استراتژی شما با بهترین روشهای PPC است.
هنگام مرور ، استراتژی ها و ویژگی های جدیدی نیز برای گنجاندن در برنامه جستجوی پولی خود پیدا خواهید کرد.
در اینجا 10 بهترین روش PPC برای کمک به شما در تنظیم و برنامه ریزی برای ماه های آینده آورده شده است.
1. بررسی و بهینه سازی بودجه
برخی از تبلیغ کنندگان در یک لجن گیر افتاده و فراموش می کنند که توزیع بودجه رسانه ای پرداخت شده خود را بررسی و ارزیابی مجدد کنند.
برای استفاده بهتر از بودجه ، موارد زیر را در نظر بگیرید:
- برنامه ریزی شده و هزینه های برنامه ریزی شده خود برای هر حساب یا کمپین را به طور منظم وفق دهید. بسته به اندازه بودجه ، ماهانه ، سه ماهه یا شش ماهانه تا زمانی که بتوانید اعداد بودجه را بزنید کار خواهد کرد.
- آیا باید کمپین های عملکرد ضعیف را که در طول سال بهینه شده اند ، حذف کرد تا بودجه سایر کمپین ها آزاد شود.
- آیا برای رشد نتایج در مبارزات برنده ، ترافیک بیشتری برای جذب وجود دارد؟ داده های معیار رقابتی می توانند به شما کمک کنند و شامل سهم برداشت جستجو و اشتراک گذاری کلیک شوند.
- اگر سایر کانال های رسانه ای پولی عملکرد متوسطی دارند ، آیا منطقی است که آن بودجه ها را به بودجه دیگری منتقل کنید؟
- آیا برای جستجوی کلی پرداخت شده و بودجه اجتماعی پرداخت شده ، آیا شرکت شما می تواند در نتایج مثبت کمپین سرمایه گذاری بیشتری انجام دهد؟
2. ویژگی های جدید را در Google Ads و Microsoft Ads مرور کنید
امسال ویژگی های جدید بسیار خوبی را در سیستم عامل های تبلیغات جستجو به ارمغان می آورد ، بنابراین می توانیم روی موارد مهم دیگری مانند بهینه سازی مخاطبان و افزودن برنامه های افزودنی تبلیغاتی جدید تمرکز کنیم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
از این ویژگی های جدید غافل نشوید. برخی از آنها در بتا هستند ، اما به زودی می آیند:
- برنامه های افزودنی ویدئو: Microsoft Ads افزونه های ویدئویی را منتشر کرد که در کنار یک تبلیغ به عنوان تصویر کوچک ظاهر می شود و با کلیک روی آن به یک ویدیوی کامل گسترش می یابد.
- تبلیغات چندرسانه ای: یک قالب تبلیغاتی پاسخگو جدید در Microsoft Ads ، دارایی های تبلیغاتی خلاق تبلیغ کنندگان مانند تصاویر ، سرفصل ها و توضیحات را با استفاده از یادگیری ماشین برای ایجاد تبلیغات جذاب و جلب توجه می کند.
در حالی که در حال کشف ویژگی های جدید هستید ، برخی از ویژگی های مخفی PPC را که احتمالاً از آنها نمی دانید بررسی کنید.
3. سیستم عامل های جدید را آزمایش کنید
آزمایش کانالهای پولی جدید یکی از مهمترین بهترین روشهایی است که باید بدانید.
فراتر از مناطق راحتی خود در Google ، Microsoft و Facebook بروید.
در اینجا چند سیستم عامل تبلیغاتی دیگر برای بررسی وجود دارد:
- LinkedIn: مناسب ترین هدف برای حرفه ای و تجاری است. از طریق Microsoft Ads می توان به مخاطبان LinkedIn دسترسی پیدا کرد.
- Pinterest: محصولات ، خدمات ، کالاهای مصرفی با هدف زنان محور.
- Snapchat: جمعیتی جوان تر (13 تا 35) ، تبلیغات ویدئویی ، نصب برنامه ، فیلترها ، لنزها.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آیا به اطلاعات دقیق تر و حتی ایده های بیشتری نیاز دارید؟ در مورد 8 بهترین شبکه تبلیغاتی PPC و 5 بهترین گزینه Google Ads بیشتر بخوانید.
4- انواع تطبیق کلمات کلیدی را دوباره مرور کنید
اخیراً Google تغییراتی در انواع تطابق کلمات کلیدی ایجاد کرده است از جمله تغییر اصلاح کننده تطابق گسترده (BMM) و گسترش دامنه تطابق عبارت.
این تغییرات ممکن است منجر به کاهش میزان ترافیک در کلمات کلیدی BMM فعلی و افزایش کلمات کلیدی منطبق عبارت فعلی شود.
اکنون ، کلمات کلیدی جدید BMM نمی توانند به حساب شما اضافه شوند. اگرچه تبدیل BMM به تطبیق عبارت ضروری نیست ، اما اکنون زمان مناسبی است تا با توجه به تغییرات و عملکرد گذشته ، انواع مسابقه مبارزات خود را مرور کنید.
مهم برای استراتژی شما:
- مرور کنید تغییرات کلمات کلیدی فنی و تعیین کنید که آیا این ممکن است از نظر تغییرات نزدیک یا تغییر در حجم ترافیک ، روی حساب شما تأثیر بگذارد.
- هرچه لازم است در مورد عبارت Google بدانید ، مسواک بزنید ، زیرا در طول سالها تغییر کرده و تغییر کرده است.
- گزارشات اصطلاحات جستجو را بیشتر برای کلمات کلیدی بی ربط بررسی کنید که ممکن است از تغییرات نوع مطابقت ظاهر شوند. اینها را به صورت مناسب در تغییرات نوع مطابقت یا لیست کلمات کلیدی منفی لحاظ کنید.
5. ویژگی های اضافی را آزمایش کنید
اگر هنوز این کار را نکرده اید ، یکی دیگر از ویژگی هایی که باید با تأثیر زیادی در نظر بگیرید ، شبکه مخاطبان در Microsoft Ads است. این مجهز به هوش مصنوعی است و می تواند یک مشت به مبارزات جستجوی فعلی شما اضافه کند.
راز آنالیز میلیاردها سیگنال قصد مخاطبان از خواص مایکروسافت است (از جمله میلیاردها جستجو در Bing ، MSN ، Outlook ، Skype و LinkedIn). این منجر به لیست های بسیار مرتبط در بازار می شود که می توانند در همان زمانی که به دنبال خرید هستند به دست جستجوگران برسد.
هنگام مرور بیش از 200 دسته در بازار ، همچنین می توانید سایز لیست کاربران را مشاهده کنید ، که برای برنامه ریزی بسیار مفید است.
درباره نحوه شروع به کار در Microsoft Ads Audience Network بیشتر بیاموزید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
6. مخاطبان یکپارچه با جستجو
حتماً مخاطبانی را که سال گذشته انتخاب کرده اید مرور کنید ، خصوصاً اگر مخاطبان شماره 5 را آزمایش کرده اید.
اول ، مخاطبان بیشتری توسط گوگل و مایکروسافت اضافه شده اند.
برخی از “ویژگی های” اضافی موجود در تنظیمات که به طور خودکار مخاطبان شما را گسترش می دهند می توانند مفید باشند ، اما مراقب هر عملکرد تحقیرآمیز با گذشت زمان باشید:
به یاد داشته باشید ، مخاطبان به سادگی لیستی از کاربرانی هستند که بر اساس علایق یا رفتار آنلاین در یک گروه قرار می گیرند.
بنابراین ، روش های نامحدودی برای مخلوط کردن و مطابقت مخاطبان و هدف گذاری در هر کانال فروش وجود دارد.
در اینجا چند فرصت برای کاوش و آزمایش وجود دارد:
- هدف گذاری LinkedIn: منحصراً در Microsoft Ads.
- جزئیات جمعیتی: وضعیت تاهل ، وضعیت والدین ، خانه داری ، تحصیلات ، درآمد خانوار.
- قصد در بازار و سفارشی: جستجوها و رفتارهای آنلاین نشانه نشانه های خرید است.
- بازاریابی مجدد: بازدید کنندگان وب سایت و ویدیو / یوتیوب از تبلیغ کنندگان.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
توجه: این به نوع کمپین متفاوت است و به نظر می رسد که مرتباً به روز می شود ، بنابراین این یک نقطه کنترل منظم در مدیریت کمپین خود برای همه سیستم عامل ها قرار دهید.
7. استفاده از اسکریپت ها را بیاموزید
مدیران PPC می توانند با استفاده از اسکریپت های اضافه شده به حساب ، خودکار انجام کارهای تکراری را در حساب های Google Ads خود بیاموزند.
گشت و گذار در دنیای اسکریپت ها بسیار طاقت فرسا به نظر می رسد ، اما مکان خوبی برای شروع یک ارسال در اینجا در مجله موتور جستجو است که شامل موارد استفاده و منابع برای شروع کار با اسکریپت ها است.
خوشبختانه شما به دکترا نیازی ندارید. در علوم کامپیوتر – منابع زیادی به صورت آنلاین با اسکریپت های رایگان یا قالب بندی شده وجود دارد.
گوگل همچنین کارگاه های آموزشی برای آموزش در سراسر کشور برگزار می کند.
8. آماده سازی جستجوی صوتی
ممکن است هنوز تعداد زیادی جستجو صوتی دریافت نکنید. بیشتر تبلیغ کنندگان اینگونه نیستند.
به نظر می رسد محبوبیت جستجوی صوتی سریع و خشن پیش نرفته است ، اما همچنان مهم است که از جریانات آگاه شویم.
آماده پاسخگویی به جستجوگرهای صوتی اطلاعاتی باشید که جستجوهای بی ربط را جستجو می کنند یا آنها را منفی می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای تهیه کمپین های PPC خود برای جستجوی صوتی ، از جمله نحوه شناسایی سeriesالات جستجوی صوتی ، در 4 مرحله اصول را بخوانید.
این فعالیت را به طور منظم مرور کنید تا تعیین کنید آیا کلمات کلیدی ارزشمندی برای افزودن به حساب وجود دارد یا به عنوان یک کمپین جدید.
به عنوان مثال ، اگر چندین جستجوی صوتی ناوبری مانند “رستوران سوشی در نزدیکی من” را مشاهده کردید ، ایجاد یک کمپین برای هدف قرار دادن بیش از حد افرادی که می خواهند شما را پیدا کنند ، فکر کنید.
برای مثال ممکن است تبلیغات و صفحات فرود با دسترسی آسان به رزروها ، مسیرها ، ساعتها و پارکینگ را امتحان کنید.
9. نحوه گزارش خود را دوباره ارزیابی کنید
آیا سالهاست که از همین گزارش عملکرد استفاده می کنید؟
وقت آن است که معیارهای اساسی PPC خود را دوباره ارزیابی کرده و این داده ها را در گزارشات خود جایگزین یا اضافه کنید.
دو منبع عالی برای شروع این تمرین وجود دارد:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Microsoft Ads و Google Ads دارای صفحات “نمای کلی” هستند که در صورت نیاز به یک فشار چند نمودار مفید ارائه می دهند.
اهداف شما در ارزیابی مجدد گزارش عبارتند از:
- آیا هنوز از این داده ها استفاده می کنیم؟
- آیا اطلاعاتی که ما استفاده می کنیم عملی است؟
- چه معیارهای جدیدی را باید در نظر بگیریم که به آنها فکر نکرده ایم؟ چند بار نیاز به دیدن این داده ها داریم؟
افزودن داده های جدید مفهومی ندارد مگر اینکه عملی باشد و برای تصمیم گیری در مورد حساب استفاده می شود. صرفاً به خاطر داشتن این اطلاعات ، وقت خود را برای افزودن اطلاعات بیشتر از دست ندهید.
10. به دنبال همکاری باشید
اگر چرخ های PPC مدام می چرخند اما به جایی نمی رسند ، وقت آن فرا رسیده است که به جستجوی منابع دوستانه و نظرات دوم بپردازید.
بسیاری از مهارت ها و دانش مدیریت PPC مختص فرد یا سازمان است ، بنابراین ایده هایی برای به اشتراک گذاشتن بین شما کم نیست.
می توانید بازدید کنید انجمن جستجوی پولی، منبعی برای مدیران تبلیغاتی پولی در سراسر جهان ، برای ایجاد ارتباطات جدید و یافتن رویدادهای صنعت.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همچنین ، برای یافتن منابع و نکات انگیزه ، به کتابهای الکترونیکی ، کارشناسان توییتر و نشریات صنعت مراجعه کنید.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تصویر شاخص: Sammby / Shutterstock.com
عکس صفحه توسط نویسنده ، ژوئیه 2021 گرفته شده است